quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Voor mij de enige reden om OL te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het volgende WK komt te vroeg, dus dat gaat niet op.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:30 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
We zullen zien wie er gelijk heeft bij het volgende WK.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]Heb niets met de andere sporten en gun de Brazilianen hun succesje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En?quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:41 schreef Kopsterk het volgende:
Terwijl koffieplanter nog zei dat de Olympische ploeg van Brazilië zo geweldig was
Dus over 6 jaar gaan ze het fantastisch doen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het volgende WK komt te vroeg, dus dat gaat niet op.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:33 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Dus over 6 jaar gaan ze het fantastisch doen?
Iets wat ik in juni ook al heb gezegd, overigens.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Brazilië wordt wereldkampioen in Qatar.
Dan moeten we halve finale EK U21 halen in 2019. De kans lijkt me groter dat het niet lukt, dan dat het wel lukt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel verzekerd van het idee dat we met het voetballen op de OS in 2020 staan.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:09 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb het gevoel, maar ik kan ernaast zitten, dat Roelfs niet helemaal objectief is
quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste Jan Roelfs,
Veeg je je microfoon wel goed af?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zit Roelfs allemaal te roepen dan? Keek op de Belg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |