Dit !!!quote:Op zondag 10 april 2016 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedreigingen, al dan niet verkapt, zijn nooit toegestaan.
De mods beslissen ook niet over bans, dat bedoelde ik ook niet. Maar er mag mijn inziens wel wat beter gekeken worden naar oeverloos gespeculeer en aannames doen, dat heeft namelijk niks meer te maken met nieuws. Tegen diegenen zou ik dan zeggen, open een topic in GC (want met bnw heeft het ook niks te makenquote:Op zondag 10 april 2016 19:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, maar dat staat volgens mij los van de moderatie in NWS (als in: ik dacht dat de mods niet over bans beslissen).
Dame....quote:Op zondag 10 april 2016 20:21 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Die zou mij wel even van de barkruk afslaan die Hottentot
Flink bedreiging ja en dat tegen een dame
Van mij mag ie all zeggen hoor
Hou toch op! Je laat je weer van je meest hypocriete kant zien.quote:
Daar droom ik nog steeds vanquote:Op zondag 10 april 2016 21:04 schreef Marrije het volgende:
Het gezuig komt soms ook van twee kanten.
Zo simpel kan het zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 19:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de dominantie van S. en O. en het geroddel en gespeculeer zonder enig respect voor de betrokken personen NWS-onwaardig is, maar gezien het slotje vindt de crew dat ook. En als er weer echt nieuws is gaat het slot er weer vanaf. Wat is het probleem nou? Met het schofferen van de modjes zul je denk ik niet zoveel bereiken.
Ja jammer ik was het niet altijd met Leandra eensquote:Op zondag 10 april 2016 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leandra is ook geen mod meer zie ik. Begrijpelijk, wel erg jammer![]()
NWS is en blijft in de eerste plaats een discussieforumquote:Op zondag 10 april 2016 20:39 schreef Fannie het volgende:
[..]
De mods beslissen ook niet over bans, dat bedoelde ik ook niet. Maar er mag mijn inziens wel wat beter gekeken worden naar oeverloos gespeculeer en aannames doen, dat heeft namelijk niks meer te maken met nieuws. Tegen diegenen zou ik dan zeggen, open een topic in GC (want met bnw heeft het ook niks te maken)
Eens, ze heeft het er wel in geramd alles te posten met een goede onderbouwing en een bron.quote:Op zondag 10 april 2016 22:10 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ja jammer ik was het niet altijd met Leandra eensmaar als mod
functioneerde ze prima
Een verlies voor nws
Natuurlijk is dit een achtergrond bij hét nieuwsitem van deze tijd.quote:Op zondag 10 april 2016 23:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ondertussen staat dit topic hier ook nog gewoon. Het is geen nieuws en al helemaal geen achtergrond. Gewoon een linkdump.
NWS / Vluchtelingencrisis gevolg van Amerikaanse / Britse invasie van Irak
Eind december schrijft de media dat de familie zich neerlegt bij het oordeel zelfmoord. De familie zegt niks. Op 31 maart komen ze plotseling met een docu/reportage. Ze hebben zich nergens bij neergelegd maar hebben in stilte zelf onderzoek uitgevoerd.quote:Op zondag 10 april 2016 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
NWS is en blijft in de eerste plaats een discussieforum
de titel slaat op het onderwerp van die discussie, veel meer met nieuws heeft het sowieso niet te maken
volgens mij zit het wel goed met de diversiteit, van stug er uit meppen is in ieder geval geen sprake die conclusie zou je zelf ook moeten kunnen trekken als je naar die lijst kijkt ...quote:Referendum Oekraïne #43 - Wat nu?
Juf die opeens hoofddoek op wil zorgt voor ophef op school in Laren #4
reeks
EU wil asielzoekers verdelen #41
Politie arresteert 54 tegendemonstranten bij protest Pegida Den Haag
PvdA wil verbod op benzineauto's #3
reeks
CENTRAALCrisis in Syrië #366 - Russen in Palmyra
reeks
Asociale huurders laten puinhoop achter, rechtspraak doet niets
Vluchtelingencrisis gevolg van Amerikaanse / Britse invasie van Irak
WINKELKETENS MASSAAL FAILLIET#31 Met open V&D winkels
reeks
Bruce Springsteen cancelt show om omstreden 'toilet-wet'
Turkije wil Erdogan-satire niet meer zien
Reuzenpython gevangen in Maleisië
Twee mannen ‘verplaatsen’ schutting
Oekrainse Premier Yatsenyuk stapt op
Vluchtelingen, Turkije, Syrie, Pegida, asielzoekers en hoofddoeken...quote:Op maandag 11 april 2016 20:17 schreef sp3c het volgende:
dit zijn de actieve topics op dit moment
[..]
volgens mij zit het wel goed met de diversiteit, van stug er uit meppen is in ieder geval geen sprake die conclusie zou je zelf ook moeten kunnen trekken als je naar die lijst kijkt ...
beetje flauw
Waarom nou zo'n autistisch antwoord? Begrijp je het niet of voel je je aangevallen of is het stugheid? Wat mankeert er dat je er een stukje uitpakt om daar technisch gelijk op te gaan halen? Ontgaat de grote lijn je of wil je het op deze manier 'heel slim' negeren? Wat??quote:Op maandag 11 april 2016 20:17 schreef sp3c het volgende:
dit zijn de actieve topics op dit moment
[..]
volgens mij zit het wel goed met de diversiteit, van stug er uit meppen is in ieder geval geen sprake die conclusie zou je zelf ook moeten kunnen trekken als je naar die lijst kijkt ...
beetje flauw
Dan open je er een topic over, dat is aan jou wel toevertrouwd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Ook nog zoiets irritants, lees je een pakkende titel, gebeurt het in China of Brazilië.
Terwijl er zoveel nieuws is in Nederland.
Mooi niet, en dan die kuiten bijtende teckels achter me aan krijgen..quote:Op dinsdag 12 april 2016 02:00 schreef Impressme het volgende:
[..]
Dan open je er een topic over, dat is aan jou wel toevertrouwd.![]()
@Rica: Die views in het Dascha topic hebben ook te maken met het kijken of er nog nieuws is. Iig bij mij. Ik stoor me overigens niet aan de offtopic posts maar het heeft weinig te maken met nieuwe feiten.
Propageren van kindermishandeling. Kan allemaal in NWS.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:40 schreef Confetti het volgende:
En daar gaan we weer...
Gewoon het land uitknuppelen als ze geen recht op verblijf hebben. Juist hierom moeten beslissingen worden genomen aan de hand van feiten.
De discretionaire bevoegdheid moeten ze zo snel mogelijk afschaffen. Het is een regelrechte aanval op het verbod van willekeur.
Je kunt ook gewoon vragen of die post aangepast kan worden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Propageren van kindermishandeling. Kan allemaal in NWS.
Ik geef aan dat de vloer nogal nat is. Of je begint met dweilen of dat je de kraan dichtdraait laat ik verder aan jou over.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon vragen of die post aangepast kan worden.
Mooi verwoordquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik geef aan dat de vloer nogal nat is. Of je begint met dweilen of dat je de kraan dichtdraait laat ik verder aan jou over.
Nee, je doet of we het niet erg vinden dat de vloer nat isquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik geef aan dat de vloer nogal nat is. Of je begint met dweilen of dat je de kraan dichtdraait laat ik verder aan jou over.
Ik zal eerlijk toegeven dat die gedachte wel eens bij me op is gekomen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, je doet of we het niet erg vinden dat de vloer nat is
Dat mag je ook best denken hoor, daar word ik niet boos van.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk toegeven dat die gedachte wel eens bij me op is gekomen.
Dat begrijp ik. En ik ben dan geen crew, maar user - dat betekent niet dat ik hier niet ook een beetje thuis ben. Of wil zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:47 schreef timmmmm het volgende:
Als NWS-mod identificeer ik me hier op FOK! in zekere mate met het forum. Als je dan hier over me zegt dat wij het propageren van kindermishandeling allemaal wel prima en leuk vinden, vind ik dat niet echt oke.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Taxichaufeurs weigeren blinde vrouw mee te nemen
Kan er geen apart topic komen voor dit soort lokaal geneuzel?
Kan een mod er dan gelijk even een TT van maken die de inhoud van het topic dekt? Dit is NWS, niet SNL.quote:Op woensdag 13 april 2016 05:27 schreef tong80 het volgende:
NWS / Het inmense vluchtelingenprobleem van Curacao
Kan een mod een krulletje maken onder de c in deze lokale TT ?
Waarom zijn de bananen krom, mijn beste vaduzquote:Op woensdag 13 april 2016 11:18 schreef vaduz het volgende:
Waarom laten jullie zelfbedachte dven-topics zonder bronvermelding open?
ONZ heeft in geen jaar zoveel njeuwe topics gehad in een ochrend, ik hencer vandaag ook al twee of drie gekicktquote:
heb ik gisteren ook oo nieuwsuur of het journaal oid gezien.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dit topic:NWS / Bulgaarse knokploegen pakken migranten op
En daarom post jij op de Frontpage dat John van den Heuvel vermoord is?quote:Op woensdag 13 april 2016 11:37 schreef Fylax het volgende:
Ja weet niet wat iedereen opeens heeft, 1 april is al geweest toch?
Dacht eigenlijk dat een Nederlandstalige of anders Engelstalige bron verplicht was.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
heb ik gisteren ook oo nieuwsuur of het journaal oid gezien.
Mag tooch gewoon besoroken worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |