abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 21:13:45 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_160871075
quote:
Doden en gewonden na aanslagen in Brussel

Bij aanslagen in Brussel op luchthaven Zaventem en bij metrostation Maalbeek zijn dinsdagochtend doden en gewonden gevallen.

Bij een vertrekhal op de Brusselse luchthaven waren rond 8.00 uur twee explosies. Volgens de brandweer zijn als gevolg van de ontploffingen zeker elf doden gevallen. Het gaat om een zelfmoordaanslag, bevestigt het Belgische federaal parket.

Ooggetuigen vertellen aan het Belgische persbureau Belga dat er voorafgaand aan de explosies is geschoten en dat er in het Arabisch is geschreeuwd. De autoriteiten kunnen dit niet bevestigen. Ook berichten van het Koerdische nieuwsorgaan Rudaw dat terreurbeweging IS de aanslagen heeft opgeëist, zijn niet bevestigd.

De explosies waren in de vertrekhal van Zaventem, bij SN Brussels Airlines en bij de balie van American Airlines.

Aanslagen Brussel

Metrostations
De explosie in het centrum van Brussel was in een metrostel tussen de stations Kust-West en Maalbeek. Ook hier ging het volgens het federaal parket om een zelfmoordaanslag. Berichten over meerdere dodelijke slachtoffers zijn vooralsnog niet door de Belgische autoriteiten bevestigd.

Het dreigingsniveau in België is opgeschaald naar het hoogste niveau, van 3 naar 4, en er is een rampenplan in werking getreden. Het openbaar vervoer in Brussel is stilgelegd. Metro's, bussen en treinen rijden niet.

De NS laat geen treinen rijden van en naar België. Station Hoofddorp is dinsdag rond 11.15 uur ontruimd en hermetisch afgesloten. Ook bussen rijden vanaf Schiphol niet naar Hoofddorp. Het arrestatieteam is ingezet. Een verband met de aanslagen in Brussel is niet door de autoriteiten bevestigd.

Dreigingsniveau
De Belgische premier Charles Michel roept zijn landgenoten op het huis niet te verlaten als dat niet nodig is. Eerder gold deze waarschuwing alleen voor de inwoners van Brussel. De grens tussen België en Frankrijk wordt gesloten. België zendt 225 militairen naar Brussel.

De omgeving van het kantoor van premier Michel en het parlement in Brussel worden ontruimd. Ook is het centraal station van de Vlaamse hoofdstad Antwerpen ontruimd.

Michel gaf rond 11.45 uur een persconferentie. "We vreesden een terroristische aanslag en dat is gebeurd", aldus Michel. Hij roept de Belgen op "solidair te blijven in deze moeilijke omstandigheden".

Frankrijk zet 1.600 extra agenten in bij de grenzen. Gare du Nord, een belangrijk treinstation in Parijs, is afgesloten.

Nederland
In Nederland worden extra veiligheidsmaatregelen getroffen, meldt de Nationale Coördinator Terreurbestrijding en Veiligheid (NCTV).

Aan de zuidgrens van Nederland en op de vliegvelden Schiphol, Eindhoven en Rotterdam komen extra controles. Ook komt er extra politie op de treinstations in de vier grote steden en op de stations van Roosendaal, Breda en Arnhem.

Het treinverkeer van en naar Brussels Airport is stilgelegd. Alle vluchten zijn geannuleerd. Het vliegverkeer dat onderweg was naar Brussel, wordt omgeleid naar Schiphol.

Patrouilles
De eerste vluchten die moesten uitwijken zijn inmiddels geland op Schiphol, zegt een woordvoerder tegen NU.nl. Zeker negen vliegtuigen die eigenlijk op Zaventem hadden moeten landen, konden terecht op Schiphol. Een ander vliegtuig landde op het vliegveld van Maastricht.
quote:
Nieuwe huiszoekingen in Brussel na aanslagen

De politie in Brussel zoekt actief naar mensen, onder meer met patrouilles op straat, na de aanslagen vandaag in Brussel.

Gerechtelijke bronnen hebben aan de Franstalige omproep RTBF meegedeeld dat in de regio Brussel huiszoekingen aan de gang zijn. De veiligheidsdiensten zouden op zoek zijn naar verdachten van de aanslagen van vandaag. Ook politiepatrouilles op straat zoeken naar verdachten.
Live Blogs
Fok: Frontpage Live
Reddit Live
HLN live
AD live

Live Streams
NPO
RTL Z

quote:
Belgische media hebben een foto in handen van de drie vermoedelijke daders van de aanslagen op de luchthaven Zaventem. De mannen lopen achter een bagagekarretje. De foto zou door de politie zijn getwitterd, terwijl het beeld eigenlijk voor intern gebruik was.

Of zij allemaal zijn omgekomen, is niet duidelijk. Bij de aanslagen in de vertrekhal gingen kort na elkaar twee bommen af. De Belgische minister Reynders van Buitenlandse Zaken zei eerder vandaag dat er rekening mee wordt gehouden dat er nog een dader voortvluchtig is. Het gevaar is nog niet geweken, waarschuwde hij.
bron: http://nos.nl/artikel/209(...)entem-verspreid.html
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_160871085
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik ook. Want die 500 per jaar verdienen we driedubbel terug doordat er geen niet-westerse immigranten meer komen.
Waar baseer je dit nu weer op? Je gooit telkens met ideologieën die op weinig tot niks gebaseerd zijn en (mijn inziens) verdomd veel overeenkomen met die van al dan niet fascistische dictators.
Flesje bier
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 21:14:05 #3
Belg
pi_160871086
B-fast aangekomen om te identificeren. Deze ploegen zitten normaal in het buitenland voor aardbevingen en andere natuurrampen...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:14:13 #4
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160871092
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omstandigheden; opgroeien in een islamitisch gezin.
In een arme wijk waar geen autoriteiten komen, waar je vrienden niets doen, waar internet beschikbaar is, waar ouders niet opvoeden, waar het sociale status biedt om terrorisme te steunen, etc.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:14:17 #5
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_160871094
#tweede post
pi_160871098
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe kan je dat anders doen dan hun daden scherp te veroordelen? Het is niet dat de islam hun eigen gestapo heeft die alles van hun leden controleert.

Is het ook aan Zweden zelf om rotte appels te verwijderen en moeten we Zweden verbieden als er toch een zweed tientallen kinderen vermoord? Zo werkt dat nou eenmaal niet. Je kan niks anders dan dat soort mensen voor gek verklaren, want niemand heeft dit aan zijn komen.
Zweeds is geen ideologie, islam is dat wel. Wat snap je daar niet aan?
pi_160871105
volkskrant twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 21:08:28 Live - Spijker te zien op röntgenfoto slachtoffer #Brussel.https://t.co/UIjbE77IOH https://t.co/cnt44CvwpA reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160871106
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hebt echter totaal geen garanties. Dat is een aanname van jouw kant. 9/11 was ook niet bepaald de makkelijkste weg voor de toeristen, maar ze namen die wel. Of herinvoering van de grenscontroles zoden aan de dijk zet, is dus maar zeer de vraag. Zeker omdat de aanpak niet waterdicht is.

Nee, dan behoud ik liever onze welvaart en neem ik de mogelijke risico's voor lief. Dan moeten onze inlichtingendiensten maar wat extra middelen krijgen.
'Grenzen dicht' staat voor: minder moslims toelaten.
Minder moslims toelaten staat voor; indammen groei van de groep waaruit terroristen groeien.
pi_160871107
Je kan terrorisme niet voorkomen maar wel verminderen door de grenzen te sluiten.

Dat is de wet der grote/kleine getallen.
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 21:14:53 #10
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_160871120
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:08 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

:D
Misschien een tikkeltje zelfingenomen, maar een uitstekend journalist naar mijn mening.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:14:53 #11
168739 Red_85
'echt wel'
pi_160871121
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En Mohammed B. kwam gewoon uit Nederland.

Het gaat mij niet eens om de welvaart. Ik vind het een schijnoplossing. Wie ongezien ons land binnen wil dringen, vindt wel een manier. Vooral als je een beetje professioneel bent.
Prima. Dan moet je direct alle extremisten uit de samenleving verwijderen. Met het algoritme voor opsproingsdiensten: Moslim + extremist = boem + doden ga je genoeg vangen.

Er komen toch genoeg cellen leeg las ik gisteren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 21:15:06 #12
Belg
pi_160871128
NSFW ? bij "voordat je reageert." Wat wil dat zeggen?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:15:09 #13
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_160871131
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ow, al die mensen die gemene dingen zeggen over de islam, die hadden dat natuurlijk niet moeten doen!

:') :O

Nee, laat moslims maar wat doen aan de excessen die voortvloeien uit hun geloof :W
De grap is dat het kerndoel van IS niets te maken heeft met religie, maar religie slechts als instrument gebruikt om een ander doel te bereiken. Het is juist in het belang van IS om de feitelijke aandacht af te leiden zodat ze niet door de mand vallen. Geert Wilders en adepten werken dat juist in de hand. Iedereen roeptoetert islam islam islam, en als het maar vaak genoeg herhaald wordt gaat met dat geloven. Geloven, bewust vetgedrukt geschreven. Wij geloven. En dat doen die sukkels die zich bij IS aansluiten net zo goed, zij geloven in de doelstellingen van IS zoals ze gepropageerd worden. Eenmaal daar in het slagveld komen de IS-strijders erachter dat ze voor het karretje zijn gespannen van een compleet ander doel. Ik hoop dat je intelligent genoeg bent om het feitelijke doel van IS te achterhalen. Maar ik vrees dat er nog veel onderwijs nodig is voordat jij zover bent.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_160871145
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef Zienswijze het volgende:
Je kan terrorisme niet voorkomen maar wel verminderen door de grenzen te sluiten.
Gewoon dat tuig ruimen :(
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:15:27 #15
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160871147
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja, ik zie niemand oproepen PSV of Feyenoord te verbieden na misdragingen in Madrid en Rome. Daar neemt de club duidelijk afstand van en ik neem aan dat niemand het die club zelf kwalijk neemt
En als jij nou middenstander bent en keer op keer kost het je je ruiten,

En; als ware ze moslim, neemt het club bestuur netjes iedere keer afstand van,

Ga je me vertellen dat je ze dan nog in positief licht ziet? Of krijg je een tering hekel aan ze en redeneer je op den duur: jij bent een rat, en jij hoeft geen lid te zijn van dus dat is geen excuus?

En ik had het niet over verbieden, ideeën verbieden is natuurlijk onzin ;)
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:15:30 #16
168739 Red_85
'echt wel'
pi_160871148
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef StaceySinger het volgende:
volkskrant twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 21:08:28 Live - Spijker te zien op röntgenfoto slachtoffer #Brussel.https://t.co/UIjbE77IOH https://t.co/cnt44CvwpA reageer retweet
[ afbeelding ]
Leuk man, internet. Zelfs je binnenste is niet veilig meer.
1947-2016
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:15:35 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160871151
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Zweeds is geen ideologie, islam is dat wel. Wat snap je daar niet aan?
Dus als het een ideologie is, moet je als ideologie er zelf voor zorgen dat niemand binnen die ideologie mongolide dingen doet? Alleen afstand doen van die dingen is niet genoeg?
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:15:38 #18
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160871155
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

'Grenzen dicht' staat voor: minder moslims toelaten.
Minder moslims toelaten staat voor; indammen groei van de groep waaruit terroristen groeien.
Is al te laat man!
Ze zitten hier met genoeg om onze westerse levenswijze op de knietjes te krijgen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_160871161
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat je geen bloederige foto's hier post zonder hem in spoiler te zetten.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:15:54 #20
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160871164
quote:
Nog minder dan nu? Terrorisme hoort al bij de minst voorkomende doodsoorzaken.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_160871167
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Waar baseer je dit nu weer op? Je gooit telkens met ideologieën die op weinig tot niks gebaseerd zijn en (mijn inziens) verdomd veel overeenkomen met die van al dan niet fascistische dictators.
Zijn grenscontroles fascistisch? Dan is zo'n beetje de hele wereld behalve een stukje van de EU fascistisch in jouw ogen.

Grenzen sluiten voor niet-westerse immigranten is fascistisch? Er willen miljarden Afrikanen naar Europa komen.

Misschien nog een leuke eye-opener: De ideologieën op basis waarop het open grenzen beleid is gebaseerd, zijn doorweekt van racisme. Leesvoer: https://archive.org/details/PraktischerIdealismus1925
pi_160871179
quote:
Not Safe For Work.
Bijv. schokkende foto's.
pi_160871186
Arrestaties in Duitsland n.a.v. aanslagen Brussel.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:16:32 #24
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160871194
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe kan je dat anders doen dan hun daden scherp te veroordelen?
Je mag die mensen dus aanspreken op dat ze lid zijn van die club.
&lt;signature here&gt;.
pi_160871200
Overal op de wereld zaait de islam geweld. Dachten we nou echt dat West-Europa gespaard zou blijven als we maar genoeg lief zouden doen? Werkelijk?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:16:38 #26
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160871202
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:16 schreef STING het volgende:

[..]

Not Safe for Work.
Bijv. schokkende foto's.
of tieten :9
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:16:52 #27
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160871217
quote:
Not suited for work. Ranzig.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_160871233
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:16 schreef nils7 het volgende:

[..]

Die zijn helaas erger, nl. NSFG (Not Safe for Google)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:17:22 #29
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_160871236
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef ACT-F het volgende:

[..]

De grap is dat het kerndoel van IS niets te maken heeft met religie, maar religie slechts als instrument gebruikt om een ander doel te bereiken. Het is juist in het belang van IS om de feitelijke aandacht af te leiden zodat ze niet door de mand vallen. Geert Wilders en adepten werken dat juist in de hand. Iedereen roeptoetert islam islam islam, en als het maar vaak genoeg herhaald wordt gaat met dat geloven. Geloven, bewust vetgedrukt geschreven. Wij geloven. En dat doen die sukkels die zich bij IS aansluiten net zo goed, zij geloven in de doelstellingen van IS zoals ze gepropageerd worden. Eenmaal daar in het slagveld komen de IS-strijders erachter dat ze voor het karretje zijn gespannen van een compleet ander doel. Ik hoop dat je intelligent genoeg bent om het feitelijke doel van IS te achterhalen. Maar ik vrees dat er nog veel onderwijs nodig is voordat jij zover bent.
Teach me, wat is volgens jou dan het werkelijke doel van is?
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_160871245
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:16 schreef nils7 het volgende:

[..]

Tetten? waar dan? :9~
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
pi_160871251
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Gesloten grenzen fascistisch? _O-
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:17:44 #32
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160871261
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:16 schreef Zienswijze het volgende:
Overal op de wereld zaait de islam geweld. Dachten we nou echt dat West-Europa gespaard zou blijven als we maar genoeg lief zouden doen? Werkelijk?
Nee maar als je dat roept wordt je tot een racist bestempeld.
Alhoewel er wel islamitische landen (handje vol) bij zijn die een schoolvoorbeeld zijn voor de andere landen.
N/A
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:17:50 #33
24533 ACT-F
pi_160871266
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Teach me, wat is volgens jou dan het werkelijke doel van is?
Assad verdrijven.
pi_160871272
quote:

Dat dacht ik ook, maar die kutgrens kan je helemaal niet sluiten. :(
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:18:02 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160871275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:16 schreef ExTec het volgende:

[..]

Je mag die mensen dus aanspreken op dat ze lid zijn van die club.
Maar we hadden het over de hele ideologie verbieden, of men moet de ideologie afzweren. Dat is toch raar, enkel omdat mensen die door die ideologie, voor zover je kan spreken van één ideologie in de islam, afgezworen zijn debiele dingen doen?
Laffe huichelaar
pi_160871276
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Nog minder dan nu? Terrorisme hoort al bij de minst voorkomende doodsoorzaken.
200 doden in West-Europa dit jaar door moslimterrorisme. Nog altijd 200 doden meer dan boeddhistisch terrorisme. Dus ja, moslimterrorisme is niet de allerminste doodsoorzaak.
pi_160871291
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus als het een ideologie is, moet je als ideologie er zelf voor zorgen dat niemand binnen die ideologie mongolide dingen doet? Alleen afstand doen van die dingen is niet genoeg?
Ik zou denken dat mensen niet alleen afstand van een dergelijke kwalijke ideologie nemen wanneer ze zien waar het voor staat maar deze ronduit verwerpen.
Zoals de meeste van ons ook doen met het nazisme.
pi_160871296
quote:

Tsja, je kunt dat wel blijven roepen, maar dat maakt het natuurlijk niet meer waar.

Tenzij je het hebt over de Europese buitengrenzen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160871303
quote:

Is geouwehoer, moslims zijn al binnen en kunnen van 1 op andere moment jihadi worden, als ze koran ineens volgen.
Het is niet zo dat je ineens minder potentiëlen hebt als je de grens sluit.
I´m back.
pi_160871306
quote:

[..]

IS kan de islam alleen als middel gebruiken wanneer ze zich er zoveel mogelijk naar identificeren - en dat lukt ze bijzonder goed. Daarnaast, als het genoeg moslims aantrekt die denken dat IS alles met de islam te maken heeft, dan wordt het op den duur vanzelf een organisatie met een islamitisch motief.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2016 21:20:20 ]
pi_160871309
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Assad verdrijven.
Met als bonus om het oude Kalifaat rijk weer te stichten, net zoals vroeger.
pi_160871311
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Wel controleren. Voorkomen doe je niet; verminderen wel. Op naar een veilig Europa.
pi_160871314
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:07 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zeer zeker was dat er wel. Maar niet zozeer in West-Europese steden.
Omdat er toen minder moslim waren, dus ook minder kans op moslimterrorisme.

Grenzen sluiten heeft weinig zin, want de terroristen van nu zijn de kinderen van de moslims die wij zelf gehaald hebben om hier te komen werken. Dat zijn dus gewoon Nederlanders/Belgen. Het zijn ook allemaal jonge gastjes.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:19:00 #44
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160871324
quote:

[..]

Dat moslims elkaar onderling ook naar het leven staan, elkaar misbruiken interesseert me niet.

Je kiest er zelf voor.

Moslims zorgen wereldwijs voor veel problemen.

Jij licht toe dat het onderling ook geen koek en ei is.

Lekker belangrijk. Nou en.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:19:02 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160871327
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:18 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik zou denken dat mensen niet alleen afstand van een dergelijke kwalijke ideologie nemen wanneer ze zien waar het voor staat maar deze ronduit verwerpen.
Zoals de meeste van ons ook doen met het nazisme.
Maar de ideologie neemt afstand van deze daden. Hoe kan je ze er dan alsnog verantwoordelijk voor houden?
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:19:12 #46
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160871336
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zijn grenscontroles fascistisch? Dan is zo'n beetje de hele wereld behalve een stukje van de EU fascistisch in jouw ogen.

Grenzen sluiten voor niet-westerse immigranten is fascistisch? Er willen miljarden Afrikanen naar Europa komen.

Misschien nog een leuke eye-opener: De ideologieën op basis waarop het open grenzen beleid is gebaseerd, zijn doorweekt van racisme. Leesvoer: https://archive.org/details/PraktischerIdealismus1925
En wie of wat geeft "ons" westerlingen vandaag de dag nog het recht om te bepalen waar mensen wel of niet heen mogen? Als we allemaal zo graag een vrije wereld willen waarom zouden we mensen dan mogen verbieden ergens heen te reizen?
Flesje bier
pi_160871348
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef nils7 het volgende:

[..]

Is al te laat man!
Ze zitten hier met genoeg om onze westerse levenswijze op de knietjes te krijgen.
Ow jou ga ik sws op je knietjes krijgen.
pi_160871351
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, je kunt dat wel blijven roepen, maar dat maakt het natuurlijk niet meer waar.

Tenzij je het hebt over de Europese buitengrenzen.
Te laat.
I´m back.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:19:44 #49
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160871360
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Noem me naïef maar ik dacht werkelijk waar dat vroeger een grens daadwerkelijk een hek was maar na een goed gesprek met mijn ouders moest ik dat bijstellen.
Enkel wat grenspostjes en patrouilles meer dan dat stelt het niet voor.
N/A
pi_160871377
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Prima. Dan moet je direct alle extremisten uit de samenleving verwijderen. Met het algoritme voor opsproingsdiensten: Moslim + extremist = boem + doden ga je genoeg vangen.

Er komen toch genoeg cellen leeg las ik gisteren.
Ook niet realistisch, aangezien extremisten niet altijd even makkelijk zijn te herkennen.

Daarom zijn er inlichtingendiensten die verdachten volgen en ingrijpen wanneer zij dat nodig achten.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:20:01 #51
24533 ACT-F
pi_160871379
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:18 schreef STING het volgende:

[..]

Met als bonus om het oude Kalifaat rijk weer te stichten, net zoals vroeger.
Dat is bijzaak. De hoofdsponsor van IS heeft als doel nummer 1 het verdrijven van Assad.
pi_160871385
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is geouwehoer, moslims zijn al binnen en kunnen van 1 op andere moment jihadi worden, als ze koran ineens volgen.
Maar Franse en Belgische jihadhisten komen dan niet meer zo makkelijk Nederland in. Scheelt alweer zo'n paar 100/1000 jihadhisten.
pi_160871397
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

IS kan de islam alleen als middel gebruiken wanneer ze zich er zoveel mogelijk naar identificeren - en dat lukt ze bijzonder goed.
Ach, IS speelt toch onder eén hoedje met Erdogan. :(
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:20:35 #54
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160871405
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oh? :@
N/A
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:20:36 #55
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_160871407
quote:

[..]

Assad verdrijven.
En dat word bewerkstelligt door aanslagen in west Europa?
Al qaida was er btw ook al voor Assad.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 21:20:45 #56
Belg
pi_160871417
Commerciële zender VTM, in Vlaanderen is al nonstop aan het uitzenden sinds 12u..
pi_160871420
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar de ideologie neemt afstand van deze daden. Hoe kan je ze er dan alsnog verantwoordelijk voor houden?
Dat doet het niet. Een ideologie doet immers niets, dat doen aanhangers.
Dat sommige aanhangers afstand neemt neemt niet weg dat de ideologie kwalijk is en er getalmatig een hele hoop idioten zijn die levensgevaarlijk zijn.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:21:10 #58
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_160871435
Deze is van een andere aanslag of niet?
http://www.liveleak.com/view?i=769_1458662916
pi_160871436
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Plus: Ze planten zich in razend tempo voort, sneller dan overige bevolkingsgroepen. Er zijn dus meer maatregelen nodig. Maar die zijn alleen zinvol als de grenzen dicht gaan, anders is het dweilen met de kraan open.

Uiteraard had de niet-westerse immigratie na de Tweede Wereldoorlog nooit plaats moeten vinden. Dan hadden we het nu niet over aanslagen, maar over een paar kwajongens die een portemonnee aan een touwtje hebben neergelegd op een metrostation in Brussel. Maar dat is helaas niet terug te draaien. Oost-Europa heeft enorm veel geluk: In hun landen heeft die immigratie nooit plaatsgevonden. Niet voor niets sluiten ze eensgezind hun grenzen. Dat wordt na vandaag alleen maar sterker. We mogen nog vaak op de gelijkgeschakelde media horen dat Oost-Europa 'xenofoob' is.
pi_160871441
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hoofddoekporno :9~
pi_160871442
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat is bijzaak. De hoofdsponsor van IS heeft als doel nummer 1 het verdrijven van Assad.
Vanwaar denk je precies dat dat hun hoofddoel is?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:21:27 #62
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160871444
quote:

[..]

Heb je veel sympathie voor een neo-nazi, die in discussies al draaiend je probeert te vertellen dat 'het nazisme ook goede dingen heeft voortgebracht',

Of vind je die ideologie zo weerzinwekkend dat je die wholesale afwijst?
&lt;signature here&gt;.
pi_160871447
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook niet realistisch, aangezien extremisten niet altijd even makkelijk zijn te herkennen.

Daarom zijn er inlichtingendiensten die verdachten volgen en ingrijpen wanneer zij dat nodig achten.
De aanslagen laten natuurlijk wel zien dat de inlichtingsdiensten het werk niet geheel in de vingers hebben.

3 missers in 16 maanden in West-Europa.
pi_160871455
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:16 schreef Zienswijze het volgende:
Nope. Wie beweerde dat dan?

Zo lief zijn we trouwens niet. Tenzij we die bommen uit liefde op onze vijanden gooien.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:21:54 #65
24533 ACT-F
pi_160871463
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

En dat word bewerkstelligt door aanslagen in west Europa?
Al qaida was er btw ook al voor Assad.
Dat zijn de sukkels die in de propaganda van IS geloven. En IS vindt het maar best, want het leidt de aandacht mooi af.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:22:46 #66
24533 ACT-F
pi_160871502
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef STING het volgende:

[..]

Vanwaar denk je precies dat dat hun hoofddoel is?
Je moet weten wie de hoofdsponsor is van IS.
pi_160871509
quote:

[..]

Assad verdrijven.
Zitten ze daarom ook in Afghanistan?
pi_160871521
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Maar Franse en Belgische jihadhisten komen dan niet meer zo makkelijk Nederland in. Scheelt alweer zo'n paar 100/1000 jihadhisten.
Maakt geen reet uit wrs. Gaan ze via Dld.
I´m back.
pi_160871522
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef ExTec het volgende:

[..]

Heb je veel sympathie voor een neo-nazi, die in discussies al draaiend je probeert te vertellen dat 'het nazisme ook goede dingen heeft voortgebracht',

Ik vind dat jij en een aantal anderen nu moet stoppen om steeds de nazi's, het facisme of de holocaust er bij te halen. Ik wil de mods ook verzoeken om hier tegen op te treden, want het wordt vervelend.
pi_160871535
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:22 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat zijn Erdogan en Putin. :(
pi_160871560
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dit is gewoon niet waar. :(
Mwah... geloven in een onzichtbaar opperwezen vind ik vrij extreem. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2016 21:24:04 ]
pi_160871564
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

99% v.d. moslim is extremist. Ik kan ze zonder problemen aanwijzen.
Bullshit.
pi_160871569
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef Cousin_Eddy het volgende:

[..]

Tetten? waar dan? :9~
Op Dumpert natuurlijk.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_160871571
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Plus: Ze planten zich in razend tempo voort, sneller dan overige bevolkingsgroepen. Er zijn dus meer maatregelen nodig. Maar die zijn alleen zinvol als de grenzen dicht gaan, anders is het dweilen met de kraan open.

Uiteraard had de niet-westerse immigratie na de Tweede Wereldoorlog nooit plaats moeten vinden. Dan hadden we het nu niet over aanslagen, maar over een paar kwajongens die een portemonnee aan een touwtje hebben neergelegd op een metrostation in Brussel. Maar dat is helaas niet terug te draaien. Oost-Europa heeft enorm veel geluk: In hun landen heeft die immigratie nooit plaatsgevonden. Niet voor niets sluiten ze eensgezind hun grenzen. Dat wordt na vandaag alleen maar sterker. We mogen nog vaak op de gelijkgeschakelde media horen dat Oost-Europa 'xenofoob' is.
Lijkt er inderdaad op dat deportatie de enige oplossing is. Of i.c.m. een zeer repressief beleid jegens de islam door het te kernmerken zijnde een *nog te verzinnen term*. De paradox van tolerantie...we ontsnappen er niet aan...tijd voor pragmatisme dringt...
pi_160871572
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:22 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Euro Card Master Card?
pi_160871573
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo lief zijn we trouwens niet. Tenzij we die bommen uit liefde op onze vijanden gooien.
Jouw zwager is liev hoor.
I´m back.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:24:09 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160871577
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dat doet het niet. Een ideologie doet immers niets, dat doen aanhangers.
Dat sommige aanhangers afstand neemt neemt niet weg dat de ideologie kwalijk is en er getalmatig een hele hoop idioten zijn die levensgevaarlijk zijn.
Voor zover je van één ideologie kan spreken, neemt men wel degelijk afstand van dit gebeuren. Zoals je kan zeggen dat de katholieke kerk afstand neemt van dingen als de Paus zich ergens tegen uitspreekt, kan je dat bij de islam natuurlijk ook doen.

Als zoveel mensen binnen de ideologie zeggen: 'dit is niet ons geloof, dit is walgelijk en barbaars', kan je stellen dat het niet bij de ideologie hoort.

Vergelijk het met FOK!. Als iedereen hier zegt, die TerryStone is een mongool, daar willen wij niks mee te maken hebben. Zelfs FOK!'s leiding geeft je een permban en wil je hier niet zien, kan je jezelf dan nog steeds FOK!kers noemen omdat je dat zelf vindt?
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:24:09 #78
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160871578
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik vind dat jij en een aantal anderen nu moet stoppen om steeds de nazi's, het facisme of de holocaust er bij te halen. Ik wil de mods ook verzoeken om hier tegen op te treden, want het wordt vervelend.
Welkom op het internet, waar iedereen mag zeggen wat 'ie vindt.
Flesje bier
pi_160871596
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De aanslagen laten natuurlijk wel zien dat de inlichtingsdiensten het werk niet geheel in de vingers hebben.

3 missers in 16 maanden in West-Europa.
En in Nederland slechts een misser in 15 jaar tijd. Er zijn dus ook best successen te melden.

Niet zo somberen. Ik voel mij totaal niet onveilig in West-Europa.
pi_160871616
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mwah... geloven in een onzichtbaar opperwezen vind ik vrij extreem. ;)
Ja, vind ik ook, religie maakt meer kapot dan je lief is. :(
pi_160871628
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef Honeymoon het volgende:

[..]

Bullshit.
Klopt wrs een kleine minderheid, maar de rest keurt het niet per se af wrs.
I´m back.
pi_160871644
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt wrs een kleine minderheid, maar de rest keurt het niet per se af wrs.
Hoe kom jij toch aan die achterlijke cijfers? :D
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:25:30 #83
24533 ACT-F
pi_160871647
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dat zijn Erdogan en Putin. :(
Zeker niet Putin! Juist niet!!! Erdogan is mede-sponsor. De hoofdsponsor mensen, jullie kunnen het!
pi_160871652
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef byah het volgende:
99% van de extremisten is moslim
Dat zij je moeder ook vannacht. _O_

Ik. _O_
pi_160871661
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Moslimlanden doen evengoed mee aan het bombarderen van IS.
pi_160871663
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Pertinent onwaar, wat een onzin!
Taqiyya-pleegster.
pi_160871670
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hoe kom jij toch aan die achterlijke cijfers? :D
CBS.
I´m back.
pi_160871679
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:26:10 #89
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160871686
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren.

Mensen die willen blijven doen of religie's en ideologieën totaal geen invloed hebben en alles wat slecht is alleen maar daden van enkelingen zijn, kun je aan de hand van een verwijzing naar andere foute ideologieën het tegendeel laten zien.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:26:15 #90
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160871693
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef ExTec het volgende:

[..]

Lekkere godwin weer.

Jij vult niet voor mensen in wat hun ideologie inhoudt, dat doen die mensen zelf, lijkt me. Als jij op basis van jouw eigen invulling van een ideologie de basis voor het leven van een miljard mensen wil verbieden, denk ik dat de godwin de verkeerde kant op gemaakt wordt.
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:26:16 #91
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160871694
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoofddoekporno :9~
Ik krijg geen reactie meer van d'r ;( maar ben wel benieuwd wat ze van plan is met de knietjes dan!
N/A
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:26:22 #92
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_160871699
Is Bansheeboy hier al gespot? Heeft hij toevallig nog een zwager/oom/neef/nicht met een broodjes/kebabzaak daar vlakbij?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_160871705
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef byah het volgende:
99% van de extremisten is moslim
Bedankt voor het delen van deze interessante statistiek.
Kun je er misschien iets meer over vertellen?
pi_160871717
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Nee, want mensen die te grof zijn jegens moslims, of voortdurend offtopic gaan, krijgen ook gewoon een waarschuwing. Die Godwins zijn een irritante dooddoener aan het worden en het is niet goed voor de discussie als islam-critici steeds moeten uitleggen dat ze geen nazi zijn.
pi_160871722
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:25 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Zeker niet Putin! Juist niet!!! Erdogan is mede-sponsor. De hoofdsponsor mensen, jullie kunnen het!
Flikker toch op man, Putin is een waardeloze dictator net zoals Erdogan en al zijn vriendjes. :(
pi_160871735
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En in Nederland slechts een misser in 15 jaar tijd. Er zijn dus ook best successen te melden.

Niet zo somberen. Ik voel mij totaal niet onveilig in West-Europa.
Je streeft natuurlijk wel naar zo min mogelijk doden. Net zoals vliegtuigdoden ook weinig voorkomen maar de branche streeft continu naar meer veiligheid.
pi_160871749
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:25 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dat zij je moeder ook vannacht. _O_

Ik. _O_
De jouwe ook ;)
pi_160871775
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dat is eng, zeg. :{.
I´m back.
pi_160871812
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Voor zover je van één ideologie kan spreken, neemt men wel degelijk afstand van dit gebeuren. Zoals je kan zeggen dat de katholieke kerk afstand neemt van dingen als de Paus zich ergens tegen uitspreekt, kan je dat bij de islam natuurlijk ook doen.

Als zoveel mensen binnen de ideologie zeggen: 'dit is niet ons geloof, dit is walgelijk en barbaars', kan je stellen dat het niet bij de ideologie hoort.

Vergelijk het met FOK!. Als iedereen hier zegt, die TerryStone is een mongool, daar willen wij niks mee te maken hebben. Zelfs FOK!'s leiding geeft je een permban en wil je hier niet zien, kan je jezelf dan nog steeds FOK!kers noemen omdat je dat zelf vindt?
Als het gewoon een doctrine die te vinden is in de Bijbel zou je daar prima de katholieke kerk op af rekenen. Sterker nog, de katholieke kerk wordt ook afgerekend op de pedo schandalen die er geweest zijn omdat er binnen de kerk van alles plaats vond om die schandalen onder het tapijt te vegen.

De Islam als ideologie geeft vrij heldere instructies wat te doen met ongelovigen ed. ook al zijn er aanhangers die dat niet serieus nemen.
Ik vind het raar dat je zoooooo graag voor religie een uitzondering wilt maken....
pi_160871817
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee, want mensen die te grof zijn jegens moslims, of voortdurend offtopic gaan, krijgen ook gewoon een waarschuwing. Die Godwins zijn een irritante dooddoener aan het worden en het is niet goed voor de discussie als islam-critici steeds moeten uitleggen dat ze geen nazi zijn.
Klopt Allah weten zij zijn beste mensen.
I´m back.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:28:35 #101
24533 ACT-F
pi_160871820
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Flikker toch op man, Putin is een waardeloze dictator net zoals Erdogan en al zijn vriendjes. :(
Het goede antwoord is Saudi Arabië. Het land waar we onze brandstof vandaan halen. We zijn de indirecte sponsors van IS. Enig idee waarom SA Assad wil verdrijven?
pi_160871838
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:27 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

De jouwe ook ;)
Geloof me, dat wil je niet. :(
pi_160871868
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je streeft natuurlijk wel naar zo min mogelijk doden. Net zoals vliegtuigdoden ook weinig voorkomen maar de branche streeft continu naar meer veiligheid.
Ja, maar je gaat ook niet alle vliegtuigen aan de grond houden in een poging het aantal slachtoffers tot 0 te recuderen.
pi_160871871
Het christendom is eeuwenlang, en ook nog de afgelopen decennia (al dan niet met pen), bevochten. Met goede rede me dunkt.
pi_160871875
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lekkere godwin weer.

Jij vult niet voor mensen in wat hun ideologie inhoudt, dat doen die mensen zelf, lijkt me. Als jij op basis van jouw eigen invulling van een ideologie de basis voor het leven van een miljard mensen wil verbieden, denk ik dat de godwin de verkeerde kant op gemaakt wordt.
Hetzelfde zou je kunnen zeggen voor Nazi's die geen gruweldaden hebben gepleegd.
Wie ben jij om invulling te geven aan het Nazisme. :')
pi_160871890
Godsamme zit ik mijn tijd te verdoen met fokkers die spreken over het uitroeien van moslims in plaats van aan mijn scriptie te werken. :r
pi_160871918
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:29 schreef LelijKnap het volgende:
Het christendom is eeuwenlang, en ook nog de afgelopen decennia (al dan niet met pen), bevochten. Met goede rede me dunkt.
Klopt, daarom, cultureel-marxisme ftw.
I´m back.
pi_160871920
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:28 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Het goede antwoord is Saudi Arabië. Het land waar we onze brandstof vandaan halen. We zijn de indirecte sponsors van IS. Enig idee waarom SA Assad wil verdrijven?
Zeker heb ik daar een idee van, waarom is dat relevant? :(

En het MO kan wat mij betreft de pleuris krijgen, wij doen al genoeg. :(
pi_160871949
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, maar je gaat ook niet alle vliegtuigen aan de grond houden in een poging het aantal slachtoffers tot 0 te recuderen.
Nee maar je controleert wel de mensen die jouw vliegtuig instappen. Net zoals je mensen moet controleren die jouw land binnen komen (grenscontroles dus).

Maar goed, ik ga nu een lekker biertje pakken. ;).
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:31:08 #110
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160871951
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lekkere godwin weer.

:D

Ik kan toch zien waar het op uitdraait?

En ik had al opgemerkt: verbieden is onzin, je kunt ideeën niet verbieden.

En op voorhand excuses voor de godwin, waren we maar amerikanen had ik communisme kunnen pakken:

Jij entertaint dus een neo-nazi die postuum het stoepje schoonveegt?

Want hij bepaalt immers de invulling van die ideologie en niet jij, en kijken naar waar het op uitdraait is ogenschijnlijk geen optie bij jou?
&lt;signature here&gt;.
pi_160871955
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
Godsamme zit ik mijn tijd te verdoen met fokkers die spreken over het uitroeien van moslims in plaats van aan mijn scriptie te werken. :r
Minimaal net zo extremistisch als zelfmoordterroristen. :{
pi_160871961
quote:

[..]

Naar de Saudi's wijzen zoals anderen al eerder deden hier.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:31:25 #113
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160871963
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook absoluut geen voorstander van religie, of dat nu de Islam of het Christendom of Jodendom is. Jij bent echter bezig miljoenen mensen zich te laten verantwoorden voor de daden van enkelen, die diezelfde Islam misbruiken om hun daden te verantwoorden. Ja het is opvallend dat het tegenwoordig héél vaak Moslims zijn die terroristische aanslagen plegen, maar dat geeft jou en met jou niemand anders het recht om dan maar te zeggen dat we alle Moslims uit West-Europa moeten weren.
Flesje bier
pi_160871971
Dit kwam ik net tegen:

Prima boodschap dit, maar het is al te laat hiervoor.
pi_160871989
quote:
Geen aandacht vragen maar aan je scriptie beginnen, hup.. wegwezen hier!
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Redactie Sport dinsdag 22 maart 2016 @ 21:32:06 #116
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160871997
quote:
Omdat je het je allemaal persoonlijk aantrekt. Wel logisch overigens, maar bedenk wel dat je hun domheid toch niet verandert.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160872016
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:25 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Moslimlanden doen evengoed mee aan het bombarderen van IS.
Je punt? Want in landen zoals Irak en Turkije worden om de haverklap aanslagen gepleegd.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:32:27 #118
24533 ACT-F
pi_160872017
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Zeker heb ik daar een idee van, waarom is dat relevant? :(

En het MO kan wat mij betreft de pleuris krijgen, wij doen al genoeg. :(
Dat is zeer relevant voor ons. SA wil een gasleiding aanleggen naar Turkije, maar Assad werkt niet mee. Weet je waarom niet?
pi_160872029
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit kwam ik net tegen:

[ afbeelding ]

hear hear
pi_160872038
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar helpt de techniek tegen, tegen mensen die ineens als moslim de kolder in hun kop krijgen, helpt techniek niet tegen, gekkie.
I´m back.
pi_160872043
quote:
Dit kwam ik net tegen:

[ afbeelding ]

Ik heb nog nooit zulke bullshit gelezen. :(
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:33:20 #122
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160872073
quote:
Dit kwam ik net tegen:

[ afbeelding ]

Weer iemand die van ellende een stukje small art probeert te fabriceren.

Flikker gewoon op man. Wat wil je dan doen? Gewoon allemaal stoïcijns vooruit kijken in de trein als die terrorist er toch zit?
pi_160872076
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Omdat je het je allemaal persoonlijk aantrekt. Wel logisch overigens, maar bedenk wel dat je hun domheid toch niet verandert.
Wat ik net allemaal las was in mijn ogen zo erg dat ik even super moslima wilde uithangen. Dit moet idd wel voldoende zijn zo.
pi_160872080
quote:
Verslavend hè? :P
pi_160872084
Toch raar dat iedereen nu oproept tot pray maar dat de kerken leegstromen en het aantal gelovige nog nooit zo laag was, over hypocriet gesproken.
pi_160872087
quote:
Uitroeien van moslims? Ten eerste zie ik geen reacties die daar over gaan. Ten tweede zou dat niet getoleerd worden op FOK!.
pi_160872091
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:32 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat is zeer relevant voor ons. SA wil een gasleiding aanleggen naar Turkije, maar Assad werkt niet mee. Weet je waarom niet?
Ja, natuurlijk, macht, dat is het antwoord op alles. Hij wil zijn 'grip' niet kwijt raken. :(
pi_160872093
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt, daarom, cultureel-marxisme ftw.
Nou ja, in elk geval de instelling en het bewustzijn dat de islam geen uitzondering behoeft, zeker daar die in vele gevallen hetzelfde is als het (oude) christendom.
pi_160872103
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Uitroeien van moslims? Ten eerste zie ik geen reacties die daar over gaan. Ten tweede zou dat niet getoleerd worden op FOK!.
Volgens mij was jij het
pi_160872111
quote:
Dit kwam ik net tegen:

[ afbeelding ]

Prima boodschap dit
Indeed, mensen zoals Wilders creëren zo zelf de demonen waar ze ons voor 'waarschuwen'.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:34:16 #131
24533 ACT-F
pi_160872115
quote:
Dit kwam ik net tegen:

[ afbeelding ]

Toch nog mensen die verder kijken dan hun neus lang is.
pi_160872118
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:31 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nee maar je controleert wel de mensen die jouw vliegtuig instappen. Net zoals je mensen moet controleren die jouw land binnen komen (grenscontroles dus).

Maar goed, ik ga nu een lekker biertje pakken. ;).
Het gaat om de vraag of de kwaal het middel rechtvaardigt. En ik voel niets voor het inleveren van welvaart voor een beetje meer schijnveiligheid. Dat terwijl ik mij nu niet eens onveilig voel.
pi_160872119
quote:
Dit kwam ik net tegen:

[ afbeelding ]

Het standaard riedeltje dat we al 15 jaar horen.
pi_160872136
quote:
Dit kwam ik net tegen:

[ afbeelding ]

Wij kunnen dit inderdaad prima zelf doen, door miljoenen moslims te importeren.
pi_160872149
GemeenteUtrecht twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 16:30:53 De Domtoren wordt vanavond in de kleuren van de Belgische vlag uitgelicht uit solidariteit met de slachtoffers van de aanslagen in Brussel. reageer retweet
TurkseGenc twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:12:04 @GemeenteUtrecht Geen waarde voor de leven van Turken? İstanbul aanslaag bij ISIS, Ankara aanslaag bih PKK etc etc? #ShameOnYouUtrecht! reageer retweet
:')

vind het trouwens helemaal onzin waarom die toeristenattracties opgelicht worden, begint steeds meer op promotieacties te lijken zo.
pi_160872157
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:34 schreef STING het volgende:

[..]

Indeed, mensen zoals Wilders creëren zo zelf de demonen waar ze ons voor 'waarschuwen'.
Nee, die demonen worden gecreëerd door GroenLinks, SP, D66 en PvdA die deze mensen welkom heten in ons land.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:35:22 #137
38496 Perrin
pi_160872175
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

En de hoeveelheid aanslagen neemt alleen maar toe.
  Redactie Sport dinsdag 22 maart 2016 @ 21:35:32 #138
pi_160872185
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

We hadden ons niet moeten bemoeien met Iraq en Syrie
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:35:34 #139
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_160872189
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:33 schreef icloud het volgende:
Toch raar dat iedereen nu oproept tot pray maar dat de kerken leegstromen en het aantal gelovige nog nooit zo laag was, over hypocriet gesproken.
Kan jij het je niet voorstellen, dat mensen ook zonder lidmaatschap van een bepaalde kerkgenootschap bidden?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:35:37 #140
440653 BarryOSeven
pi_160872192
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:34 schreef Odaiba het volgende:
GemeenteUtrecht twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 16:30:53 De Domtoren wordt vanavond in de kleuren van de Belgische vlag uitgelicht uit solidariteit met de slachtoffers van de aanslagen in Brussel. reageer retweet
TurkseGenc twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:12:04 @GemeenteUtrecht Geen waarde voor de leven van Turken? İstanbul aanslaag bij ISIS, Ankara aanslaag bih PKK etc etc? #ShameOnYouUtrecht! reageer retweet
Nee, Turkije zit niet in de EU :+
pi_160872202
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

En de hoeveelheid aanslagen neemt alleen maar toe.
Dus wordt het tijd voor ander beleid: De ideeën van Wilders, Trump en Orbán. Ik denk dat die een stuk effectiever zijn.
pi_160872207
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee, die demonen worden gecreëerd door GroenLinks, SP, D66 en PvdA die deze mensen welkom heten in ons land.
Hoe kom je daar nou weer bij? _O-
pi_160872216
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit. Het is er alleen maar erger door geworden.

Ok, doei.
pi_160872217
quote:

[..]

Onzin. Dat eeuwige schuldgeven aan het westen :r
pi_160872228
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nou ja, in elk geval de instelling en het bewustzijn dat de islam geen uitzondering behoeft, zeker daar die in vele gevallen hetzelfde is als het (oude) christendom.
Schrappen gewoon die handel, we hebben het christendom ook klein gekregen. 82% van de bevolking ziet een kerk niet meer van binnen en neemt toe naar gelang de ouderen creperen. Krijgen we ook voor mekaar bij die gare moslims. Moeten we wel laïcistisch worden iig.
I´m back.
pi_160872229
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Niet dat ik het eens ben met je ongezouten uitspraak, maar hoezo zou dat Wilders vrij pleiten van blaam?
pi_160872248
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:36 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? _O-
Zij hebben deze mensen hier naartoe gehaald. Voorzien van huizen en riante uitkeringen. Royale kindregelingen zodat ze op kosten van de staat enorme gezinnen konden stichten. En elke kritiek op dat beleid werd afgedaan als fascistisch en extreem-rechts.
pi_160872249
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat doet hij niet, dat maak jij ervan. Ik vind het echt stuitend hoe jij praat. :(
  Redactie Sport dinsdag 22 maart 2016 @ 21:37:19 #149
pi_160872254
quote:

[..]

Dus wordt het tijd voor ander beleid: De ideeën van Wilders, Trump en Orbán. Ik denk dat die een stuk effectiever zijn.
Koude oorlog 2.0, nee dàt helpt

Met de huidige technologie is dat het slopen van de aarde
pi_160872256
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Kan jij het je niet voorstellen, dat mensen ook zonder lidmaatschap van een bepaalde kerkgenootschap bidden?
Nee bidden is een geloofshandeling, een ongelovig kan nimmer bidden.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:37:31 #151
440653 BarryOSeven
pi_160872262
quote:

[..]

Nou weet niet hoor, die Trump gooit binnen twee weken dat hij president is zijn eerste atoombom.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:37:50 #152
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160872271
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef icloud het volgende:

[..]

geloof is niet hetzelfde als religie
Laffe huichelaar
  Redactie Sport dinsdag 22 maart 2016 @ 21:37:56 #153
pi_160872275
quote:

[..]

Het heeft de haat jegens Amerika enorm versterkt
pi_160872283
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nou weet niet hoor, die Trump gooit binnen twee weken dat hij president is zijn eerste atoombom.
Yep, en dan per ongeluk op North-Carolina ofzo.
BFF met GGMM
pi_160872285
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef icloud het volgende:

[..]

Bij een ongelovige noemen we dat duimen :7
pi_160872292
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Met de huidige technologie is dat het slopen van de aarde
Grenzen sluiten en illegaliteit hard aanpakken is geen Koude Oorlog 2.0.

Bovendien Koude oorlog 2.0? Dat is de EU nu aan het veroorzaken met Oekraïne en Rusland. Maar dat is een geheel ander onderwerp.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:38:13 #157
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160872296
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:36 schreef STING het volgende:

[..]

Niet dat ik het eens ben met je ongezouten uitspraak, maar hoezo zou dat Wilders vrij pleiten van blaam?
Dat heeft ook wel wat 'ruimdenkends'; een mooie opsomming van het politieke spectrum, maar zeer netjes de olifant in de kamer genaamd islam niet benoemen ;)
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:38:29 #158
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_160872304
quote:
Dit kwam ik net tegen:

[ afbeelding ]

Volgens mij wordt er vooral betoogd dat de voedingsbodem inmenging in het Midden-Oosten is; in dit specifieke geval bommen op Syrië.
pi_160872306
quote:

[..]

Het heeft de haat jegens Amerika enorm versterkt
Dus dan gaan ze aanslagen plegen in Antwerpen?
pi_160872311

En hiermee sluit ik af.

Goede avond,

LK (die vroeg op moet om te werken :{ )

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2016 21:42:39 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 maart 2016 @ 21:38:44 #161
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_160872312
Mensen die alle moslims over één kam scheren zijn wat mij betreft net zo fout en dom als de terroristen. Ze doen precies hetzelfde als IS, maar hebben het niet door. Als ze de kans zouden hebben zouden ze het liefst ook zoveel mogelijk moslims omleggen om er van af te zijn.

Ik zeg niet dat we niet hard moeten optreden, integendeel zelfs. In Nederland zijn we te makkelijk en veel te soft met dit soort tuig. Die kinderen die bijvoorbeeld zitten te juichen na een aanslag moeten opgepakt worden en samen met hun ouders op een lekkend bootje ergens in een oceaan gedumpt worden. Dat zijn namelijk de terroristen van morgen. Hetzelfde geldt voor idioten die naar Syrië gaan om daar mee te vechten. Nooit meer terugnemen, familie ook meteen die kant op sturen met een enkeltje.

Zeggen dat alle moslims slecht zijn en ze allemaal op moeten zouten is weer een ander uiterste en teken van zwakte, onbeschaafdheid en domheid.
pi_160872324
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zij hebben deze mensen hier naartoe gehaald. Voorzien van huizen en riante uitkeringen. Royale kindregelingen zodat ze op kosten van de staat enorme gezinnen konden stichten. En elke kritiek op dat beleid werd afgedaan als fascistisch en extreem-rechts.
Kom op man, je kan beter als dit. Ik ben het soms tot op zekere hoogte met je eens, maar dit slaat alles. :{
pi_160872326
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

geloof is niet hetzelfde als religie
grapig ik zit je post te lezen en ik vraag me af of ik het wel goed gelezen heb.

geloof is niet hetzelfde als religie? :')
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:39:10 #164
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160872333
quote:

[..]

Dat zou ideaal zijn.

Het communisme is immers verslagen zonder al te veel bloedvergieten.
&lt;signature here&gt;.
pi_160872347
Het is duidelijk dat we een sterke EU nodig hebben geleid door een ondemocratisch princiepe daar democratien een groot gevaar zijn waar ze landsbelangen opwerpen en negatieve elementen zoals nationalisme dat ten grondslag ligt aan xenofobie en situaties als oorlogen tussen natiestaten.
Het kruid uit het vat halen door alle landgrenzen op te doeken en als één multicultureel volk met hier en daar kleine opstootjes die makkelijk door EU orde troepen opgelost kunnen worden is de enige en juiste weg. Het is de ultieme veiligheid die we hiermee bereiken! Denk u in hoe mooi het leven zou zijn in een wereld zonder georganiseerde culturen die elkaar met militair wapentuig bestoken, een Europa waar een flitsmacht elk opstootje met gemak aankan, wat een utopie leek is met uw roep om een redder uit deze verschrikkelijke situatie mogelijk, daarom.. de EU.

Ons heiland, ons voorbeeld, ons leider in donkere dagen vol nationalistische dictators zoals de anexerende stalin aanbidder poetin en volkerenmoord met gifgas plegende assad.. dit zijn de gevaren waar wij samen een EU moeten vormen.

één leger, één volk, één cultuur. de multicultuur die ons zoveel voorspoed bracht, en zoveel meer zal brengen!!!

*O*
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_160872352
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:38 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er vooral betoogd dat de voedingsbodem inmenging in het Midden-Oosten is; in dit specifieke geval bommen op Syrië.
Daar heeft het niets mee te maken. De moslims willen een kalifaat in Europa en gaan dat bereiken met dit soort aanslagen. Dat willen ze al 1400 jaar en is ze ook al bijna een keer gelukt. Dat zie je overal in landen waar moslims de overhand krijgen. Staat los van de inmenging in internationale kwesties. Anders zouden er nu ook wel aanslagen in bijvoorbeeld Hongarije zijn, ook Navo-lid.
pi_160872354
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:38 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Kom op man, je kan beter als dit. Ik ben het soms tot op zekere hoogte met je eens, maar dit slaat alles. :{
pi_160872355
Brussel Airport ga ik nu dus ook mooi niet meer vanaf vertrekken :')
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:39:48 #169
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160872361
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef matthias24 het volgende:

[..]

grapig is zit je post te lezen en ik vraag me af of ik het wel goed gelezen heb.

geloof is niet hetzelfde als religie? :')
Correct
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:39:54 #170
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_160872368
quote:

[..]

Eens, de redenenen ook, onderdrukking en genocide en weet ik veel wat, dat is in zoveel landen het geval maar hier moest men zonodig het land binnenvallen :'). Ja Irak heeft WMD!!! Oh nee toch niet...

Kijk wat een teringbende het is geworden en wat voor een broeinest van ellende het nu is.

Tuurlijk was het kut en gebeurde er dingen die wij in onze landen absoluut niet willen, maar wat er aan is gedaan helpt niet.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:40:06 #171
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_160872376
quote:

[..]

Nee joh. Trump is een blaaskaak, maar geen totaalidioot. Bovendien is de president tegenwoordig vooral een puppet. Als de VS al een atoombom ergens gooien dan zal dat zeker niet zijn omdat enkel een passant zoals de president dat wil.
pi_160872393
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Goed argument. :')
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:40:42 #173
440653 BarryOSeven
pi_160872398
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef Peachbird het volgende:
Het is duidelijk dat we een sterke EU nodig hebben geleid door een ondemocratisch princiepe daar democratien een groot gevaar zijn waar ze landsbelangen opwerpen en negatieve elementen zoals nationalisme dat ten grondslag ligt aan xenofobie en situaties als oorlogen tussen natiestaten.
Het kruid uit het vat halen door alle landgrenzen op te doeken en als één multicultureel volk met hier en daar kleine opstootjes die makkelijk door EU orde troepen opgelost kunnen worden is de enige en juiste weg. Het is de ultieme veiligheid die we hiermee bereiken! Denk u in hoe mooi het leven zou zijn in een wereld zonder georganiseerde culturen die elkaar met militair wapentuig bestoken, een Europa waar een flitsmacht elk opstootje met gemak aankan, wat een utopie leek is met uw roep om een redder uit deze verschrikkelijke situatie mogelijk, daarom.. de EU.

Ons heiland, ons voorbeeld, ons leider in donkere dagen vol nationalistische dictators zoals de anexerende stalin aanbidder poetin en volkerenmoord met gifgas plegende assad.. dit zijn de gevaren waar wij samen een EU moeten vormen.

één leger, één volk, één cultuur. de multicultuur die ons zoveel voorspoed bracht, en zoveel meer zal brengen!!!

*O*
Ja laten we poorten van de hel maar meteen volledig opentrekken
pi_160872405
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef BredeBroeder het volgende:
en stel nou dat het schiphol was? zou je het dan nog wel durven?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 maart 2016 @ 21:41:24 #175
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_160872422
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nee, Turkije zit niet in de EU :+
Dit vind ik zo sneu he (en nogmaals voor diegenen die het niet weten ik heb Turkse ouders).

In Turkije was er geen nationale rouw of wat dan ook na de aanslagen (zowel in Istanbul als Ankara). De paar honderd mensen die een optocht hielden tegen terrorisme werden begroet met traangas en waterkanonnen. Erdogan kon het allemaal weinig boeien want de ene keer zat hij bij een bruiloft en de andere keer bij een bijeenkomst waar hij nog doodleuk een opmerking maakte dat hij een bepaalde artiest heeft moeten missen door de aanslagen.

Waarom verwachten zoveel Turken respect en medeleven uit Europa terwijl de regering in hun eigen land er geen kut om geeft. Ik snap het echt niet.
pi_160872428
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef matthias24 het volgende:

[..]

en stel nou dat het schiphol was? zou je het dan nog wel durven?
Dan zou ik helemaal paranoia worden
pi_160872429
quote:

[..]

Wat een idiotie
pi_160872431
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:40 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja laten we poorten van de hel maar meteen volledig opentrekken
Dat is precies wat ALLE partijen minus de PVV willen :{w
(en de PVV daalt in de peilingen!)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:41:36 #179
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160872433
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Het scheelde gewoon 200 euro met Schiphol.
N/A
pi_160872435
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Eens, de redenenen ook, onderdrukking en genocide en weet ik veel wat, dat is in zoveel landen het geval maar hier moest men zonodig het land binnenvallen :'). Ja Irak heeft WMD!!! Oh nee toch niet...

Kijk wat een teringbende het is geworden en wat voor een broeinest van ellende het nu is.

Tuurlijk was het kut en gebeurde er dingen die wij in onze landen absoluut niet willen, maar wat er aan is gedaan helpt niet.
Ik raad je aan je toch in te leven in de families die zoveel mensen kwijt raakte tijdens de aanvallen op de twin towers op 9/11 voordat je de de inval op irak bekritiseert, ik vind het nogal respectloos naar die mensen.
-
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:41:39 #181
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_160872436
quote:

één leger, één volk, één cultuur.

*O*
daar was iemand wel mee bezig rond de jaren 1940 , maar dat hebben we allemaal tegen gewerkt dus dat zal nooit werken
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_160872437
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:

De moslims willen een kalifaat in Europa en gaan dat bereiken met dit soort aanslagen.
Hoe dan?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:41:53 #183
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_160872444
Gewoon het Syrische Leger bewapenen met zwaar materieel, lucht steun en adviseurs en van het kalifaatje gaat niet veel overblijven.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_160872448
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:38 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat heeft ook wel wat 'ruimdenkends'; een mooie opsomming van het politieke spectrum, maar zeer netjes de olifant in de kamer genaamd islam niet benoemen ;)
Da's helaas een issue en een voedingsbodem voor mensen zoals Wilders.
Dan is het natuurlijk interessant om te weten, waarom de meeste religieuze wel in vrede met elkaar kunnen leven en dat kleine percentage radicaliseert. Wat zijn de omstandigheden in Molenbeek die het fundamentalisme zo aanwakkeren.
pi_160872449
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dan zou ik helemaal paranoia worden
ooh shit.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:42:07 #186
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160872451
quote:

*O*
Waar heb je dit vandaan geknipt en geplakt?
Flesje bier
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:42:15 #187
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160872455
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Hoe dan?
Bekend met het paard van Troje?
N/A
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:42:17 #188
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160872456
Madrid, Parijs, Londen, Brussel... je kan er op wachten tot Amsterdam aan de beurt is.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:42:29 #189
440653 BarryOSeven
pi_160872468
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Nee joh. Trump is een blaaskaak, maar geen totaalidioot. Bovendien is de president tegenwoordig vooral een puppet. Als de VS al een atoombom ergens gooien dan zal dat zeker niet zijn omdat enkel een passant zoals de president dat wil.
Hij heeft wel een groot aandeel bevoegdheid daar in. En hij is ook nog eens zo media geil dat hij Raqqa tot glazen tafeltje maakt en daar zelf zijn hoofd naast gaat plakken.

Die vent is totaal gestoord. Er zit geen greintje fatsoen in die man ten opzichte van een ander. Denk je dat zo'n debiel zijn kiezers wel trouw is? Het is dat het niet erger kan dan Rutte, maar Trump komt behoorlijk dichtbij qua onbetrouwbaarheid. (vind ik)
pi_160872483
quote:

[..]

Hoe dan?
Angst zaaien, zodat ze nog meer rechten krijgen. De natuurlijke reactie binnen Europa is namelijk niet keihard aanpakken, maar nog meer rechten geven zoals eigen vrije dagen, de woorden "pasen" en "kerst" uit het openbaar verbannen, gebedsruimtes en kledingvoorschriften.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:43:05 #191
12172 Rabieluh
pi_160872488
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ik raad je aan je toch in te leven in de families die zoveel mensen kwijt raakte tijdens de aanvallen op de twin towers op 9/11 voordat je de de inval op irak bekritiseert, ik vind het nogal respectloos naar die mensen.
Ja goed man.
pi_160872490
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef STING het volgende:

[..]

Dan is het natuurlijk interessant om te weten, waarom de meeste religieuze wel in vrede met elkaar kunnen leven en dat kleine percentage radicaliseert. Wat zijn de omstandigheden in Molenbeek die het fundamentalisme zo aanwakkeren.
Het ligt aan ons. Weg met ons, weg met ons! ^O^
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:43:13 #193
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160872495
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef Gezicht het volgende:

[..]

De EU zou wel beter werken als het in statuur, juridisch, materieel en in defensie 1 land zou zijn!
N/A
pi_160872512
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef SpecialK het volgende:
Madrid, Parijs, Londen, Brussel... je kan er op wachten tot Amsterdam aan de beurt is.
Iets wat inderdaad door de hoofden van velen is gegaan vandaag no doubt.
pi_160872514
20 topics al, we zijn op dreef. Al iets meer bekend over het motief?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:43:52 #196
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160872526
quote:

[..]

:{

Net alsof er een link was tussen 9/11 en het regime in Irak?
&lt;signature here&gt;.
pi_160872529
quote:
Ik zou niet weten waarom, behalve als je het geografisch bekijkt.
pi_160872535
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:43 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Het ligt aan ons. Weg met ons, weg met ons! ^O^
Leg uit :7
  Redactie Sport dinsdag 22 maart 2016 @ 21:44:19 #199
pi_160872543
quote:

[..]

Afghanistan != Irak
pi_160872562
quote:
dat is dus precies wat ik daarnet ook al de hele tijd heb gezegt.
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2016 @ 21:44:42 #201
137949 Disana
pi_160872565
quote:

[..]

Wat had Irak met 9/11 te maken?
pi_160872567
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:43 schreef Joezi het volgende:
20 topics al, we zijn op dreef. Al iets meer bekend over het motief?
Islam
pi_160872571
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Angst zaaien, zodat ze nog meer rechten krijgen. De natuurlijke reactie binnen Europa is namelijk niet keihard aanpakken, maar nog meer rechten geven zoals eigen vrije dagen, de woorden "pasen" en "kerst" uit het openbaar verbannen, gebedsruimtes en kledingvoorschriften.
Volgens mij worden terroristen gewoon doodgeschoten en komt Abdeslam nooit meer vrij. Die hebben echt heel weinig rechten hoor. ;)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:45:01 #204
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160872577
Azarkan bij de tafel van Tijs is zo'n smerig wegkijkertje.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:45:03 #205
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160872581
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Niet happen joh
Laffe huichelaar
pi_160872585
De Franse denker Guillaume Faye heeft dit allang voorspeld.

Een vertaling van één van zijn esseys:
http://joostniemoller.nl/(...)europese-catastrofe/

Het lijkt er op dat we nu in "scenario 1" zitten, wat mij betreft een van de vervelendste omdat het alleen maar erger kan worden.
pi_160872606
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef STING het volgende:

[..]

Het ligt eraan dat "wij" bombarderen en het ligt eraan dat "wij" discrimineren, zoiets.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:45:56 #208
12172 Rabieluh
pi_160872619
quote:

[..]

:+.
pi_160872627
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef STING het volgende:

[..]

Ik begrijp die opmerking wel.. eerder in dit topic schreef iemand al dat het door "ons" komt. Steeds al zoiets gebeurt, roept een groep mensen dat het eigenlijk onze schuld is. En dat de oplossing is dat we moslims nog meer rechten moeten geven. Dat is de weg-met-ons-mentaliteit.
pi_160872635
quote:

[..]

Hoe dan?
Door aanslagen te plegen krijgen Europeanen een nog grotere hekel aan de islam, waardoor het makkelijker wordt om iedereen te bekeren.

Dat klinkt enigszins paradoxaal, maar....Oh wacht, dat is het ook.
pi_160872666
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Volgens mij worden terroristen gewoon doodgeschoten en komt Abdeslam nooit meer vrij. Die hebben echt heel weinig rechten hoor. ;)
Die kopstukken wel, maar de massa krijgt steeds meer rechten en de islam is steeds prominenter aanwezig. Ik schrik mij keer op keer weer kapot als ik na een weekje Warschau of Budapest weer in Nederland kom.
pi_160872673
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
De Franse denker Guillaume Faye heeft dit allang voorspeld.

Een vertaling van één van zijn esseys:
http://joostniemoller.nl/(...)europese-catastrofe/

Het lijkt er op dat we nu in "scenario 1" zitten, wat mij betreft een van de vervelendste omdat het alleen maar erger kan worden.
What goes around comes around
pi_160872676
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Door aanslagen te plegen krijgen Europeanen een nog grotere hekel aan de islam, waardoor het makkelijker wordt om iedereen te bekeren.

Doe je nu een soort persiflage?
I´m back.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:47:12 #214
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160872683
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef STING het volgende:

[..]

Dan is het natuurlijk interessant om te weten, waarom de meeste religieuze wel in vrede met elkaar kunnen leven
Dit is weer een staaltje de ideologieën ontkennen en heel nauw naar individuen kijken.

Maar kijken we naar de invloedssferen, dan is de islamitische invloedssfeer alles behalve vredig. En niet alleen wanneer het westen zich er mee bemoeit, ook onderling vechten ze elkaar de tent uit.

De (voormalig, overwegend) christelijke invloedssfeer is wel relatief vredig.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:47:16 #215
38496 Perrin
pi_160872689
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit vind ik zo sneu he (en nogmaals voor diegenen die het niet weten ik heb Turkse ouders).

In Turkije was er geen nationale rouw of wat dan ook na de aanslagen (zowel in Istanbul als Ankara). De paar honderd mensen die een optocht hielden tegen terrorisme werden begroet met traangas en waterkanonnen. Erdogan kon het allemaal weinig boeien want de ene keer zat hij bij een bruiloft en de andere keer bij een bijeenkomst waar hij nog doodleuk een opmerking maakte dat hij een bepaalde artiest heeft moeten missen door de aanslagen.

Waarom verwachten zoveel Turken respect en medeleven uit Europa terwijl de regering in hun eigen land er geen kut om geeft. Ik snap het echt niet.
Ben ook erg benieuwd. Misschien vinden ze het stiekem heel belangrijk wat de gemiddelde westerling van ze vindt.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:47:17 #216
24533 ACT-F
pi_160872691
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:33 schreef BoneThugss het volgende:

Ja, natuurlijk, macht, dat is het antwoord op alles. Hij wil zijn 'grip' niet kwijt raken. :(
Die grootmacht is Rusland. Ome Putin betaalt Assad om die gasleiding tegen te houden. Dat is heel slim van Putin, want concurrentie is kut en hij wil zijn aardgas natuurlijk wel als politiek instrument gebruiken om Europa op de knieën te krijgen als het hem uitkomt. Als die gasleiding er komt is Putin zijn macht kwijt. Daarom is hij heel actief met vliegtuigjes in dat gebied. Ome Erdogan vond dat niet zo leuk, want hij wil die gasleiding juist wel. En daar gingen twee vliegtuigjes uit de lucht. Toen werd Putin boos op Erdogan. De rest ken je wel. De EU staat achter Turkije, want ook zij willen die gasleiding zodat Putin zijn politieke instrument verliest. De VS staan achter Europa, we zijn immers NATO-partners en Rusland is stom bezig. Om die reden heeft de NATO IS heel lang met rust gelaten, want het kwam ze wel goed uit dat Assad werd verdreven om die gasleiding aan te leggen. Het is helaas een beetje geëscaleerd met IS, want het kerndoel wil niet echt lukken (valt vies tegen zo'n oorlog), maar de propaganda van IS is onverminderd doorgegaan en daar ondervinden wij nu de gevolgen van.

Je leest het goed, de NATO heeft IS heel lang z'n gang laten gaan om de bovenstaande reden. De NATO zijn wij. De sponsors van IS zijn wij. Maar je snapt natuurlijk dat de NATO-regeringsleiders een rookgordijn nodig hebben om de waarheid te verdoezelen. Het zijn de terroristen die het gedaan hebben. Maar hoe komen zij toch aan die middelen? Niemand die het zich afvraagt. Een rode waas met islam islam en nog islam houdt dat tegen. Dat is koren op de molen van zowel de NATO als SA. Je moet er toch niet aan denken dat de werkelijkheid NATO vs. Rusland is. Want dat is een oorlog waar je liever niet aan wilt beginnen.
pi_160872700
quote:

[..]

We kunnen beter helemaal niets doen en er niet meer over praten want straks worden ze nog boos... oh wacht dat maakt allemaal geen flikker uit.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:47:52 #218
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160872710
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Islam
Zou het? O-)
&lt;signature here&gt;.
pi_160872714
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef RAVW het volgende:

[..]

daar was iemand wel mee bezig rond de jaren 1940 , maar dat hebben we allemaal tegen gewerkt dus dat zal nooit werken
Tuurlijk wel, we stemmen toch D66, groenlinks en het pvda' die zijn voor ons hard aan het werk om wat ooit een utopie was nu toch echt mogelijk te maken _O_

Wat een heerlijkheid zal het zijn denk je toch in.
-
pi_160872732
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Volgens mij was jij het
Nope. Ik heb nooit over het uitroeien van moslims gesproken. Dat sommige mensen dat er in lezen omdat ze het willen zien (zodat ze mij als een of andere duivel kunnen wegzetten) is wat anders. Ik heb wel eens gezegd dat de islam vernietigd moet worden, maar dat is wat anders dan het uitroeien van moslims. De islam is immers ook vernietigd als moslims de islam hebben afgezworen, de islam is geen etniciteit.
pi_160872745
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:47 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, we stemmen toch D66, groenlinks en het pvda' die zijn voor ons hard aan het werk om wat ooit een utopie was nu toch echt mogelijk te maken _O_

Wat een heerlijkheid zal het zijn denk je toch in.
dus wat is het toekomstbeeld?
pi_160872762
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik begrijp die opmerking wel.. eerder in dit topic schreef iemand al dat het door "ons" komt. Steeds al zoiets gebeurt, roept een groep mensen dat het eigenlijk onze schuld is. En dat de oplossing is dat we moslims nog meer rechten moeten geven. Dat is de weg-met-ons-mentaliteit.
Kort door de bocht natuurlijk dat het onze eigen schuld is.
Wel te verwachten dat mensen gelijk een oorzaak willen kunnen aanwijzen.

Ik vind het veel te ver gaan om de moslims als groep verantwoordelijk te houden, voor de daden van een few brainwashed personen. Wel kunnen we denk ik de hulp van mensen die moslim zijn goed gebruiken, hoe we het tij kunnen keren.
pi_160872769
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dit heb ik zelf getiept uit mijn liefde voor de EU en waar de EU voor staat, dit is praktisch gezien het doel van de EU en al haar gezegende handlangers zoals asscher en rutte, echte leiders zoals ons volk dat helaas steeds xenofober wordt en steeds minder op de hoogte is van belangrijke zaken waar onze leiders in den haag aan werken' verdient en voor zich doet dienen.
-
pi_160872787
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:38 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En hiermee sluit ik af.

Goede avond,

LK (die vroeg op moet om te werken :{ )
Probleem zijn ook the moderates hoor, zei Harris, waar ik het mee eens ben.
Zij willen nl. voorkomen dat er überhaupt een discussie ontstaat over hun religie. En dus is er niet wezenlijk een discussie idd, want niemand wil iemand zijn gekke geloofje ontzien.

Ik denk dat behalve Harris niet veel mensen begrijpen wat dit zou inhouden.
I´m back.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:50:06 #225
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160872794
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:43 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom, behalve als je het geografisch bekijkt.
Een stad met een grote populatie moslimmigranten die zich zijn gaan afzonderen en zich politiek bedreigd voelen, waarvan er een voor Europa statistisch boven gemiddelde hoeveelheid in Syrie is gaan vechten.... Een drukke toeristische stad in het midden van een van de grootste economische clusters ter wereld (randstad).

Nee? Jij zou niet weten waarom? Ok, mang. Ok.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_160872798
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
Van de dader?of slachtoffer :o
pi_160872803
quote:

[..]

Ik heb een hekel aan IS, niet aan de Islam.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:51:04 #228
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_160872833
Zoon klaagt dat t wemelt van de controles aan de grens in België. Haha ik had hem al gewaarschuwd vandaag beter hier in Nederland bij vrienden op bezoek te gaan.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_160872881
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:47 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dit is weer een staaltje de ideologieën ontkennen en heel nauw naar individuen kijken.

Maar kijken we naar de invloedssferen, dan is de islamitische invloedssfeer alles behalve vredig. En niet alleen wanneer het westen zich er mee bemoeit, ook onderling vechten ze elkaar de tent uit.

De (voormalig, overwegend) christelijke invloedssfeer is wel relatief vredig.
Ik moet soms nog denken aan de uitspraak van Fortuyn dat de islam nog niet door de sluier van verlichting is gegaan, ten opzichte van het Christendom - daar zit denk ik een kern van waarheid in. Het is natuurlijk al eerder genoemd, het Christendom was ook zeker geen picknick en ook vandaag de dag heb je natuurlijk orthodoxe elementen die het ook niet beste voor hebben voor hun niet Christelijke medemens.
pi_160872885
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:47 schreef Joezi het volgende:

[..]

What goes around comes around
Geld niet zozeer in dit geval gezien het Franse Nieuw Rechts een anti-imperialistische en protectionistische ideologie. Het is juist de kritiek op zowel neoliberalisme als de hedendaagse sociaaldemocratie. Geen VVD verhaal waarin men zogenaamd afvraagt waar plots alle immigranten vandaan komen.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_160872886
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:50 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan IS, niet aan de Islam.
De IS is de islam. De IS doet niets wat de Koran verbiedt.
pi_160872896
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:51 schreef deedeetee het volgende:
Zoon klaagt dat t wemelt van de controles aan de grens in België. Haha ik had hem al gewaarschuwd vandaag beter hier in Nederland bij vrienden op bezoek te gaan.
wauw! ik hoop dat het in amsterdam wat minder is wat betreft de controle's
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:52:33 #233
168739 Red_85
'echt wel'
pi_160872897
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mjah. Ik zit te wachten op het bericht 'ze waren bekend bij de inlichtingendiensten'. Net zoals na Parijs 1, 2 en die gast die zijn chef had onthoofd. En dat is alleen al uit mijn hoofd.

Liability is het. Daarom van de straat af.
1947-2016
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:52:53 #234
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160872909
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zelfs de meest fijne gematigde onderschrijft vaak geen gelijkheid m/v, gelijke rechten homoseksuelen, scheiding kerk/staat is verre van vanzelfsprekend, etc.

Je mag een gematigd moslim prima op 1 lijn zetten met spul als de SGP.

[ Bericht 2% gewijzigd door ExTec op 22-03-2016 21:58:28 ]
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:53:16 #235
78780 deedeetee
pi_160872921
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:49 schreef STING het volgende:

[..]

Kort door de bocht natuurlijk dat het onze eigen schuld is.
Wel te verwachten dat mensen gelijk een oorzaak willen kunnen aanwijzen.

Ik vind het veel te ver gaan om de moslims als groep verantwoordelijk te houden, voor de daden van een few brainwashed personen. Wel kunnen we denk ik de hulp van mensen die moslim zijn goed gebruiken, hoe we het tij kunnen keren.
Zoals de hulp in Molenbeek waar een terrorist maanden onbezorgd rondliep gedekt door de hele gemeenschap ?
pi_160872926
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:43 schreef ExTec het volgende:

[..]

:{

Net alsof er een link was tussen 9/11 en het regime in Irak?
Ben je nu serieus? Waarom zou de v.s. anders daar binnengevallen zijn? Je bent toch geen aluhoedje?
-
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:53:29 #237
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160872930
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Onzin
Laffe huichelaar
pi_160872935
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:51 schreef deedeetee het volgende:
Hij wou al Belgisch vuurwerk smokkelen?
I´m back.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:53:45 #239
38496 Perrin
pi_160872945
quote:

[..]

Plus dat ze zich bij elke scheet op dat boekje beroepen.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:53:52 #240
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_160872947
Reuters twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 21:50:46 BREAKING: Main terminal at Denver International Airport evacuated due to possible security threat: airport on Twitter reageer retweet
PoliticalShort twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 21:50:24 Not confirmed, but getting reports that it was a Bomb threat at Denver International Airport. 2 positive K9 hits. reageer retweet
pi_160872955
quote:

[..]

Vraag dat maar aan Saddam die wist er alles van, goed dat hij is opgehangen.. 9/11 was een vreselijke gebeurtenis.
-
pi_160872957
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Een stad met een grote populatie moslimmigranten die zich zijn gaan afzonderen en zich politiek bedreigd voelen, waarvan er een voor Europa statistisch boven gemiddelde hoeveelheid in Syrie is gaan vechten.... Een drukke toeristische stad in het midden van een van de grootste economische clusters ter wereld (randstad).

Nee? Jij zou niet weten waarom? Ok, mang. Ok.
De Marokkanen in Amsterdam hebben het veel te druk met onderlinge vetes :9

Heb je een bron voor al die Amsterdamse moslims die in Syrie zijn gaan vechten?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:54:18 #243
78780 deedeetee
pi_160872965
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij wou al Belgisch vuurwerk smokkelen?
:?
pi_160872970
quote:

[..]

Er staan ook gruwelijke verhalen in de Bijbel.
Dat wil nog niet zeggen dat het de gedragingen van elke Christen beschrijft.
Christenen met een goede dosis gezond verstand weten bij wijze van spreken de gematige levenslessen uit de Bijbel te halen.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:54:33 #245
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160872976
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:53 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ben je nu serieus? Waarom zou de v.s. anders daar binnengevallen zijn? Je bent toch geen aluhoedje?
Door de WMD's atuurlijk. Of je hebt geen idee waar je over praat, of je bent me gigantisch aan het trollen
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:54:40 #246
440653 BarryOSeven
pi_160872981
quote:

[..]

Irak had geen massavernietigingswapens, daarom.
pi_160872983
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mjah. Ik zit te wachten op het bericht 'ze waren bekend bij de inlichtingendiensten'. Net zoals na Parijs 1, 2 en die gast die zijn chef had onthoofd. En dat is alleen al uit mijn hoofd.

Liability is het. Daarom van de straat af.
Je kunt moeilijk iedereen waarvan jij denkt dat die er extremistische ideeën op nahoudt van de straat plukken en opsluiten.
pi_160872998
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:53 schreef YazooW het volgende:
Reuters twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 21:50:46 BREAKING: Main terminal at Denver International Airport evacuated due to possible security threat: airport on Twitter reageer retweet
PoliticalShort twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 21:50:24 Not confirmed, but getting reports that it was a Bomb threat at Denver International Airport. 2 positive K9 hits. reageer retweet
De Amerikaanse media blijven maar hopen...
pi_160873024
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:47 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Want dat is een oorlog waar je liever niet aan wilt beginnen.

"beginnen"

Joh..

Je bent een beetje laat op het feestje geloof ik.
-
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:55:53 #250
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160873028
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:53 schreef YazooW het volgende:
Denver is het Amersfoort van de US of A :D
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_160873029
quote:

[..]

pi_160873039
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef ExTec het volgende:

[..]

[..]

Zelfs de meest fijne gematigde onderschrijft vaak geen gelijkheid m/v, gelijke rechten homoseksuelen, scheiding kerk/staat is verre van vanzelfsprekend, etc.

[/quote]
Je mag van mij denken over gelijke rechten wat je wilt. Dus SGP-ers en moslims mogen dat van mij ook.

Maar SGP-ers en moslims vind ik niet te vergelijken omdat SGP-ers hier thuis horen en de islam hier binnen gedrongen is door veelal illegale immigratie. Gezien het feit dat er nog nooit een land beter is geworden van de islam, vind ik het heel redelijk om de islam uit Nederland te weren, zelfs door een totaalverbod. Het nazisme is immers ook verboden. Maar als je mij een land kan aanwijzen waarvoor geldt dat de islam het land verrijkt en ontwikkeld heeft, dan zal ik mijn standpunt herzien.

Christelijke landen daarentegen zijn keurige democratieën, mensenrechten worden gerespecteerd. Overal waar het christendom kwam, ontstond welvaart. Ook al houden ze er soms archaïsche ideeën op na, deze mensen koester ik.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:56:20 #253
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160873042
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt moeilijk iedereen waarvan jij denkt dat die er extremistische ideeën op nahoudt van de straat plukken en opsluiten.
Als dat in Saudi-Arabië kan, dan lukt het ons ook wel.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:56:27 #254
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160873045
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:54 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

De Marokkanen in Amsterdam hebben het veel te druk met onderlinge vetes :9

Heb je een bron voor al die Amsterdamse moslims die in Syrie zijn gaan vechten?
Ik heb nergens gezegd dat ze per se Amsterdammers moeten zijn. Amsterdam is gewoon een perfecte "soft target".

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)iging-voor-nederland
pi_160873057
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef matthias24 het volgende:

[..]

wauw! ik hoop dat het in amsterdam wat minder is wat betreft de controle's
Bijna geen controles hier.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:56:42 #256
24533 ACT-F
pi_160873058
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:55 schreef Peachbird het volgende:

[..]

"beginnen"

Joh..

Je bent een beetje laat op het feestje geloof ik.
Laat dat 'feest' maar achterwege. Dat wordt een knalfuif.
pi_160873068
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:56 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Bijna geen controles hier.
beter!
pi_160873071
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:54 schreef STING het volgende:

[..]

Christenen met een goede dosis gezond verstand weten bij wijze van spreken de gematige levenslessen uit de Bijbel te halen.
Het gaat om het track-record. Vrijwel elk land waar het christendom heeft geworteld is democratisch en welvarend (op wat Afrikaanse landen na). Dat is met de islam een totaal tegenovergesteld verhaal.
pi_160873073
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef ExTec het volgende:

[..]

[..]

Probleem zijn ook the moderates hoor, zei Harris, waar ik het mee eens ben

Eerste is dat gematigden in feite proberen om een discussie over hun religie en religie generiek te voorkomen, want zij zijn gematigd en dus is er niets aan de hand met die religie. Dat is een beetje de clue. Maakt niet uit joods, christen of islam.
Maar de stelling van Sam Harris is met religie is wat aan de hand. En Islam zo veel meer.
En daar ben ik het mee eens.
Ik vind ook dat we hier in NL dat meer moeten propageren trouwens.
I´m back.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:57:46 #260
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160873086
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef STING het volgende:

[..]

Ik moet soms nog denken aan de uitspraak van Fortuyn dat de islam nog niet door de sluier van verlichting is gegaan, ten opzichte van het Christendom - daar zit denk ik een kern van waarheid in. Het is natuurlijk al eerder genoemd, het Christendom was ook zeker geen picknick en ook vandaag de dag heb je natuurlijk orthodoxe elementen die het ook niet beste voor hebben voor hun niet Christelijke medemens.
Correct.

Al benaderd hier nu even flux de Fortuyn kaart trekken smakeloosheid, als je in je vorige postje nog de invloed van ideologieën bagatelliseert, door doodleuk alle moslim poppetjes te tellen, hoeveel zijn het er, 1,5 MLD ofzo, constateren dat die overweldigend inderdaad niet elkaar niet de hersens inslaan en daarna de ronkende conclusie te trekken 'dat het maar een klein deel is'. :')
&lt;signature here&gt;.
pi_160873095
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:48 schreef matthias24 het volgende:

[..]

dus wat is het toekomstbeeld?
Dat we de EU nodig hebben om ons te redden van de chaos om ons heen, hoor je dat niet op televisie? Alle leiders zeggen dit!
-
pi_160873124
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:57 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Dat we de EU nodig hebben om ons te redden van de chaos om ons heen, hoor je dat niet op televisie? Alle leiders zeggen dit!
ik hoor jou nu. dat is meer dan genoeg. :')
pi_160873141
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:53 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zoals de hulp in Molenbeek waar een terrorist maanden onbezorgd rondliep gedekt door de hele gemeenschap ?
De gehele gemeenschap? Dan weet je denk ik meer dan wij.
Iemand kan makkelijk ondergedoken zitten.
Mensen kunnen uit angst voor hun leven zwijgen.
En ja, uiteraard zullen er mensen hem steunen.
Maar om nu iedereen weer over 1 kam te scheren blijft erg makkelijk.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:59:04 #264
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160873142
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het gaat om het track-record. Vrijwel elk land waar het christendom heeft geworteld is democratisch en welvarend (op wat Afrikaanse landen na). Dat is met de islam een totaal tegenovergesteld verhaal.
Ik vind het een beetje vreemd dat je dat terugvoert op het christendom.
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:59:30 #265
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160873157
quote:

[..]

De facepalm emoji word node gemist.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:59:44 #266
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_160873164
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hij heeft wel een groot aandeel bevoegdheid daar in. En hij is ook nog eens zo media geil dat hij Raqqa tot glazen tafeltje maakt en daar zelf zijn hoofd naast gaat plakken.

Die vent is totaal gestoord. Er zit geen greintje fatsoen in die man ten opzichte van een ander. Denk je dat zo'n debiel zijn kiezers wel trouw is? Het is dat het niet erger kan dan Rutte, maar Trump komt behoorlijk dichtbij qua onbetrouwbaarheid. (vind ik)
Ik denk dat een Hillary ook niet echt te vertrouwen is. Maar dat is een heel andere discussie.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:59:47 #267
440653 BarryOSeven
pi_160873165
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:57 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Wil je alsjeblieft stoppen met je slechte advies, er zijn vast mensen die het sarcasme er niet uit oplezen.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:00:29 #268
440653 BarryOSeven
pi_160873187
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik denk dat een Hillary ook niet echt te vertrouwen is. Maar dat is een heel andere discussie.
Helemaal mee eens, die heeft haar kop met de bom binnen een maand op de krant.

Hebben we hem al door? We zijn behoorlijk fucked krijg ik het idee.
pi_160873199
-wegwezen

[ Bericht 95% gewijzigd door timmmmm op 22-03-2016 22:01:19 ]
pi_160873201
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Irak had geen massavernietigingswapens, daarom.
Jij geloofd serieus dat een gehele intelligence agency en een president van amerika notabene daarover liegt?????!
-
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:00:52 #271
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160873207
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat ze per se Amsterdammers moeten zijn. Amsterdam is gewoon een perfecte "soft target".

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)iging-voor-nederland
Ooit eens gehoord van de AIVD?
pi_160873217
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:54 schreef STING het volgende:

[..]

Niet meer nee. Daar is wel een hele hoop tijd en gedoe overheen gegaan voordat dat zover was.
Ik begrijp die behoefte om de Islam van nu ,waar alles uitwijst dat er nauwelijks sprake is van een soort verlichting, te vergelijken met het Christendom, waar het na een flinke strijd en de verlichting doorgemaakt te hebben nu relatief vredig is.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:01:23 #273
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160873227
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:00 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Ooit eens gehoord van de AIVD?
Geweldig dat cynisme
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:01:25 #274
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160873228
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Onzin
Dus jij weet met 100% zekerheid dat de islam niet zo bedoeld is?

Of bedoel je dat jij graag wil dat de islam zo niet bedoeld is?

Dat onderscheid is wezenlijk.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:01:31 #275
440653 BarryOSeven
pi_160873231
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:00 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Jij geloofd serieus dat een gehele intelligence agency en een president van amerika notabene daarover liegt?????!
Nee je hebt gelijk.
pi_160873261
Is er nog nieuws geweest de laatste (pak hem beet) uur of 3?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:02:24 #277
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160873264
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:01 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dus jij weet met 100% zekerheid dat de islam niet zo bedoeld is?

Of bedoel je dat jij graag wil dat de islam zo niet bedoeld is?

Dat onderscheid is wezenlijk.
Jij bent hier degene die doet of hij met 100% zekerheid de bedoelingen van iets abstracts als 'de islam' kan weergeven, ik niet
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:02:37 #278
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160873271
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:02 schreef Geralt het volgende:
Is er nog nieuws geweest de laatste (pak hem beet) uur of 3?
nee
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:02:38 #279
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_160873273
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:00 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, die heeft haar kop met de bom binnen een maand op de krant.

Hebben we hem al door? We zijn behoorlijk fucked krijg ik het idee.
Het worden geen leuke tijden de komende jaren op wereldschaal. Eigenlijk zijn het al geen leuke tijden. Of misschien zijn ze dat wel nooit geweest... :{
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:02:41 #280
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160873278
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Maar SGP-ers en moslims vind ik niet te vergelijken omdat SGP-ers hier thuis horen en de islam hier binnen gedrongen is door veelal illegale immigratie.
Dat ben ik met je eens. (Minus illegaal, dat weet ik zo 1-2-3 niet).

quote:
Gezien het feit dat er nog nooit een land beter is geworden van de islam, vind ik het heel redelijk om de islam uit Nederland te weren, zelfs door een totaalverbod.
Je kunt ideeën in mensen hun hoofden niet verbieden.

Hoe stel jij je zo'n verbod praktisch voor?
&lt;signature here&gt;.
pi_160873283
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:59 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Wil je alsjeblieft stoppen met je slechte advies, er zijn vast mensen die het sarcasme er niet uit oplezen.
Nou het is toch wat mensen willen horen, vooral van types als rutte en asscher elke avond.
-
pi_160873285
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:57 schreef ExTec het volgende:

[..]

Correct.

Al benaderd hier nu even flux de Fortuyn kaart trekken smakeloosheid, als je in je vorige postje nog de invloed van ideologieën bagatelliseert, door doodleuk alle moslim poppetjes te tellen, hoeveel zijn het er, 1,5 MLD ofzo, constateren dat die overweldigend inderdaad niet elkaar niet de hersens inslaan en daarna de ronkende conclusie te trekken 'dat het maar een klein deel is'. :')
Sorry you feel that way, maar voor mij sluit het een het ander niet uit.
Het is vrij universeel dat een kleine minderheid het voor de grote groep verpest.
En ja, je steekt je hoofd in het zand door niet naar de islam te kijken, vanwaar het zoveel gevoeliger is voor fundamentalisme en terrorisme - en hoe we dat bij de kern kunnen aanpakken.
pi_160873297
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

nee
Ok dankje. Druk dagje met modden zeker? :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_160873304
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:00 schreef Peachbird het volgende:

[..]

2004 belde.

Zelfs de VS hebben toegegeven dat er geen WMD's zijn gevonden in Irak.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:03:47 #285
440653 BarryOSeven
pi_160873316
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:02 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Nou het is toch wat mensen willen horen, vooral van types als rutte en asscher elke avond.
Ja, laat er dan in ieder geval nog een medium zijn waar de realiteit wordt besproken. Doe het voor de wereld, de wereld is van ons alleeemaaal.
pi_160873321
De Maastrichtse familie Pinczowski zit in grote onzekerheid over het lot van hun kinderen na de aanslagen in Brussel. Tijdens het laatste telefonische contact dat ze met hun zoon en dochter hadden, hoorden ze een ontploffing en glasgerinkel. Daarna verbrak de verbinding en sindsdien is van Sacha en Alexander taal noch teken vernomen.

Beiden vertrokken vanochtend naar het vliegveld in Zaventem om naar Amerika te vliegen. Net voor achten belden de kinderen nog met het thuisfront om te melden dat ze goed waren aangekomen op het vliegveld. De moeder van het gezin zoekt nu via Facebook contact met mensen die nog iets van haar kinderen hebben vernomen. Andere familieleden zijn naar Brussel gereisd om te zoeken.

,,Ik hoop dat het goed komt. Het is onverdraaglijk dat je niks hoort”, zegt een Maastrichtse tante van de kinderen. De twintigers Alexander en Sascha wonen in de Verenigde Staten en waren op weg naar New York. Mensen die meer informatie hebben over de kinderen kunnen zich wenden tot de politie.

http://www.telegraaf.nl/b(...)en_na_aanslag__.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160873353
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Maar als je mij een land kan aanwijzen waarvoor geldt dat de islam het land verrijkt en ontwikkeld heeft, dan zal ik mijn standpunt herzien.

Iberisch Schiereiland/hedendaags Spanje in de Middeleeuwen kwam natuurlijk in grote economische (en artistieke) bloei door de opkomst en verovering van de Arabieren en hun handelsnetwerken. Ook het Ottomaanse Rijk werd erg welvarend.

Natuurlijk weet ik ook wel dat sinds de moderne geschiedenis de Westerse/christelijke wereld veel sterker ontwikkelde, maar stellen dat de islam nooit een land verrijkt en ontwikkeld heeft is feitelijk onzin.
Feyenoord Rotterdam
pi_160873359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:03 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja, laat er dan in ieder geval nog een medium zijn waar de realiteit wordt besproken. Doe het voor de wereld, de wereld is van ons alleeemaaal.
Ik dacht mischien schept het verontwaardiging, meestal gaat men enmasse tegen mij in als ik dat soort sentimenten juist tegenga..
-
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:06:09 #289
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160873388
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:03 schreef StaceySinger het volgende:
De Maastrichtse familie Pinczowski zit in grote onzekerheid over het lot van hun kinderen na de aanslagen in Brussel. Tijdens het laatste telefonische contact dat ze met hun zoon en dochter hadden, hoorden ze een ontploffing en glasgerinkel. Daarna verbrak de verbinding en sindsdien is van Sacha en Alexander taal noch teken vernomen.

Beiden vertrokken vanochtend naar het vliegveld in Zaventem om naar Amerika te vliegen. Net voor achten belden de kinderen nog met het thuisfront om te melden dat ze goed waren aangekomen op het vliegveld. De moeder van het gezin zoekt nu via Facebook contact met mensen die nog iets van haar kinderen hebben vernomen. Andere familieleden zijn naar Brussel gereisd om te zoeken.

,,Ik hoop dat het goed komt. Het is onverdraaglijk dat je niks hoort”, zegt een Maastrichtse tante van de kinderen. De twintigers Alexander en Sascha wonen in de Verenigde Staten en waren op weg naar New York. Mensen die meer informatie hebben over de kinderen kunnen zich wenden tot de politie.

http://www.telegraaf.nl/b(...)en_na_aanslag__.html
Als ze nu nog niets hebben laten horen vrees ik het ergste.
Flesje bier
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:06:20 #290
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160873393
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij bent hier degene die doet of hij met 100% zekerheid de bedoelingen van iets abstracts als 'de islam' kan weergeven, ik niet
Ik doe juist geen uitspraken over de essentie van.

Het oordeel wat ik heb, heb ik gevormd nav wat ik waar kan nemen.

Ik heb niet de hoogmoed om wel even te gaan verkondigen dat dit en dat de ware betekenis is van.

Dat doe jij :)
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:06:31 #291
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_160873399
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Iberisch Schiereiland/hedendaags Spanje in de Middeleeuwen kwam natuurlijk in grote economische (en artistieke) bloei door de opkomst en verovering van de Arabieren en hun handelsnetwerken. Ook het Ottomaanse Rijk werd erg welvarend.

Natuurlijk weet ik ook wel dat sinds de moderne geschiedenis de Westerse/christelijke wereld veel sterker ontwikkelde, maar stellen dat de islam nooit een land verrijkt en ontwikkeld heeft is feitelijk onzin.
De discussie is niet relevant omdat de geschiedenis helemaal niks zegt over de problematiek van nu.

Feit is dat religie zich baseert op hersenspoeling. Hoe serieuzer religie wordt genomen, hoe enger het wordt. En moslims nemen de islam doorgaans redelijk serieus. Simpel.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:06:47 #292
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_160873411
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:59 schreef STING het volgende:

[..]

De gehele gemeenschap? Dan weet je denk ik meer dan wij.
Iemand kan makkelijk ondergedoken zitten.
Mensen kunnen uit angst voor hun leven zwijgen.
En ja, uiteraard zullen er mensen hem steunen.
Maar om nu iedereen weer over 1 kam te scheren blijft erg makkelijk.
In die absolute termen zie ik dit ook niet zitten, maar dat de rijen in zulke hechte gemeenschappen in zulke (of minder heftige) omstandigheden sluiten is gewoon goed denkbaar.
Daarom stond er na de aanhouding instant +/- 200 man klaar om de politie en de media lastig te vallen met stenen (en andere projectielen) en verwensingen na de arrestatie.
pi_160873498
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

De discussie is niet relevant omdat de geschiedenis helemaal niks zegt over de problematiek van nu. .

Feit is dat religie zich baseert op hersenspoeling. Hoe serieuzer religie wordt genomen, hoe enger het wordt. En moslims nemen de islam doorgaans redelijk serieus. Simpel.
quote:
De discussie is niet relevant omdat de geschiedenis helemaal niks zegt over de problematiek van nu.
Ik denk dat de geschiedenis ons doorgaans veel leert over hedendaagse problematiek. Al heeft de geschiedenis ook geen antwoord op moslimfundamentalisme uiteraard, dus misschien heb je gelijk.
quote:
Eens
Feyenoord Rotterdam
pi_160873536
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:06 schreef damian5700 het volgende:

[..]

In die absolute termen zie ik dit ook niet zitten, maar dat de rijen in zulke hechte gemeenschappen in zulke (of minder heftige) omstandigheden sluiten is gewoon goed denkbaar.
Daarom stond er na de aanhouding instant +/- 200 man klaar om de politie en de media lastig te vallen met stenen (en andere projectielen) eb verwensingen na de arrestatie.
Ik ben dan ook erg nieuwsgierig naar een analyse die beschrijft hoe Molenbeek zo'n breeding ground kan zijn. Welke cocktail zorgt voor het juiste klimaat, gebrek aan toekomstperspectief, niet serieus genomen voelen, charismatische lokale leider, kans op een purpose in life, op een bedje van religie?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:10:31 #295
440653 BarryOSeven
pi_160873539
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:05 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ik dacht mischien schept het verontwaardiging, meestal gaat men enmasse tegen mij in als ik dat soort sentimenten juist tegenga..
Denk dat iedereen zijn of haar mening over het EU reich inmiddels wel vastgeroest heeft zitten. Wellicht dat door wat nieuwe naaierij er nog wat voor-pluis over stapt maar terug naar het EU idee daar moet nog wel heel wat meer ellende voor komen.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:10:37 #296
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_160873543
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:02 schreef STING het volgende:

Het is vrij universeel dat een kleine minderheid het voor de grote groep verpest.

Hier specifiek is het typerend dat daarnaast bestaat een grotere groep die zulke aanslagen begrijpt danwel goedkeurt.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:10:52 #297
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_160873552
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:10 schreef STING het volgende:

[..]

Ik ben dan ook erg nieuwsgierig naar een analyse die beschrijft hoe Molenbeek zo'n breeding ground kan zijn. Welke cocktail zorgt voor het juiste klimaat, gebrek aan toekomstperspectief, niet serieus genomen voelen, charismatische lokale leider, kans op een purpose in life, op een bedje van religie?
Je moet niet te veel moslims bij elkaar stoppen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_160873565
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:10 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Hier specifiek is het typerend dat daarnaast bestaat een grotere groep die zulke aanslagen begrijpt danwel goedkeurt.
Kun je hier misschien een voorbeeld van geven?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:11:27 #299
440653 BarryOSeven
pi_160873567
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:10 schreef TC03 het volgende:

[..]

Laten we allemaal 1 moslim in huis nemen.
pi_160873600
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:10 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Denk dat iedereen zijn of haar mening over het EU reich inmiddels wel vastgeroest heeft zitten. Wellicht dat door wat nieuwe naaierij er nog wat voor-pluis over stapt maar terug naar het EU idee daar moet nog wel heel wat meer ellende voor komen.
Toch hoor je niks anders van onze zogenaamde volksvertegenwoordigers de wereld ingestuurd worden dan lof en hulde aan dat prospect.
-
pi_160873602
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:10 schreef TC03 het volgende:

[..]

Oftewel ghetto vorming, de ineffectieve en dus ook mogelijk destructieve variant van de multiculti samenleving.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:12:38 #302
38496 Perrin
pi_160873607
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:11 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Laten we allemaal 1 moslim in huis nemen.
Liever allemaal een moslim helpen te repatriëren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')