Cristiane is ook erg goed. Tot zover mijn kennis over vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Zweden zouden het ook moeten kunnen, maar ik zie het niet.
Maar met Marta noem je er ook wel eentje.
Die graphics kan ik nog steeds dromenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:25 schreef heywoodu het volgende:
Betere graphics dan deze vlaggetjes die in een of andere rare hoek stonden (Londen):
[ afbeelding ]
Lijkt erg op de vorige keer alleen vind ik de gele landenletters niet handig gekozen. Verder een optimalisering van het systeem 4 jaar terug.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:26 schreef Columbiafan het volgende:
Leuke wedstrijd? Hoe zit het met de score aanduiding (lay-out)? Altijd benieuwd bij nieuwe OS hoe ze het aanpakken. Valt niet altijd mee, soms te kleine tijdsaanduiding, slechte kleuren...
Dit jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die graphics kan ik nog steeds dromen![]()
De kaki broeken van de dragers zijn wel vreselijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat vinden we van het design van de olympische brancards?
Lijkt de ArenA wel.quote:
Fix'dquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:31 schreef marcodej het volgende:
Je moet wel een enorme voetbalfanaat zijn wil je hier niet 90 minuten lang naar kunnen kijken.
Ach, bij tennis krijgen de vrouwen bijna precies evenveel aandacht als de mannen en daar vind ik het verschil soms net zo schokkend.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is vrouwenvoetbal toch dramatisch slecht eigenlijk.
Ik dacht op zijn minst dat er gescoord werdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:42 schreef Anoonumos het volgende:
Dat gekrijs als ZA aan de bal isHup Zweden
Die broertjes mis je helemaal niets aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga overigens even iets zeggen wat te vergelijken valt met nagels die over een krijtbord krassen: Renato Augusto speelt morgen, Rafinha mag op het bankje plaatsnemen.
Nee van Renato Augusto word je vrolijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die broertjes mis je helemaal niets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |