abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:37:31 #151
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160872262
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dus wordt het tijd voor ander beleid: De ideeën van Wilders, Trump en Orbán. Ik denk dat die een stuk effectiever zijn.
Nou weet niet hoor, die Trump gooit binnen twee weken dat hij president is zijn eerste atoombom.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:37:50 #152
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160872271
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee bidden is een geloofshandeling, een ongelovig kan nimmer bidden.
geloof is niet hetzelfde als religie
Laffe huichelaar
  Redactie Sport dinsdag 22 maart 2016 @ 21:37:56 #153
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160872275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Onzin. Dat eeuwige schuldgeven aan het westen :r
Het heeft de haat jegens Amerika enorm versterkt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_160872283
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nou weet niet hoor, die Trump gooit binnen twee weken dat hij president is zijn eerste atoombom.
Yep, en dan per ongeluk op North-Carolina ofzo.
BFF met GGMM
pi_160872285
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee bidden is een geloofshandeling, een ongelovig kan nimmer bidden.
Bij een ongelovige noemen we dat duimen :7
pi_160872292
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Koude oorlog 2.0, nee dàt helpt

Met de huidige technologie is dat het slopen van de aarde
Grenzen sluiten en illegaliteit hard aanpakken is geen Koude Oorlog 2.0.

Bovendien Koude oorlog 2.0? Dat is de EU nu aan het veroorzaken met Oekraïne en Rusland. Maar dat is een geheel ander onderwerp.
pi_160872296
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:36 schreef STING het volgende:

[..]

Niet dat ik het eens ben met je ongezouten uitspraak, maar hoezo zou dat Wilders vrij pleiten van blaam?
Dat heeft ook wel wat 'ruimdenkends'; een mooie opsomming van het politieke spectrum, maar zeer netjes de olifant in de kamer genaamd islam niet benoemen ;)
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:38:29 #158
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_160872304
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit kwam ik net tegen:

[ afbeelding ]

Prima boodschap dit, maar het is al te laat hiervoor.
Volgens mij wordt er vooral betoogd dat de voedingsbodem inmenging in het Midden-Oosten is; in dit specifieke geval bommen op Syrië.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_160872306
quote:

[..]

Het heeft de haat jegens Amerika enorm versterkt
Dus dan gaan ze aanslagen plegen in Antwerpen?
pi_160872311

En hiermee sluit ik af.

Goede avond,

LK (die vroeg op moet om te werken :{ )

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2016 21:42:39 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 maart 2016 @ 21:38:44 #161
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_160872312
Mensen die alle moslims over één kam scheren zijn wat mij betreft net zo fout en dom als de terroristen. Ze doen precies hetzelfde als IS, maar hebben het niet door. Als ze de kans zouden hebben zouden ze het liefst ook zoveel mogelijk moslims omleggen om er van af te zijn.

Ik zeg niet dat we niet hard moeten optreden, integendeel zelfs. In Nederland zijn we te makkelijk en veel te soft met dit soort tuig. Die kinderen die bijvoorbeeld zitten te juichen na een aanslag moeten opgepakt worden en samen met hun ouders op een lekkend bootje ergens in een oceaan gedumpt worden. Dat zijn namelijk de terroristen van morgen. Hetzelfde geldt voor idioten die naar Syrië gaan om daar mee te vechten. Nooit meer terugnemen, familie ook meteen die kant op sturen met een enkeltje.

Zeggen dat alle moslims slecht zijn en ze allemaal op moeten zouten is weer een ander uiterste en teken van zwakte, onbeschaafdheid en domheid.
pi_160872324
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zij hebben deze mensen hier naartoe gehaald. Voorzien van huizen en riante uitkeringen. Royale kindregelingen zodat ze op kosten van de staat enorme gezinnen konden stichten. En elke kritiek op dat beleid werd afgedaan als fascistisch en extreem-rechts.
Kom op man, je kan beter als dit. Ik ben het soms tot op zekere hoogte met je eens, maar dit slaat alles. :{
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_160872326
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

geloof is niet hetzelfde als religie
grapig ik zit je post te lezen en ik vraag me af of ik het wel goed gelezen heb.

geloof is niet hetzelfde als religie? :')
pi_160872333
quote:

[..]

Koude oorlog 2.0, nee dàt helpt
Dat zou ideaal zijn.

Het communisme is immers verslagen zonder al te veel bloedvergieten.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_160872347
Het is duidelijk dat we een sterke EU nodig hebben geleid door een ondemocratisch princiepe daar democratien een groot gevaar zijn waar ze landsbelangen opwerpen en negatieve elementen zoals nationalisme dat ten grondslag ligt aan xenofobie en situaties als oorlogen tussen natiestaten.
Het kruid uit het vat halen door alle landgrenzen op te doeken en als één multicultureel volk met hier en daar kleine opstootjes die makkelijk door EU orde troepen opgelost kunnen worden is de enige en juiste weg. Het is de ultieme veiligheid die we hiermee bereiken! Denk u in hoe mooi het leven zou zijn in een wereld zonder georganiseerde culturen die elkaar met militair wapentuig bestoken, een Europa waar een flitsmacht elk opstootje met gemak aankan, wat een utopie leek is met uw roep om een redder uit deze verschrikkelijke situatie mogelijk, daarom.. de EU.

Ons heiland, ons voorbeeld, ons leider in donkere dagen vol nationalistische dictators zoals de anexerende stalin aanbidder poetin en volkerenmoord met gifgas plegende assad.. dit zijn de gevaren waar wij samen een EU moeten vormen.

één leger, één volk, één cultuur. de multicultuur die ons zoveel voorspoed bracht, en zoveel meer zal brengen!!!

*O*
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_160872352
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:38 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er vooral betoogd dat de voedingsbodem inmenging in het Midden-Oosten is; in dit specifieke geval bommen op Syrië.
Daar heeft het niets mee te maken. De moslims willen een kalifaat in Europa en gaan dat bereiken met dit soort aanslagen. Dat willen ze al 1400 jaar en is ze ook al bijna een keer gelukt. Dat zie je overal in landen waar moslims de overhand krijgen. Staat los van de inmenging in internationale kwesties. Anders zouden er nu ook wel aanslagen in bijvoorbeeld Hongarije zijn, ook Navo-lid.
pi_160872354
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:38 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Kom op man, je kan beter als dit. Ik ben het soms tot op zekere hoogte met je eens, maar dit slaat alles. :{
:')
pi_160872355
Brussel Airport ga ik nu dus ook mooi niet meer vanaf vertrekken :')
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:39:48 #169
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160872361
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef matthias24 het volgende:

[..]

grapig is zit je post te lezen en ik vraag me af of ik het wel goed gelezen heb.

geloof is niet hetzelfde als religie? :')
Correct
Laffe huichelaar
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:39:54 #170
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_160872368
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

We hadden ons niet moeten bemoeien met Iraq en Syrie
Eens, de redenenen ook, onderdrukking en genocide en weet ik veel wat, dat is in zoveel landen het geval maar hier moest men zonodig het land binnenvallen :'). Ja Irak heeft WMD!!! Oh nee toch niet...

Kijk wat een teringbende het is geworden en wat voor een broeinest van ellende het nu is.

Tuurlijk was het kut en gebeurde er dingen die wij in onze landen absoluut niet willen, maar wat er aan is gedaan helpt niet.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:40:06 #171
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_160872376
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nee joh. Trump is een blaaskaak, maar geen totaalidioot. Bovendien is de president tegenwoordig vooral een puppet. Als de VS al een atoombom ergens gooien dan zal dat zeker niet zijn omdat enkel een passant zoals de president dat wil.
pi_160872393
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef Beursaap het volgende:

[..]

:')
Goed argument. :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:40:42 #173
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160872398
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef Peachbird het volgende:
Het is duidelijk dat we een sterke EU nodig hebben geleid door een ondemocratisch princiepe daar democratien een groot gevaar zijn waar ze landsbelangen opwerpen en negatieve elementen zoals nationalisme dat ten grondslag ligt aan xenofobie en situaties als oorlogen tussen natiestaten.
Het kruid uit het vat halen door alle landgrenzen op te doeken en als één multicultureel volk met hier en daar kleine opstootjes die makkelijk door EU orde troepen opgelost kunnen worden is de enige en juiste weg. Het is de ultieme veiligheid die we hiermee bereiken! Denk u in hoe mooi het leven zou zijn in een wereld zonder georganiseerde culturen die elkaar met militair wapentuig bestoken, een Europa waar een flitsmacht elk opstootje met gemak aankan, wat een utopie leek is met uw roep om een redder uit deze verschrikkelijke situatie mogelijk, daarom.. de EU.

Ons heiland, ons voorbeeld, ons leider in donkere dagen vol nationalistische dictators zoals de anexerende stalin aanbidder poetin en volkerenmoord met gifgas plegende assad.. dit zijn de gevaren waar wij samen een EU moeten vormen.

één leger, één volk, één cultuur. de multicultuur die ons zoveel voorspoed bracht, en zoveel meer zal brengen!!!

*O*
Ja laten we poorten van de hel maar meteen volledig opentrekken
pi_160872405
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Brussel Airport ga ik nu dus ook mooi niet meer vanaf vertrekken :')
en stel nou dat het schiphol was? zou je het dan nog wel durven?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 maart 2016 @ 21:41:24 #175
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_160872422
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nee, Turkije zit niet in de EU :+
Dit vind ik zo sneu he (en nogmaals voor diegenen die het niet weten ik heb Turkse ouders).

In Turkije was er geen nationale rouw of wat dan ook na de aanslagen (zowel in Istanbul als Ankara). De paar honderd mensen die een optocht hielden tegen terrorisme werden begroet met traangas en waterkanonnen. Erdogan kon het allemaal weinig boeien want de ene keer zat hij bij een bruiloft en de andere keer bij een bijeenkomst waar hij nog doodleuk een opmerking maakte dat hij een bepaalde artiest heeft moeten missen door de aanslagen.

Waarom verwachten zoveel Turken respect en medeleven uit Europa terwijl de regering in hun eigen land er geen kut om geeft. Ik snap het echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')