Some men just want to watch the world burn.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Boeiend, heb geen zin om mezelf in te lezen in dat verdrag. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als meerendeel nee zegt. Dus ik zeg nee.
Het ligt op de route van de Grill room, dus ik hou ook nog alle opties open.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik woon 200 meter van het dichtstbijzijnde stemlokaal. Het liep er niet echt storm toen ik er vanmorgen langs liep. En zoals ik al eerder heb gezegd; mocht dit relferendum de 30% dreigen te halen, dan ga ik snel even langs om voor te stemmen.
Ieder zijn hobbyquote:Op woensdag 6 april 2016 14:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde Geenstijl of FOK! bezoeker er met open ogen intuint natuurlijk.
Het rondje inkleuren en een kruis zetten telt niet als twee stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:19 schreef Infection het volgende:
Zo, 2x tegen gestemd. Was erg rustig bij het stembureau. Maar zal wel met het tijdstip te maken hebben.
Correct. Ben volop in de gelegenheid om te stemmen en ook voor het verdrag. Maar deze vorm van referenda en zeker over dit type onderwerpen is waardeloos.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij stemt niet omdat je tegen deze vorm van referenda bent?
Vroeger had Fok een enorme teringhekel aan GeenStijl.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde Geenstijl of FOK! bezoeker er met open ogen intuint natuurlijk.
Nice. Goed verhaal dit.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Boeiend, heb geen zin om mezelf in te lezen in dat verdrag. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als meerendeel nee zegt. Dus ik zeg nee.
Als je dan kijkt naar de grafiek is de totale opkomst 1,8 + 6,9 + 11,8% dus iets meer dan 20%.quote:Om 9.00 uur had in Groningen 1,8 procent van de stemgerechtigde kiezers een stem uitgebracht voor het referendum over het associatieverdrag met de Oekraïne. Om 11.30 uur had 6,9 procent van de Groningers gestemd. Om 14.00 uur was dat 11,8 procent.
Humor hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Het rondje inkleuren en een kruis zetten telt niet als twee stemmen.
haha klopt, nu neemt onze nieuwssectie veel vrij direct overquote:Op woensdag 6 april 2016 14:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vroeger had Fok een enorme teringhekel aan GeenStijl.
Volgens mij snappen ze niet hoe grafieken werken.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:24 schreef Wespensteek het volgende:
Even lachen:
http://www.dvhn.nl/gronin(...)renthe-21250997.html
[..]
Als je dan kijkt naar de grafiek is de totale opkomst 1,8 + 6,9 + 11,8% dus iets meer dan 20%.
Helmond gaat het wel halen dan, daar worden de meeste inwoners toch pas om na 11.00 wakker.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Helmond en Breda beide 11,3% om 14.00
En dat de stembiljetten te ingewikkeld waren voor hun achterban.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:26 schreef YazooW het volgende:
Als de 30% niet gehaald wordt gaan ze natuurlijk klagen dat er te weinig stembureaus open waren.
Zo haal je de 30% wel ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:24 schreef Wespensteek het volgende:
Even lachen:
http://www.dvhn.nl/gronin(...)renthe-21250997.html
[..]
Als je dan kijkt naar de grafiek is de totale opkomst 1,8 + 6,9 + 11,8% dus iets meer dan 20%.
Ik was al om 7 uur wakker.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:25 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Helmond gaat het wel halen dan, daar worden de meeste inwoners toch pas om na 11.00 wakker.
'En op die ene foto waren er maar 5 hokjes in plaats van 17 en iemand op het stembureau zei dat Thierry Baudet een sukkel was!!! Revolte!!!'quote:Op woensdag 6 april 2016 14:26 schreef YazooW het volgende:
Als de 30% niet gehaald wordt gaan ze natuurlijk klagen dat er te weinig stembureaus open waren.
Een ongeldige stem staat toch gelijk aan een blanco stem? Weet het niet zeker.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dat de stembiljetten te ingewikkeld waren voor hun achterban.
Previously on AMC's The Walking Dead..quote:Op woensdag 6 april 2016 14:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook jatwitter:JettaKIijnsma twitterde op woensdag 02-03-2016 om 17:10:16Lelijke val gemaakt met de tandem maar het gaat relatief goed met me hoor. Dank voor alle warme reacties. https://t.co/gysJAnA6jx[ afbeelding ] reageer retweet
Nee, telt mee voor de opkomst.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
Een ongeldige stem staat toch gelijk aan een blanco stem? Weet het niet zeker.
Ze tellen beide wel mee met het opkomstpercentage. Op dezelfde hoop als blanco dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
Een ongeldige stem staat toch gelijk aan een blanco stem? Weet het niet zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |