TV ook, prima kwaliteit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:59 schreef Frutsel het volgende:
Op de mobiele app van nos doet de stream het in elk geval goed
Klopt had ik ook liever. Via de NOS app op mijn tv gaat het ook wel haha. Maar niet echt superbeeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik bedoelde meer op tv ipv een internet stream.
Wijken ze uit naar andere stadions?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Voor mij wel een dilemma, want de Brasileirão dendert gewoon door.
Alleen Santos x Flamengo is verplaatst.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wijken ze uit naar andere stadions?
Jij loopt voor. 15-20 seconden ofzoquote:
Kan ook zijn dat hij het gewoon nog een keer zei, want ik heb het hem al zeker drie keer horen roepenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij loopt voor. 15-20 seconden ofzo
Ach ik had erger verwacht, hij hapert niet dus ik ben tevredenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:13 schreef Bolasie het volgende:
Wat een kutstream, hier kan je toch onmogelijk lang naar blijven kijken
Marta kan wel voetballen, die komt hierna.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is vrouwenvoetbal toch dramatisch slecht eigenlijk.
Die Zweden zouden het ook moeten kunnen, maar ik zie het niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Marta kan wel voetballen, die komt hierna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |