Ik zet mijn geld op Mexico.quote:
Geen derde wildcard?quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is hoe het elftal van Brazilië er ongeveer uit komt te zien, denk ik zelf:
Alison (Santos), Ederson (Benfica)
Fabinho (AS Monaco), Wendell (Bayer Leverkusen), Kenedy (Chelsea), Rodrigo Caio (Sao Paulo), Rodrigo Ely (AC Milan), Joao Miranda (Inter)*
Felipe Anderson (Lazio), Rafinha (FC Barcelona) Andreas Pereira (Manchester United), Fred (Shaktar Donetsk), Lucas Silva (Olympique Marseille)
Neymar (FC Barcelona)*, Gabriel Barbosa (Santos), Gabriel Jesus (Palmeiras), Malcom (FC Bordeaux), Luan (Gremio)
Dat vind jij, maar gelukkig zijn er een hele hoop mensen die er anders over denken.quote:
Ik vind het raar dat dit een veredeld jeugdtoernooi is.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar gelukkig zijn er een hele hoop mensen die er anders over denken.
Alison schijnt de derde te worden, maar die is gewoon 23 en dus speelgerechtigd zonder dispensatie. Die optie laat ik dus nog open, omdat het onduidelijk is welke clubs wel en welke clubs niet hun spelers willen afstaan. De Olympische Spelen zijn geen FIFA-toernooi, dus clubs zijn niet verplicht om de spelers zomaar af te staan.quote:
Omdat de Olympische Spelen globaal gezien meer waarde heeft dan een wereldkampioenschap. Dat kan de voetbalbond niet hebben, dus laten ze het toernooi spelen door jeugdspelers, omdat hun eigen toernooi anders in waarde daalt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat dit een veredeld jeugdtoernooi is.
Minachting van de Olympische Spelen. Haal het dan van de Spelen af.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat de Olympische Spelen globaal gezien meer waarde heeft dan een wereldkampioenschap. Dat kan de voetbalbond niet hebben, dus laten ze het toernooi spelen door jeugdspelers, omdat hun eigen toernooi anders in waarde daalt.
Voor Nederland deden Jaliens en Sibon toen meequote:Op woensdag 30 maart 2016 19:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alison schijnt de derde te worden, maar die is gewoon 23 en dus speelgerechtigd zonder dispensatie. Die optie laat ik dus nog open, omdat het onduidelijk is welke clubs wel en welke clubs niet hun spelers willen afstaan. De Olympische Spelen zijn geen FIFA-toernooi, dus clubs zijn niet verplicht om de spelers zomaar af te staan.
Ik vind dit een prima oplossing.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Minachting van de Olympische Spelen. Haal het dan van de Spelen af.
twitter:Cynegeticus twitterde op woensdag 30-03-2016 om 23:50:30Brazil FA considering having a new manager for the Olympic team, but not Rogério Micale. And reduce Dunga/Gilmar power, says Globo Esporte. reageer retweet
Nederland kwalificeerde zich niet eens voor het EK O21, waar je de halve finale moet halen voor een Olympisch ticket, door eerst in de poule onder Slowakije te eindigen en vervolgens te verliezen van Portugal in de playoffs.quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:12 schreef onlogisch het volgende:
Waarom doen wij niet mee? We hebben deze zomer toch niets te doen op voetbalgebied.
http://www.espnfc.com/bar(...)ics-not-copa-americaquote:Barcelona to allow Neymar to play in Olympics but not Copa America
Neymar will not play for Brazil at the Copa America this summer as a condition of Barcelona allowing him to take part in the Olympics, club president Josep Bartomeu said on Saturday.
Speaking to a group of Brazilian journalists ahead of Saturday's Clasico against Real Madrid, Bartomeu said Barcelona officially notified the Brazilian Football Federation two weeks ago of their intentions to only allow Neymar to play in one tournament.
Because the Olympics are not an official FIFA senior tournament, clubs are not obligated to release their players. With Brazil having never won the gold medal, the country is prioritising the Games in Rio de Janeiro in August over June's Copa America Centanario in the United States.
Over the past few days, Brazil manager Dunga and Selecao director Gilmar Rinaldi had refused to rule out the possibility that Neymar could still play both competitions, but Bartomeu said Barcelona's decision has been made.
"It will be impossible to convince us [to release the player twice]," Bartomeu said, according to UOL Esporte. "We are aware of the importance [of the Copa America] but our view is that players need to have some rest after two strong seasons."
The Blaugrana president, however, added that the club will pose no obstacles for Neymar's participation in the Olympics.
"We see no problem in Neymar playing at the Olympics," he said. "The club would be enchanted and I would take him if I were the Brazilian manager."
Bartomeu also hinted that the club and the Brazilian are near a contract extension. The president says he believes a new agreement will be in place "soon."
"Barca don't need to hurry. We won't put pressure on the player and instead we will allow him to focus on the competitions," Bartomeu said.
"I know we won't have problems, because the player himself has already said he wants to stay. Our plan is to have him here till the end of his career."
Argentinië, Nigeria, Portugal & Duitslandquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:07 schreef Koffieplanter het volgende:
De potindeling voor het eindtoernooi, over exact een week is de loting:
[ afbeelding ]
Geen Aguero als een 23+ speler?quote:Op maandag 4 april 2016 11:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is hoe de basisploeg van Argentinië eruit komt te zien in Rio:
Gerónimo Rulli (Real Sociedad); Emanuel Mammana (River Plate), Mateo Musacchio (Villarreal), Rogelio Funes Mori (Everton), Jonathan Silva (Boca Juniors); Matias Kranevitter (Atletico Madrid), Giovani Lo Celso (Rosario Central), Leandro Paredes (Empoli); Cristian Espinoza (Huracan), Paulo Dybala (Juventus), Angel Correa (Atletico Madrid)
De kans is zo'n 0% dat City hem vrijgeeft om hieraan mee te doen. Argentinië speelt ook nog een Copa America voordat de Olympische Spelen beginnen.quote:
Verrassend, Brazilië in de makkelijkste poule.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
GRUPO A: Brasil, Sudáfrica, Irak, Dimanarca
GRUPO B: Suecia, Colombia, Nigeria, Japón
GRUPO C: Fiji, Corea del Sur, México, Alemania
GRUPO D: Argentina, Argelia, Honduras, Portugal
[ afbeelding ]
Niet eens gekwalificeerd voor het EK van afgelopen zomer, waar kwalificatie voor de OS kon worden afgedwongen.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:28 schreef bamibij het volgende:
waarom doet NL niet mee? niet gekwalificeerd of geen interesse ervoor?
het nederlands voetbal tegenwoordigquote:Op donderdag 14 april 2016 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet eens gekwalificeerd voor het EK van afgelopen zomer, waar kwalificatie voor de OS kon worden afgedwongen.
Lekker ballen in de jungle?quote:Op vrijdag 15 april 2016 10:06 schreef borisz het volgende:
Welkom in het OS-forum
Nu nog een goede titel, wie is leuks weet mag het zeggen
twitter:FCBarcelona_cat twitterde op woensdag 20-04-2016 om 23:22:44[COMUNICAT] Neymar Jr jugarà els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro #FCBlive https://t.co/vJpWOTS66D reageer retweet
Aderlating.twitter:golazoargentino twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 16:45:19Boca have confirmed that Andrés Cubas has damaged ankle ligaments and will be out for 2-3 months; could end his Olympic hopes too reageer retweet
twitter:RoyNemer twitterde op maandag 25-04-2016 om 16:15:25For Argentina's Olympic team, Tata Martino is the coach and will be managing them in Rio in August. Argentina going for their 3rd gold medal reageer retweet
Marlos Moreno en Edwin Cardona naar Copa America blijkbaar.quote:LUIS MANUEL OREJUELA GARCÍA, Deportivo Cali
ANDRES FELIPE ROA ESTRADA, Deportivo Cali
LUIS ALFONSO HURTADO OSORIO, Deportivo Cali
JUAN SEBASTIÁN QUINTERO FLETCHER, Deportivo Cali
KEVIN ALEXANDER BALANTA LUCUMÍ, Deportivo Cali
HARRINSON ARLEY MOJICA BETANCOURT, Deportivo Cali
MIGUEL ANGEL BORJA HERNÁNDEZ, Club Deportivo Tuluá
JOSÉ DAVID LEUDO ROMAÑA, Deportivo Pasto
BRAYAN EDISON ANGULO MOSQUERA, Deportivo Pasto
CRISTIAN ANDRÉS DÁJOME ARBOLEDA, Deportes Tolima
DÉIVER MACHADO MENA, Millonarios FC
CRISTIAN ALEXIS BORJA GONZÁLEZ, Independiente Santa Fe
YERRI FERNANDO MINA GONZÁLEZ, Independiente Santa Fe
WILLIAM ENRIQUE PALACIO GONZÁLEZ, Independiente Santa Fe
CARLOS ALBERTO IBARGÜEN HINOJOSA, Independiente Santa Fe
ANDRÉS FELIPE MURILLO SEGURA, La Equidad Seguros
RAUL ALBERTO LOAIZA MORELOS, Patriotas Boyacá
CRISTIAN HARSON BONILLA GARZÓN, Atlético Nacional
ARLEY JOSÉ RODRÍGUEZ HERNÁNDEZ, Atlético Nacional
LUIS HERNEY VÁSQUEZ CAICEDO, Independiente Medellín
CRISTIAN CAMILO ARRIETA MEDINA, Envigado Fútbol Club
ALEXIS PÉREZ FONTANILLA, Junior F.C.
GUILLERMO LEÓN CELIS MONTIEL, Junior F.C.
twitter:golazoargentino twitterde op zondag 22-05-2016 om 03:45:16Dybala: "I don't have permission to go" Juventus deny Olympic spot with Argentina https://t.co/Vs3NvoCGvK reageer retweet
Ik snap niet dat mensen het niet leuk vinden.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zo'n kuttoernooi he. Het enige leuke hieraan is dat het echt het begin van de OS is omdat dit altijd voor de opening afgewerkt moet worden.
Maar na de eerste 2 dagen kijk ik echt niks meer
Het is een verkapt jeugdWK terwijl in alle andere sporten de besten van de wereld met elkaar strijden. Dan kijk ik daar liever naar dan naar een verkapt jeugdWK.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen het niet leuk vinden.
Het is een verkapt jeugd WK (waar ik ook altijd van kan genieten), maar dan met meer prestige omdat het op de OS is. Alleen omdat op de OS het belangrijkste toernooi van de sport moet zijn vinden mensen het ineens een kuttoernooi.
Ik denk oprecht dat de aanstaande Olympische ploeg veel en veel beter is dan de huidige Selecao dat nu op de Copa actief is.twitter:BrazilStats2 twitterde op maandag 06-06-2016 om 20:50:56Marquinhos confirms in his press conference: "I have the OK from PSG to play the Olympics."#Rio2016 https://t.co/SOJlsvpACz reageer retweet
Die aanvalquote:Op woensdag 29 juni 2016 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
We hebben een definitieve selectie:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met goud.
Dat middenveld.quote:
Zo'n sterke verdediging en middenveld kan Duitsland ook wel opstellen, die aanval is van een ander niveau natuurlijk. Dan heeft Duitsland weer een sterkere keeper. Ik schrijf onze oosterburen nog niet af.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat middenveld.
Die verdediging.
Alleen Fernando Prass moet weg. #antifernandoprass
Zeca en Douglas zijn twee zeer goede, complete backs. Aanvallend ook dik in orde. Zeca zou zelfs al naar Atlético Madrid gaan. Met Marquinhos als leider, Rodrigo Caio als voetballende verdediger en Prass als ervaringsdeskundige heb je gewoon een verdediging van zeer hoog niveau.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n sterke verdediging en middenveld kan Duitsland ook wel opstellen, die aanval is van een ander niveau natuurlijk. Dan heeft Duitsland weer een sterkere keeper. Ik schrijf onze oosterburen nog niet af.
Lang geen slechte voorspelling al zeg ik het zelf. Jammer dat een hele rits spelers niet mogen van hun clubs.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is hoe het elftal van Brazilië er ongeveer uit komt te zien, denk ik zelf:
Alison (Internacional), Ederson (Benfica)
Fabinho (AS Monaco), Wendell (Bayer Leverkusen), Kenedy (Chelsea), Rodrigo Caio (Sao Paulo), Rodrigo Ely (AC Milan), Joao Miranda (Inter)*
Felipe Anderson (Lazio), Rafinha (FC Barcelona) Andreas Pereira (Manchester United), Fred (Shaktar Donetsk), Lucas Silva (Olympique Marseille)
Neymar (FC Barcelona)*, Gabriel Barbosa (Santos), Gabriel Jesus (Palmeiras), Malcom (FC Bordeaux), Luan (Gremio)
Goed zo jongen, vooral lekker gaan genieten van wat je wel boeitquote:
Welk land wordt dan de vervanger?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:37 schreef Koffieplanter het volgende:
50/50 kans dat Argentinië niet meedoet vanwege onbekwaamheid van AFA.
Uruguay, denk ik.quote:
Zijn die namen die je noemde niet geselecteerd omdat ze geen toestemming hebben / zelf niet willen of zijn ze gewoon niet geselecteerd door die nieuwe coach?quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Gods be praised, eindelijk, eindelijk, eindelijk hebben we een definitieve selectie van Argentinië. Op een paar namen na (zie OP) is het niet heel bijzonder. Geen Dybala, geen Kranevitter, geen Mammana, geen Funes Mori, geen Paredes, et cetera, et cetera, maar ook met dit elftal moet iets redelijks neer kunnen zetten. Angel Correa zou op het oog de ster moeten zijn, Gio Simeone moet de doelpuntjes gaan maken en Lo Celso mag ze op het stropdasje gaan leggen. Cristian Espinoza heeft afgelopen week zijn transfer naar Villarreal afgerond, dat vind ik ook wel een goeie. Ook interessant is de uitverkiezing van Rulli, voorlopig dan. Hij zei alleen naar Manchester City te willen vertrekken indien hij mee mocht doen aan de Olympische Spelen, dat is dus gebeurd.
Arqueros: Geronimo Rulli (Real Sociedad), Axel Werner (Atl. Rafaela)
Defensores: José Luis Gómez (Lanús), Lisandro Magallán (Boca Juniors), Lautaro Gianetti (Velez), Víctor Cuesta (Independiente), Leandro Vega (River Plate), Alexis Soto (Banfield)
Volantes: Mauricio Martínez (Union), Santiago Ascacibar (Estudiantes), Lucas Romero (Cruzeiro), Giovani Lo Celso (Rosario Central), Manuel Lanzani (West Ham)
Delanteros: Angel Correa (Atletico Madrid), Giovanni Simeone (River Plate), Joaquin Correa (Sampdoria), Cristian Espinoza (Huracan/Villarreal), Luciano Vietto (Atletico Madrid)
[ afbeelding ]
Geen toestemming.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn die namen die je noemde niet geselecteerd omdat ze geen toestemming hebben / zelf niet willen of zijn ze gewoon niet geselecteerd door die nieuwe coach?
Treurig team zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:56 schreef Bolasie het volgende:
Ook Vietto mag niet meedoen, wordt vervangen door Calleri.
Calleri is niks minder dan Vietto, misschien wel beter. Hij had al lang en breed in Europa gespeeld als hij niet verkocht werd aan spookclub Maldonado. Persoonlijk was hij vorig seizoen al rond met Inter, maar dat ging om eerdergenoemde reden niet door.quote:
quote:Douglas Costa wird nicht an den Olympischen Spielen in Rio de Janeiro (5.-21. August) teilnehmen. Die Verletzung im linken Oberschenkel des brasilianischen Nationalspielers ist noch nicht ausreichend verheilt. Der FC Bayern hat dem brasilianischen Verband mitgeteilt, dass er Costa nicht abstellen kann.
„Ich bedauere das sehr“, sagt Karl-Heinz Rummenigge, Vorstandsvorsitzender der FC Bayern München AG. „Wir alle haben Douglas die Teilnahme an den Olympischen Spielen in seiner Heimat gegönnt. Aber die Gesundheit des Spielers geht vor.“
Costa, der an diesem Montag vom Ärzteteam des FC Bayern untersucht wurde, wird in den kommenden Wochen sein Rehaprogramm in München absolvieren.
Ook geen spelers die bij de selectie zaten op het EK? Tah, Sané, Weigl en Can zouden hele belangrijke spelers zijn op de OS en hebben niet of nauwelijks gespeeld. Draxler en Kimmich zullen sowieso wel niet mee gaan.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:08 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland zal vast een heel vervelende selectie sturen en nauwelijks gebruik maken van de mogelijkheid tot selecteren van dispensatiespelers.
Deal bij de DFB is geen spelers uit de EK selectie en maximaal 2 spelers per club. Julian Brandt zal het maar moeten doen. Blijkbaar wil Hrubesch als +23 spelers jongens uit de U21 selectie van vorig jaar nemen.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook geen spelers die bij de selectie zaten op het EK? Tah, Sané, Weigl en Can zouden hele belangrijke spelers zijn op de OS en hebben niet of nauwelijks gespeeld. Draxler en Kimmich zullen sowieso wel niet mee gaan.
Voor heel Brazilië.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wie is dat voordelig? De magische Gabriel Jesus?
What's there to tell? Gegarandeerde speeltijd voor Gabigol en Gabriel Jesus, beter kan niet.quote:
MVVquote:
Eder Balanta kan er geen reet van. Zeer overschatte speler omdat hij een leuke rating kreeg op Football Manager, maar in de realiteit zat hij bij River vaker op de bank dan in de basiself. Ik mis Santos Borré, waarvan bekend is dat hij niet mee mag, en ik mis Marlos Moreno en Edwin Cardona, waarvan ik niet weet of ze geen toestemming hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog grote namen die missen? In ieder geval geen Eder Balanta dus.
En Jhon Cordoba? Of kan die er ook vrij weinig van?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eder Balanta kan er geen reet van. Zeer overschatte speler omdat hij een leuke rating kreeg op Football Manager, maar in de realiteit zat hij bij River vaker op de bank dan in de basiself. Ik mis Santos Borré, waarvan bekend is dat hij niet mee mag, en ik mis Marlos Moreno en Edwin Cardona, waarvan ik niet weet of ze geen toestemming hebben.
Over Cordoba heb ik geen mening, de Bundesliga volg ik niet. Aangezien Borja geselecteerd is en Teo en Dorlan meegaan als dispensatiespelers, waren zijn kansen sowieso 0.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Jhon Cordoba? Of kan die er ook vrij weinig van?
Wat zijn minst zwakkeren ?quote:Op maandag 18 juli 2016 10:37 schreef Iwanius het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af wat de waarde nog is van een Olympische voetbalmedaille als je als land daar het toernooi wint als je ziet hoeveel landen hun sterkste spelers thuislaten waardoor het toernooi meer een amateur (was ooit ook de opzet van het Olympische) toernooi voor de minst zwakkeren wordt. (als je dat vergelijkt met een EK/WK)
Kan hier niets over vinden..wat was het geworden?quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Argentinië O23 oefent straks tegen Colombia O23 in Miami. 02:00 onze tijd, zo uit m'n hoofd.
0-0. Calleri knalde in de laatste minuut een penalty het stadion uit.quote:Op woensdag 27 juli 2016 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan hier niets over vinden..wat was het geworden?
Thanksquote:Op woensdag 27 juli 2016 01:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
0-0. Calleri knalde in de laatste minuut een penalty het stadion uit.
twitter:BrazilStats2 twitterde op donderdag 28-07-2016 om 20:54:00Gabigol: "With all due respect to the competitors, I think we have the level to beat anyone. We depend on ourselves, rest comes naturally." reageer retweet
twitter:BrazilStats2 twitterde op donderdag 28-07-2016 om 20:57:12Gabigol: "Our attack is superb with Gabriel Jesus, Neymar, Felipe Anderson and the rest.. It's a big pleasure to play with all of them." reageer retweet
twitter:BrazilStats2 twitterde op donderdag 28-07-2016 om 20:58:13Gabigol: "We are young but football is not about age. We know how to deal with pressure. The renovation of Brazilian football starts now." reageer retweet
twitter:BrazilStats2 twitterde op donderdag 28-07-2016 om 21:01:35Gabigol: "We want to show the whole world that Brazil has players able to make history again, like we did it so many times in the past." reageer retweet
twitter:BrazilStats2 twitterde op donderdag 28-07-2016 om 21:03:07Gabriel Jesus: "The golden medal comes above all, I won't hesitate to make any sacrifice for it. Brazil's NT is above everything." reageer retweet
twitter:BrazilStats2 twitterde op donderdag 28-07-2016 om 21:03:43Gabriel Jesus on game vs Japan in 2 days:"We have been training for 2 weeks and we are ready. I want to win every game, even friendlies." reageer retweet
Be afraid, be very afraid. Brazilië komt eraan.twitter:BrazilStats2 twitterde op donderdag 28-07-2016 om 20:53:14Gabriel Jesus: "I am fully confident that we have amazing talents in Brazil, this is the beginning of our comeback to the top." reageer retweet
Zoals deze kenner al voorspelde, de basiself van Brazilië tegen Japan: Uilson; Zeca, Marquinhos, Rodrigo Caio, Douglas Santos; Rafinha, Thiago Maia; Gabigol, Felipe Anderson, Neymar; Gabriel Jesusquote:Op vrijdag 29 juli 2016 23:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Goed, morgen de oefenwedstrijd tegen Japan. Ik verwacht een van deze twee basisopstellingen. Prass is nog een twijfelgeval, maar is eerste keeper op het toernooi.
4-2-3-1: Uilson; Zeca, Marquinhos, Caio, Santos; Rafinha, Thiago Maia; Gabigol, Felipe Anderson, Neymar; Gabriel Jesus
4-2-4: Uilson; Zeca, Marquinhos, Caio, Santos; Rafinha, Thiago Maia; Gabigol, Luan, Gabriel Jesus, Neymar
Denk de Duitsers (ard/zdf) in elk geval. Hebben sowieso morgen (ard) de hele nacht damesvoetbal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:38 schreef SteelDogg het volgende:
Welke kanaal gaat dit uitzenden op TV donderdag?
Helaas is voetbal op de OS geen b-sport maar een c-sport.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:30 schreef hhh38 het volgende:
Morgen zijn al wel een paar leuke wedstrijden.
Duitsland-Mexico en Portugal-Argentinië. Zal het eerste zijn van de OS wat ik wil zien.
I know, maar een beetje naar talentjes kijken die tegen een bal aanschoppen vind ik altijd wel fijn. Zal het niet aandachtig volgen ofzo, maar die 4 landen kunnen er in ieder geval wel iets van.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas is voetbal op de OS geen b-sport maar een c-sport.
Die spelen tegelijk met Europa League toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Braziliaantjes.
Kijk morgen liever naar Arouca - Heracles of Gianna - AZ om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
I know, maar een beetje naar talentjes kijken die tegen een bal aanschoppen vind ik altijd wel fijn. Zal het niet aandachtig volgen ofzo, maar die 4 landen kunnen er in ieder geval wel iets van.
16:00 -3 BRTquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die spelen tegelijk met Europa League toch?
Die wedstrijden die ik noemde zijn daarnaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk morgen liever naar Arouca - Heracles of Gianna - AZ om eerlijk te zijn.
Ah, nou, misschien zie ik ze dan wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijden die ik noemde zijn daarna
21.00 NL tijdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus dat is 20:00.
CC Koffieplanter voor de zekerheid
Ook, maar ik kijk ook voor de Duitsers.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kijken puur naar de OS om de Braziliaantjes te factchecken qua talent.
Horn, Süle, Ginter, Goretzka, Meyer, Brandt en de Bender broertjes is ook niet mis inderdaad.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ook, maar ik kijk ook voor de Duitsers.
Trouwens, check dit even: http://www.flashscore.nl/(...)sche-spelen-vrouwen/quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voetbal is voetbal. Beter dat dan ajax paok ofzo
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Horn, Süle, Ginter, Goretzka, Meyer, Brandt en de Bender broertjes is ook niet mis inderdaad.
Hebben mijn babbels zoveel teweeg gebracht?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kijken puur naar de OS om de Braziliaantjes te factchecken qua talent.
Als ze tegenvallen weet ik je te vinden. Je bent dus gewaarschuwd, KP.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hebben mijn babbels zoveel teweeg gebracht?
Nos zou alles via website uitzenden. Alles zes wedstrijden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Trouwens, check dit even: http://www.flashscore.nl/(...)sche-spelen-vrouwen/
Vrouwen zijn straks op ARD te zien, de eerste 2 wedstrijden niet.
Dit wel:
03.08. 21:00 Brazilië - China
03.08. 23:00 Zimbabwe - Duitsland
Brazilië faalt niet. Dit keer geen coach om ze tegen te houden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als ze tegenvallen weet ik je te vinden. Je bent dus gewaarschuwd, KP.
Ja klopt, ik bedoelde meer op tv ipv een internet stream.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nos zou alles via website uitzenden. Alles zes wedstrijden.
http://nos.nl/rio2016/uitzendschema/
Gebruik gewoon een VPN.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het ergens buiten NL te zien? Ik zit nog in België. Vanavond maar eens de streams testen, dan ben ik weer in NL.
TV ook, prima kwaliteit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:59 schreef Frutsel het volgende:
Op de mobiele app van nos doet de stream het in elk geval goed
Klopt had ik ook liever. Via de NOS app op mijn tv gaat het ook wel haha. Maar niet echt superbeeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik bedoelde meer op tv ipv een internet stream.
Wijken ze uit naar andere stadions?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Voor mij wel een dilemma, want de Brasileirão dendert gewoon door.
Alleen Santos x Flamengo is verplaatst.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wijken ze uit naar andere stadions?
Jij loopt voor. 15-20 seconden ofzoquote:
Kan ook zijn dat hij het gewoon nog een keer zei, want ik heb het hem al zeker drie keer horen roepenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij loopt voor. 15-20 seconden ofzo
Ach ik had erger verwacht, hij hapert niet dus ik ben tevredenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:13 schreef Bolasie het volgende:
Wat een kutstream, hier kan je toch onmogelijk lang naar blijven kijken
Marta kan wel voetballen, die komt hierna.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is vrouwenvoetbal toch dramatisch slecht eigenlijk.
Die Zweden zouden het ook moeten kunnen, maar ik zie het niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Marta kan wel voetballen, die komt hierna.
Cristiane is ook erg goed. Tot zover mijn kennis over vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Zweden zouden het ook moeten kunnen, maar ik zie het niet.
Maar met Marta noem je er ook wel eentje.
Die graphics kan ik nog steeds dromenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:25 schreef heywoodu het volgende:
Betere graphics dan deze vlaggetjes die in een of andere rare hoek stonden (Londen):
[ afbeelding ]
Lijkt erg op de vorige keer alleen vind ik de gele landenletters niet handig gekozen. Verder een optimalisering van het systeem 4 jaar terug.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:26 schreef Columbiafan het volgende:
Leuke wedstrijd? Hoe zit het met de score aanduiding (lay-out)? Altijd benieuwd bij nieuwe OS hoe ze het aanpakken. Valt niet altijd mee, soms te kleine tijdsaanduiding, slechte kleuren...
Dit jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die graphics kan ik nog steeds dromen![]()
Wat vinden we van het design van de olympische brancards?quote:
De kaki broeken van de dragers zijn wel vreselijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat vinden we van het design van de olympische brancards?
Lijkt de ArenA wel.quote:
Fix'dquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:31 schreef marcodej het volgende:
Je moet wel een enorme voetbalfanaat zijn wil je hier niet 90 minuten lang naar kunnen kijken.
Ach, bij tennis krijgen de vrouwen bijna precies evenveel aandacht als de mannen en daar vind ik het verschil soms net zo schokkend.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is vrouwenvoetbal toch dramatisch slecht eigenlijk.
Ik dacht op zijn minst dat er gescoord werdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:42 schreef Anoonumos het volgende:
Dat gekrijs als ZA aan de bal isHup Zweden
Die broertjes mis je helemaal niets aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga overigens even iets zeggen wat te vergelijken valt met nagels die over een krijtbord krassen: Renato Augusto speelt morgen, Rafinha mag op het bankje plaatsnemen.
Nee van Renato Augusto word je vrolijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die broertjes mis je helemaal niets aan.
Dat geloof ik gelijk. Dan is het lood om oud ijzer wat mij betreft.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee van Renato Augusto word je vrolijk.
Dit Zweden heeft NL eruit geknikkerd toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:16 schreef Tim86 het volgende:
Dit Zweden speelde vorige week tegen een lokaal elftal van u16 (jongens) en verloor met 8-0 in een wedstrijd van 70 minuten. Dat zegt genoeg.
Ik schat dit toch altijd wel een beetje in op tweede/derde klasse, de beste teams uit het vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:16 schreef Tim86 het volgende:
Dit Zweden speelde vorige week tegen een lokaal elftal van u16 (jongens) en verloor met 8-0 in een wedstrijd van 70 minuten. Dat zegt genoeg.
Niks anders dan afgelopen EK, karig aantal doelpuntenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik naar vrouwenvoetbal kijk scoren ze nooit, als ik niet kijk wordt er altijd 10 keer gescoord.
Kutsport.
Toch gewoon een Jolanda Keizerkapsel?quote:
De korte variant ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch gewoon een Jolanda Keizerkapsel?
Best een aardig affiche ook.quote:
23:00 volgensmijquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brazilië domineert maar scoort nog niet.
Hoe laat gaat Duitsland doelpunten scoren tegen Zimbabwe eigenlijk? Als dat een beetje een ok tijd is kijk ik wel.
Leuk. Ik hoop op veel goals, uiteraard.quote:
4-1quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:26 schreef TLC het volgende:
Bij de mannen donderdag (?) Duitsland tegen Fijiik verwacht een 20-0
mooi kapselquote:
Die maakte gisteren ook een klein foutje.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Cillessen is toch net wat beter denk ik.
Manaus ligt overigens in het noorden van Brazilie en is nog heel wat uurtjes vliegen vanuit Rioquote:Door logistieke problemen komen de Nigeriaanse voetballers veel te laat in Rio de Janeiro. De selectie van bondscoach Samson Siasia is nog steeds niet vertrokken uit de Amerikaanse stad Atlanta en komt naar verwachting minder dan 36 uur voor de eerste wedstrijd aan in Rio.
De Nigeriaanse voetbalband legt de schuld bij het Nigeriaanse ministerie van Sport. "Zij zijn verantwoordelijk voor het boeken van de vliegtickets, maar we hebben gehoord dat er verwarring is omtrent betalingen. Het geld voor de chartervlucht is nog niet bij de luchtvaartmaatschappij aangekomen en daarom wordt geweigerd het team naar Brazilië te brengen."
Nigeria speelt vrijdag om 15.00 Nederlandse tijd de eerste wedstrijd tegen Japan in Manaus. De andere tegenstanders in groep B zijn Zweden en Colombia.
Wat heb jij eigenlijk met Brazilië, behalve dan dat ze fantastisch kunnen ballen als ze on fire zijn?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Het is eindelijk zo ver. 9, 10, 11. Amanhã vai ter seleção. Força.
De taal vind ik afschuwelijk, maar verder vind ik het land Brazilië echt schitterend. Al die spelers die hier actief zijn volg ik ook al een paar jaar in de Brasileirão.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk met Brazilië, behalve dan dat ze fantastisch kunnen ballen als ze on fire zijn?
Misschien dat de NOS nog wat samenvat, maar zou er niet op rekenen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:45 schreef hhh38 het volgende:
Is er nog een Olympisch youtubekanaal met highlights ofzo?
Er is een olympisch youtubekanaal en ik verwacht het wel ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:45 schreef hhh38 het volgende:
Is er nog een Olympisch youtubekanaal met highlights ofzo?
Die Duitse die struikelde over haar eigen benen bij haar dribbelquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:49 schreef showtimer het volgende:
ene moment is nog knulliger dan het andere
Vond ze vrij matig. Denk dat USA veel sterker is.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:52 schreef Columbiafan het volgende:
Vraag me af of dit Duitsland iets kan forceren tegen de Brazilianen en de USA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |