Helaas is voetbal op de OS geen b-sport maar een c-sport.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:30 schreef hhh38 het volgende:
Morgen zijn al wel een paar leuke wedstrijden.
Duitsland-Mexico en Portugal-Argentinië. Zal het eerste zijn van de OS wat ik wil zien.
I know, maar een beetje naar talentjes kijken die tegen een bal aanschoppen vind ik altijd wel fijn. Zal het niet aandachtig volgen ofzo, maar die 4 landen kunnen er in ieder geval wel iets van.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas is voetbal op de OS geen b-sport maar een c-sport.
Die spelen tegelijk met Europa League toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Braziliaantjes.
Kijk morgen liever naar Arouca - Heracles of Gianna - AZ om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
I know, maar een beetje naar talentjes kijken die tegen een bal aanschoppen vind ik altijd wel fijn. Zal het niet aandachtig volgen ofzo, maar die 4 landen kunnen er in ieder geval wel iets van.
16:00 -3 BRTquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die spelen tegelijk met Europa League toch?
Die wedstrijden die ik noemde zijn daarnaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk morgen liever naar Arouca - Heracles of Gianna - AZ om eerlijk te zijn.
Ah, nou, misschien zie ik ze dan wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijden die ik noemde zijn daarna
21.00 NL tijdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus dat is 20:00.
CC Koffieplanter voor de zekerheid
Ook, maar ik kijk ook voor de Duitsers.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kijken puur naar de OS om de Braziliaantjes te factchecken qua talent.
Horn, Süle, Ginter, Goretzka, Meyer, Brandt en de Bender broertjes is ook niet mis inderdaad.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ook, maar ik kijk ook voor de Duitsers.
Trouwens, check dit even: http://www.flashscore.nl/(...)sche-spelen-vrouwen/quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voetbal is voetbal. Beter dat dan ajax paok ofzo
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Horn, Süle, Ginter, Goretzka, Meyer, Brandt en de Bender broertjes is ook niet mis inderdaad.
Hebben mijn babbels zoveel teweeg gebracht?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kijken puur naar de OS om de Braziliaantjes te factchecken qua talent.
Als ze tegenvallen weet ik je te vinden. Je bent dus gewaarschuwd, KP.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hebben mijn babbels zoveel teweeg gebracht?
Nos zou alles via website uitzenden. Alles zes wedstrijden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Trouwens, check dit even: http://www.flashscore.nl/(...)sche-spelen-vrouwen/
Vrouwen zijn straks op ARD te zien, de eerste 2 wedstrijden niet.
Dit wel:
03.08. 21:00 Brazilië - China
03.08. 23:00 Zimbabwe - Duitsland
Brazilië faalt niet. Dit keer geen coach om ze tegen te houden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als ze tegenvallen weet ik je te vinden. Je bent dus gewaarschuwd, KP.
Ja klopt, ik bedoelde meer op tv ipv een internet stream.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nos zou alles via website uitzenden. Alles zes wedstrijden.
http://nos.nl/rio2016/uitzendschema/
Gebruik gewoon een VPN.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het ergens buiten NL te zien? Ik zit nog in België. Vanavond maar eens de streams testen, dan ben ik weer in NL.
TV ook, prima kwaliteit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:59 schreef Frutsel het volgende:
Op de mobiele app van nos doet de stream het in elk geval goed
Klopt had ik ook liever. Via de NOS app op mijn tv gaat het ook wel haha. Maar niet echt superbeeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik bedoelde meer op tv ipv een internet stream.
Wijken ze uit naar andere stadions?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Voor mij wel een dilemma, want de Brasileirão dendert gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |