Propageren van kindermishandeling. Kan allemaal in NWS.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:40 schreef Confetti het volgende:
En daar gaan we weer...
Gewoon het land uitknuppelen als ze geen recht op verblijf hebben. Juist hierom moeten beslissingen worden genomen aan de hand van feiten.
De discretionaire bevoegdheid moeten ze zo snel mogelijk afschaffen. Het is een regelrechte aanval op het verbod van willekeur.
Je kunt ook gewoon vragen of die post aangepast kan worden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Propageren van kindermishandeling. Kan allemaal in NWS.
Ik geef aan dat de vloer nogal nat is. Of je begint met dweilen of dat je de kraan dichtdraait laat ik verder aan jou over.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon vragen of die post aangepast kan worden.
Mooi verwoordquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik geef aan dat de vloer nogal nat is. Of je begint met dweilen of dat je de kraan dichtdraait laat ik verder aan jou over.
Nee, je doet of we het niet erg vinden dat de vloer nat isquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik geef aan dat de vloer nogal nat is. Of je begint met dweilen of dat je de kraan dichtdraait laat ik verder aan jou over.
Ik zal eerlijk toegeven dat die gedachte wel eens bij me op is gekomen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, je doet of we het niet erg vinden dat de vloer nat is
Dat mag je ook best denken hoor, daar word ik niet boos van.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk toegeven dat die gedachte wel eens bij me op is gekomen.
Dat begrijp ik. En ik ben dan geen crew, maar user - dat betekent niet dat ik hier niet ook een beetje thuis ben. Of wil zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:47 schreef timmmmm het volgende:
Als NWS-mod identificeer ik me hier op FOK! in zekere mate met het forum. Als je dan hier over me zegt dat wij het propageren van kindermishandeling allemaal wel prima en leuk vinden, vind ik dat niet echt oke.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Taxichaufeurs weigeren blinde vrouw mee te nemen
Kan er geen apart topic komen voor dit soort lokaal geneuzel?
Kan een mod er dan gelijk even een TT van maken die de inhoud van het topic dekt? Dit is NWS, niet SNL.quote:Op woensdag 13 april 2016 05:27 schreef tong80 het volgende:
NWS / Het inmense vluchtelingenprobleem van Curacao
Kan een mod een krulletje maken onder de c in deze lokale TT ?
Waarom zijn de bananen krom, mijn beste vaduzquote:Op woensdag 13 april 2016 11:18 schreef vaduz het volgende:
Waarom laten jullie zelfbedachte dven-topics zonder bronvermelding open?
ONZ heeft in geen jaar zoveel njeuwe topics gehad in een ochrend, ik hencer vandaag ook al twee of drie gekicktquote:
heb ik gisteren ook oo nieuwsuur of het journaal oid gezien.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dit topic:NWS / Bulgaarse knokploegen pakken migranten op
En daarom post jij op de Frontpage dat John van den Heuvel vermoord is?quote:Op woensdag 13 april 2016 11:37 schreef Fylax het volgende:
Ja weet niet wat iedereen opeens heeft, 1 april is al geweest toch?
Dacht eigenlijk dat een Nederlandstalige of anders Engelstalige bron verplicht was.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
heb ik gisteren ook oo nieuwsuur of het journaal oid gezien.
Mag tooch gewoon besoroken worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |