Die maakte gisteren ook een klein foutje.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Cillessen is toch net wat beter denk ik.
Manaus ligt overigens in het noorden van Brazilie en is nog heel wat uurtjes vliegen vanuit Rioquote:Door logistieke problemen komen de Nigeriaanse voetballers veel te laat in Rio de Janeiro. De selectie van bondscoach Samson Siasia is nog steeds niet vertrokken uit de Amerikaanse stad Atlanta en komt naar verwachting minder dan 36 uur voor de eerste wedstrijd aan in Rio.
De Nigeriaanse voetbalband legt de schuld bij het Nigeriaanse ministerie van Sport. "Zij zijn verantwoordelijk voor het boeken van de vliegtickets, maar we hebben gehoord dat er verwarring is omtrent betalingen. Het geld voor de chartervlucht is nog niet bij de luchtvaartmaatschappij aangekomen en daarom wordt geweigerd het team naar Brazilië te brengen."
Nigeria speelt vrijdag om 15.00 Nederlandse tijd de eerste wedstrijd tegen Japan in Manaus. De andere tegenstanders in groep B zijn Zweden en Colombia.
Wat heb jij eigenlijk met Brazilië, behalve dan dat ze fantastisch kunnen ballen als ze on fire zijn?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Het is eindelijk zo ver. 9, 10, 11. Amanhã vai ter seleção. Força.
De taal vind ik afschuwelijk, maar verder vind ik het land Brazilië echt schitterend. Al die spelers die hier actief zijn volg ik ook al een paar jaar in de Brasileirão.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk met Brazilië, behalve dan dat ze fantastisch kunnen ballen als ze on fire zijn?
Misschien dat de NOS nog wat samenvat, maar zou er niet op rekenen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:45 schreef hhh38 het volgende:
Is er nog een Olympisch youtubekanaal met highlights ofzo?
Er is een olympisch youtubekanaal en ik verwacht het wel ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:45 schreef hhh38 het volgende:
Is er nog een Olympisch youtubekanaal met highlights ofzo?
Die Duitse die struikelde over haar eigen benen bij haar dribbelquote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:49 schreef showtimer het volgende:
ene moment is nog knulliger dan het andere
Vond ze vrij matig. Denk dat USA veel sterker is.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:52 schreef Columbiafan het volgende:
Vraag me af of dit Duitsland iets kan forceren tegen de Brazilianen en de USA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |