Uitroeien van moslims? Ten eerste zie ik geen reacties die daar over gaan. Ten tweede zou dat niet getoleerd worden op FOK!.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
Godsamme zit ik mijn tijd te verdoen met fokkers die spreken over het uitroeien van moslims in plaats van aan mijn scriptie te werken.
Ja, natuurlijk, macht, dat is het antwoord op alles. Hij wil zijn 'grip' niet kwijt raken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is zeer relevant voor ons. SA wil een gasleiding aanleggen naar Turkije, maar Assad werkt niet mee. Weet je waarom niet?
Nou ja, in elk geval de instelling en het bewustzijn dat de islam geen uitzondering behoeft, zeker daar die in vele gevallen hetzelfde is als het (oude) christendom.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, daarom, cultureel-marxisme ftw.
Volgens mij was jij hetquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Uitroeien van moslims? Ten eerste zie ik geen reacties die daar over gaan. Ten tweede zou dat niet getoleerd worden op FOK!.
Indeed, mensen zoals Wilders creëren zo zelf de demonen waar ze ons voor 'waarschuwen'.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit kwam ik net tegen:
[ afbeelding ]
Prima boodschap dit
Toch nog mensen die verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit kwam ik net tegen:
[ afbeelding ]
Prima boodschap dit, maar het is al te laat hiervoor.
Het gaat om de vraag of de kwaal het middel rechtvaardigt. En ik voel niets voor het inleveren van welvaart voor een beetje meer schijnveiligheid. Dat terwijl ik mij nu niet eens onveilig voel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee maar je controleert wel de mensen die jouw vliegtuig instappen. Net zoals je mensen moet controleren die jouw land binnen komen (grenscontroles dus).
Maar goed, ik ga nu een lekker biertje pakken..
Het standaard riedeltje dat we al 15 jaar horen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit kwam ik net tegen:
[ afbeelding ]
Wij kunnen dit inderdaad prima zelf doen, door miljoenen moslims te importeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit kwam ik net tegen:
[ afbeelding ]
twitter:GemeenteUtrecht twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 16:30:53De Domtoren wordt vanavond in de kleuren van de Belgische vlag uitgelicht uit solidariteit met de slachtoffers van de aanslagen in Brussel. reageer retweet
twitter:TurkseGenc twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:12:04@GemeenteUtrecht Geen waarde voor de leven van Turken? İstanbul aanslaag bij ISIS, Ankara aanslaag bih PKK etc etc? #ShameOnYouUtrecht! reageer retweet
Nee, die demonen worden gecreëerd door GroenLinks, SP, D66 en PvdA die deze mensen welkom heten in ons land.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:34 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed, mensen zoals Wilders creëren zo zelf de demonen waar ze ons voor 'waarschuwen'.
En de hoeveelheid aanslagen neemt alleen maar toe.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het standaard riedeltje dat we al 15 jaar horen.
We hadden ons niet moeten bemoeien met Iraq en Syriequote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het standaard riedeltje dat we al 15 jaar horen.
Kan jij het je niet voorstellen, dat mensen ook zonder lidmaatschap van een bepaalde kerkgenootschap bidden?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:33 schreef icloud het volgende:
Toch raar dat iedereen nu oproept tot pray maar dat de kerken leegstromen en het aantal gelovige nog nooit zo laag was, over hypocriet gesproken.
Nee, Turkije zit niet in de EUquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:34 schreef Odaiba het volgende:
twitter:GemeenteUtrecht twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 16:30:53De Domtoren wordt vanavond in de kleuren van de Belgische vlag uitgelicht uit solidariteit met de slachtoffers van de aanslagen in Brussel. reageer retweet
twitter:TurkseGenc twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:12:04@GemeenteUtrecht Geen waarde voor de leven van Turken? İstanbul aanslaag bij ISIS, Ankara aanslaag bih PKK etc etc? #ShameOnYouUtrecht! reageer retweet
Dus wordt het tijd voor ander beleid: De ideeën van Wilders, Trump en Orbán. Ik denk dat die een stuk effectiever zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
En de hoeveelheid aanslagen neemt alleen maar toe.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, die demonen worden gecreëerd door GroenLinks, SP, D66 en PvdA die deze mensen welkom heten in ons land.
Dit. Het is er alleen maar erger door geworden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hadden ons niet moeten bemoeien met Iraq en Syrie
Onzin. Dat eeuwige schuldgeven aan het westenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hadden ons niet moeten bemoeien met Iraq en Syrie
Schrappen gewoon die handel, we hebben het christendom ook klein gekregen. 82% van de bevolking ziet een kerk niet meer van binnen en neemt toe naar gelang de ouderen creperen. Krijgen we ook voor mekaar bij die gare moslims. Moeten we wel laïcistisch worden iig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval de instelling en het bewustzijn dat de islam geen uitzondering behoeft, zeker daar die in vele gevallen hetzelfde is als het (oude) christendom.
Niet dat ik het eens ben met je ongezouten uitspraak, maar hoezo zou dat Wilders vrij pleiten van blaam?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, die demonen worden gecreëerd door GroenLinks, SP, D66 en PvdA die deze mensen welkom heten in ons land.
Zij hebben deze mensen hier naartoe gehaald. Voorzien van huizen en riante uitkeringen. Royale kindregelingen zodat ze op kosten van de staat enorme gezinnen konden stichten. En elke kritiek op dat beleid werd afgedaan als fascistisch en extreem-rechts.quote:
Dat doet hij niet, dat maak jij ervan. Ik vind het echt stuitend hoe jij praat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Onzin. Dat eeuwige schuldgeven aan het westen
Koude oorlog 2.0, nee dàt helptquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dus wordt het tijd voor ander beleid: De ideeën van Wilders, Trump en Orbán. Ik denk dat die een stuk effectiever zijn.
Nee bidden is een geloofshandeling, een ongelovig kan nimmer bidden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Kan jij het je niet voorstellen, dat mensen ook zonder lidmaatschap van een bepaalde kerkgenootschap bidden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |