Het is 1 groot complot.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:12 schreef Infection het volgende:
Manipuleert Twitter trending ten faveure van VOOR?
http://www.geenstijl.nl/m(...)_al_zo_neutraal.html
Twitter is eigendom van Pololsjenker, dus kan best. #jesuisfraudemoequote:Op woensdag 6 april 2016 13:12 schreef Infection het volgende:
Manipuleert Twitter trending ten faveure van VOOR?
http://www.geenstijl.nl/m(...)_al_zo_neutraal.html
Debat was bij voorbaat onmogelijk gemaakt door de initiatiefnemers die glashard logen over hun intentie. Mensen die zich als kleuter gedragen worden ook zo behandeld.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:15 schreef Mystikvm het volgende:
Lekker indekken weer van beide kanten. De voorstanders roepen nu al dat een opkomst van iets meer dan 30% waarvan 60% dan tegen is niet representatief is, en de tegenstanders zijn zich alvast aan het indekken om de grote boze linkse media de schuld te kunnen geven als de opkomst niet wordt gehaald of er toch voor wordt gestemd.
TreurigGing het debat nou over de inhoud, dan was het nog wat waard geweest in plaats van deze volksmennerij.
Ik snap nooit waarom men blanco stemt, dan kun je toch ook gewoon niet stemmen?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:16 schreef BoneThugss het volgende:
Ik heb blanco gestemd, het was wel druk daar. Dus ik denk dat we die 30 procent wel gaan halen.
Telt mee voor de opkomst.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:17 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom je blanco stemt, dan kun je toch ook gewoon niet stemmen?
Dit jaquote:Op woensdag 6 april 2016 13:15 schreef SeLang het volgende:
Leuk al die "strategische" thuisblijvers. Straks hebben we 30,001% opkomst en 80% tegen
Wat is er volgens jou gelogen dan? Dat de mensen van Geenstijl tegen de EU zijn was allang bekend en zijn ze gewoon open over hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:16 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Debat was bij voorbaat onmogelijk gemaakt door de initiatiefnemers die glashard logen over hun intentie. Mensen die zich als kleuter gedragen worden ook zo behandeld.
Dit kleuterreferendum zal niets veranderen.
Ach, toch weer een beetje volksvermaakquote:Op woensdag 6 april 2016 13:16 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Debat was bij voorbaat onmogelijk gemaakt door de initiatiefnemers die glashard logen over hun intentie. Mensen die zich als kleuter gedragen worden ook zo behandeld.
Dit kleuterreferendum zal niets veranderen.
twitter:MinPres twitterde op woensdag 06-04-2016 om 10:56:46Zojuist voor associatieverdrag met Oekraïne gestemd. Stem ook voor een vrijer & stabieler Oekraïne en meer handel. https://t.co/rOTk6WAg2c reageer retweet
Zo zie je maar, voor stemmen is rechtschquote:Op woensdag 6 april 2016 13:18 schreef Infection het volgende:
Alleen al vanwege dit zou ik tegen stemmen:twitter:MinPres twitterde op woensdag 06-04-2016 om 10:56:46Zojuist voor associatieverdrag met Oekraïne gestemd. Stem ook voor een vrijer & stabieler Oekraïne en meer handel. https://t.co/rOTk6WAg2c reageer retweet
Waarom dan niet afdwingen dat er een referendum hebben over onze deelname aan de EU, zoals in de UK? Dat lijkt me veel zuiverder. Ik ben tegen, maar stem niet juist omdat dit referendum voelt als een stok om mee te slaan en omdat veel mensen stemmen uit antipathie tegen de EU en niet op de inhoud van dit verdrag.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou gelogen dan? Dat de mensen van Geenstijl tegen de EU zijn was allang bekend en zijn ze gewoon open over hoor.
Het heeft helemaal niets met links of rechts te maken.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zo zie je maar, voor stemmen is rechtsch
En dan maar bitchen dat de uitslag niet representatief is.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:15 schreef SeLang het volgende:
Leuk al die "strategische" thuisblijvers. Straks hebben we 30,001% opkomst en 80% tegen
Ik vond/vind het gewoon een te lastige kwestie. Er wonen daar 45 Miljoen mensen. Dan is een simpele Ja/Nee wel heel makkelijk, vind ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:18 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Maar waarom heb je niet gewoon een kant gekozen dan?
Wat dit referendum ook duidelijk maakt is dat de SP en de PVV meer gemeen hebben dan de meeste mensen denken.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zo zie je maar, voor stemmen is rechtsch
Ja hier ben ik wel mee eens. Ik ben ook tegen, maar hoe GeenStijl en bondgenoten dit gebruiken staat mij helemaal niet aan. Ik ben namelijk zeker niet tegen de EU in het algemeen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom dan niet afdwingen dat er een referendum hebben over onze deelname aan de EU, zoals in de UK? Dat lijkt me veel zuiverder. Ik ben tegen, maar stem niet juist omdat dit referendum voelt als een stok om mee te slaan en omdat veel mensen stemmen uit antipathie tegen de EU en niet op de inhoud van dit verdrag.
Het referendum is dus niet op juiste gronden georganiseerd.
Lekker boeiend met welke politieke praatjes de handtekeningen voor het houden van het referendum zijn verzameld, het is er nu eenmaal. Het is volgens de wet georganiseerd.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom dan niet afdwingen dat er een referendum hebben over onze deelname aan de EU, zoals in de UK? Dat lijkt me veel zuiverder. Ik ben tegen, maar stem niet juist omdat dit referendum voelt als een stok om mee te slaan en omdat veel mensen stemmen uit antipathie tegen de EU en niet op de inhoud van dit verdrag.
twitter:breda twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:21:41Opkomst Breda om 12:30 uur: 9,3% #referendum #oekraïne reageer retweet
Ik wacht nog steeds op de paaswens van die mafkees. Maar die zal hij wel weer bewaren voor de ramadan.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:18 schreef Infection het volgende:
Alleen al vanwege dit zou ik tegen stemmen:twitter:MinPres twitterde op woensdag 06-04-2016 om 10:56:46Zojuist voor associatieverdrag met Oekraïne gestemd. Stem ook voor een vrijer & stabieler Oekraïne en meer handel. https://t.co/rOTk6WAg2c reageer retweet
Is dit ook niet door de initiatiefnemers gepresenteerd als een opmaat naar een Nexit referendum?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja hier ben ik wel mee eens. Ik ben ook tegen, maar hoe GeenStijl en bondgenoten dit gebruiken staat mij helemaal niet aan.
Iemand maakte eens een vergelijking dat links/rechts verdeling eigenlijk meer een cirkel is, die bij extreem links en extreem rechts weer bij elkaar komt.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wat dit referendum ook duidelijk maakt is dat de SP en de PVV meer gemeen hebben dan de meeste mensen denken.
Natuurlijk is de uitslag representatief. Iedereen mag zijn stem uitbrengen, dus....quote:Op woensdag 6 april 2016 13:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En dan maar bitchen dat de uitslag niet representatief is.
Omdat daar wettelijk gezien geen enkele mogelijkheid voor bestaat. Het enige waar in Nederland referenda over aangevraagd kunnen worden zijn wetten die al aangenomen zijn maar nog niet in werking zijn getreden.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat maakt heel veel uit. Als een mak schaap naar de stembus lopen omdat er "REFERENDUM" op de deur staat lijkt me vele malen kwalijker dan even goed nadenken over wat er met je stem gaat gebeuren.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker boeiend met welke politieke praatjes de handtekeningen voor het houden van het referendum zijn verzameld, het is er nu eenmaal. Het is volgens de wet georganiseerd.
Dat zou voor democratie-minnende en wetten-respecterende mensen genoeg moeten zijn.
"Het hoefijzer buigt".quote:Op woensdag 6 april 2016 13:23 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Iemand maakte eens een vergelijking dat links/rechts verdeling eigenlijk meer een cirkel is, die bij extreem links en extreem rechts weer bij elkaar komt.
Dan is dit toch een farce? Want het gaat dus helemaal niet over dit verdrag, maar dit is de eerste de beste stok die men kon vinden. Het had net zo goed over het visserijquotum kunnen gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Omdat daar wettelijk gezien geen enkele mogelijkheid voor bestaat. Het enige waar in Nederland referenda over aangevraagd kunnen worden zijn wetten die al aangenomen zijn maar nog niet in werking zijn getreden.
Wat er met je stem gaat gebeuren is dat ie meetelt in een wettig georganiseerd referendum. Als je dat spannend vindt, moet je idd lekker thuis blijven.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat maakt heel veel uit. Als een mak schaap naar de stembus lopen omdat er "REFERENDUM" op de deur staat lijkt me vele malen kwalijker dan even goed nadenken over wat er met je stem gaat gebeuren.
Stem dan blanco, maar ga gewoon stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat maakt heel veel uit. Als een mak schaap naar de stembus lopen omdat er "REFERENDUM" op de deur staat lijkt me vele malen kwalijker dan even goed nadenken over wat er met je stem gaat gebeuren.
Wat maakt de mening van sommige mensen uit? Het referendum gaat over het verdrag, niet over wat je vindt van degenen die de handtekeningen voor het referendum verzamelden. Of over wat de politieke kleur van de handtekeningenverzamelaars is en of die aansluit bij de jouwe!?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan is dit toch een farce? Want het gaat dus helemaal niet over dit verdrag, maar dit is de eerste de beste stok die men kon vinden. Het had net zo goed over het visserijquotum kunnen gaan.
Wat ik denk is dat mijn tegenstem (tegen het verdrag, niet tegen de Unie) door Baudet en Roos gebruikt gaat worden om meer weerstand tegen de EU op de trommelen. Dat is niet waarvoor ik deze stem uitgebracht zou hebben, en dat is waarom ik denk dat referenda niet werken. Zowel voor als tegen gaan de uitslag op hun eigen manier uitleggen, een manier die waarschijnlijk totaal niet in overeenstemming is met de reden waarom ik tegen zou willen stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat er met je stem gaat gebeuren is dat ie meetelt in een wettig georganiseerd referendum. Als je dat spannend vindt, moet je idd lekker thuis blijven.
Er is bijna niemand helemaal tegen de EU. Maar veel mensen vinden wel dat de EU met dit verdrag op de verkeerde weg is en stemmen daarom tegen dit verdrag.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja hier ben ik wel mee eens. Ik ben ook tegen, maar hoe GeenStijl en bondgenoten dit gebruiken staat mij helemaal niet aan. Ik ben namelijk zeker niet tegen de EU in het algemeen.
Lekker boeiend wat die lui vinden en doen, waarom trek je je dat zo aan?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ik denk is dat mijn tegenstem (tegen het verdrag, niet tegen de Unie) door Baudet en Roos gebruikt gaat worden om meer weerstand tegen de EU op de trommelen. Dat is niet waarvoor ik deze stem uitgebracht zou hebben, en dat is waarom ik denk dat referenda niet werken. Zowel voor als tegen gaan de uitslag op hun eigen manier uitleggen, een manier die waarschijnlijk totaal niet in overeenstemming is met de reden waarom ik tegen zou willen stemmen.
Dat is dus om de verkeerde reden. Precies zoals de initiatiefnemers het graag zienquote:Op woensdag 6 april 2016 13:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er is bijna niemand helemaal tegen de EU. Maar veel mensen vinden wel dat de EU op de verkeerde weg is en stemmen daarom tegen dit verdrag.
Er is ook nog zoiets als blanco stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ik denk is dat mijn tegenstem (tegen het verdrag, niet tegen de Unie) door Baudet en Roos gebruikt gaat worden om meer weerstand tegen de EU op de trommelen. Dat is niet waarvoor ik deze stem uitgebracht zou hebben, en dat is waarom ik denk dat referenda niet werken. Zowel voor als tegen gaan de uitslag op hun eigen manier uitleggen, een manier die waarschijnlijk totaal niet in overeenstemming is met de reden waarom ik tegen zou willen stemmen.
Ik zie het verschil niet, als je een referendum geen geschikt politiek middel vindt dan maakt het niet uit of je blanco stemt of thuisblijft, zolang we een drempel hanteren. Als de drempel er uit is, zal ik bij referenda blanco gaan stemmen om mijn punt te maken.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Stem dan blanco, maar ga gewoon stemmen.
Niet stemmen is echt volledig debiel.
Wat meteen aangeeft hoe achterlijk dit referendum is, want het gaat helemaal niet om voor of tegen de EU.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er is bijna niemand helemaal tegen de EU. Maar veel mensen vinden wel dat de EU op de verkeerde weg is en stemmen daarom tegen dit verdrag.
quote:Op woensdag 6 april 2016 13:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de paaswens van die mafkees. Maar die zal hij wel weer bewaren voor de ramadan.
Nenocide heet het. De initiatiefnemers zijn de ultieme vorm van 'weg met ons'.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Is dit ook niet door de initiatiefnemers gepresenteerd als een opmaat naar een Nexit referendum?
Helemaal niet. Het is gewoon een slecht verdrag. Daarom stem ik tegen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:27 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is dus om de verkeerde reden. Precies zoals de initiatiefnemers het graag zien.
Als je blanco stemt, help je de opkomst en dus de mensen die op een democratische manier meer zeggenschap willen hebben. Zo kun je het ook bekijken. Je hoeft het niet alleen voor jezelf te doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet, als je een referendum geen geschikt politiek middel vindt dan maakt het niet uit of je blanco stemt of thuisblijft, zolang we een drempel hanteren. Als de drempel er uit is, zal ik bij referenda blanco gaan stemmen om mijn punt te maken.
Omdat ik daarmee indirect hun methodiek prima vind. En dat vindt ik niet, ik ben heel erg tegen op de wijze waarop het tegenkamp campagne heeft gevoerd.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat die lui vinden, waarom trek je je dat zo aan?
Prima, maar als je tegen stemt omdat je 'minder Europa' wilt, dan heb je duidelijk niet begrepen waar dit referendum over gaat.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:28 schreef SeLang het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het is gewoon een slecht verdrag. Daarom stem ik tegen.
Klopt, als je tegen een referendum an sich bent moet je niet gaan stemmen. Persoonlijk vind ik dat wel echt een zonde omdat een referendum toch nog iets kan zijn waarnaar ze ten minste ietsje moeten luisteren.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet, als je een referendum geen geschikt politiek middel vindt dan maakt het niet uit of je blanco stemt of thuisblijft, zolang we een drempel hanteren. Als de drempel er uit is, zal ik bij referenda blanco gaan stemmen om mijn punt te maken.
Dat zal me worst wezen, maar ik vind deze discussie wel interessant.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ik daarmee indirect hun methodiek prima vind. En dat vindt ik niet, ik ben heel erg tegen op de wijze waarop het tegenkamp campagne heeft gevoerd.
Ook met het voorkamp, overigens, maar die hadden mijn stem toch al niet.
Voor mij is dat een argument om niet te gaan. Waarom trek jij je het zo aan dat ik niet ga?
Aha je zit dus meer in de SP hoek dan in de PVV-hoek?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er is bijna niemand helemaal tegen de EU. Maar veel mensen vinden wel dat de EU met dit verdrag op de verkeerde weg is en stemmen daarom tegen dit verdrag.
goed0n grapquote:Op woensdag 6 april 2016 13:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je bent nog geen 18 Rickert, dus je trolt
De EU is met dit verdrag op de verkeerde weg, daarom stem ik tegen. Het is zoals gezegd geen stem tegen de EU op zich.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:28 schreef agter het volgende:
[..]
Wat meteen aangeeft hoe achterlijk dit referendum is, want het gaat helemaal niet om voor of tegen de EU.
Dat is dus ook niet zo.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Prima, maar als je tegen stemt omdat je 'minder Europa' wilt, dan heb je duidelijk niet begrepen waar dit referendum over gaat.
Wat is er dan verkeerd aan dit verdrag? Zou het in een aangepaste vorm wel doorgang kunnen vinden?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
De EU is met dit verdrag op de verkeerde weg, daarom stem ik tegen. Het is zoals gezegd geen stem tegen de EU op zich.
Nee, jij niet. Maar een (groot) deel van het nee-kamp zeker wel.quote:
Maar waarom dan niet volop ageren tegen de verdragen met Moldavië, Georgië of Peru?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
De EU is met dit verdrag op de verkeerde weg, daarom stem ik tegen. Het is zoals gezegd geen stem tegen de EU op zich.
Vanwaar toch die haat tegen de PVV?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha je zit dus meer in de SP hoek dan in de PVV-hoek?
Hier op FOK! wel. Heb er in de media en in mijn directe omgeving nog niets over gehoord eigenlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:31 schreef Odaiba het volgende:
Zijn er dus mensen die niet gaan stemmen omdat ze dan hopen dat het geen 30% haalt?
Dat is iets wat deze vorm van referenda nogal stimuleert.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:31 schreef Odaiba het volgende:
Zijn er dus mensen die niet gaan stemmen omdat ze dan hopen dat het geen 30% haalt?
Zijn daar eigenlijk cijfers over? (Bij het EU-Grondwetreferendum destijds heeft De Hond de motieven van voor- en tegenstanders gepeild.)quote:Op woensdag 6 april 2016 13:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Maar een (groot) deel van het nee-kamp zeker wel.
quote:Het kleinste stembureau van Nederland is in een woonkamer in Marle.
Dit is toch geen haat? Ik vraag me enkel af in welke hoek Selang zich gemanoeuvreerd heeft. Dat is immers iemand die nogal graag een mening heeft over partijen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Vanwaar toch die haat tegen de PVV?
Ik vind het ook een kutpartij hoor. Maar bij jouw valt het wel heel erg op.
Hoor wie het zegt...quote:Op woensdag 6 april 2016 13:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is toch geen haat? Ik vraag me enkel af in welke hoek Selang zich gemanoeuvreerd heeft. Dat is immers iemand die nogal graag een mening heeft over partijen.
Maar 1 hokje?!?!?! Belemmering van de democratie!quote:Op woensdag 6 april 2016 13:33 schreef Scarface88 het volgende:
Hoe epic zou het zijn als je hier zou mogen stemmen
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoor het in mijn omgeving juist best wel heel veel. Of ze gaan niet stemmen omdat het ze niet interesseert of omdat een lage opkomst deze onzin ongeldig maakt.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Hier op FOK! wel. Heb er in de media en in mijn directe omgeving nog niets over gehoord eigenlijk.
Ik denk dat het vooral een excuus van FOK!kers is om hun zolderkamertje niet af te moeten.
Ruime foutmargequote:Op woensdag 6 april 2016 13:33 schreef Jovatov het volgende:
http://moetikstemmenofniet.nl/ geeft een opkomst van 32,5% aan met een bandbreedte van 23,4 - 41,7%.
Democratie is geen onzin.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik hoor het in mijn omgeving juist best wel heel veel. Of ze gaan niet stemmen omdat het ze niet interesseert of omdat een lage opkomst deze onzin ongeldig maakt.
Je wordt met de dag verstandiger!quote:Op woensdag 6 april 2016 13:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar 1 hokje?!?!?! Belemmering van de democratie!
Het was geen aanval hoor, alleen lurk ik hier veel en bij jouw valt het gewoon een beetje op.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is toch geen haat? Ik vraag me enkel af in welke hoek Selang zich gemanoeuvreerd heeft. Dat is immers iemand die nogal graag een mening heeft over partijen.
Geef het nog een halfuurtje, dan zijn ze wel zo ongeveer allemaal wakker denk ik zo.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:36 schreef Heilwasser het volgende:
Nou alle steuntrekkers moeten nu hun rancuneuze tegenstem toch wel hebben uitgebracht.
Of worden jullie nog later wakker doorgaans?
Haha, handig.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:33 schreef Jovatov het volgende:
http://moetikstemmenofniet.nl/ geeft een opkomst van 32,5% aan met een bandbreedte van 23,4 - 41,7%.
het is niet dat je kiest tussen leven en dood hoorquote:Op woensdag 6 april 2016 13:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik vond/vind het gewoon een te lastige kwestie. Er wonen daar 45 Miljoen mensen. Dan is een simpele Ja/Nee wel heel makkelijk, vind ik.
Hier regende het net al. Complot!quote:Op woensdag 6 april 2016 13:37 schreef Strani het volgende:
Komt er geen regen in Nederland zo tegen de namiddag? Ik houd moed.
Als ik sommige users hier moet geloven wel degelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:37 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het is niet dat je kiest tussen leven en dood hoor
Welkom op het internet, waar elke opmerking in principe een mening is en dat er niet expliciet bij vermeld hoeft te worden. Taalnazi-achtig gedrag.quote:
Moah, niet stemmen kan in dezen juist een prima afgewogen keuze zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Als ik sommige users hier moet geloven wel degelijk.![]()
Maar je hebt natuurlijk gelijk ik heb dan ook gewoon blanco gestemd. Niet stemmen vind ik dom.
Ik ben echt benieuwd of we een eindspurt effect gaan zien door de "strategische" thuisblijversquote:Op woensdag 6 april 2016 13:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe op 6 april tussentijdse opkomstcijfers te interpreteren
[ afbeelding ]
https://www.noties.nl/v/g(...)te+interpreteren.pdf
Er zijn er ook nog die pas naar buiten gaan als hun shag op is natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:36 schreef Heilwasser het volgende:
Nou alle steuntrekkers moeten nu hun rancuneuze tegenstem toch wel hebben uitgebracht.
Of worden jullie nog later wakker doorgaans?
Veel tegenstemmers gaat het helemaal niet over het verdrag zelf, maar om lekker tegen de EU e/o het kabinet te stemmen. Oekraïne e/o de inhoud van het verdrag boeit hen geen ene reet.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat maakt de mening van sommige mensen uit? Het referendum gaat over het verdrag, niet over wat je vindt van degenen die de handtekeningen voor het referendum verzamelden. Of over wat de politieke kleur van de handtekeningenverzamelaars is en of die aansluit bij de jouwe!?
Zou wel grappig zijn als ja verliest doordat ze 2/3e van de stemlokalen weggehaald hebben op bepaalde plaatsen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:39 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of we een eindspurt effect gaan zien door de "strategische" thuisblijvers
Aannames van jou. Het voorkamp had hier prima op in kunnen spelen in een campagne bijvoorbeeld. Blijkbaar vind jij dat ze dat teveel hebben nagelaten?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
Veel tegenstemmers gaat het helemaal niet over het verdrag zelf, maar om lekker tegen de EU e/o het kabinet te stemmen. Oekraïne e/o de inhoud van het verdrag boeit hen geen ene reet.
Inderdaad ja, hoe durft het plebs zich met de politiek te bemoeienquote:Op woensdag 6 april 2016 13:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
Veel tegenstemmers gaat het helemaal niet over het verdrag zelf, maar om lekker tegen de EU e/o het kabinet te stemmen. Oekraïne e/o de inhoud van het verdrag boeit hen geen ene reet.
1 grote farce dit referendum.
Wanneer de 30% gehaald wordt en de meerderheid is 'nee', dan denk ik denk dat met name deze redenen aangehaald zullen worden door de regering om het verdrag toch te ratificeren en daarbij aangeven dat de referendumwet nog maar eens grondig tegen het licht zal worden gehouden. En terecht.
Iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken natuurlijk, ik vind het simpelweg te ingewikkeld om ja/nee op te zeggen. Maar ik ben wel voor referendums vandaar.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, niet stemmen kan in dezen juist een prima afgewogen keuze zijn.
Heb jij het hele handelsverdrag doorgelezen? Want voor zo'n sterke mening moet je toch een hoop research hebben gedaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:40 schreef Elzies het volgende:
[..]
Geweldig om te lezen hoe pro-Europeanen nu wanhopig aan het blaten zijn. De struisvogel wordt nu echt met zijn kop uit het wegkijkende zand getrokken. En die kop gaat echt niet meer terug het zand in. Daar zorgen we wel voor.
Hoe gaan 'jullie' daarvoor zorgen?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:40 schreef Elzies het volgende:
[..]
Geweldig om te lezen hoe pro-Europeanen nu wanhopig aan het blaten zijn. De struisvogel wordt nu echt met zijn kop uit het wegkijkende zand getrokken. En die kop gaat echt niet meer terug het zand in. Daar zorgen we wel voor.
Je hebt het recht en de vrijheid om tegen te de EU te zijn toch, dus waarom al dat tegenwerken. Politiek en burger groeien steeds verder van elkaar af en dat is wat de democratie pas echt in gevaar brengt.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
1 grote farce dit referendum.
Wanneer de 30% gehaald wordt en de meerderheid is 'nee', dan denk ik denk dat met name deze redenen aangehaald zullen worden door de regering om het verdrag toch te ratificeren en daarbij aangeven dat de referendumwet nog maar eens grondig tegen het licht zal worden gehouden. En terecht.
Volgens die tabel heeft om 13.30 ongeveer 35% van de mensen gestemd (landelijk). Om 13.30 stond Rotterdam op 10%. Het ziet er nog steeds goed uit.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:39 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of we een eindspurt effect gaan zien door de "strategische" thuisblijvers
Ik heb heel veel research gedaan en onmiskenbaar uitgekomen op een overtuigend NEE! Al weken overtuigend met ondersteunende argumenten toegelicht.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb jij het hele handelsverdrag doorgelezen? Want voor zo'n sterke mening moet je toch een hoop research hebben gedaan.
Ik ben op zich niet tegen referenda, maar wel tegen onzinnige referenda zoals deze. Een referendum over belangrijke maar relatief simpele nationale zaken waar de vraagstelling voor iedereen te begrijpen is, zou ik steunen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken natuurlijk, ik vind het simpelweg te ingewikkeld om ja/nee op te zeggen. Maar ik ben wel voor referendums vandaar.
Omdat het door twee verschillende instanties is opgezet die dezelfde passages uit het verdrag heel anders interpreteren.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens kieskompas ben ik iets meer dan 25% tegen.
Volgens verdragwijzer ben ik 72% tegen.
Waarom zit er zo'n groot verschil tussen?
dit gebeurt bij de kamerverkiezingen ookquote:Op woensdag 6 april 2016 13:40 schreef Montagui het volgende:
Dan feliciteer ik je, maar vrees dat je een van de weinigen bent die dat heeft gedaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb heel veel research gedaan en onmiskenbaar uitgekomen op een overtuigend NEE! Al weken overtuigend met ondersteunende argumenten toegelicht.
Die verdragswijzer is een beetje raar:quote:Op woensdag 6 april 2016 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was jij voorstander van al die miljarden aan Griekenland?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:44 schreef Glazenmaker het volgende:
"Ik ben het niet eens met de referendumstarters, dus ga ik niet stemmen en daarom moet de regering het referendum negeren!!" Wat een trieste aaneenschakeling van kleinzerigheid en een te groot ego.
Precies. Stem dan op z'n minst blanco om een ander nog wat te gunnen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:44 schreef Glazenmaker het volgende:
"Ik ben het niet eens met de referendumstarters, dus ga ik niet stemmen en daarom moet de regering het referendum negeren!!" Wat een trieste aaneenschakeling van kleinzerigheid en een te groot ego.
Een ander wat gunnen? Bijvoorbeeld iemand in Oekraïne? Ben je mal.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Precies. Stem dan op z'n minst blanco om een ander nog wat te gunnen.
Heilwasser zit al de hele dag in "Extreme Sarcasm"-modus.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Een ander wat gunnen? Bijvoorbeeld iemand in Oekraïne? Ben je mal.
quote:Op woensdag 6 april 2016 12:42 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Volgens die postNu 10,4% en het is nog geen 14:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet Rotterdam om 14:00 dus 10.3% zijn. Rotterdam staat nu (12:40) op 8,5%. Dan moet er nog minder dan twee procent bijkomen, in meer dan een uur.
Tot nog toe stijgt de opkomst elke twee uur met twee procent. Dus wordt dat net gehaald.
Maar in deze vergelijking zitten zoveel aannames, en het ligt zo dicht bij elkaar dat er totaal niet met zekerheid te zeggen is of het wel of niet gehaald zal worden."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
Ach ja, ik hoorde gisteren ook iemand op TV zeggen dat dit te ingewikkelde vraag was om met ja of nee te beantwoorden. Maar dat is precies wat de kamer ook gedaan heeft, ja we tekenen het verdrag, of nee we tekenen het niet. De vraag is helemaal niet ingewikkeld, die is doodsimpel.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben op zich niet tegen referenda, maar wel tegen onzinnige referenda zoals deze. Een referendum over belangrijke maar relatief simpele nationale zaken waar de vraagstelling voor iedereen te begrijpen is, zou ik steunen.
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:45 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Was jij voorstander van al die miljarden aan Griekenland?
Als je het niet met de referendumstarters eens bent dan stem je lekker voor het verdrag. Als je wil laten zien dat het referendum bullshit is, dan stem je blanco. Maar nee hoor zowel het voorkamp als het onzin kamp is gewoon te lui om in actie te komen. En dan de komende weken janken dat het Nee kamp zijn zin heeft gekregen, of trots staan te juichen als de overheid een stemronde negeert.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Precies. Stem dan op z'n minst blanco om een ander nog wat te gunnen.
Bron: ADquote:13.44: Maurice de Hond is duidelijk over de kans dat de uitkomst van het referendum geldig wordt: ,,Om 16.00 uur moet het gemiddelde opkomstpercentage in de vier grote steden minstens 13,5 procent zijn om de kiesdrempel te halen. Mijn inschatting is dat dat niet gaat gebeuren.''
quote:Op woensdag 6 april 2016 13:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ach ja, ik hoorde gisteren ook iemand op TV zeggen dat dit te ingewikkelde vraag was om met ja of nee te beantwoorden. Maar dat is precies wat de kamer ook gedaan heeft, ja we tekenen het verdrag, of nee we tekenen het niet. De vraag is helemaal niet ingewikkeld, die is doodsimpel.
Ik heb bijzonder weinig van 'het voorkamp' gehoord, dat vind ik de regering ook te verwijten. Wel een verdrag tekenen maar het dan niet verkopen aan je bevolking.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aannames van jou. Het voorkamp had hier prima op in kunnen spelen in een campagne bijvoorbeeld. Blijkbaar vind jij dat ze dat teveel hebben nagelaten?
Weet jij veel wat de procedure in Den Haag precies geweest is. Dat is nou net het probleem, heel Nederland doet momenteel alsof men precies weet hoe de politiek werkt.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ach ja, ik hoorde gisteren ook iemand op TV zeggen dat dit te ingewikkelde vraag was om met ja of nee te beantwoorden. Maar dat is precies wat de kamer ook gedaan heeft, ja we tekenen het verdrag, of nee we tekenen het niet. De vraag is helemaal niet ingewikkeld, die is doodsimpel.
Dat is natuurlijk wel wat je met een referendum bereikt: Voor en Tegen kampen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Als je het niet met de referendumstarters eens bent dan stem je lekker voor het verdrag. Als je wil laten zien dat het referendum bullshit is, dan stem je blanco. Maar nee hoor zowel het voorkamp als het onzin kamp is gewoon te lui om in actie te komen. En dan de komende weken janken dat het Nee kamp zijn zin heeft gekregen, of trots staan te juichen als de overheid een stemronde negeert.
De laatste paar dagen kwam het pas een beetje op gang, toen het besef doordrong dat de opkomstdrempel best wel eens gehaald kon gaan worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:50 schreef malleable het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig van 'het voorkamp' gehoord, dat vind ik de regering ook te verwijten. Wel een verdrag tekenen maar het dan niet verkopen aan je bevolking.
twitter:Bernd_de_Boer twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:25:20Mevrouw in #NHPeilt over #referendum Oekraïne. 'Als Pechtold ja zegt, ben ik tegen' https://t.co/DMqt208aaK https://t.co/uJvyDLXNFW reageer retweet
Dat is de leugen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het is geen handelsverdrag, maar een verdrag voor vrijwel volledige politieke integratie van Oekraïne in de EU.
Dat komt omdat de regering dacht dat de opkomst onder de 30% zou blijven door het verdrag te negeren. De gelijkgeschakelde media en enkele andere voorstanders deden daar aan mee.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:50 schreef malleable het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig van 'het voorkamp' gehoord, dat vind ik de regering ook te verwijten. Wel een verdrag tekenen maar het dan niet verkopen aan je bevolking.
De kamer kan er echter extra uitleg bij vragen of voorwaarden bij stellen aan het kabinet. Je simplificeert wel weer stevig. Maar goed, dat past wel bij de GS-fans natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volledig met die mevrouw eens.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Bernd_de_Boer twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:25:20Mevrouw in #NHPeilt over #referendum Oekraïne. 'Als Pechtold ja zegt, ben ik tegen' https://t.co/DMqt208aaK https://t.co/uJvyDLXNFW reageer retweet
Vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Bij verdragwijzer had ik 39 % voor en 39% tegenquote:Op woensdag 6 april 2016 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat een verstandige vrouw.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat is dan jammer, want dit referendum biedt wel terdege een mogelijkheid je ergens voor of tegen uit te spreken. Het gaat echt om iets belangrijks.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan feliciteer ik je, maar vrees dat je een van de weinigen bent die dat heeft gedaan.
In bijna alle gevallen levert dat de juiste keuzes op met de minste inspanningquote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
De regering onderhandelt een beetje mee over het verdrag, en mag dan ja zeggen, en dan leggen ze het voor aan de kamer die dan ook ja mag zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet jij veel wat de procedure in Den Haag precies geweest is.
Dat is ook niet zo heel ingewikkeld.quote:Dat is nou net het probleem, heel Nederland doet momenteel alsof men precies weet hoe de politiek werkt.
inclusief jezelf natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2016 13:55 schreef Perrin het volgende:
Laten we het ondanks de verwoede pogingen van sommige lui hier het een beetje ontopic houden.
We worden geen slaaf van Kiev, Kiev wordt een slaaf van de EU waardoor de kloof met Rusland, een belangrijke handelspartner van Oekraïne, nog groter wordt.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Waarom lieg je? Het is geen politieke integratie, het is keiharde onderwerping aan Kiev. Als je VOOR stemt wil je kennelijk direct slaaf worden van Kiev.
Ik ben met je eens dat de opkomst hoger zou kunnen bij reguliere verkiezingen en hier aandacht aan moet worden besteed maar om dit referendum hierbij te betrekken ben ik oneens.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:54 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, want dit referendum biedt wel terdege een mogelijkheid je ergens voor of tegen uit te spreken. Het gaat echt om iets belangrijks.
Stel dat de opkomst minder dan 30% is. Dan is dit referendum een opeenvolging van zeer slechte opkomsten. Dan denk ik toch dat er iets goed mis is met de wijze hoe Nederland aankijkt tegen zijn eigen democratisch verworven rechten. Dat zou dan echt de volgende maatschappelijke discussie moeten zijn.
Wellicht, maar de opkomst hangt af van veel verschillende factoren, zoals het onderwerp. Voor veel mensen is dit onderwerp te abstract. Zou je een referendum houden over iets waar we ook echt direct de effecten van zouden merken, zouden veel meer mensen gaan stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:54 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, want dit referendum biedt wel terdege een mogelijkheid je ergens voor of tegen uit te spreken. Het gaat echt om iets belangrijks.
Stel dat de opkomst minder dan 30% is. Dan is dit referendum een opeenvolging van zeer slechte opkomsten. Dan denk ik toch dat er iets goed mis is met de wijze hoe Nederland aankijkt tegen zijn eigen democratisch verworven rechten. Dat zou dan echt de volgende maatschappelijke discussie moeten zijn.
Dat die beseft dat een raadgevend referendum nogal een beperkt instrument is als het op een associatieverdrag aankomt? Lijkt me inderdaad dat die dat beter doorhebben. Ik ga overigens niet stemmen omdat ik tegen dit type referenda ben.quote:
Jij bent politicus, of in elk geval geweest? Op hoog niveau zelfs?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De regering onderhandelt een beetje mee over het verdrag, en mag dan ja zeggen, en dan leggen ze het voor aan de kamer die dan ook ja mag zeggen.
[..]
Dat is ook niet zo heel ingewikkeld.
De kloof met Rusland is groot geworden door dat Rusland een burgeroorlog heeft gesteund/aangewakkerd.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
We worden geen slaaf van Kiev, Kiev wordt een slaaf van de EU waardoor de kloof met Rusland, een belangrijke handelspartner van Oekraïne, nog groter wordt.
Je snapt dat de meerderheid van de Oekraïners juist graag meer handel met Europa willen drijven en minder met Rusland? Waarom zou dit dan een probleem zijn?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
We worden geen slaaf van Kiev, Kiev wordt een slaaf van de EU waardoor de kloof met Rusland, een belangrijke handelspartner van Oekraïne, nog groter wordt.
En die zal nog verder aangewakkerd worden met nog meer bemoeienis van de EU. Tegen stemmen dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:59 schreef malleable het volgende:
[..]
De kloof met Rusland is groot geworden door dat Rusland een burgeroorlog heeft gesteund/aangewakkerd.
Dan vorm je lekker je eigen mening.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel wat je met een referendum bereikt: Voor en Tegen kampen.
Zelf ben ik niet zo van die kampen.
Nee, die oorlog is 100% de schuld van de EU.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:59 schreef malleable het volgende:
[..]
De kloof met Rusland is groot geworden door dat Rusland een burgeroorlog heeft gesteund/aangewakkerd.
Dat is inderdaad het lullige punt aan deze vorm van referendum; je weet dat men het gewoon gaat negeren, als het resultaat de politici niet goed uitkomt. Maar om dan helemaal niet te stemmen, vind ik dan ook weer wat ver gaan. Zo vaak ga je toch ook weer niet naar het stembureau, dus die ene keer extra maakt ook niet zo'n indruk.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat die beseft dat een raadgevend referendum nogal een beperkt instrument is als het op een associatieverdrag aankomt? Lijkt me inderdaad dat die dat beter doorhebben. Ik ga overigens niet stemmen omdat ik tegen dit type referenda ben.
ik mag hopen dat de meeste mensen dat doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dan vorm je lekker je eigen mening.
Dus als Rusland het ergens niet mee eens is begint het een gewapend conflict en krijgt het zo voor elkaar dat de EU zich terug trekt? Dat lijkt me geen gedrag wat je moet belonen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:59 schreef Infection het volgende:
[..]
En die zal nog verder aangewakkerd worden met nog meer bemoeienis van de EU. Tegen stemmen dus.
Ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:00 schreef Gia het volgende:
Ze zijn tot 21.00 open, dus gaan stemmen, kan altijd nog. Even de opkomst in de gaten houden.
twitter:JettaKIijnsma twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:35:50Vrees dat het opkomstpercentage gehaald gaat worden dus VERGEET HET STRATEGISCH THUISBLIJVEN EN GA STEMMEN LIEVE MENSEN: VOOR! #referendum reageer retweet
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
Ik ga maar eens mijn 2 tegen-stemmen uitvoeren. Tot zo allemaal.
Ah, de IS-aanslagen overal zijn dus ook de schuld van het westen door hun inmenging in het midden oosten?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, die oorlog is 100% de schuld van de EU.
De Sovjet Unie is beloofd dat de Navo niet zou oprukken naar het oosten, is wel gebeurd.
De Krim is gewoon van oudsher Russisch.
Van Baalen en Verhofstadt hebben de boel op lopen hitsen in Kiev.
Met een voor-stem worden de Russen in Oekraïne nog slechter behandeld, dus gegarandeerd burgeroorlog in een groot deel van Oekraïne.
#moetjequote:Op woensdag 6 april 2016 14:02 schreef Collide het volgende:
twitter:JettaKIijnsma twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:35:50Vrees dat het opkomstpercentage gehaald gaat worden dus VERGEET HET STRATEGISCH THUISBLIJVEN EN GA STEMMEN LIEVE MENSEN: VOOR! #referendum reageer retweet
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:02 schreef Collide het volgende:
Klijnsmaquote:Op woensdag 6 april 2016 14:02 schreef Collide het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
Ik ga maar eens mijn 2 tegen-stemmen uitvoeren. Tot zo allemaal.
Nee, ik kan informatie intellectueel verwerken.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent politicus, of in elk geval geweest? Op hoog niveau zelfs?
Eigenlijk belachelijk dat die 30 procent überhaupt gehaald moet worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan wordt de 30% makkelijk gehaald
Als in Rotterdam, de stad met een meerderheid allochtonen die totaal niet maatschappelijk betrokken zijn, nu al 10,7% is gehaald, dan gaat die 30% wel goed komen.quote:
Het is zeker ook de schuld van de EU dat Poetin z'n stroman Strelkov MH17 uit de lucht heeft geschoten.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De Sovjet Unie is beloofd dat de Navo niet zou oprukken naar het oosten, is wel gebeurd.
Met een voor-stem worden de Russen in Oekraïne nog slechter behandeld, dus gegarandeerd burgeroorlog in een groot deel van Oekraïne.
Vind ik niet zo'n rare regel. Stel dat maar 10% komt, dat zou betekenen dat het referendum totaal niet leeft.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:04 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk dat die 30 procent überhaupt gehaald moet worden.
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Jovatov het volgende:
Weer een update van de grafiek waar je weinig aan hebt maar je veel van kan vinden.
[ afbeelding ]
Onzin.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Omdat dit topic volstaat met mensen die Jan Roos en dergelijke stom vinden en daarom maar niet gaan stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:01 schreef agter het volgende:
[..]
ik mag hopen dat de meeste mensen dat doen.
Waarom twijfel je daar aan?
Dat weet niemand. Er is niets over de MH17 bekend. Ik denk dat het een false flag operatie is van Oekraïners, maar ook die stelling is niet te bewijzen. Die onderste steen van Rutte is niet boven.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:04 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Het is zeker ook de schuld van de EU dat Poetin z'n stroman Strelkov MH17 uit de lucht heeft geschoten.
Als de drempel van 30% er niet was dan was hij gemakkelijker gehaald dan nu.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n rare regel. Stel dat maar 10% komt, dat zou betekenen dat het referendum totaal niet leeft.
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:02 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ben je dan wel voostander van vele miljarden aan EU geld aan Oekraïne?
Ja, goed punt. Maar dat quotum is toch op het laatste moment ingesteld?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n rare regel. Stel dat maar 10% komt, dat zou betekenen dat het referendum totaal niet leeft.
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan wordt de 30% makkelijk gehaald
En dat noemt zichzelf een democraat.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:02 schreef Collide het volgende:
Hulde!quote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef invalidusername het volgende:
Ik was eigenlijk niet van te gaan stemmen, maar met name 99.999 heeft me geinspireerd om zojuist toch maar het loopje te doen en 'tegen' te stemmen.
Feiten. Lees je eens in.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ondanks mijn irritaties over een groot deel van het nee-kamp mijn verstand laten spreken en nee gestemd
[..]
Onzin.
Of het zelfde CIA team dat 9/11 heeft georganiseerd.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Er is niets over de MH17 bekend. Ik denk dat het een false flag operatie is van Oekraïners, maar ook die stelling is niet te bewijzen. Die onderste steen van Rutte is niet boven.
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef invalidusername het volgende:
Ik was eigenlijk niet van te gaan stemmen, maar met name 99.999 heeft me geinspireerd om zojuist toch maar het loopje te doen en 'tegen' te stemmen.
Ik was eigenlijk niet van te gaan stemmen, maar met name 99.999 heeft me geinspireerd om zojuist toch maar het loopje te doen en 'tegen' te stemmen. Als iemand anders nog gaat stemmen, wat was eigenlijk de vraag op het biljet, vergeten te lezen....
Ik zie hem nog steeds wel op de 30% belanden.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Jovatov het volgende:
Weer een update van de grafiek waar je weinig aan hebt maar je veel van kan vinden.
[ afbeelding ]
Ditquote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf een democraat.
Ik was eigenlijk niet van te gaan stemmen, maar met name 99.999 heeft me geinspireerd om zojuist toch maar het loopje te doen en 'tegen' te stemmen. Als iemand anders nog gaat stemmen, wat was eigenlijk de vraag op het biljet, vergeten te lezen....
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Denk dat dit het verkeerde advies is. Opkomstpercentage lijkt niet gehaald te gaan worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:02 schreef Collide het volgende:
Klijnsma.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Parodieaccount. 'Ze' retweet ook alleen maar neppe accounts.
--quote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En hier komen de russische heldenquote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Feiten. Lees je eens in.
Van Baalen en Verhofstadt hitsen de boel op:
quote:Op woensdag 6 april 2016 13:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is geheel on topic. De PVV is de belangrijkste anti-Europapartij die hiervoor campagne voert.
Ik zie ze wanhopig in de kattenbak graaienquote:Op woensdag 6 april 2016 14:02 schreef Collide het volgende:
Waarom je de moeite zou nemen om een parodieaccount van een of andere PvdA-politica te maken is mij een raadsel overigensquote:Op woensdag 6 april 2016 14:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Parodieaccount. 'Ze' retweet ook alleen maar neppe accounts.
Onzin. Van Baalen en Verhofstadt zijn oppositieleden. Net als de rest van je argumenten, lees eens een boek.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Feiten. Lees je eens in.
Omdat er genoeg mensen in trappen, blijkbaar?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom je de moeite zou nemen om een parodieaccount van een of andere PvdA-politica te maken is mij een raadsel overigens
Die zit nu met een hand in zijn broek dit topic door te lezenquote:Op woensdag 6 april 2016 14:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom je de moeite zou nemen om een parodieaccount van een of andere PvdA-politica te maken is mij een raadsel overigens
Ik denk het ook. En aangezien dit Rotterdam is zal het landelijk zeker de 30% wel gehaald worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds wel op de 30% belanden.
Nog 7 uur te gaan. En aangezien Rotterdam altijd een lager opkomstpercentage heeft hoeft daar de 30% nog geeneens gehaald te worden. Ik ben nog optimistisch.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als in Rotterdam, de stad met een meerderheid allochtonen die totaal niet maatschappelijk betrokken zijn, nu al 10,7% is gehaald, dan gaat die 30% wel goed komen.
In een rolstoel neem ik aan.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die zit nu met een hand in zijn broek dit topic door te lezen
Maar IS vind je dus ook slechts slachtoffer van de expansiedrang van het westen, net als Rusland?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Feiten. Lees je eens in.
tegen agtenquote:Op woensdag 6 april 2016 14:11 schreef agter het volgende:
[..]
Haha!
Mss tegen achten vanavond.
Dan ben ik thuis.
Nee, het geeft vooral iets aan dan dat mensen geen trek hebben in referenda over niks.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:54 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat een heldinquote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Je kunt alleen voor of tegen stemmen. Je komt niet echt slim over.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Van tot perc cumul 7 8 3 3 8 9 3 6 9 10 3 9 10 11 3 12 11 12 3 15 12 13 4 19 13 14 4 23 14 15 4 27 15 16 5 32 16 17 5 37 17 18 13 50 18 19 17 67 19 20 17 84 20 21 16 100 |
Ik mag niet meer stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:09 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Waarom stem je dan niet tegen? Zo is het toch een ja voor het kabinet.
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:14 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Wie heeft gegevens over verdeling opkomstpercentages over de uren heen van een verkiezingsdag
Ik heb ergens gelezen dat 3% vóór 8 uur stemt, 81% tussen 8 en 20 en 16% na 20 uur.
Het volgende staatje heb ik adh daarvan gemaakt.
Van tot perc cumul
7 8 3 3
8 9 3 6
9 10 3 9
10 11 3 12
11 12 3 15
12 13 4 19
13 14 4 23
14 15 4 27
15 16 5 32
16 17 5 37
17 18 13 50
18 19 17 67
19 20 17 84
20 21 16 100
Met 8% als stand om 13.00 uur zou de opkomst 42% worden
Nep account.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gap, spoiler dat ofzo. Verder wist ik dit niet, interessant om te lezen.quote:
Dit is voor mij ook de reden dat ik tegen stem, ook omdat die Samson voor is.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Nu zie ik het ook jaquote:
twitter:JettaKIijnsma twitterde op woensdag 02-03-2016 om 17:10:16Lelijke val gemaakt met de tandem maar het gaat relatief goed met me hoor. Dank voor alle warme reacties. https://t.co/gysJAnA6jx
reageer retweet
Of je worst lust?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:16 schreef Woods het volgende:
Ik heb net tegen gestemd maar wat was de vraag eigenlijk?
Goede argumenten wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:17 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook de reden dat ik tegen stem, ook omdat die Samson voor is.
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook jatwitter:JettaKIijnsma twitterde op woensdag 02-03-2016 om 17:10:16Lelijke val gemaakt met de tandem maar het gaat relatief goed met me hoor. Dank voor alle warme reacties. https://t.co/gysJAnA6jx[ afbeelding ] reageer retweet
De EU als geheel is voor Oekraïne een stuk belangrijker dan Rusland.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Bron?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Opkomst wordt niet gehaald mensen, met grote marge niet zelfs. Het gaat rond de 20% steken.
We zullen wel zien wat het wordtquote:Op woensdag 6 april 2016 14:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Opkomst wordt niet gehaald mensen, met grote marge niet zelfs. Het gaat rond de 20% steken.
ik kom er een keer of 6-7 vlak langs vandaag maar ga toch niet naar binnen gok ikquote:Op woensdag 6 april 2016 14:01 schreef drexciya het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het lullige punt aan deze vorm van referendum; je weet dat men het gewoon gaat negeren, als het resultaat de politici niet goed uitkomt. Maar om dan helemaal niet te stemmen, vind ik dan ook weer wat ver gaan. Zo vaak ga je toch ook weer niet naar het stembureau, dus die ene keer extra maakt ook niet zo'n indruk.
Boeiend, heb geen zin om mezelf in te lezen in dat verdrag. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als meerendeel nee zegt. Dus ik zeg nee.quote:
jeuw is al weg.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gap, spoiler dat ofzo. Verder wist ik dit niet, interessant om te lezen.
twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:58:57Om 13u 4 grote steden 7%. Was bij EP2014 10%. Normaal is nu 1/3e opgekomen. Dat wijst op ongeveer 9% minder dan EP2014 van 37% #referendum. reageer retweet
twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 06-04-2016 om 14:01:16Als om 16u de 4 grote gemeenten niet op 13% staan dan heel kleine kans dat landelijk de 30% wordt overschreden #referendum reageer retweet
Die eeuwige fittie tussen deze twee.twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 06-04-2016 om 14:11:27Nu al duidelijk: Het demasque van @AndreKrouwel. Hoe durf je als wetenschapper dit over de opkomst te beweren. https://t.co/La0fhewoID…; reageer retweet
Jeetje, moeten de mensen niet werken? Ik had een sprong verwacht na 17.00 en 18.00 uur.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.noties.nl/v/g(...)te+interpreteren.pdf
Jij stemt niet omdat je tegen deze vorm van referenda bent?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ik kom er een keer of 6-7 vlak langs vandaag maar ga toch niet naar binnen gok ik. Heb wel vriendelijk gezwaaid, de leden van het stembureau hadden toch niks te doen.
Omdat de gemiddelde Geenstijl of FOK! bezoeker er met open ogen intuint natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het is wel een onderwerp die straks onze portemonnee raakt als de toekomstige verhoudingen met Rusland alsmede de verzettende inwoners van Oekraïne die ons niet willen. Voor hun is dit associatieverdrag een pure provocatie waar beide partijen niet beter van worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat de opkomst hoger zou kunnen bij reguliere verkiezingen en hier aandacht aan moet worden besteed maar om dit referendum hierbij te betrekken ben ik oneens.
Ik heb geflyerd voor zowel de reguliere verkiezingen als voor een discussieavond rond het referendum (neutrale avond) toch krijg je een stuk betere respons met de verkiezingen (waar je heel specifiek voor 1 partij flyert) dan voor een neutrale discussieavond. De gemiddelde reactie was: ik snap er toch niks van en het boeit me niet. Dat zijn mensen die niet gaan stemmen. Het is ook gewoon een extreem lastig onderwerp.
Ja, dit is te triest voor woorden.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
jeuw is al weg.
Ga ze ook niet meer plaatsen. Maar dan weet je dat sexy babes het slachtoffer zijn van het regime in Kiev.
Ik woon 200 meter van het dichtstbijzijnde stemlokaal. Het liep er niet echt storm toen ik er vanmorgen langs liep. En zoals ik al eerder heb gezegd; mocht dit relferendum de 30% dreigen te halen, dan ga ik snel even langs om voor te stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ik kom er een keer of 6-7 vlak langs vandaag maar ga toch niet naar binnen gok ik. Heb wel vriendelijk gezwaaid, de leden van het stembureau hadden toch niks te doen.
Some men just want to watch the world burn.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Boeiend, heb geen zin om mezelf in te lezen in dat verdrag. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als meerendeel nee zegt. Dus ik zeg nee.
Het ligt op de route van de Grill room, dus ik hou ook nog alle opties open.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik woon 200 meter van het dichtstbijzijnde stemlokaal. Het liep er niet echt storm toen ik er vanmorgen langs liep. En zoals ik al eerder heb gezegd; mocht dit relferendum de 30% dreigen te halen, dan ga ik snel even langs om voor te stemmen.
Ieder zijn hobbyquote:Op woensdag 6 april 2016 14:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde Geenstijl of FOK! bezoeker er met open ogen intuint natuurlijk.
Het rondje inkleuren en een kruis zetten telt niet als twee stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:19 schreef Infection het volgende:
Zo, 2x tegen gestemd. Was erg rustig bij het stembureau. Maar zal wel met het tijdstip te maken hebben.
Correct. Ben volop in de gelegenheid om te stemmen en ook voor het verdrag. Maar deze vorm van referenda en zeker over dit type onderwerpen is waardeloos.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij stemt niet omdat je tegen deze vorm van referenda bent?
Vroeger had Fok een enorme teringhekel aan GeenStijl.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde Geenstijl of FOK! bezoeker er met open ogen intuint natuurlijk.
Nice. Goed verhaal dit.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Boeiend, heb geen zin om mezelf in te lezen in dat verdrag. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als meerendeel nee zegt. Dus ik zeg nee.
Als je dan kijkt naar de grafiek is de totale opkomst 1,8 + 6,9 + 11,8% dus iets meer dan 20%.quote:Om 9.00 uur had in Groningen 1,8 procent van de stemgerechtigde kiezers een stem uitgebracht voor het referendum over het associatieverdrag met de Oekraïne. Om 11.30 uur had 6,9 procent van de Groningers gestemd. Om 14.00 uur was dat 11,8 procent.
Humor hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Het rondje inkleuren en een kruis zetten telt niet als twee stemmen.
haha klopt, nu neemt onze nieuwssectie veel vrij direct overquote:Op woensdag 6 april 2016 14:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vroeger had Fok een enorme teringhekel aan GeenStijl.
Volgens mij snappen ze niet hoe grafieken werken.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:24 schreef Wespensteek het volgende:
Even lachen:
http://www.dvhn.nl/gronin(...)renthe-21250997.html
[..]
Als je dan kijkt naar de grafiek is de totale opkomst 1,8 + 6,9 + 11,8% dus iets meer dan 20%.
Helmond gaat het wel halen dan, daar worden de meeste inwoners toch pas om na 11.00 wakker.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Helmond en Breda beide 11,3% om 14.00
En dat de stembiljetten te ingewikkeld waren voor hun achterban.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:26 schreef YazooW het volgende:
Als de 30% niet gehaald wordt gaan ze natuurlijk klagen dat er te weinig stembureaus open waren.
Zo haal je de 30% wel ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:24 schreef Wespensteek het volgende:
Even lachen:
http://www.dvhn.nl/gronin(...)renthe-21250997.html
[..]
Als je dan kijkt naar de grafiek is de totale opkomst 1,8 + 6,9 + 11,8% dus iets meer dan 20%.
Ik was al om 7 uur wakker.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:25 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Helmond gaat het wel halen dan, daar worden de meeste inwoners toch pas om na 11.00 wakker.
'En op die ene foto waren er maar 5 hokjes in plaats van 17 en iemand op het stembureau zei dat Thierry Baudet een sukkel was!!! Revolte!!!'quote:Op woensdag 6 april 2016 14:26 schreef YazooW het volgende:
Als de 30% niet gehaald wordt gaan ze natuurlijk klagen dat er te weinig stembureaus open waren.
Een ongeldige stem staat toch gelijk aan een blanco stem? Weet het niet zeker.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dat de stembiljetten te ingewikkeld waren voor hun achterban.
Previously on AMC's The Walking Dead..quote:Op woensdag 6 april 2016 14:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook jatwitter:JettaKIijnsma twitterde op woensdag 02-03-2016 om 17:10:16Lelijke val gemaakt met de tandem maar het gaat relatief goed met me hoor. Dank voor alle warme reacties. https://t.co/gysJAnA6jx[ afbeelding ] reageer retweet
Nee, telt mee voor de opkomst.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
Een ongeldige stem staat toch gelijk aan een blanco stem? Weet het niet zeker.
Ze tellen beide wel mee met het opkomstpercentage. Op dezelfde hoop als blanco dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
Een ongeldige stem staat toch gelijk aan een blanco stem? Weet het niet zeker.
Precies, ik heb ook blanco gestemd.quote:
Ja maarrrrrrrr dan moet je in de toekomst ook niet meer klagen over de politiek!!!!!111!!!1quote:Op woensdag 6 april 2016 14:30 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik stem niet. De vertrouwen in de democratie ben ik allang kwijt, het kan me allemaal weinig schelen.
Heb jij al gestemd?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:30 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik ook op. Blanco is ook geldig voor de opkomst.
Ik heb niet het idee dat jij ook maar 1 woord gelezen hebt van het associatie verdrag.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Waarom lieg je? Het is geen politieke integratie,
Ben al heel de dag aan het werk. Heb nu even pauze. Ik stem vanavond en stem dan ook gelijk voor mijn ouders. 3x stemmen dus.quote:
Dan heb jij toch het verdrag niet goed gelezen vrees ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:31 schreef wattel het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat jij ook maar 1 woord gelezen hebt van het associatie verdrag.
Het doel van het verdrag is politieke, economische en militaire integratie van Oekraïne in de EU.
Ze worden bijna volledig lid, lid worden is de volgende stap.
Je ging uit van een opkomstpercentage van 8% om 13.00 uur landelijk?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:19 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Jeetje, moeten de mensen niet werken? Ik had een sprong verwacht na 17.00 en 18.00 uur.
Enfin 31% om 13 uur betekent een opkomst van 26% uiteindelijk. Niet genoeg dus...
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:32 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ben al heel de dag aan het werk. Heb nu even pauze. Ik stem vanavond en stem dan ook gelijk voor mijn ouders. 3x stemmen dus.
quote:Het kleinste stembureau van Nederland heeft voor de verandering een rustige verkiezingsdag. Tot het begin van de middag hadden tien mensen gestemd in de woonkamer van Wim en Elly Westhoff in het Overijsselse Marle. "O wacht, nu komen er weer twee mensen binnen. Er staan hier 49 kiezers geregistreerd. We hebben dus een opkomst van 20 procent.''
In de toekomst woon ik niet meer in Nederland, dus dat gaat wel goed komen.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja maarrrrrrrr dan moet je in de toekomst ook niet meer klagen over de politiek!!!!!111!!!1
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik heb een keer voor en een keer tegem gestemd, omdat ik neutraal ben.
Ben eigenlijk best wel benieuwd of het percentage ongeldige stemmen hoger is dan bij andere verkiezingen.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:36 schreef BarryOSeven het volgende:
De tegen stem is afgeleverd.
Er hing dus wel mooi een blaadje met:
"Om te stemmen zet u een kruisje in het vakje"
De kamer gaat er echt niks mee doen hoor, zie het referendum over de grondwet.quote:
Daar is zeker wel wat mee gedaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De kamer gaat er echt niks mee doen hoor, zie het referendum over de grondwet.
Lees net in de comments van GS dat ze een week nodig hebben om de uiteindelijke uitslag vast te stellen. (12 april)quote:Op woensdag 6 april 2016 14:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk best wel benieuwd of het percentage ongeldige stemmen hoger is dan bij andere verkiezingen.
Een ware democraat gespot.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik heb een keer voor en een keer tegem gestemd, omdat ik neutraal ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |