Goud en Zilver bij het voetballen op de OSquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Voor Duitsland zeker, deze ploeg is veel verder gekomen dan verwacht.
Luisito verdient hem.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
De gouden bal zou dit jaar niet vergeven moeten worden omdat geen van alleen de terechte winnaar zal zijn.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:15 schreef Rabieluh het volgende:
Op het volgende toernooi voor het eggie gaat Brazilië weer flateren.
Dit is voor Brazilië de revival naar de wereldtop. Tite en Neymar gaan bouwen aan een ouderwetse Selecao.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Welke waarde hecht jij eigenlijk aan deze titel?
Ik was echt onder de indruk vandaag, zou mooi zijn als ze het door kunnen trekken naar het 1e team.. Al vlogen ze wel belachelijk snel en veel over het veld.quote:
Not gonna happenquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is voor Brazilië de revival naar de wereldtop. Tite en Neymar gaan bouwen aan een ouderwetse Selecao.
Sorry, maar kwalitatief lopen ze nog gewoon mijlen ver achter op Argentinië, Spanje en Duitsland.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is voor Brazilië de revival naar de wereldtop. Tite en Neymar gaan bouwen aan een ouderwetse Selecao.
Ik zie ze liever eens een fatsoenlijke klassementsrijder afleveren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:15 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Goud en Zilver bij het voetballen op de OS
Regerend wereldkampioen
Voetbalgoden die Duitsers
Op Argentinië zegt 'ie. Gelachen. Lees mijn posts over alles wat er mis met Argentinië in VBL.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sorry, maar kwalitatief lopen ze nog gewoon mijlen ver achter op Argentinië, Spanje en Duitsland.
Geloof ik niet, maar prima. Ik verwacht Frankrijk, als ze eindelijk fatsoenlijk selecteren en gewoon een Gameiro meenemen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Brazilië wordt wereldkampioen in Rusland.
Gameiro is 35 tegen die tijd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geloof ik niet, maar prima. Ik verwacht Frankrijk, als ze eindelijk fatsoenlijk selecteren en gewoon een Gameiro meenemen.
Ik denk Portugal, onverdiendquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geloof ik niet, maar prima. Ik verwacht Frankrijk, als ze eindelijk fatsoenlijk selecteren en gewoon een Gameiro meenemen.
Ja, was een ongelukkig voorbeeld, ik bedoelde meer dat ze een bondscoach moeten hebben die de selectie fatsoenlijk moet opstellen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gameiro is 35 tegen die tijd.
Op basis van een paar -23 potjes zou ik er niet meteen vanuit gaan dat ze nu weer een wereldklasse team op de benen krijgen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oei, om deze oneliner kan ik niet heen.
Eencellig.
31quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gameiro is 35 tegen die tijd.
Ja, want ik baseer me ook echt op deze wedstrijden op de Olympische Spelen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:19 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Op basis van een paar -23 potjes zou ik er niet meteen vanuit gaan dat ze nu weer een wereldklasse team op de benen krijgen.
Nee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |