Nou weet niet hoor, die Trump gooit binnen twee weken dat hij president is zijn eerste atoombom.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dus wordt het tijd voor ander beleid: De ideeën van Wilders, Trump en Orbán. Ik denk dat die een stuk effectiever zijn.
geloof is niet hetzelfde als religiequote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee bidden is een geloofshandeling, een ongelovig kan nimmer bidden.
Het heeft de haat jegens Amerika enorm versterktquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Onzin. Dat eeuwige schuldgeven aan het westen
Yep, en dan per ongeluk op North-Carolina ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou weet niet hoor, die Trump gooit binnen twee weken dat hij president is zijn eerste atoombom.
Bij een ongelovige noemen we dat duimenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee bidden is een geloofshandeling, een ongelovig kan nimmer bidden.
Grenzen sluiten en illegaliteit hard aanpakken is geen Koude Oorlog 2.0.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koude oorlog 2.0, nee dàt helpt
Met de huidige technologie is dat het slopen van de aarde
Dat heeft ook wel wat 'ruimdenkends'; een mooie opsomming van het politieke spectrum, maar zeer netjes de olifant in de kamer genaamd islam niet benoemenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:36 schreef STING het volgende:
[..]
Niet dat ik het eens ben met je ongezouten uitspraak, maar hoezo zou dat Wilders vrij pleiten van blaam?
Volgens mij wordt er vooral betoogd dat de voedingsbodem inmenging in het Midden-Oosten is; in dit specifieke geval bommen op Syrië.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit kwam ik net tegen:
[ afbeelding ]
Prima boodschap dit, maar het is al te laat hiervoor.
Dus dan gaan ze aanslagen plegen in Antwerpen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het heeft de haat jegens Amerika enorm versterkt
Kom op man, je kan beter als dit. Ik ben het soms tot op zekere hoogte met je eens, maar dit slaat alles.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zij hebben deze mensen hier naartoe gehaald. Voorzien van huizen en riante uitkeringen. Royale kindregelingen zodat ze op kosten van de staat enorme gezinnen konden stichten. En elke kritiek op dat beleid werd afgedaan als fascistisch en extreem-rechts.
grapig ik zit je post te lezen en ik vraag me af of ik het wel goed gelezen heb.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
geloof is niet hetzelfde als religie
Dat zou ideaal zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koude oorlog 2.0, nee dàt helpt
Daar heeft het niets mee te maken. De moslims willen een kalifaat in Europa en gaan dat bereiken met dit soort aanslagen. Dat willen ze al 1400 jaar en is ze ook al bijna een keer gelukt. Dat zie je overal in landen waar moslims de overhand krijgen. Staat los van de inmenging in internationale kwesties. Anders zouden er nu ook wel aanslagen in bijvoorbeeld Hongarije zijn, ook Navo-lid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:38 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er vooral betoogd dat de voedingsbodem inmenging in het Midden-Oosten is; in dit specifieke geval bommen op Syrië.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kom op man, je kan beter als dit. Ik ben het soms tot op zekere hoogte met je eens, maar dit slaat alles.
Correctquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef matthias24 het volgende:
[..]
grapig is zit je post te lezen en ik vraag me af of ik het wel goed gelezen heb.
geloof is niet hetzelfde als religie?
Eens, de redenenen ook, onderdrukking en genocide en weet ik veel wat, dat is in zoveel landen het geval maar hier moest men zonodig het land binnenvallenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hadden ons niet moeten bemoeien met Iraq en Syrie
Nee joh. Trump is een blaaskaak, maar geen totaalidioot. Bovendien is de president tegenwoordig vooral een puppet. Als de VS al een atoombom ergens gooien dan zal dat zeker niet zijn omdat enkel een passant zoals de president dat wil.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou weet niet hoor, die Trump gooit binnen twee weken dat hij president is zijn eerste atoombom.
Goed argument.quote:
Ja laten we poorten van de hel maar meteen volledig opentrekkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef Peachbird het volgende:
Het is duidelijk dat we een sterke EU nodig hebben geleid door een ondemocratisch princiepe daar democratien een groot gevaar zijn waar ze landsbelangen opwerpen en negatieve elementen zoals nationalisme dat ten grondslag ligt aan xenofobie en situaties als oorlogen tussen natiestaten.
Het kruid uit het vat halen door alle landgrenzen op te doeken en als één multicultureel volk met hier en daar kleine opstootjes die makkelijk door EU orde troepen opgelost kunnen worden is de enige en juiste weg. Het is de ultieme veiligheid die we hiermee bereiken! Denk u in hoe mooi het leven zou zijn in een wereld zonder georganiseerde culturen die elkaar met militair wapentuig bestoken, een Europa waar een flitsmacht elk opstootje met gemak aankan, wat een utopie leek is met uw roep om een redder uit deze verschrikkelijke situatie mogelijk, daarom.. de EU.
Ons heiland, ons voorbeeld, ons leider in donkere dagen vol nationalistische dictators zoals de anexerende stalin aanbidder poetin en volkerenmoord met gifgas plegende assad.. dit zijn de gevaren waar wij samen een EU moeten vormen.
één leger, één volk, één cultuur. de multicultuur die ons zoveel voorspoed bracht, en zoveel meer zal brengen!!!
en stel nou dat het schiphol was? zou je het dan nog wel durven?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Brussel Airport ga ik nu dus ook mooi niet meer vanaf vertrekken
Dit vind ik zo sneu he (en nogmaals voor diegenen die het niet weten ik heb Turkse ouders).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |