In Syrie flikt Assad dat, ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gebeurd ook ik kan je 18+ beelden laten zien van bommen op oa markten en scholen.
Er is geen enkel westers land dat gericht en bewust burgers aanvalt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:37 schreef PSVCL het volgende:
Gebeurd ook ik kan je 18+ beelden laten zien van bommen op oa markten en scholen.
Ja net zoals de palestijnen. 'Israel pleegt genocide'. Als ze dat echt hun doel was , hadden ze binnen een dag heel palestina kunnen wegvagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het westen echt die steden wil wegvagen hadden ze dat allang gedaan
nou zoek daar dan een topic over en post ze daar allemaalquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt je punt nu wel gemaakt dacht ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
ja maar dan krijgen we dus wel echt oorlog.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het westen echt die steden wil wegvagen hadden ze dat allang gedaan
Er is geen oorlog. Waarom snappen zo veel mensen niet wat oorlog is?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
De rechtsstaat handhaven in oorlogstijd..
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:39 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar dan krijgen we dus wel echt oorlog.
denk niet dat ze mee willen doenquote:
Het is vooralsnog een guerrilla-oorlog maar we zien het met lede ogen escaleren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is geen oorlog. Waarom snappen zo veel mensen niet wat oorlog is?
Wel met die goddelijke Marokkaanse munttheequote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denk niet dat ze mee willen doen
Waarom dan wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:39 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar dan krijgen we dus wel echt oorlog.
Wat is de definitie van oorlog dan volgens jou?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is geen oorlog. Waarom snappen zo veel mensen niet wat oorlog is?
Echt origineel is die Obama niet, hij vervangt de locatie elke keer en we spreken elkaar de volgende keer wel weerquote:US will do whatever is necessary’ to bring Brussels attackers to justice
Ja nou en? Het is niet dat opeens mensen in rijen moeten gaan paraderen op straat door de politie en dat ze razzia's gaan houden. Doen ze in de VS ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:35 schreef Buitendam het volgende:
Die Buma pleit voor administratief vastZetten van mensen. Dat is zonder proces in een cel flikkeren. Verbale aanslag op onze rechtsstaat enkele uren na een explosieve aanslag op Europa.
Het zijn aanslagen gepleegd door individuen. Niks oorlog, ook geen guerilla.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is vooralsnog een guerrilla-oorlog maar we zien het met lede ogen escaleren.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zijn aanslagen gepleegd door individuen. Niks oorlog, ook geen guerilla.
En dat gaat dus niet. Of nou ja, het gaat wel, maar niet door de vrijheid geweld aan te doen. Ik vraag me af of we op een zinnige manier kunnen vastleggen wat mensen voor gedachten hebben, maar zelfs als we dat al kunnen, dan is het op zijn zachtst gezegd dubieus om dan ook familie en bekenden van diegenen aan te pakken. Best vervelend als je als goedbedoelende Turkse slager de sjaak bent omdat je toevallig een idiote neef hebt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel het iets minder extreem. Ze hebben sowieso een lijst met mensen die radicale gedachtes hebben. Bij hen en de families wel naar binnen gaan , natuurlijk, maar niet meteen met geweld binnendringen.
Volgens mij is dat meer een hype ofzo. Wat mij betreft is het best een oké man. En hij maakte laatst bij RTL Boulevard een paar bazen sneertjesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heel Nederlands kotst die media geile zelf ingenomen idioot toch uit of heb ik dat verkeerd?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zijn aanslagen gepleegd door individuen. Niks oorlog, ook geen guerilla.
Inderdaad met hun afgekeurde Russische pistooltjesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:41 schreef matthias24 het volgende:
[..]
natuurlijk wel beste vent. geloof me, mensen zijn in landen als syrie echt niet mals hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |