of tietenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Not Safe for Work.
Bijv. schokkende foto's.
Not suited for work. Ranzig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
NSFW ? bij "voordat je reageert." Wat wil dat zeggen?
Teach me, wat is volgens jou dan het werkelijke doel van is?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De grap is dat het kerndoel van IS niets te maken heeft met religie, maar religie slechts als instrument gebruikt om een ander doel te bereiken. Het is juist in het belang van IS om de feitelijke aandacht af te leiden zodat ze niet door de mand vallen. Geert Wilders en adepten werken dat juist in de hand. Iedereen roeptoetert islam islam islam, en als het maar vaak genoeg herhaald wordt gaat met dat geloven. Geloven, bewust vetgedrukt geschreven. Wij geloven. En dat doen die sukkels die zich bij IS aansluiten net zo goed, zij geloven in de doelstellingen van IS zoals ze gepropageerd worden. Eenmaal daar in het slagveld komen de IS-strijders erachter dat ze voor het karretje zijn gespannen van een compleet ander doel. Ik hoop dat je intelligent genoeg bent om het feitelijke doel van IS te achterhalen. Maar ik vrees dat er nog veel onderwijs nodig is voordat jij zover bent.
Tetten? waar dan?quote:
Gesloten grenzen fascistisch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Waar baseer je dit nu weer op? Je gooit telkens met ideologieën die op weinig tot niks gebaseerd zijn en (mijn inziens) verdomd veel overeenkomen met die van al dan niet fascistische dictators.
Nee maar als je dat roept wordt je tot een racist bestempeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:16 schreef Zienswijze het volgende:
Overal op de wereld zaait de islam geweld. Dachten we nou echt dat West-Europa gespaard zou blijven als we maar genoeg lief zouden doen? Werkelijk?
Assad verdrijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Teach me, wat is volgens jou dan het werkelijke doel van is?
Dat dacht ik ook, maar die kutgrens kan je helemaal niet sluiten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef Zienswijze het volgende:
Je kan terrorisme niet voorkomen maar wel verminderen door de grenzen te sluiten.
Dat is de wet der grote/kleine getallen.
Maar we hadden het over de hele ideologie verbieden, of men moet de ideologie afzweren. Dat is toch raar, enkel omdat mensen die door die ideologie, voor zover je kan spreken van één ideologie in de islam, afgezworen zijn debiele dingen doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je mag die mensen dus aanspreken op dat ze lid zijn van die club.
200 doden in West-Europa dit jaar door moslimterrorisme. Nog altijd 200 doden meer dan boeddhistisch terrorisme. Dus ja, moslimterrorisme is niet de allerminste doodsoorzaak.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nog minder dan nu? Terrorisme hoort al bij de minst voorkomende doodsoorzaken.
Ik zou denken dat mensen niet alleen afstand van een dergelijke kwalijke ideologie nemen wanneer ze zien waar het voor staat maar deze ronduit verwerpen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus als het een ideologie is, moet je als ideologie er zelf voor zorgen dat niemand binnen die ideologie mongolide dingen doet? Alleen afstand doen van die dingen is niet genoeg?
Tsja, je kunt dat wel blijven roepen, maar dat maakt het natuurlijk niet meer waar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef Zienswijze het volgende:
Je kan terrorisme niet voorkomen maar wel verminderen door de grenzen te sluiten.
Is geouwehoer, moslims zijn al binnen en kunnen van 1 op andere moment jihadi worden, als ze koran ineens volgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef Zienswijze het volgende:
IS kan de islam alleen als middel gebruiken wanneer ze zich er zoveel mogelijk naar identificeren - en dat lukt ze bijzonder goed. Daarnaast, als het genoeg moslims aantrekt die denken dat IS alles met de islam te maken heeft, dan wordt het op den duur vanzelf een organisatie met een islamitisch motief.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De grap is dat het kerndoel van IS niets te maken heeft met religie, maar religie slechts als instrument gebruikt om een ander doel te bereiken. Het is juist in het belang van IS om de feitelijke aandacht af te leiden zodat ze niet door de mand vallen. Geert Wilders en adepten werken dat juist in de hand. Iedereen roeptoetert islam islam islam, en als het maar vaak genoeg herhaald wordt gaat met dat geloven. Geloven, bewust vetgedrukt geschreven. Wij geloven. En dat doen die sukkels die zich bij IS aansluiten net zo goed, zij geloven in de doelstellingen van IS zoals ze gepropageerd worden. Eenmaal daar in het slagveld komen de IS-strijders erachter dat ze voor het karretje zijn gespannen van een compleet ander doel. Ik hoop dat je intelligent genoeg bent om het feitelijke doel van IS te achterhalen. Maar ik vrees dat er nog veel onderwijs nodig is voordat jij zover bent.
Wel controleren. Voorkomen doe je niet; verminderen wel. Op naar een veilig Europa.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar die kutgrens kan je helemaal niet sluiten.
Omdat er toen minder moslim waren, dus ook minder kans op moslimterrorisme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zeer zeker was dat er wel. Maar niet zozeer in West-Europese steden.
Dat moslims elkaar onderling ook naar het leven staan, elkaar misbruiken interesseert me niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar de ideologie neemt afstand van deze daden. Hoe kan je ze er dan alsnog verantwoordelijk voor houden?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:18 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ik zou denken dat mensen niet alleen afstand van een dergelijke kwalijke ideologie nemen wanneer ze zien waar het voor staat maar deze ronduit verwerpen.
Zoals de meeste van ons ook doen met het nazisme.
En wie of wat geeft "ons" westerlingen vandaag de dag nog het recht om te bepalen waar mensen wel of niet heen mogen? Als we allemaal zo graag een vrije wereld willen waarom zouden we mensen dan mogen verbieden ergens heen te reizen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zijn grenscontroles fascistisch? Dan is zo'n beetje de hele wereld behalve een stukje van de EU fascistisch in jouw ogen.
Grenzen sluiten voor niet-westerse immigranten is fascistisch? Er willen miljarden Afrikanen naar Europa komen.
Misschien nog een leuke eye-opener: De ideologieën op basis waarop het open grenzen beleid is gebaseerd, zijn doorweekt van racisme. Leesvoer: https://archive.org/details/PraktischerIdealismus1925
Ow jou ga ik sws op je knietjes krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Is al te laat man!
Ze zitten hier met genoeg om onze westerse levenswijze op de knietjes te krijgen.
Te laat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, je kunt dat wel blijven roepen, maar dat maakt het natuurlijk niet meer waar.
Tenzij je het hebt over de Europese buitengrenzen.
Noem me naïef maar ik dacht werkelijk waar dat vroeger een grens daadwerkelijk een hek was maar na een goed gesprek met mijn ouders moest ik dat bijstellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar die kutgrens kan je helemaal niet sluiten.
Ook niet realistisch, aangezien extremisten niet altijd even makkelijk zijn te herkennen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prima. Dan moet je direct alle extremisten uit de samenleving verwijderen. Met het algoritme voor opsproingsdiensten: Moslim + extremist = boem + doden ga je genoeg vangen.
Er komen toch genoeg cellen leeg las ik gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |