KIPPENVELquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zit Roelfs allemaal te roepen dan? Keek op de Belg.
Duitse keeper stond ook als een zoutzak in het doel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:10 schreef Aguero het volgende:
Goed genomen van de Braziliaantjes, niet goed kort gehouden.
Ik benieuwd hoe hoog het plafond voor Roelfs reikt in het Maracana.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Muurtjes, plafond en vloer zijn alvast gewit
Dat bedoel ikquote:
BBC had ook gekundquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja had dat effe eerder gezegd joh lullenbijter
Ik vind het maar een matige revenge.quote:
Cil had alle penalty's mis gekeken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:11 schreef Brammess het volgende:
Younes had wel zijn penalty gescoord.
genot.rarquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:11 schreef Zipportal het volgende:
Bendes staan alweer klaar om iedereen te verkrachten en te beroven. Genot.
Als ik zeg wat Neymar van mij mag krijgen, krijg ik vast een ban, dus laat ik me daar niet over uit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:11 schreef Joezi het volgende:
Stelling: Neymar moet de Ballon d'Or krijgen
Nee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:12 schreef Joezi het volgende:
Geweldig publiek, dit is veel mooier dan een WK winnen, dit telt echt!!
Dit is de enige sport waar Brazilië vóór de OS überhaupt van had gehoord.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor Brazilië zijn de OS nu dus geslaagd.
Hahaha, hoe hou je het toch vol om zo te posten op een forumquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:12 schreef Joezi het volgende:
Onderschat het Beach VolleyBal nietquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is de enige sport waar Brazilië vóór de OS überhaupt van had gehoord.
mooi inderdaad hoe het hele stadion de duitsers uitfluiten en juichen als neymar ook maar naar de bal kijkt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:12 schreef Joezi het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |