quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De IS is de islam. De IS doet niets wat de Koran verbiedt.
Zelfs de meest fijne gematigde onderschrijft vaak geen gelijkheid m/v, gelijke rechten homoseksuelen, scheiding kerk/staat is verre van vanzelfsprekend, etc.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
[..]
Probleem zijn ook the moderates hoor, zei Harris, waar ik het mee eens ben.
Als dat in Saudi-Arabië kan, dan lukt het ons ook wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk iedereen waarvan jij denkt dat die er extremistische ideeën op nahoudt van de straat plukken en opsluiten.
Ik heb nergens gezegd dat ze per se Amsterdammers moeten zijn. Amsterdam is gewoon een perfecte "soft target".quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De Marokkanen in Amsterdam hebben het veel te druk met onderlinge vetes![]()
Heb je een bron voor al die Amsterdamse moslims die in Syrie zijn gaan vechten?
Bijna geen controles hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wauw! ik hoop dat het in amsterdam wat minder is wat betreft de controle's
Laat dat 'feest' maar achterwege. Dat wordt een knalfuif.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:55 schreef Peachbird het volgende:
[..]
"beginnen"
Joh..
Je bent een beetje laat op het feestje geloof ik.
Het gaat om het track-record. Vrijwel elk land waar het christendom heeft geworteld is democratisch en welvarend (op wat Afrikaanse landen na). Dat is met de islam een totaal tegenovergesteld verhaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:54 schreef STING het volgende:
[..]
Er staan ook gruwelijke verhalen in de Bijbel.
Dat wil nog niet zeggen dat het de gedragingen van elke Christen beschrijft.
Christenen met een goede dosis gezond verstand weten bij wijze van spreken de gematige levenslessen uit de Bijbel te halen.
Eerste is dat gematigden in feite proberen om een discussie over hun religie en religie generiek te voorkomen, want zij zijn gematigd en dus is er niets aan de hand met die religie. Dat is een beetje de clue. Maakt niet uit joods, christen of islam.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
[..]
Probleem zijn ook the moderates hoor, zei Harris, waar ik het mee eens ben
Zelfs de meest fijne gematigde onderschrijft vaak geen gelijkheid m/v, gelijke rechten homoseksuelen, scheiding kerk/staat is verre van vanzelfsprekend, etc.
Je mag een gematigd moslim prima op 1 lijn zetten met spul als de SGP.
Correct.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet soms nog denken aan de uitspraak van Fortuyn dat de islam nog niet door de sluier van verlichting is gegaan, ten opzichte van het Christendom - daar zit denk ik een kern van waarheid in. Het is natuurlijk al eerder genoemd, het Christendom was ook zeker geen picknick en ook vandaag de dag heb je natuurlijk orthodoxe elementen die het ook niet beste voor hebben voor hun niet Christelijke medemens.
Dat we de EU nodig hebben om ons te redden van de chaos om ons heen, hoor je dat niet op televisie? Alle leiders zeggen dit!quote:
ik hoor jou nu. dat is meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:57 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat we de EU nodig hebben om ons te redden van de chaos om ons heen, hoor je dat niet op televisie? Alle leiders zeggen dit!
De gehele gemeenschap? Dan weet je denk ik meer dan wij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zoals de hulp in Molenbeek waar een terrorist maanden onbezorgd rondliep gedekt door de hele gemeenschap ?
Ik vind het een beetje vreemd dat je dat terugvoert op het christendom.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het gaat om het track-record. Vrijwel elk land waar het christendom heeft geworteld is democratisch en welvarend (op wat Afrikaanse landen na). Dat is met de islam een totaal tegenovergesteld verhaal.
De facepalm emoji word node gemist.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:53 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Waarom zou de v.s. anders daar binnengevallen zijn? Je bent toch geen aluhoedje?
Ik denk dat een Hillary ook niet echt te vertrouwen is. Maar dat is een heel andere discussie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hij heeft wel een groot aandeel bevoegdheid daar in. En hij is ook nog eens zo media geil dat hij Raqqa tot glazen tafeltje maakt en daar zelf zijn hoofd naast gaat plakken.
Die vent is totaal gestoord. Er zit geen greintje fatsoen in die man ten opzichte van een ander. Denk je dat zo'n debiel zijn kiezers wel trouw is? Het is dat het niet erger kan dan Rutte, maar Trump komt behoorlijk dichtbij qua onbetrouwbaarheid. (vind ik)
Wil je alsjeblieft stoppen met je slechte advies, er zijn vast mensen die het sarcasme er niet uit oplezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:57 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat we de EU nodig hebben om ons te redden van de chaos om ons heen, hoor je dat niet op televisie? Alle leiders zeggen dit!
Helemaal mee eens, die heeft haar kop met de bom binnen een maand op de krant.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat een Hillary ook niet echt te vertrouwen is. Maar dat is een heel andere discussie.
Jij geloofd serieus dat een gehele intelligence agency en een president van amerika notabene daarover liegt?????!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Irak had geen massavernietigingswapens, daarom.
Ooit eens gehoord van de AIVD?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ze per se Amsterdammers moeten zijn. Amsterdam is gewoon een perfecte "soft target".
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)iging-voor-nederland
Niet meer nee. Daar is wel een hele hoop tijd en gedoe overheen gegaan voordat dat zover was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:54 schreef STING het volgende:
[..]
Er staan ook gruwelijke verhalen in de Bijbel.
Dat wil nog niet zeggen dat het de gedragingen van elke Christen beschrijft.
Christenen met een goede dosis gezond verstand weten bij wijze van spreken de gematige levenslessen uit de Bijbel te halen.
Geweldig dat cynismequote:
Dus jij weet met 100% zekerheid dat de islam niet zo bedoeld is?quote:
Nee je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:00 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Jij geloofd serieus dat een gehele intelligence agency en een president van amerika notabene daarover liegt?????!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |