Het goede antwoord is Saudi Arabië. Het land waar we onze brandstof vandaan halen. We zijn de indirecte sponsors van IS. Enig idee waarom SA Assad wil verdrijven?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Flikker toch op man, Putin is een waardeloze dictator net zoals Erdogan en al zijn vriendjes.
Geloof me, dat wil je niet.quote:
Ja, maar je gaat ook niet alle vliegtuigen aan de grond houden in een poging het aantal slachtoffers tot 0 te recuderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je streeft natuurlijk wel naar zo min mogelijk doden. Net zoals vliegtuigdoden ook weinig voorkomen maar de branche streeft continu naar meer veiligheid.
Hetzelfde zou je kunnen zeggen voor Nazi's die geen gruweldaden hebben gepleegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekkere godwin weer.
Jij vult niet voor mensen in wat hun ideologie inhoudt, dat doen die mensen zelf, lijkt me. Als jij op basis van jouw eigen invulling van een ideologie de basis voor het leven van een miljard mensen wil verbieden, denk ik dat de godwin de verkeerde kant op gemaakt wordt.
Klopt, daarom, cultureel-marxisme ftw.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:29 schreef LelijKnap het volgende:
Het christendom is eeuwenlang, en ook nog de afgelopen decennia (al dan niet met pen), bevochten. Met goede rede me dunkt.
Zeker heb ik daar een idee van, waarom is dat relevant?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het goede antwoord is Saudi Arabië. Het land waar we onze brandstof vandaan halen. We zijn de indirecte sponsors van IS. Enig idee waarom SA Assad wil verdrijven?
Nee maar je controleert wel de mensen die jouw vliegtuig instappen. Net zoals je mensen moet controleren die jouw land binnen komen (grenscontroles dus).quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat ook niet alle vliegtuigen aan de grond houden in een poging het aantal slachtoffers tot 0 te recuderen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekkere godwin weer.
Jij vult niet voor mensen in wat hun ideologie inhoudt, dat doen die mensen zelf, lijkt me. Als jij op basis van jouw eigen invulling van een ideologie de basis voor het leven van een miljard mensen wil verbieden, denk ik dat de godwin de verkeerde kant op gemaakt wordt.
Minimaal net zo extremistisch als zelfmoordterroristen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
Godsamme zit ik mijn tijd te verdoen met fokkers die spreken over het uitroeien van moslims in plaats van aan mijn scriptie te werken.
Naar de Saudi's wijzen zoals anderen al eerder deden hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus als het een ideologie is, moet je als ideologie er zelf voor zorgen dat niemand binnen die ideologie mongolide dingen doet? Alleen afstand doen van die dingen is niet genoeg?
Ik ben zelf ook absoluut geen voorstander van religie, of dat nu de Islam of het Christendom of Jodendom is. Jij bent echter bezig miljoenen mensen zich te laten verantwoorden voor de daden van enkelen, die diezelfde Islam misbruiken om hun daden te verantwoorden. Ja het is opvallend dat het tegenwoordig héél vaak Moslims zijn die terroristische aanslagen plegen, maar dat geeft jou en met jou niemand anders het recht om dan maar te zeggen dat we alle Moslims uit West-Europa moeten weren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, want mensen die te grof zijn jegens moslims, of voortdurend offtopic gaan, krijgen ook gewoon een waarschuwing. Die Godwins zijn een irritante dooddoener aan het worden en het is niet goed voor de discussie als islam-critici steeds moeten uitleggen dat ze geen nazi zijn.
Geen aandacht vragen maar aan je scriptie beginnen, hup.. wegwezen hier!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
Godsamme zit ik mijn tijd te verdoen met fokkers die spreken over het uitroeien van moslims in plaats van aan mijn scriptie te werken.
Omdat je het je allemaal persoonlijk aantrekt. Wel logisch overigens, maar bedenk wel dat je hun domheid toch niet verandert.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
Je punt? Want in landen zoals Irak en Turkije worden om de haverklap aanslagen gepleegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Moslimlanden doen evengoed mee aan het bombarderen van IS.
Dat is zeer relevant voor ons. SA wil een gasleiding aanleggen naar Turkije, maar Assad werkt niet mee. Weet je waarom niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zeker heb ik daar een idee van, waarom is dat relevant?![]()
En het MO kan wat mij betreft de pleuris krijgen, wij doen al genoeg.
hear hearquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit kwam ik net tegen:
[ afbeelding ]
Prima boodschap dit, maar het is al te laat hiervoor.
Daar helpt de techniek tegen, tegen mensen die ineens als moslim de kolder in hun kop krijgen, helpt techniek niet tegen, gekkie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat ook niet alle vliegtuigen aan de grond houden in een poging het aantal slachtoffers tot 0 te recuderen.
Ik heb nog nooit zulke bullshit gelezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit kwam ik net tegen:
[ afbeelding ]
Weer iemand die van ellende een stukje small art probeert te fabriceren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit kwam ik net tegen:
[ afbeelding ]
Wat ik net allemaal las was in mijn ogen zo erg dat ik even super moslima wilde uithangen. Dit moet idd wel voldoende zijn zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je het je allemaal persoonlijk aantrekt. Wel logisch overigens, maar bedenk wel dat je hun domheid toch niet verandert.
Verslavend hè?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |