Of deel 3 gewoon dichtgooien, want het was in #1 natuurlijk al een onnoemelijk non-issue.quote:Op zondag 10 april 2016 13:00 schreef Arcee het volgende:
NWS / Juf die opeens hoofddoek op wil, zorgt voor ophef op school in Laren
NWS / Juf die opeens hoofddoek op wil zorgt voor ophef op school in Laren #2
NWS / Juf die opeens hoofddoek op wil zorgt voor ophef op school in Laren #3
Reeks?
En ook nog graag even #2 in deel 2 zetten.
Topicreeks: Juf die opeens hoofddoek op wil, zorgt voor ophef op school in Larenquote:Op zondag 10 april 2016 13:00 schreef Arcee het volgende:
NWS / Juf die opeens hoofddoek op wil, zorgt voor ophef op school in Laren
NWS / Juf die opeens hoofddoek op wil zorgt voor ophef op school in Laren #2
NWS / Juf die opeens hoofddoek op wil zorgt voor ophef op school in Laren #3
Reeks?
En ook nog graag even #2 in deel 2 zetten.
Verplaats dat dan naar BNW.quote:Op zondag 10 april 2016 13:00 schreef Specularium het volgende:
Als er echt nieuws is kan er een nieuw topic geopend worden.
Dat agressieve persoonlijke gedoe van jou is een stuk kwalijker dan wat speculatieve posts.quote:Op zondag 10 april 2016 13:05 schreef hottentot het volgende:
Om een ban vragen mag niet, nou het zal.
Kunnen we Stacey niet de toegang tot NWS ontzeggen? Het is overduidelijk dat het haar niet om feiten gaat maar dat ze haar eigen fantasie wil doordrukken, en als je haar dan op fouten wijst begint ze dom te lullen en eindigt het ermee dat er weer een NWS topic op slot gaat.
Dit is een terugkerend iets en het is al over een zeer lange periode duidelijk dat ze 0,0 interesse in feiten of waarheden heeft maar probeert om nieuwsberichten naar BNW te duwen.
NWS / De tragische dood van Dascha Graafsma #20
[..]
Verplaats dat dan naar BNW.
Ik zeg nergens dat het topic onterecht dicht is gegooid.quote:Op zondag 10 april 2016 13:15 schreef paddy het volgende:
Sta achter het besluit. Wil je er een topic over in BNW, open je er toch een daar met een mooie OP?
Dat ik een eikel ben in de ogen van velen verhult niet dat het wel klopt wat ik hier schrijf. Ze is al zo vaak terecht gewezen op wat ze in dat topic doet, maar het houd maar niet op. Dus ja in mijn ogen faalt de moderatie hieromtrent. En ja dat mag in dit topic toch gezegd worden lijkt mij.quote:Op zondag 10 april 2016 13:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat agressieve persoonlijke gedoe van jou is een stuk kwalijker dan wat speculatieve posts.
En als je dan ook nog om bans gaat vragen balanceer je zelf op het randje.
Ik denk dat het zo prima is opgelost.
"Zou willen"quote:Op zondag 10 april 2016 13:43 schreef suzi1 het volgende:
ik vind het dan wel weer zorgelijk dat jij iemand zou willen slaan tijdens een discussie. het is maar goed dat er twee schermen tussen zitten
Bedreigingen, al dan niet verkapt, zijn nooit toegestaan.quote:Op zondag 10 april 2016 14:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
"Zou willen"
Klopt, maar denken en doen zijn verschillende dingen, dus ik mis het zorgwekkende.
Als je dit al als bedreiging opvat... triest........quote:Op zondag 10 april 2016 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedreigingen, al dan niet verkapt, zijn nooit toegestaan.
Wat wil je voor inhoudelijks horen dan?quote:Op zondag 10 april 2016 18:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als je dit al als bedreiging opvat... triest........
Maar inhoudelijk commentaar blijft achterwege merk ik al, niets nieuws....
Jullie vinden het dus prima dat speculatieve zooi in NWS stelselmatig door dezelfde users tot grote ergernis van velen maar geplaatst blijft worden. Kom op zeg dit speelt omtrent dat topic al maanden, en nu is het enige wat je kunt zeggen "We kunnen niet iedereen tevreden stellen"quote:Op zondag 10 april 2016 18:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat wil je voor inhoudelijks horen dan?
Je bent het niet eens met de moderatie, is prima. We kunnen niet iedereen tevreden stellen.
Heel FOK! is weer kut omdat er niet aan de eisen van hottentot wordt voldaan.quote:Op zondag 10 april 2016 18:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
Jullie vinden het dus prima dat speculatieve zooi in NWS stelselmatig door dezelfde users tot grote ergernis van velen maar geplaatst blijft worden. Kom op zeg dit speelt omtrent dat topic al maanden, en nu is het enige wat je kunt zeggen "We kunnen niet iedereen tevreden stellen"
Wat een lachertje is deze site toch ook, en maar afvragen waarom de bezoekersaantallen teruglopen.
Nee, omdat de moderatie in NWS een lachertje is, en het de staff klaarblijkelijk al maanden een rotzorg is dat één user al 20 topics lang het onderwerp naar de kloten mag helpen. En het enige wat ik hier inhoudelijk terug krijg is "we kunnen niet iedereen tevreden stellen" misschien zou je je een keer af kunnen vragen wat de uiteindelijke oorzaak is dat er al maandenlang zoveel gezeik omtrent Dascha is op Fok!, maar daar inhoudelijk op reageren is teveel gevraagd.quote:Op zondag 10 april 2016 18:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heel FOK! is weer kut omdat er niet aan de eisen van hottentot wordt voldaan.
Ik ga hier verder ook geen tijd aan verspillen, toedeledokie.
Het is eigenlijk een hele slechte oplossing.quote:Op zondag 10 april 2016 13:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat agressieve persoonlijke gedoe van jou is een stuk kwalijker dan wat speculatieve posts.
En als je dan ook nog om bans gaat vragen balanceer je zelf op het randje.
Ik denk dat het zo prima is opgelost.
Het schijnt geen probleem te zijn dat Ootje en Stacey al tijdenlang NWS kapen voor hun eigen bedenksels en dat velen daartegen ageren, want ze kunnen niet iedereen blij maken hier.quote:Op zondag 10 april 2016 18:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een hele slechte oplossing.
Als je de tijd hebt lees dan de laatste drie delen eens door.
Dat is niet waar. Ik denk dat NWS een van de allerlastigst te modereren subfora van Fok! is. En ik denk dat de crew zijn soms ondankbare taak uitstekend uitvoert.quote:Op zondag 10 april 2016 18:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee, omdat de moderatie in NWS een lachertje is.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, maar dat staat volgens mij los van de moderatie in NWS (als in: ik dacht dat de mods niet over bans beslissen).quote:Op zondag 10 april 2016 19:27 schreef Fannie het volgende:
Topic Dascha
Topic Kris en Lisanne
Topic Koen Everink
Topic vermist meisje in Africa...
Worden allemaal verknooit in NWS door een klein groepje mensen die verder geen reet te doen hebben, tijdverdrijf dus! Daar mag de moderatie wel eens naar kijken ja. Eens met Hottentot!
En dat zeg ik als lurker die zich soms groen en geel ergert...
Toedeledokie!
Leandra is ook geen mod meer zie ik. Begrijpelijk, wel erg jammerquote:Op zondag 10 april 2016 19:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik denk dat NWS een van de allerlastigst te modereren subfora van Fok! is. En ik denk dat de crew zijn soms ondankbare taak uitstekend uitvoert.
Ik ben het met je eens dat de dominantie van S. en O. en het geroddel en gespeculeer zonder enig respect voor de betrokken personen NWS-onwaardig is, maar gezien het slotje vindt de crew dat ook. En als er weer echt nieuws is gaat het slot er weer vanaf. Wat is het probleem nou? Met het schofferen van de modjes zul je denk ik niet zoveel bereiken.
Die zou mij wel even van de barkruk afslaan die Hottentotquote:Op zondag 10 april 2016 13:43 schreef suzi1 het volgende:
ik vind het dan wel weer zorgelijk dat jij iemand zou willen slaan tijdens een discussie. het is maar goed dat er twee schermen tussen zitten
quote:Op zondag 10 april 2016 20:21 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Die zou mij wel even van de barkruk afslaan die Hottentot
Flink bedreiging ja en dat tegen een dame
Van mij mag ie all zeggen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |