Men mag de man ook gewoon zelf opvangen.quote:Op woensdag 13 april 2016 05:40 schreef Copa het volgende:
Ach, ik snap niet waarom dit zoveel problemen oplevert. Er moet haast wel ergens een leegstaand huis te vinden zijn op dat eiland waar hij rustig kan leven zodat hij wat tijd en ruimte heeft om alles op orde te krijgen en daarna wel verder kan zien wat hij met zijn leven wil doen.
Bizar trouwens dat Nederland hem niet op wil/kan vangen, Curacao blijft toch een Nederlands eiland...
Volgens mij is Curaçao onafhankelijk sinds 10-10-2010.quote:Op woensdag 13 april 2016 05:40 schreef Copa het volgende:
Ach, ik snap niet waarom dit zoveel problemen oplevert. Er moet haast wel ergens een leegstaand huis te vinden zijn op dat eiland waar hij rustig kan leven zodat hij wat tijd en ruimte heeft om alles op orde te krijgen en daarna wel verder kan zien wat hij met zijn leven wil doen.
Bizar trouwens dat Nederland hem niet op wil/kan vangen, Curacao blijft toch een Nederlands eiland...
Volgens mij zijn er gigantisch veel immigranten in Rusland. Alleen zitten die helemaal in 'the far east'. Dat is dus bijna en continent verder dan Moscow, daarom hoor je er weinig over.quote:Op woensdag 13 april 2016 05:37 schreef possetje het volgende:
Ik wou dat china en rusland ook een paar moslims opnamen als vluchteling! Nu zit europa met de gebakken peren!
Hahahaha.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie het al voor me als die vluchteling daar komt met: "I want more money, food is no good, I want house and car".
[ afbeelding ]
Nee, het is nog steeds een land binnen het Koninkrijk der Nederlanden.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens mij is Curaçao onafhankelijk sinds 10-10-2010.
De leiders van China hebben hun spleetoogjes laten vallen op Siberië en alle grondstoffen die daar in de grond zitten. Organiseer een volksverhuizing en de overname zonder directe confrontatie is in de toekomst al een stuk gemakkelijker.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er gigantisch veel immigranten in Rusland. Alleen zitten die helemaal in 'the far east'. Dat is dus bijna en continent verder dan Moscow, daarom hoor je er weinig over.
https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_Far_East
"lexander Shaikin, in charge of controlling the Russian-Chinese border, said on June 29 that 1.5 million people from China have illegally entered the Russian Far East over the past 18 months."
http://abcnews.go.com/International/story?id=82969
Als ze dat niet kunnen vind ik dat Nederland dat moet doen.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men mag de man ook gewoon zelf opvangen.
Nee. Waarom kan men dat daar niet aan? Men is toch zeg een beetje zelfstandig?quote:Op woensdag 13 april 2016 08:01 schreef Copa het volgende:
[..]
Als ze dat niet kunnen vind ik dat Nederland dat moet doen.
In het artikel kan je lezen dat daar veel mensen pro-Assad zijn, lijkt me dus geen ideale situatie voor een Syrische vluchteling.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:01 schreef Twiitch het volgende:
Zelfs aan de andere kant van de wereld doen ze dus aan asielshoppen. Terugsturen naar Venezuela.
Dat kun je toch in het artikel lezen? Nederland is volgens mij nog altijd verantwoordelijk voor het beleid op Curacao.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Waarom kan men dat daar niet aan? Men is toch zeg een beetje zelfstandig?
Niet voor dit. Als er 1 iemand komt.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:05 schreef Copa het volgende:
[..]
Dat kun je toch in het artikel lezen? Nederland is volgens mij nog altijd verantwoordelijk voor het beleid op Curacao.
Ja, ik vind het zelf ook zeer bizar dat ze 1 persoon niet eens kunnen opvangen, maar blijkbaar hebben ze de middelen er gewoon niet voor en dan wordt Nederland daarop aangekeken.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet voor dit. Als er 1 iemand komt.
Het zal wel een grap zijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:09 schreef Copa het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook zeer bizar dat ze 1 persoon niet eens kunnen opvangen, maar blijkbaar hebben ze de middelen er gewoon niet voor en dan wordt Nederland daarop aangekeken.
De man in kwestie is een druus, geen moslim.quote:Op woensdag 13 april 2016 05:37 schreef possetje het volgende:
Ik wou dat china en rusland ook een paar moslims opnamen als vluchteling! Nu zit europa met de gebakken peren!
Vluchten is geen ideale situatie. Ik vind het geen reden om dan maar weer in een ander land asiel aan te vragen, en toevallig wil meneer dan ook naar Europa i.p.v. een ander land op dat continent, hou toch op.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:04 schreef Copa het volgende:
[..]
In het artikel kan je lezen dat daar veel mensen pro-Assad zijn, lijkt me dus geen ideale situatie voor een Syrische vluchteling.
Alsof jij Bolivia of een of ander vaag ander Zuid-Amerikaans land zo verkiezen boven West-Europa.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vluchten is geen ideale situatie. Ik vind het geen reden om dan maar weer in een ander land asiel aan te vragen, en toevallig wil meneer dan ook naar Europa i.p.v. een ander land op dat continent, hou toch op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |