abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 21:13:45 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_160871075
quote:
Doden en gewonden na aanslagen in Brussel

Bij aanslagen in Brussel op luchthaven Zaventem en bij metrostation Maalbeek zijn dinsdagochtend doden en gewonden gevallen.

Bij een vertrekhal op de Brusselse luchthaven waren rond 8.00 uur twee explosies. Volgens de brandweer zijn als gevolg van de ontploffingen zeker elf doden gevallen. Het gaat om een zelfmoordaanslag, bevestigt het Belgische federaal parket.

Ooggetuigen vertellen aan het Belgische persbureau Belga dat er voorafgaand aan de explosies is geschoten en dat er in het Arabisch is geschreeuwd. De autoriteiten kunnen dit niet bevestigen. Ook berichten van het Koerdische nieuwsorgaan Rudaw dat terreurbeweging IS de aanslagen heeft opgeëist, zijn niet bevestigd.

De explosies waren in de vertrekhal van Zaventem, bij SN Brussels Airlines en bij de balie van American Airlines.

Aanslagen Brussel

Metrostations
De explosie in het centrum van Brussel was in een metrostel tussen de stations Kust-West en Maalbeek. Ook hier ging het volgens het federaal parket om een zelfmoordaanslag. Berichten over meerdere dodelijke slachtoffers zijn vooralsnog niet door de Belgische autoriteiten bevestigd.

Het dreigingsniveau in België is opgeschaald naar het hoogste niveau, van 3 naar 4, en er is een rampenplan in werking getreden. Het openbaar vervoer in Brussel is stilgelegd. Metro's, bussen en treinen rijden niet.

De NS laat geen treinen rijden van en naar België. Station Hoofddorp is dinsdag rond 11.15 uur ontruimd en hermetisch afgesloten. Ook bussen rijden vanaf Schiphol niet naar Hoofddorp. Het arrestatieteam is ingezet. Een verband met de aanslagen in Brussel is niet door de autoriteiten bevestigd.

Dreigingsniveau
De Belgische premier Charles Michel roept zijn landgenoten op het huis niet te verlaten als dat niet nodig is. Eerder gold deze waarschuwing alleen voor de inwoners van Brussel. De grens tussen België en Frankrijk wordt gesloten. België zendt 225 militairen naar Brussel.

De omgeving van het kantoor van premier Michel en het parlement in Brussel worden ontruimd. Ook is het centraal station van de Vlaamse hoofdstad Antwerpen ontruimd.

Michel gaf rond 11.45 uur een persconferentie. "We vreesden een terroristische aanslag en dat is gebeurd", aldus Michel. Hij roept de Belgen op "solidair te blijven in deze moeilijke omstandigheden".

Frankrijk zet 1.600 extra agenten in bij de grenzen. Gare du Nord, een belangrijk treinstation in Parijs, is afgesloten.

Nederland
In Nederland worden extra veiligheidsmaatregelen getroffen, meldt de Nationale Coördinator Terreurbestrijding en Veiligheid (NCTV).

Aan de zuidgrens van Nederland en op de vliegvelden Schiphol, Eindhoven en Rotterdam komen extra controles. Ook komt er extra politie op de treinstations in de vier grote steden en op de stations van Roosendaal, Breda en Arnhem.

Het treinverkeer van en naar Brussels Airport is stilgelegd. Alle vluchten zijn geannuleerd. Het vliegverkeer dat onderweg was naar Brussel, wordt omgeleid naar Schiphol.

Patrouilles
De eerste vluchten die moesten uitwijken zijn inmiddels geland op Schiphol, zegt een woordvoerder tegen NU.nl. Zeker negen vliegtuigen die eigenlijk op Zaventem hadden moeten landen, konden terecht op Schiphol. Een ander vliegtuig landde op het vliegveld van Maastricht.
quote:
Nieuwe huiszoekingen in Brussel na aanslagen

De politie in Brussel zoekt actief naar mensen, onder meer met patrouilles op straat, na de aanslagen vandaag in Brussel.

Gerechtelijke bronnen hebben aan de Franstalige omproep RTBF meegedeeld dat in de regio Brussel huiszoekingen aan de gang zijn. De veiligheidsdiensten zouden op zoek zijn naar verdachten van de aanslagen van vandaag. Ook politiepatrouilles op straat zoeken naar verdachten.
Live Blogs
Fok: Frontpage Live
Reddit Live
HLN live
AD live

Live Streams
NPO
RTL Z

quote:
Belgische media hebben een foto in handen van de drie vermoedelijke daders van de aanslagen op de luchthaven Zaventem. De mannen lopen achter een bagagekarretje. De foto zou door de politie zijn getwitterd, terwijl het beeld eigenlijk voor intern gebruik was.

Of zij allemaal zijn omgekomen, is niet duidelijk. Bij de aanslagen in de vertrekhal gingen kort na elkaar twee bommen af. De Belgische minister Reynders van Buitenlandse Zaken zei eerder vandaag dat er rekening mee wordt gehouden dat er nog een dader voortvluchtig is. Het gevaar is nog niet geweken, waarschuwde hij.
bron: http://nos.nl/artikel/209(...)entem-verspreid.html
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_160871085
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik ook. Want die 500 per jaar verdienen we driedubbel terug doordat er geen niet-westerse immigranten meer komen.
Waar baseer je dit nu weer op? Je gooit telkens met ideologieën die op weinig tot niks gebaseerd zijn en (mijn inziens) verdomd veel overeenkomen met die van al dan niet fascistische dictators.
Flesje bier
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 21:14:05 #3
Belg
pi_160871086
B-fast aangekomen om te identificeren. Deze ploegen zitten normaal in het buitenland voor aardbevingen en andere natuurrampen...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:14:13 #4
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160871092
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omstandigheden; opgroeien in een islamitisch gezin.
In een arme wijk waar geen autoriteiten komen, waar je vrienden niets doen, waar internet beschikbaar is, waar ouders niet opvoeden, waar het sociale status biedt om terrorisme te steunen, etc.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:14:17 #5
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_160871094
#tweede post
pi_160871098
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe kan je dat anders doen dan hun daden scherp te veroordelen? Het is niet dat de islam hun eigen gestapo heeft die alles van hun leden controleert.

Is het ook aan Zweden zelf om rotte appels te verwijderen en moeten we Zweden verbieden als er toch een zweed tientallen kinderen vermoord? Zo werkt dat nou eenmaal niet. Je kan niks anders dan dat soort mensen voor gek verklaren, want niemand heeft dit aan zijn komen.
Zweeds is geen ideologie, islam is dat wel. Wat snap je daar niet aan?
pi_160871105
volkskrant twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 21:08:28 Live - Spijker te zien op röntgenfoto slachtoffer #Brussel.https://t.co/UIjbE77IOH https://t.co/cnt44CvwpA reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_160871106
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hebt echter totaal geen garanties. Dat is een aanname van jouw kant. 9/11 was ook niet bepaald de makkelijkste weg voor de toeristen, maar ze namen die wel. Of herinvoering van de grenscontroles zoden aan de dijk zet, is dus maar zeer de vraag. Zeker omdat de aanpak niet waterdicht is.

Nee, dan behoud ik liever onze welvaart en neem ik de mogelijke risico's voor lief. Dan moeten onze inlichtingendiensten maar wat extra middelen krijgen.
'Grenzen dicht' staat voor: minder moslims toelaten.
Minder moslims toelaten staat voor; indammen groei van de groep waaruit terroristen groeien.
pi_160871107
Je kan terrorisme niet voorkomen maar wel verminderen door de grenzen te sluiten.

Dat is de wet der grote/kleine getallen.
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 21:14:53 #10
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_160871120
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:08 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

:D
Misschien een tikkeltje zelfingenomen, maar een uitstekend journalist naar mijn mening.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:14:53 #11
168739 Red_85
'echt wel'
pi_160871121
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En Mohammed B. kwam gewoon uit Nederland.

Het gaat mij niet eens om de welvaart. Ik vind het een schijnoplossing. Wie ongezien ons land binnen wil dringen, vindt wel een manier. Vooral als je een beetje professioneel bent.
Prima. Dan moet je direct alle extremisten uit de samenleving verwijderen. Met het algoritme voor opsproingsdiensten: Moslim + extremist = boem + doden ga je genoeg vangen.

Er komen toch genoeg cellen leeg las ik gisteren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 21:15:06 #12
Belg
pi_160871128
NSFW ? bij "voordat je reageert." Wat wil dat zeggen?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:15:09 #13
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_160871131
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ow, al die mensen die gemene dingen zeggen over de islam, die hadden dat natuurlijk niet moeten doen!

:') :O

Nee, laat moslims maar wat doen aan de excessen die voortvloeien uit hun geloof :W
De grap is dat het kerndoel van IS niets te maken heeft met religie, maar religie slechts als instrument gebruikt om een ander doel te bereiken. Het is juist in het belang van IS om de feitelijke aandacht af te leiden zodat ze niet door de mand vallen. Geert Wilders en adepten werken dat juist in de hand. Iedereen roeptoetert islam islam islam, en als het maar vaak genoeg herhaald wordt gaat met dat geloven. Geloven, bewust vetgedrukt geschreven. Wij geloven. En dat doen die sukkels die zich bij IS aansluiten net zo goed, zij geloven in de doelstellingen van IS zoals ze gepropageerd worden. Eenmaal daar in het slagveld komen de IS-strijders erachter dat ze voor het karretje zijn gespannen van een compleet ander doel. Ik hoop dat je intelligent genoeg bent om het feitelijke doel van IS te achterhalen. Maar ik vrees dat er nog veel onderwijs nodig is voordat jij zover bent.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_160871145
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef Zienswijze het volgende:
Je kan terrorisme niet voorkomen maar wel verminderen door de grenzen te sluiten.
Gewoon dat tuig ruimen :(
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:15:27 #15
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160871147
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja, ik zie niemand oproepen PSV of Feyenoord te verbieden na misdragingen in Madrid en Rome. Daar neemt de club duidelijk afstand van en ik neem aan dat niemand het die club zelf kwalijk neemt
En als jij nou middenstander bent en keer op keer kost het je je ruiten,

En; als ware ze moslim, neemt het club bestuur netjes iedere keer afstand van,

Ga je me vertellen dat je ze dan nog in positief licht ziet? Of krijg je een tering hekel aan ze en redeneer je op den duur: jij bent een rat, en jij hoeft geen lid te zijn van dus dat is geen excuus?

En ik had het niet over verbieden, ideeën verbieden is natuurlijk onzin ;)
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:15:30 #16
168739 Red_85
'echt wel'
pi_160871148
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef StaceySinger het volgende:
volkskrant twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 21:08:28 Live - Spijker te zien op röntgenfoto slachtoffer #Brussel.https://t.co/UIjbE77IOH https://t.co/cnt44CvwpA reageer retweet
[ afbeelding ]
Leuk man, internet. Zelfs je binnenste is niet veilig meer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:15:35 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160871151
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Zweeds is geen ideologie, islam is dat wel. Wat snap je daar niet aan?
Dus als het een ideologie is, moet je als ideologie er zelf voor zorgen dat niemand binnen die ideologie mongolide dingen doet? Alleen afstand doen van die dingen is niet genoeg?
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:15:38 #18
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160871155
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

'Grenzen dicht' staat voor: minder moslims toelaten.
Minder moslims toelaten staat voor; indammen groei van de groep waaruit terroristen groeien.
Is al te laat man!
Ze zitten hier met genoeg om onze westerse levenswijze op de knietjes te krijgen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_160871161
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat je geen bloederige foto's hier post zonder hem in spoiler te zetten.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:15:54 #20
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160871164
quote:
Nog minder dan nu? Terrorisme hoort al bij de minst voorkomende doodsoorzaken.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_160871167
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Waar baseer je dit nu weer op? Je gooit telkens met ideologieën die op weinig tot niks gebaseerd zijn en (mijn inziens) verdomd veel overeenkomen met die van al dan niet fascistische dictators.
Zijn grenscontroles fascistisch? Dan is zo'n beetje de hele wereld behalve een stukje van de EU fascistisch in jouw ogen.

Grenzen sluiten voor niet-westerse immigranten is fascistisch? Er willen miljarden Afrikanen naar Europa komen.

Misschien nog een leuke eye-opener: De ideologieën op basis waarop het open grenzen beleid is gebaseerd, zijn doorweekt van racisme. Leesvoer: https://archive.org/details/PraktischerIdealismus1925
pi_160871179
quote:
Not Safe For Work.
Bijv. schokkende foto's.
pi_160871186
Arrestaties in Duitsland n.a.v. aanslagen Brussel.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:16:32 #24
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160871194
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe kan je dat anders doen dan hun daden scherp te veroordelen?
Je mag die mensen dus aanspreken op dat ze lid zijn van die club.
&lt;signature here&gt;.
pi_160871200
Overal op de wereld zaait de islam geweld. Dachten we nou echt dat West-Europa gespaard zou blijven als we maar genoeg lief zouden doen? Werkelijk?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:16:38 #26
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160871202
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:16 schreef STING het volgende:

[..]

Not Safe for Work.
Bijv. schokkende foto's.
of tieten :9
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:16:52 #27
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160871217
quote:
Not suited for work. Ranzig.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_160871233
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:16 schreef nils7 het volgende:

[..]

Die zijn helaas erger, nl. NSFG (Not Safe for Google)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:17:22 #29
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_160871236
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef ACT-F het volgende:

[..]

De grap is dat het kerndoel van IS niets te maken heeft met religie, maar religie slechts als instrument gebruikt om een ander doel te bereiken. Het is juist in het belang van IS om de feitelijke aandacht af te leiden zodat ze niet door de mand vallen. Geert Wilders en adepten werken dat juist in de hand. Iedereen roeptoetert islam islam islam, en als het maar vaak genoeg herhaald wordt gaat met dat geloven. Geloven, bewust vetgedrukt geschreven. Wij geloven. En dat doen die sukkels die zich bij IS aansluiten net zo goed, zij geloven in de doelstellingen van IS zoals ze gepropageerd worden. Eenmaal daar in het slagveld komen de IS-strijders erachter dat ze voor het karretje zijn gespannen van een compleet ander doel. Ik hoop dat je intelligent genoeg bent om het feitelijke doel van IS te achterhalen. Maar ik vrees dat er nog veel onderwijs nodig is voordat jij zover bent.
Teach me, wat is volgens jou dan het werkelijke doel van is?
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_160871245
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:16 schreef nils7 het volgende:

[..]

Tetten? waar dan? :9~
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
pi_160871251
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Gesloten grenzen fascistisch? _O-
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:17:44 #32
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160871261
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:16 schreef Zienswijze het volgende:
Overal op de wereld zaait de islam geweld. Dachten we nou echt dat West-Europa gespaard zou blijven als we maar genoeg lief zouden doen? Werkelijk?
Nee maar als je dat roept wordt je tot een racist bestempeld.
Alhoewel er wel islamitische landen (handje vol) bij zijn die een schoolvoorbeeld zijn voor de andere landen.
N/A
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:17:50 #33
24533 ACT-F
pi_160871266
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Teach me, wat is volgens jou dan het werkelijke doel van is?
Assad verdrijven.
pi_160871272
quote:

Dat dacht ik ook, maar die kutgrens kan je helemaal niet sluiten. :(
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:18:02 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160871275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:16 schreef ExTec het volgende:

[..]

Je mag die mensen dus aanspreken op dat ze lid zijn van die club.
Maar we hadden het over de hele ideologie verbieden, of men moet de ideologie afzweren. Dat is toch raar, enkel omdat mensen die door die ideologie, voor zover je kan spreken van één ideologie in de islam, afgezworen zijn debiele dingen doen?
Laffe huichelaar
pi_160871276
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Nog minder dan nu? Terrorisme hoort al bij de minst voorkomende doodsoorzaken.
200 doden in West-Europa dit jaar door moslimterrorisme. Nog altijd 200 doden meer dan boeddhistisch terrorisme. Dus ja, moslimterrorisme is niet de allerminste doodsoorzaak.
pi_160871291
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus als het een ideologie is, moet je als ideologie er zelf voor zorgen dat niemand binnen die ideologie mongolide dingen doet? Alleen afstand doen van die dingen is niet genoeg?
Ik zou denken dat mensen niet alleen afstand van een dergelijke kwalijke ideologie nemen wanneer ze zien waar het voor staat maar deze ronduit verwerpen.
Zoals de meeste van ons ook doen met het nazisme.
pi_160871296
quote:

Tsja, je kunt dat wel blijven roepen, maar dat maakt het natuurlijk niet meer waar.

Tenzij je het hebt over de Europese buitengrenzen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160871303
quote:

Is geouwehoer, moslims zijn al binnen en kunnen van 1 op andere moment jihadi worden, als ze koran ineens volgen.
Het is niet zo dat je ineens minder potentiëlen hebt als je de grens sluit.
I´m back.
pi_160871306
quote:

[..]

IS kan de islam alleen als middel gebruiken wanneer ze zich er zoveel mogelijk naar identificeren - en dat lukt ze bijzonder goed. Daarnaast, als het genoeg moslims aantrekt die denken dat IS alles met de islam te maken heeft, dan wordt het op den duur vanzelf een organisatie met een islamitisch motief.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2016 21:20:20 ]
pi_160871309
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Assad verdrijven.
Met als bonus om het oude Kalifaat rijk weer te stichten, net zoals vroeger.
pi_160871311
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Wel controleren. Voorkomen doe je niet; verminderen wel. Op naar een veilig Europa.
pi_160871314
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:07 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zeer zeker was dat er wel. Maar niet zozeer in West-Europese steden.
Omdat er toen minder moslim waren, dus ook minder kans op moslimterrorisme.

Grenzen sluiten heeft weinig zin, want de terroristen van nu zijn de kinderen van de moslims die wij zelf gehaald hebben om hier te komen werken. Dat zijn dus gewoon Nederlanders/Belgen. Het zijn ook allemaal jonge gastjes.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:19:00 #44
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160871324
quote:

[..]

Dat moslims elkaar onderling ook naar het leven staan, elkaar misbruiken interesseert me niet.

Je kiest er zelf voor.

Moslims zorgen wereldwijs voor veel problemen.

Jij licht toe dat het onderling ook geen koek en ei is.

Lekker belangrijk. Nou en.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:19:02 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160871327
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:18 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik zou denken dat mensen niet alleen afstand van een dergelijke kwalijke ideologie nemen wanneer ze zien waar het voor staat maar deze ronduit verwerpen.
Zoals de meeste van ons ook doen met het nazisme.
Maar de ideologie neemt afstand van deze daden. Hoe kan je ze er dan alsnog verantwoordelijk voor houden?
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:19:12 #46
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160871336
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zijn grenscontroles fascistisch? Dan is zo'n beetje de hele wereld behalve een stukje van de EU fascistisch in jouw ogen.

Grenzen sluiten voor niet-westerse immigranten is fascistisch? Er willen miljarden Afrikanen naar Europa komen.

Misschien nog een leuke eye-opener: De ideologieën op basis waarop het open grenzen beleid is gebaseerd, zijn doorweekt van racisme. Leesvoer: https://archive.org/details/PraktischerIdealismus1925
En wie of wat geeft "ons" westerlingen vandaag de dag nog het recht om te bepalen waar mensen wel of niet heen mogen? Als we allemaal zo graag een vrije wereld willen waarom zouden we mensen dan mogen verbieden ergens heen te reizen?
Flesje bier
pi_160871348
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef nils7 het volgende:

[..]

Is al te laat man!
Ze zitten hier met genoeg om onze westerse levenswijze op de knietjes te krijgen.
Ow jou ga ik sws op je knietjes krijgen.
pi_160871351
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, je kunt dat wel blijven roepen, maar dat maakt het natuurlijk niet meer waar.

Tenzij je het hebt over de Europese buitengrenzen.
Te laat.
I´m back.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:19:44 #49
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160871360
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Noem me naïef maar ik dacht werkelijk waar dat vroeger een grens daadwerkelijk een hek was maar na een goed gesprek met mijn ouders moest ik dat bijstellen.
Enkel wat grenspostjes en patrouilles meer dan dat stelt het niet voor.
N/A
pi_160871377
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Prima. Dan moet je direct alle extremisten uit de samenleving verwijderen. Met het algoritme voor opsproingsdiensten: Moslim + extremist = boem + doden ga je genoeg vangen.

Er komen toch genoeg cellen leeg las ik gisteren.
Ook niet realistisch, aangezien extremisten niet altijd even makkelijk zijn te herkennen.

Daarom zijn er inlichtingendiensten die verdachten volgen en ingrijpen wanneer zij dat nodig achten.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:20:01 #51
24533 ACT-F
pi_160871379
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:18 schreef STING het volgende:

[..]

Met als bonus om het oude Kalifaat rijk weer te stichten, net zoals vroeger.
Dat is bijzaak. De hoofdsponsor van IS heeft als doel nummer 1 het verdrijven van Assad.
pi_160871385
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is geouwehoer, moslims zijn al binnen en kunnen van 1 op andere moment jihadi worden, als ze koran ineens volgen.
Maar Franse en Belgische jihadhisten komen dan niet meer zo makkelijk Nederland in. Scheelt alweer zo'n paar 100/1000 jihadhisten.
pi_160871397
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

IS kan de islam alleen als middel gebruiken wanneer ze zich er zoveel mogelijk naar identificeren - en dat lukt ze bijzonder goed.
Ach, IS speelt toch onder eén hoedje met Erdogan. :(
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:20:35 #54
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160871405
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oh? :@
N/A
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:20:36 #55
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_160871407
quote:

[..]

Assad verdrijven.
En dat word bewerkstelligt door aanslagen in west Europa?
Al qaida was er btw ook al voor Assad.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 21:20:45 #56
Belg
pi_160871417
Commerciële zender VTM, in Vlaanderen is al nonstop aan het uitzenden sinds 12u..
pi_160871420
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar de ideologie neemt afstand van deze daden. Hoe kan je ze er dan alsnog verantwoordelijk voor houden?
Dat doet het niet. Een ideologie doet immers niets, dat doen aanhangers.
Dat sommige aanhangers afstand neemt neemt niet weg dat de ideologie kwalijk is en er getalmatig een hele hoop idioten zijn die levensgevaarlijk zijn.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:21:10 #58
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_160871435
Deze is van een andere aanslag of niet?
http://www.liveleak.com/view?i=769_1458662916
pi_160871436
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Plus: Ze planten zich in razend tempo voort, sneller dan overige bevolkingsgroepen. Er zijn dus meer maatregelen nodig. Maar die zijn alleen zinvol als de grenzen dicht gaan, anders is het dweilen met de kraan open.

Uiteraard had de niet-westerse immigratie na de Tweede Wereldoorlog nooit plaats moeten vinden. Dan hadden we het nu niet over aanslagen, maar over een paar kwajongens die een portemonnee aan een touwtje hebben neergelegd op een metrostation in Brussel. Maar dat is helaas niet terug te draaien. Oost-Europa heeft enorm veel geluk: In hun landen heeft die immigratie nooit plaatsgevonden. Niet voor niets sluiten ze eensgezind hun grenzen. Dat wordt na vandaag alleen maar sterker. We mogen nog vaak op de gelijkgeschakelde media horen dat Oost-Europa 'xenofoob' is.
pi_160871441
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hoofddoekporno :9~
pi_160871442
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat is bijzaak. De hoofdsponsor van IS heeft als doel nummer 1 het verdrijven van Assad.
Vanwaar denk je precies dat dat hun hoofddoel is?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:21:27 #62
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160871444
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Heb je veel sympathie voor een neo-nazi, die in discussies al draaiend je probeert te vertellen dat 'het nazisme ook goede dingen heeft voortgebracht',

Of vind je die ideologie zo weerzinwekkend dat je die wholesale afwijst?
&lt;signature here&gt;.
pi_160871447
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook niet realistisch, aangezien extremisten niet altijd even makkelijk zijn te herkennen.

Daarom zijn er inlichtingendiensten die verdachten volgen en ingrijpen wanneer zij dat nodig achten.
De aanslagen laten natuurlijk wel zien dat de inlichtingsdiensten het werk niet geheel in de vingers hebben.

3 missers in 16 maanden in West-Europa.
pi_160871455
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:16 schreef Zienswijze het volgende:
Nope. Wie beweerde dat dan?

Zo lief zijn we trouwens niet. Tenzij we die bommen uit liefde op onze vijanden gooien.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:21:54 #65
24533 ACT-F
pi_160871463
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

En dat word bewerkstelligt door aanslagen in west Europa?
Al qaida was er btw ook al voor Assad.
Dat zijn de sukkels die in de propaganda van IS geloven. En IS vindt het maar best, want het leidt de aandacht mooi af.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:22:46 #66
24533 ACT-F
pi_160871502
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef STING het volgende:

[..]

Vanwaar denk je precies dat dat hun hoofddoel is?
Je moet weten wie de hoofdsponsor is van IS.
pi_160871509
quote:

[..]

Assad verdrijven.
Zitten ze daarom ook in Afghanistan?
pi_160871521
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Maar Franse en Belgische jihadhisten komen dan niet meer zo makkelijk Nederland in. Scheelt alweer zo'n paar 100/1000 jihadhisten.
Maakt geen reet uit wrs. Gaan ze via Dld.
I´m back.
pi_160871522
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef ExTec het volgende:

[..]

Heb je veel sympathie voor een neo-nazi, die in discussies al draaiend je probeert te vertellen dat 'het nazisme ook goede dingen heeft voortgebracht',

Ik vind dat jij en een aantal anderen nu moet stoppen om steeds de nazi's, het facisme of de holocaust er bij te halen. Ik wil de mods ook verzoeken om hier tegen op te treden, want het wordt vervelend.
pi_160871535
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:22 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat zijn Erdogan en Putin. :(
pi_160871560
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dit is gewoon niet waar. :(
Mwah... geloven in een onzichtbaar opperwezen vind ik vrij extreem. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2016 21:24:04 ]
pi_160871564
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

99% v.d. moslim is extremist. Ik kan ze zonder problemen aanwijzen.
Bullshit.
pi_160871569
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef Cousin_Eddy het volgende:

[..]

Tetten? waar dan? :9~
Op Dumpert natuurlijk.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_160871571
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Plus: Ze planten zich in razend tempo voort, sneller dan overige bevolkingsgroepen. Er zijn dus meer maatregelen nodig. Maar die zijn alleen zinvol als de grenzen dicht gaan, anders is het dweilen met de kraan open.

Uiteraard had de niet-westerse immigratie na de Tweede Wereldoorlog nooit plaats moeten vinden. Dan hadden we het nu niet over aanslagen, maar over een paar kwajongens die een portemonnee aan een touwtje hebben neergelegd op een metrostation in Brussel. Maar dat is helaas niet terug te draaien. Oost-Europa heeft enorm veel geluk: In hun landen heeft die immigratie nooit plaatsgevonden. Niet voor niets sluiten ze eensgezind hun grenzen. Dat wordt na vandaag alleen maar sterker. We mogen nog vaak op de gelijkgeschakelde media horen dat Oost-Europa 'xenofoob' is.
Lijkt er inderdaad op dat deportatie de enige oplossing is. Of i.c.m. een zeer repressief beleid jegens de islam door het te kernmerken zijnde een *nog te verzinnen term*. De paradox van tolerantie...we ontsnappen er niet aan...tijd voor pragmatisme dringt...
pi_160871572
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:22 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Euro Card Master Card?
pi_160871573
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo lief zijn we trouwens niet. Tenzij we die bommen uit liefde op onze vijanden gooien.
Jouw zwager is liev hoor.
I´m back.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:24:09 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160871577
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dat doet het niet. Een ideologie doet immers niets, dat doen aanhangers.
Dat sommige aanhangers afstand neemt neemt niet weg dat de ideologie kwalijk is en er getalmatig een hele hoop idioten zijn die levensgevaarlijk zijn.
Voor zover je van één ideologie kan spreken, neemt men wel degelijk afstand van dit gebeuren. Zoals je kan zeggen dat de katholieke kerk afstand neemt van dingen als de Paus zich ergens tegen uitspreekt, kan je dat bij de islam natuurlijk ook doen.

Als zoveel mensen binnen de ideologie zeggen: 'dit is niet ons geloof, dit is walgelijk en barbaars', kan je stellen dat het niet bij de ideologie hoort.

Vergelijk het met FOK!. Als iedereen hier zegt, die TerryStone is een mongool, daar willen wij niks mee te maken hebben. Zelfs FOK!'s leiding geeft je een permban en wil je hier niet zien, kan je jezelf dan nog steeds FOK!kers noemen omdat je dat zelf vindt?
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:24:09 #78
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160871578
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik vind dat jij en een aantal anderen nu moet stoppen om steeds de nazi's, het facisme of de holocaust er bij te halen. Ik wil de mods ook verzoeken om hier tegen op te treden, want het wordt vervelend.
Welkom op het internet, waar iedereen mag zeggen wat 'ie vindt.
Flesje bier
pi_160871596
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De aanslagen laten natuurlijk wel zien dat de inlichtingsdiensten het werk niet geheel in de vingers hebben.

3 missers in 16 maanden in West-Europa.
En in Nederland slechts een misser in 15 jaar tijd. Er zijn dus ook best successen te melden.

Niet zo somberen. Ik voel mij totaal niet onveilig in West-Europa.
pi_160871616
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mwah... geloven in een onzichtbaar opperwezen vind ik vrij extreem. ;)
Ja, vind ik ook, religie maakt meer kapot dan je lief is. :(
pi_160871628
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef Honeymoon het volgende:

[..]

Bullshit.
Klopt wrs een kleine minderheid, maar de rest keurt het niet per se af wrs.
I´m back.
pi_160871644
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt wrs een kleine minderheid, maar de rest keurt het niet per se af wrs.
Hoe kom jij toch aan die achterlijke cijfers? :D
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:25:30 #83
24533 ACT-F
pi_160871647
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dat zijn Erdogan en Putin. :(
Zeker niet Putin! Juist niet!!! Erdogan is mede-sponsor. De hoofdsponsor mensen, jullie kunnen het!
pi_160871652
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef byah het volgende:
99% van de extremisten is moslim
Dat zij je moeder ook vannacht. _O_

Ik. _O_
pi_160871661
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Moslimlanden doen evengoed mee aan het bombarderen van IS.
pi_160871663
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Pertinent onwaar, wat een onzin!
Taqiyya-pleegster.
pi_160871670
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hoe kom jij toch aan die achterlijke cijfers? :D
CBS.
I´m back.
pi_160871679
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:26:10 #89
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_160871686
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren.

Mensen die willen blijven doen of religie's en ideologieën totaal geen invloed hebben en alles wat slecht is alleen maar daden van enkelingen zijn, kun je aan de hand van een verwijzing naar andere foute ideologieën het tegendeel laten zien.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:26:15 #90
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160871693
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef ExTec het volgende:

[..]

Lekkere godwin weer.

Jij vult niet voor mensen in wat hun ideologie inhoudt, dat doen die mensen zelf, lijkt me. Als jij op basis van jouw eigen invulling van een ideologie de basis voor het leven van een miljard mensen wil verbieden, denk ik dat de godwin de verkeerde kant op gemaakt wordt.
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:26:16 #91
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160871694
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoofddoekporno :9~
Ik krijg geen reactie meer van d'r ;( maar ben wel benieuwd wat ze van plan is met de knietjes dan!
N/A
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:26:22 #92
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_160871699
Is Bansheeboy hier al gespot? Heeft hij toevallig nog een zwager/oom/neef/nicht met een broodjes/kebabzaak daar vlakbij?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_160871705
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef byah het volgende:
99% van de extremisten is moslim
Bedankt voor het delen van deze interessante statistiek.
Kun je er misschien iets meer over vertellen?
pi_160871717
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Nee, want mensen die te grof zijn jegens moslims, of voortdurend offtopic gaan, krijgen ook gewoon een waarschuwing. Die Godwins zijn een irritante dooddoener aan het worden en het is niet goed voor de discussie als islam-critici steeds moeten uitleggen dat ze geen nazi zijn.
pi_160871722
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:25 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Zeker niet Putin! Juist niet!!! Erdogan is mede-sponsor. De hoofdsponsor mensen, jullie kunnen het!
Flikker toch op man, Putin is een waardeloze dictator net zoals Erdogan en al zijn vriendjes. :(
pi_160871735
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En in Nederland slechts een misser in 15 jaar tijd. Er zijn dus ook best successen te melden.

Niet zo somberen. Ik voel mij totaal niet onveilig in West-Europa.
Je streeft natuurlijk wel naar zo min mogelijk doden. Net zoals vliegtuigdoden ook weinig voorkomen maar de branche streeft continu naar meer veiligheid.
pi_160871749
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:25 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dat zij je moeder ook vannacht. _O_

Ik. _O_
De jouwe ook ;)
pi_160871775
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dat is eng, zeg. :{.
I´m back.
pi_160871812
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Voor zover je van één ideologie kan spreken, neemt men wel degelijk afstand van dit gebeuren. Zoals je kan zeggen dat de katholieke kerk afstand neemt van dingen als de Paus zich ergens tegen uitspreekt, kan je dat bij de islam natuurlijk ook doen.

Als zoveel mensen binnen de ideologie zeggen: 'dit is niet ons geloof, dit is walgelijk en barbaars', kan je stellen dat het niet bij de ideologie hoort.

Vergelijk het met FOK!. Als iedereen hier zegt, die TerryStone is een mongool, daar willen wij niks mee te maken hebben. Zelfs FOK!'s leiding geeft je een permban en wil je hier niet zien, kan je jezelf dan nog steeds FOK!kers noemen omdat je dat zelf vindt?
Als het gewoon een doctrine die te vinden is in de Bijbel zou je daar prima de katholieke kerk op af rekenen. Sterker nog, de katholieke kerk wordt ook afgerekend op de pedo schandalen die er geweest zijn omdat er binnen de kerk van alles plaats vond om die schandalen onder het tapijt te vegen.

De Islam als ideologie geeft vrij heldere instructies wat te doen met ongelovigen ed. ook al zijn er aanhangers die dat niet serieus nemen.
Ik vind het raar dat je zoooooo graag voor religie een uitzondering wilt maken....
pi_160871817
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee, want mensen die te grof zijn jegens moslims, of voortdurend offtopic gaan, krijgen ook gewoon een waarschuwing. Die Godwins zijn een irritante dooddoener aan het worden en het is niet goed voor de discussie als islam-critici steeds moeten uitleggen dat ze geen nazi zijn.
Klopt Allah weten zij zijn beste mensen.
I´m back.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:28:35 #101
24533 ACT-F
pi_160871820
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Flikker toch op man, Putin is een waardeloze dictator net zoals Erdogan en al zijn vriendjes. :(
Het goede antwoord is Saudi Arabië. Het land waar we onze brandstof vandaan halen. We zijn de indirecte sponsors van IS. Enig idee waarom SA Assad wil verdrijven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')