Over 2 jaar domineert Griezmann de spitsenpositie in Europa samen met Luisito.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, was een ongelukkig voorbeeld, ik bedoelde meer dat ze een bondscoach moeten hebben die de selectie fatsoenlijk moet opstellen.
En over 2 jaar he, niet over 6 jaar.
Mwah, zou leuk zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik zie ze liever eens een fatsoenlijke klassementsrijder afleveren.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:15 schreef F.M.D. het volgende:
toch wel mooi om olympisch kampioen te worden als voetballer.
Makaay.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:21 schreef marcodej het volgende:
Ging Oranje in 2008 niet met Ruudje van Nistelrooij en faalde dat niet volledig?
Sibon.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:21 schreef marcodej het volgende:
Ging Oranje in 2008 niet met Ruudje van Nistelrooij en faalde dat niet volledig?
Makaay en Sibon volgens mijquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:21 schreef marcodej het volgende:
Weet ik veel waar jij je op baseert, ik weet wat ik gezien heb deze OS, en hoe vaak de Brazilianen al onterecht de hemel ingeprezen zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, want ik baseer me ook echt op deze wedstrijden op de Olympische Spelen.
Je weet niet helemaal waar je het over hebt geloof ik.
Mooi afscheid dit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:23 schreef Columbiafan het volgende:
Hrubesch is zo'n baasGroots in zijn verlies, prima reactie.
Dus je roept maar wat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:23 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Weet ik veel waar jij je op baseert
Nee, ik geef mijn mening naar aanleiding van wat ik gezien heb.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus je roept maar wat.
Genoteerd.
Voor mij de enige reden om OL te kijken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:25 schreef VeX- het volgende:
Kippenvel na de winnende treffer en de ontlading bij de Brazilianen.
Heerlijk.
Ik kijk daar wel weer naar uit, van Nederland moet het toch niet komen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:24 schreef KingRoland het volgende:
De Duitsers maken de Brazilianen toch weer af tijdens het WK.
Waarom quote je me dan eerst met ''not gonna happen'' en zeg je vervolgens ''op basis van een paar -23 potjes''. Dan suggereer je dus dat ik me daarop baseer.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:26 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Nee, ik geef mijn mening naar aanleiding van wat ik gezien heb.
Ik kan toch niet weten wat jij gezien hebt.
We zullen zien wie er gelijk heeft bij het volgende WK.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom quote je me dan eerst met ''not gonna happen'' en zeg je vervolgens ''op basis van een paar -23 potjes''. Dan suggereer je dus dat ik me daarop baseer.
Ga zandkastelen bouwen.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Voor mij de enige reden om OL te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het volgende WK komt te vroeg, dus dat gaat niet op.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:30 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
We zullen zien wie er gelijk heeft bij het volgende WK.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]Heb niets met de andere sporten en gun de Brazilianen hun succesje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En?quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:41 schreef Kopsterk het volgende:
Terwijl koffieplanter nog zei dat de Olympische ploeg van Brazilië zo geweldig was
Dus over 6 jaar gaan ze het fantastisch doen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het volgende WK komt te vroeg, dus dat gaat niet op.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:33 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Dus over 6 jaar gaan ze het fantastisch doen?
Iets wat ik in juni ook al heb gezegd, overigens.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Brazilië wordt wereldkampioen in Qatar.
Dan moeten we halve finale EK U21 halen in 2019. De kans lijkt me groter dat het niet lukt, dan dat het wel lukt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel verzekerd van het idee dat we met het voetballen op de OS in 2020 staan.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:09 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb het gevoel, maar ik kan ernaast zitten, dat Roelfs niet helemaal objectief is
quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste Jan Roelfs,
Veeg je je microfoon wel goed af?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zit Roelfs allemaal te roepen dan? Keek op de Belg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |