Zou wel grappig zijn als ja verliest doordat ze 2/3e van de stemlokalen weggehaald hebben op bepaalde plaatsen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:39 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of we een eindspurt effect gaan zien door de "strategische" thuisblijvers
Aannames van jou. Het voorkamp had hier prima op in kunnen spelen in een campagne bijvoorbeeld. Blijkbaar vind jij dat ze dat teveel hebben nagelaten?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
Veel tegenstemmers gaat het helemaal niet over het verdrag zelf, maar om lekker tegen de EU e/o het kabinet te stemmen. Oekraïne e/o de inhoud van het verdrag boeit hen geen ene reet.
Inderdaad ja, hoe durft het plebs zich met de politiek te bemoeienquote:Op woensdag 6 april 2016 13:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
Veel tegenstemmers gaat het helemaal niet over het verdrag zelf, maar om lekker tegen de EU e/o het kabinet te stemmen. Oekraïne e/o de inhoud van het verdrag boeit hen geen ene reet.
1 grote farce dit referendum.
Wanneer de 30% gehaald wordt en de meerderheid is 'nee', dan denk ik denk dat met name deze redenen aangehaald zullen worden door de regering om het verdrag toch te ratificeren en daarbij aangeven dat de referendumwet nog maar eens grondig tegen het licht zal worden gehouden. En terecht.
Iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken natuurlijk, ik vind het simpelweg te ingewikkeld om ja/nee op te zeggen. Maar ik ben wel voor referendums vandaar.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, niet stemmen kan in dezen juist een prima afgewogen keuze zijn.
Heb jij het hele handelsverdrag doorgelezen? Want voor zo'n sterke mening moet je toch een hoop research hebben gedaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:40 schreef Elzies het volgende:
[..]
Geweldig om te lezen hoe pro-Europeanen nu wanhopig aan het blaten zijn. De struisvogel wordt nu echt met zijn kop uit het wegkijkende zand getrokken. En die kop gaat echt niet meer terug het zand in. Daar zorgen we wel voor.
Hoe gaan 'jullie' daarvoor zorgen?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:40 schreef Elzies het volgende:
[..]
Geweldig om te lezen hoe pro-Europeanen nu wanhopig aan het blaten zijn. De struisvogel wordt nu echt met zijn kop uit het wegkijkende zand getrokken. En die kop gaat echt niet meer terug het zand in. Daar zorgen we wel voor.
Je hebt het recht en de vrijheid om tegen te de EU te zijn toch, dus waarom al dat tegenwerken. Politiek en burger groeien steeds verder van elkaar af en dat is wat de democratie pas echt in gevaar brengt.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
1 grote farce dit referendum.
Wanneer de 30% gehaald wordt en de meerderheid is 'nee', dan denk ik denk dat met name deze redenen aangehaald zullen worden door de regering om het verdrag toch te ratificeren en daarbij aangeven dat de referendumwet nog maar eens grondig tegen het licht zal worden gehouden. En terecht.
Volgens die tabel heeft om 13.30 ongeveer 35% van de mensen gestemd (landelijk). Om 13.30 stond Rotterdam op 10%. Het ziet er nog steeds goed uit.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:39 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of we een eindspurt effect gaan zien door de "strategische" thuisblijvers
Ik heb heel veel research gedaan en onmiskenbaar uitgekomen op een overtuigend NEE! Al weken overtuigend met ondersteunende argumenten toegelicht.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb jij het hele handelsverdrag doorgelezen? Want voor zo'n sterke mening moet je toch een hoop research hebben gedaan.
Ik ben op zich niet tegen referenda, maar wel tegen onzinnige referenda zoals deze. Een referendum over belangrijke maar relatief simpele nationale zaken waar de vraagstelling voor iedereen te begrijpen is, zou ik steunen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken natuurlijk, ik vind het simpelweg te ingewikkeld om ja/nee op te zeggen. Maar ik ben wel voor referendums vandaar.
Omdat het door twee verschillende instanties is opgezet die dezelfde passages uit het verdrag heel anders interpreteren.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens kieskompas ben ik iets meer dan 25% tegen.
Volgens verdragwijzer ben ik 72% tegen.
Waarom zit er zo'n groot verschil tussen?
dit gebeurt bij de kamerverkiezingen ookquote:Op woensdag 6 april 2016 13:40 schreef Montagui het volgende:
Dan feliciteer ik je, maar vrees dat je een van de weinigen bent die dat heeft gedaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb heel veel research gedaan en onmiskenbaar uitgekomen op een overtuigend NEE! Al weken overtuigend met ondersteunende argumenten toegelicht.
Die verdragswijzer is een beetje raar:quote:Op woensdag 6 april 2016 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was jij voorstander van al die miljarden aan Griekenland?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:44 schreef Glazenmaker het volgende:
"Ik ben het niet eens met de referendumstarters, dus ga ik niet stemmen en daarom moet de regering het referendum negeren!!" Wat een trieste aaneenschakeling van kleinzerigheid en een te groot ego.
Precies. Stem dan op z'n minst blanco om een ander nog wat te gunnen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:44 schreef Glazenmaker het volgende:
"Ik ben het niet eens met de referendumstarters, dus ga ik niet stemmen en daarom moet de regering het referendum negeren!!" Wat een trieste aaneenschakeling van kleinzerigheid en een te groot ego.
Een ander wat gunnen? Bijvoorbeeld iemand in Oekraïne? Ben je mal.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Precies. Stem dan op z'n minst blanco om een ander nog wat te gunnen.
Heilwasser zit al de hele dag in "Extreme Sarcasm"-modus.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Een ander wat gunnen? Bijvoorbeeld iemand in Oekraïne? Ben je mal.
quote:Op woensdag 6 april 2016 12:42 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Volgens die postNu 10,4% en het is nog geen 14:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet Rotterdam om 14:00 dus 10.3% zijn. Rotterdam staat nu (12:40) op 8,5%. Dan moet er nog minder dan twee procent bijkomen, in meer dan een uur.
Tot nog toe stijgt de opkomst elke twee uur met twee procent. Dus wordt dat net gehaald.
Maar in deze vergelijking zitten zoveel aannames, en het ligt zo dicht bij elkaar dat er totaal niet met zekerheid te zeggen is of het wel of niet gehaald zal worden."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
Ach ja, ik hoorde gisteren ook iemand op TV zeggen dat dit te ingewikkelde vraag was om met ja of nee te beantwoorden. Maar dat is precies wat de kamer ook gedaan heeft, ja we tekenen het verdrag, of nee we tekenen het niet. De vraag is helemaal niet ingewikkeld, die is doodsimpel.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben op zich niet tegen referenda, maar wel tegen onzinnige referenda zoals deze. Een referendum over belangrijke maar relatief simpele nationale zaken waar de vraagstelling voor iedereen te begrijpen is, zou ik steunen.
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:45 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Was jij voorstander van al die miljarden aan Griekenland?
Als je het niet met de referendumstarters eens bent dan stem je lekker voor het verdrag. Als je wil laten zien dat het referendum bullshit is, dan stem je blanco. Maar nee hoor zowel het voorkamp als het onzin kamp is gewoon te lui om in actie te komen. En dan de komende weken janken dat het Nee kamp zijn zin heeft gekregen, of trots staan te juichen als de overheid een stemronde negeert.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Precies. Stem dan op z'n minst blanco om een ander nog wat te gunnen.
Bron: ADquote:13.44: Maurice de Hond is duidelijk over de kans dat de uitkomst van het referendum geldig wordt: ,,Om 16.00 uur moet het gemiddelde opkomstpercentage in de vier grote steden minstens 13,5 procent zijn om de kiesdrempel te halen. Mijn inschatting is dat dat niet gaat gebeuren.''
quote:Op woensdag 6 april 2016 13:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ach ja, ik hoorde gisteren ook iemand op TV zeggen dat dit te ingewikkelde vraag was om met ja of nee te beantwoorden. Maar dat is precies wat de kamer ook gedaan heeft, ja we tekenen het verdrag, of nee we tekenen het niet. De vraag is helemaal niet ingewikkeld, die is doodsimpel.
Ik heb bijzonder weinig van 'het voorkamp' gehoord, dat vind ik de regering ook te verwijten. Wel een verdrag tekenen maar het dan niet verkopen aan je bevolking.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aannames van jou. Het voorkamp had hier prima op in kunnen spelen in een campagne bijvoorbeeld. Blijkbaar vind jij dat ze dat teveel hebben nagelaten?
Weet jij veel wat de procedure in Den Haag precies geweest is. Dat is nou net het probleem, heel Nederland doet momenteel alsof men precies weet hoe de politiek werkt.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ach ja, ik hoorde gisteren ook iemand op TV zeggen dat dit te ingewikkelde vraag was om met ja of nee te beantwoorden. Maar dat is precies wat de kamer ook gedaan heeft, ja we tekenen het verdrag, of nee we tekenen het niet. De vraag is helemaal niet ingewikkeld, die is doodsimpel.
Dat is natuurlijk wel wat je met een referendum bereikt: Voor en Tegen kampen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Als je het niet met de referendumstarters eens bent dan stem je lekker voor het verdrag. Als je wil laten zien dat het referendum bullshit is, dan stem je blanco. Maar nee hoor zowel het voorkamp als het onzin kamp is gewoon te lui om in actie te komen. En dan de komende weken janken dat het Nee kamp zijn zin heeft gekregen, of trots staan te juichen als de overheid een stemronde negeert.
De laatste paar dagen kwam het pas een beetje op gang, toen het besef doordrong dat de opkomstdrempel best wel eens gehaald kon gaan worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:50 schreef malleable het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig van 'het voorkamp' gehoord, dat vind ik de regering ook te verwijten. Wel een verdrag tekenen maar het dan niet verkopen aan je bevolking.
twitter:Bernd_de_Boer twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:25:20Mevrouw in #NHPeilt over #referendum Oekraïne. 'Als Pechtold ja zegt, ben ik tegen' https://t.co/DMqt208aaK https://t.co/uJvyDLXNFW reageer retweet
Dat is de leugen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het is geen handelsverdrag, maar een verdrag voor vrijwel volledige politieke integratie van Oekraïne in de EU.
Dat komt omdat de regering dacht dat de opkomst onder de 30% zou blijven door het verdrag te negeren. De gelijkgeschakelde media en enkele andere voorstanders deden daar aan mee.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:50 schreef malleable het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig van 'het voorkamp' gehoord, dat vind ik de regering ook te verwijten. Wel een verdrag tekenen maar het dan niet verkopen aan je bevolking.
De kamer kan er echter extra uitleg bij vragen of voorwaarden bij stellen aan het kabinet. Je simplificeert wel weer stevig. Maar goed, dat past wel bij de GS-fans natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volledig met die mevrouw eens.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Bernd_de_Boer twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:25:20Mevrouw in #NHPeilt over #referendum Oekraïne. 'Als Pechtold ja zegt, ben ik tegen' https://t.co/DMqt208aaK https://t.co/uJvyDLXNFW reageer retweet
Vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Bij verdragwijzer had ik 39 % voor en 39% tegenquote:Op woensdag 6 april 2016 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat een verstandige vrouw.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat is dan jammer, want dit referendum biedt wel terdege een mogelijkheid je ergens voor of tegen uit te spreken. Het gaat echt om iets belangrijks.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan feliciteer ik je, maar vrees dat je een van de weinigen bent die dat heeft gedaan.
In bijna alle gevallen levert dat de juiste keuzes op met de minste inspanningquote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
De regering onderhandelt een beetje mee over het verdrag, en mag dan ja zeggen, en dan leggen ze het voor aan de kamer die dan ook ja mag zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet jij veel wat de procedure in Den Haag precies geweest is.
Dat is ook niet zo heel ingewikkeld.quote:Dat is nou net het probleem, heel Nederland doet momenteel alsof men precies weet hoe de politiek werkt.
inclusief jezelf natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2016 13:55 schreef Perrin het volgende:
Laten we het ondanks de verwoede pogingen van sommige lui hier het een beetje ontopic houden.
We worden geen slaaf van Kiev, Kiev wordt een slaaf van de EU waardoor de kloof met Rusland, een belangrijke handelspartner van Oekraïne, nog groter wordt.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Waarom lieg je? Het is geen politieke integratie, het is keiharde onderwerping aan Kiev. Als je VOOR stemt wil je kennelijk direct slaaf worden van Kiev.
Ik ben met je eens dat de opkomst hoger zou kunnen bij reguliere verkiezingen en hier aandacht aan moet worden besteed maar om dit referendum hierbij te betrekken ben ik oneens.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:54 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, want dit referendum biedt wel terdege een mogelijkheid je ergens voor of tegen uit te spreken. Het gaat echt om iets belangrijks.
Stel dat de opkomst minder dan 30% is. Dan is dit referendum een opeenvolging van zeer slechte opkomsten. Dan denk ik toch dat er iets goed mis is met de wijze hoe Nederland aankijkt tegen zijn eigen democratisch verworven rechten. Dat zou dan echt de volgende maatschappelijke discussie moeten zijn.
Wellicht, maar de opkomst hangt af van veel verschillende factoren, zoals het onderwerp. Voor veel mensen is dit onderwerp te abstract. Zou je een referendum houden over iets waar we ook echt direct de effecten van zouden merken, zouden veel meer mensen gaan stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:54 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, want dit referendum biedt wel terdege een mogelijkheid je ergens voor of tegen uit te spreken. Het gaat echt om iets belangrijks.
Stel dat de opkomst minder dan 30% is. Dan is dit referendum een opeenvolging van zeer slechte opkomsten. Dan denk ik toch dat er iets goed mis is met de wijze hoe Nederland aankijkt tegen zijn eigen democratisch verworven rechten. Dat zou dan echt de volgende maatschappelijke discussie moeten zijn.
Dat die beseft dat een raadgevend referendum nogal een beperkt instrument is als het op een associatieverdrag aankomt? Lijkt me inderdaad dat die dat beter doorhebben. Ik ga overigens niet stemmen omdat ik tegen dit type referenda ben.quote:
Jij bent politicus, of in elk geval geweest? Op hoog niveau zelfs?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De regering onderhandelt een beetje mee over het verdrag, en mag dan ja zeggen, en dan leggen ze het voor aan de kamer die dan ook ja mag zeggen.
[..]
Dat is ook niet zo heel ingewikkeld.
De kloof met Rusland is groot geworden door dat Rusland een burgeroorlog heeft gesteund/aangewakkerd.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
We worden geen slaaf van Kiev, Kiev wordt een slaaf van de EU waardoor de kloof met Rusland, een belangrijke handelspartner van Oekraïne, nog groter wordt.
Je snapt dat de meerderheid van de Oekraïners juist graag meer handel met Europa willen drijven en minder met Rusland? Waarom zou dit dan een probleem zijn?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
We worden geen slaaf van Kiev, Kiev wordt een slaaf van de EU waardoor de kloof met Rusland, een belangrijke handelspartner van Oekraïne, nog groter wordt.
En die zal nog verder aangewakkerd worden met nog meer bemoeienis van de EU. Tegen stemmen dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:59 schreef malleable het volgende:
[..]
De kloof met Rusland is groot geworden door dat Rusland een burgeroorlog heeft gesteund/aangewakkerd.
Dan vorm je lekker je eigen mening.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:51 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel wat je met een referendum bereikt: Voor en Tegen kampen.
Zelf ben ik niet zo van die kampen.
Nee, die oorlog is 100% de schuld van de EU.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:59 schreef malleable het volgende:
[..]
De kloof met Rusland is groot geworden door dat Rusland een burgeroorlog heeft gesteund/aangewakkerd.
Dat is inderdaad het lullige punt aan deze vorm van referendum; je weet dat men het gewoon gaat negeren, als het resultaat de politici niet goed uitkomt. Maar om dan helemaal niet te stemmen, vind ik dan ook weer wat ver gaan. Zo vaak ga je toch ook weer niet naar het stembureau, dus die ene keer extra maakt ook niet zo'n indruk.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat die beseft dat een raadgevend referendum nogal een beperkt instrument is als het op een associatieverdrag aankomt? Lijkt me inderdaad dat die dat beter doorhebben. Ik ga overigens niet stemmen omdat ik tegen dit type referenda ben.
ik mag hopen dat de meeste mensen dat doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dan vorm je lekker je eigen mening.
Dus als Rusland het ergens niet mee eens is begint het een gewapend conflict en krijgt het zo voor elkaar dat de EU zich terug trekt? Dat lijkt me geen gedrag wat je moet belonen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:59 schreef Infection het volgende:
[..]
En die zal nog verder aangewakkerd worden met nog meer bemoeienis van de EU. Tegen stemmen dus.
Ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:00 schreef Gia het volgende:
Ze zijn tot 21.00 open, dus gaan stemmen, kan altijd nog. Even de opkomst in de gaten houden.
twitter:JettaKIijnsma twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:35:50Vrees dat het opkomstpercentage gehaald gaat worden dus VERGEET HET STRATEGISCH THUISBLIJVEN EN GA STEMMEN LIEVE MENSEN: VOOR! #referendum reageer retweet
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
Ik ga maar eens mijn 2 tegen-stemmen uitvoeren. Tot zo allemaal.
Ah, de IS-aanslagen overal zijn dus ook de schuld van het westen door hun inmenging in het midden oosten?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, die oorlog is 100% de schuld van de EU.
De Sovjet Unie is beloofd dat de Navo niet zou oprukken naar het oosten, is wel gebeurd.
De Krim is gewoon van oudsher Russisch.
Van Baalen en Verhofstadt hebben de boel op lopen hitsen in Kiev.
Met een voor-stem worden de Russen in Oekraïne nog slechter behandeld, dus gegarandeerd burgeroorlog in een groot deel van Oekraïne.
#moetjequote:Op woensdag 6 april 2016 14:02 schreef Collide het volgende:
twitter:JettaKIijnsma twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:35:50Vrees dat het opkomstpercentage gehaald gaat worden dus VERGEET HET STRATEGISCH THUISBLIJVEN EN GA STEMMEN LIEVE MENSEN: VOOR! #referendum reageer retweet
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:02 schreef Collide het volgende:
Klijnsmaquote:Op woensdag 6 april 2016 14:02 schreef Collide het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
Ik ga maar eens mijn 2 tegen-stemmen uitvoeren. Tot zo allemaal.
Nee, ik kan informatie intellectueel verwerken.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent politicus, of in elk geval geweest? Op hoog niveau zelfs?
Eigenlijk belachelijk dat die 30 procent überhaupt gehaald moet worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan wordt de 30% makkelijk gehaald
Als in Rotterdam, de stad met een meerderheid allochtonen die totaal niet maatschappelijk betrokken zijn, nu al 10,7% is gehaald, dan gaat die 30% wel goed komen.quote:
Het is zeker ook de schuld van de EU dat Poetin z'n stroman Strelkov MH17 uit de lucht heeft geschoten.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De Sovjet Unie is beloofd dat de Navo niet zou oprukken naar het oosten, is wel gebeurd.
Met een voor-stem worden de Russen in Oekraïne nog slechter behandeld, dus gegarandeerd burgeroorlog in een groot deel van Oekraïne.
Vind ik niet zo'n rare regel. Stel dat maar 10% komt, dat zou betekenen dat het referendum totaal niet leeft.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:04 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk dat die 30 procent überhaupt gehaald moet worden.
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Jovatov het volgende:
Weer een update van de grafiek waar je weinig aan hebt maar je veel van kan vinden.
[ afbeelding ]
Onzin.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Omdat dit topic volstaat met mensen die Jan Roos en dergelijke stom vinden en daarom maar niet gaan stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:01 schreef agter het volgende:
[..]
ik mag hopen dat de meeste mensen dat doen.
Waarom twijfel je daar aan?
Dat weet niemand. Er is niets over de MH17 bekend. Ik denk dat het een false flag operatie is van Oekraïners, maar ook die stelling is niet te bewijzen. Die onderste steen van Rutte is niet boven.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:04 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Het is zeker ook de schuld van de EU dat Poetin z'n stroman Strelkov MH17 uit de lucht heeft geschoten.
Als de drempel van 30% er niet was dan was hij gemakkelijker gehaald dan nu.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n rare regel. Stel dat maar 10% komt, dat zou betekenen dat het referendum totaal niet leeft.
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:02 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ben je dan wel voostander van vele miljarden aan EU geld aan Oekraïne?
Ja, goed punt. Maar dat quotum is toch op het laatste moment ingesteld?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n rare regel. Stel dat maar 10% komt, dat zou betekenen dat het referendum totaal niet leeft.
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan wordt de 30% makkelijk gehaald
En dat noemt zichzelf een democraat.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:02 schreef Collide het volgende:
Hulde!quote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef invalidusername het volgende:
Ik was eigenlijk niet van te gaan stemmen, maar met name 99.999 heeft me geinspireerd om zojuist toch maar het loopje te doen en 'tegen' te stemmen.
Feiten. Lees je eens in.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ondanks mijn irritaties over een groot deel van het nee-kamp mijn verstand laten spreken en nee gestemd
[..]
Onzin.
Of het zelfde CIA team dat 9/11 heeft georganiseerd.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Er is niets over de MH17 bekend. Ik denk dat het een false flag operatie is van Oekraïners, maar ook die stelling is niet te bewijzen. Die onderste steen van Rutte is niet boven.
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef invalidusername het volgende:
Ik was eigenlijk niet van te gaan stemmen, maar met name 99.999 heeft me geinspireerd om zojuist toch maar het loopje te doen en 'tegen' te stemmen.
Ik was eigenlijk niet van te gaan stemmen, maar met name 99.999 heeft me geinspireerd om zojuist toch maar het loopje te doen en 'tegen' te stemmen. Als iemand anders nog gaat stemmen, wat was eigenlijk de vraag op het biljet, vergeten te lezen....
Ik zie hem nog steeds wel op de 30% belanden.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Jovatov het volgende:
Weer een update van de grafiek waar je weinig aan hebt maar je veel van kan vinden.
[ afbeelding ]
Ditquote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf een democraat.
Ik was eigenlijk niet van te gaan stemmen, maar met name 99.999 heeft me geinspireerd om zojuist toch maar het loopje te doen en 'tegen' te stemmen. Als iemand anders nog gaat stemmen, wat was eigenlijk de vraag op het biljet, vergeten te lezen....
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf een democraat.
Denk dat dit het verkeerde advies is. Opkomstpercentage lijkt niet gehaald te gaan worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:02 schreef Collide het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |