Ja, geheel onterecht overigens.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heel Nederlands kotst die media geile zelf ingenomen idioot toch uit of heb ik dat verkeerd?
Die geestesziekheid zag je bij mensen die geloofden in een religie, ideologie of complottheorie. Het is echt iets cerebraals, mensen kunnen geheel andere mensen daardoor worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Neuh. Mensen die opeens gaan moorden heten geestesziek. En terroristen worden vooral gemaakt door omstandigheden, niet geboren.
Tuurlijk wel. Een jihadhist uit Frankrijk komt dan minder makkelijk Nederland in dan onder open EU-grenzen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarmee je nu dus bewijst dat 'grenzen dicht' waarschijnlijk nauwelijks iets uithaalt. Goed dat je je eigen foute redenatie inziet en toegeeft.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, geheel onterecht overigens.
Wassen neus. Denk je nou werkelijk dat een half derdewereldland als Griekenland de grens kan bewaken?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:08 schreef Heilwasser het volgende:
De buitengrenzen van Europa moeten natuurlijk wel bewaakt worden. Zo lang dat niet gebeurt is elk Europees land verplicht het zelf te doen.
Hierin kan ik je alleen maar gelijk ingeven, niet alleen Molenbeek, 70% van de wijken rondom het centrum zijn er zo aan toe, helaas. En het gaat alleen maar erger worden, 70% van de jongeren onder de 15 in Brussel bestaat uit moslims, had ik laatst gelezen, dat word wat de komende generaties.. Kansloze generaties komen eraan, die totaal geen opvoeding hebben gehad en makkelijk te beďnvloeden zijn West Europa heeft denk haar bloei al gehad, nu gaat het alleen maar bergafwaarts vrees is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Terreur is het meest vergaande gevolg van jihadisme. Als dat er eenmaal is, is daar weinig tegen te doen behalve het beheersbaar houden (aldus de inmiddels overleden arabist Hans Jansen). Maar ik ondervind wel last van mildere vormen: In een gemiddelde Nederlandse stad is het straatbeeld niet meer herkenbaar als zijnde Nederlands. En dat is al erg genoeg. Maar het is ernstiger: Het is de voorbode van ernstiger.
In het midden-oosten zijn dit soort aanslagen normaal. Die gebeuren dagelijks. Europa gaat steeds meer op het midden-oosten lijken. Als er geen keiharde maatregelen worden genomen en de grenzen niet dicht gaan, dan zullen dit soort aanslagen dagelijks plaatsvinden. Ze zullen zo normaal worden, dat er geen eens een topic voor gemaakt wordt.
Zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Kan een van de roepers hier me nou eens uitleggen waarom mensen de islam af moeten zweren of we de islam moeten verbieden terwijl 'de islam', voor zover je van één islam kan spreken, afstand neemt van deze gekken?
Iedereen roept Islam omdat dat de groep is waarin deze mensen zich bevinden, Het is aan de moslims zelf om de verotte appels uit hun mand te verwijderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Kan een van de roepers hier me nou eens uitleggen waarom mensen de islam af moeten zweren of we de islam moeten verbieden terwijl 'de islam', voor zover je van één islam kan spreken, afstand neemt van deze gekken?
Ja, mijn vader is ook opgegroeid in armoede, hoor. zie hem geen bommen plaatsen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omstandigheden; opgroeien in een islamitisch gezin.
Heb je de kaart van Griekenland wel eens bekeken?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:08 schreef Heilwasser het volgende:
De buitengrenzen van Europa moeten natuurlijk wel bewaakt worden. Zo lang dat niet gebeurt is elk Europees land verplicht het zelf te doen.
Weer een misverstand: Grenscontroles zijn ook niet zozeer gewenst omdat ze zoveel aanslagen voorkomen, maar ze voorkomen immigratie uit niet-westerse landen. Die aanslagen worden namelijk niet door Henk en Piet gepleegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarmee je nu dus bewijst dat 'grenzen dicht' waarschijnlijk nauwelijks iets uithaalt. Goed dat je je eigen foute redenatie inziet en toegeeft.
Nou ja, ik zie niemand oproepen PSV of Feyenoord te verbieden na misdragingen in Madrid en Rome. Daar neemt de club duidelijk afstand van en ik neem aan dat niemand het die club zelf kwalijk neemtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zelfde verhaal.
Vervang islam door spreekwoordelijke hooligans en hun club en je snapt ineens dat het wel zo werkt.
Het is geen derdewereldland. En ja dat kunnen ze. Verder moeten er een tweede Schengengebied komen van landen die het sowieso kunnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wassen neus. Denk je nou werkelijk dat een half derdewereldland als Griekenland de grens kan bewaken?
Je hebt echter totaal geen garanties. Dat is een aanname van jouw kant. 9/11 was ook niet bepaald de makkelijkste weg voor de toeristen, maar ze namen die wel. Of herinvoering van de grenscontroles zoden aan de dijk zet, is dus maar zeer de vraag. Zeker omdat de aanpak niet waterdicht is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als jij ongelovigen wil uitmoorden en je kiest voor de snelste oplossing en je komt uit Parijs:
- Dan kies je liever voor om je in Parijs op te blazen
- Dan het risico te nemen door bij 2 grenscontroles gepakt te worden om je je in Rotterdam op te blazen.
Rote Armee Fraktion?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zeer zeker was dat er wel. Maar niet zozeer in West-Europese steden.
En stel dat het gebeurt is het geen ramp. 500 euro minder per jaar maar wel meer veiligheid? Ik teken voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje.
Verdiep je eens in de douane-unie, en de soorten grenscontroles. Ik heb herhaaldelijk in topics hier een epistel gepost over deze verschillen, ik zal de mods vragen of dat in de FAQ geplaatst kan worden, dat scheelt veel copy/paste werk in topics en veel onnodig offtopic. Dat zijn namelijk gewoon feitjes waaruit blijkt dat wachttijden en daling van welvaart niet gebeurt met het opheffen van Schengen.
Daarom zaak om extremisme bij de kern aan te pakken en dus niet banlieues en wijken als Molenbeek laten voortmodderen. Pleisters plakken in de vorm van grenscontroles haalt de bronoorzaak niet weg namelijk, wat m.i. een compleet kutte leefomgeving van moslimgekkies is. Wat dat betreft doen we het in NL wel iets beter met o.a. het beruchte theedrinken en niet zo snel de zooi uit de hand laten lopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een jihadhist uit Frankrijk komt dan minder makkelijk Nederland in dan onder open EU-grenzen.
Dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:09 schreef LelijKnap het volgende:
Alsof de Duitse bevolking 'geestesziek' was. Alsof alle nazi' 'individuele problemen' waren. Het was de geldende doctrine i.c.m. sociale druk; doe mee, of...
Werd eens tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:11 schreef Walterwhite64 het volgende:
Helemaal geen nieuws over de razzias in molenbeek? Volgens cnn word er druk gezocht....
Ik ook. Want die 500 per jaar verdienen we driedubbel terug doordat er geen niet-westerse immigranten meer komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:11 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En stel dat het gebeurt is het geen ramp. 500 euro minder per jaar maar wel meer veiligheid? Ik teken voor.
Er is aan de pers gevraagd om niets te zeggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:11 schreef Walterwhite64 het volgende:
Helemaal geen nieuws over de razzias in molenbeek? Volgens cnn word er druk gezocht....
Hoe kan je dat anders doen dan hun daden scherp te veroordelen? Het is niet dat de islam hun eigen gestapo heeft die alles van hun leden controleert.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:09 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Iedereen roept Islam omdat dat de groep is waarin deze mensen zich bevinden, Het is aan de moslims zelf om de verotte appels uit hun mand te verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |