http://m.metronieuws.nl/n(...)n-vluchtelingen-vastquote:Bulgaarse burgerwachten houden vluchtelingen die de grens over proberen te steken tegen door ze vast te binden. Dat blijkt uit beelden die op Facebook zijn geplaatst door een groep die als burgerwacht fungeert.
Gewapend met machete
In de video is te zien hoe drie vluchtelingen op de grond liggen met hun armen achter hun rug gebonden. De beelden zouden zijn gemaakt in Strandja, een regio bij de grens van Turkije, meldt de zender BTV. De burgerwachten vertellen de migranten in gebroken Engels: ,,No Bulgaria. Go back (to) Turkey."
Zeker een van de burgerwachten was gewapend met een machete. De vluchtelingen zien er bang uit, en verzetten zich niet. Het is onduidelijk wat er aan de beelden vooraf is gegaan.
Zou maar dimmen, anders zetten ze straks ook de poort naar het westen open.quote:
Je moet tuig met tuig bestrijdenquote:
Ah, vandaar dat rechts zich geroepen voeltquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:49 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Je moet tuig met tuig bestrijden
Geroepen tot wat ?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat rechts zich geroepen voelt
'Het beschermen van De Nederlandse Cultuur' of in welke vorm je die onzin ook overal op internet (maar met name Facebook, GeenStijl en soortgelijke kanker) vindt.quote:
Ik baal er ook van. Zie het nog gebeuren dat Bulgarije bij Nederlanders een populair land wordt. The horrorquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
Snap nog steeds niet waarom we hebben ingestemd met de EU-uitbreiding richting het oosten, maar goed. Samenwerking is een ding, maar lidmaatschap was toch echt een brug te ver.
Bulgaarse strandvakanties raken toch ook steeds meer in trek bij de Nederlandse toerist? Ik liep in 2007 stage bij een reismagazine, en toen werd al gezegd dat Bulgarije het nieuwe Turkije zou worden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik baal er ook van. Zie het nog gebeuren dat Bulgarije bij Nederlanders een populair land wordt. The horror![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Daarom moet b.v. Oekrane voorlopig ook geweerd worden qua lidmaatschap.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
Snap nog steeds niet waarom we hebben ingestemd met de EU-uitbreiding richting het oosten, maar goed. Samenwerking is een ding, maar lidmaatschap was toch echt een brug te ver.
Dit is nog niks. Over 10 / 15 jaar zitten Oekrane, Servi, Bosni-Herzegovina, Montenegro, Kosovo, Albani ook bij. We kunnen beter allemaal verkassen naar Bulgarije. Dan worden we de ontvangende in plaats van de betalende partij. Toch?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb geen moeite met het Associatieverdrag, maar wat mij betreft wordt Oekraine de komende 40 jaar nog geen lid van de EU.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom moet b.v. Oekrane voorlopig ook geweerd worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |