Dat geloof ik gelijk. Dan is het lood om oud ijzer wat mij betreft.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee van Renato Augusto word je vrolijk.
Dit Zweden heeft NL eruit geknikkerd toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:16 schreef Tim86 het volgende:
Dit Zweden speelde vorige week tegen een lokaal elftal van u16 (jongens) en verloor met 8-0 in een wedstrijd van 70 minuten. Dat zegt genoeg.
Ik schat dit toch altijd wel een beetje in op tweede/derde klasse, de beste teams uit het vrouwenvoetbal.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:16 schreef Tim86 het volgende:
Dit Zweden speelde vorige week tegen een lokaal elftal van u16 (jongens) en verloor met 8-0 in een wedstrijd van 70 minuten. Dat zegt genoeg.
Niks anders dan afgelopen EK, karig aantal doelpuntenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik naar vrouwenvoetbal kijk scoren ze nooit, als ik niet kijk wordt er altijd 10 keer gescoord.
Kutsport.
Toch gewoon een Jolanda Keizerkapsel?quote:
De korte variant ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch gewoon een Jolanda Keizerkapsel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |