Wat had Irak met 9/11 te maken?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik raad je aan je toch in te leven in de families die zoveel mensen kwijt raakte tijdens de aanvallen op de twin towers op 9/11 voordat je de de inval op irak bekritiseert, ik vind het nogal respectloos naar die mensen.
Islamquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:43 schreef Joezi het volgende:
20 topics al, we zijn op dreef. Al iets meer bekend over het motief?
Volgens mij worden terroristen gewoon doodgeschoten en komt Abdeslam nooit meer vrij. Die hebben echt heel weinig rechten hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Angst zaaien, zodat ze nog meer rechten krijgen. De natuurlijke reactie binnen Europa is namelijk niet keihard aanpakken, maar nog meer rechten geven zoals eigen vrije dagen, de woorden "pasen" en "kerst" uit het openbaar verbannen, gebedsruimtes en kledingvoorschriften.
Ik begrijp die opmerking wel.. eerder in dit topic schreef iemand al dat het door "ons" komt. Steeds al zoiets gebeurt, roept een groep mensen dat het eigenlijk onze schuld is. En dat de oplossing is dat we moslims nog meer rechten moeten geven. Dat is de weg-met-ons-mentaliteit.quote:
Door aanslagen te plegen krijgen Europeanen een nog grotere hekel aan de islam, waardoor het makkelijker wordt om iedereen te bekeren.quote:
Die kopstukken wel, maar de massa krijgt steeds meer rechten en de islam is steeds prominenter aanwezig. Ik schrik mij keer op keer weer kapot als ik na een weekje Warschau of Budapest weer in Nederland kom.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Volgens mij worden terroristen gewoon doodgeschoten en komt Abdeslam nooit meer vrij. Die hebben echt heel weinig rechten hoor.
What goes around comes aroundquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
De Franse denker Guillaume Faye heeft dit allang voorspeld.
Een vertaling van één van zijn esseys:
http://joostniemoller.nl/(...)europese-catastrofe/
Het lijkt er op dat we nu in "scenario 1" zitten, wat mij betreft een van de vervelendste omdat het alleen maar erger kan worden.
Doe je nu een soort persiflage?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door aanslagen te plegen krijgen Europeanen een nog grotere hekel aan de islam, waardoor het makkelijker wordt om iedereen te bekeren.
Dat klinkt enigszins paradoxaal, maar....Oh wacht, dat is het ook.
Dit is weer een staaltje de ideologieën ontkennen en heel nauw naar individuen kijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef STING het volgende:
[..]
Da's helaas een issue en een voedingsbodem voor mensen zoals Wilders.
Dan is het natuurlijk interessant om te weten, waarom de meeste religieuze wel in vrede met elkaar kunnen leven
Ben ook erg benieuwd. Misschien vinden ze het stiekem heel belangrijk wat de gemiddelde westerling van ze vindt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit vind ik zo sneu he (en nogmaals voor diegenen die het niet weten ik heb Turkse ouders).
In Turkije was er geen nationale rouw of wat dan ook na de aanslagen (zowel in Istanbul als Ankara). De paar honderd mensen die een optocht hielden tegen terrorisme werden begroet met traangas en waterkanonnen. Erdogan kon het allemaal weinig boeien want de ene keer zat hij bij een bruiloft en de andere keer bij een bijeenkomst waar hij nog doodleuk een opmerking maakte dat hij een bepaalde artiest heeft moeten missen door de aanslagen.
Waarom verwachten zoveel Turken respect en medeleven uit Europa terwijl de regering in hun eigen land er geen kut om geeft. Ik snap het echt niet.
Die grootmacht is Rusland. Ome Putin betaalt Assad om die gasleiding tegen te houden. Dat is heel slim van Putin, want concurrentie is kut en hij wil zijn aardgas natuurlijk wel als politiek instrument gebruiken om Europa op de knieën te krijgen als het hem uitkomt. Als die gasleiding er komt is Putin zijn macht kwijt. Daarom is hij heel actief met vliegtuigjes in dat gebied. Ome Erdogan vond dat niet zo leuk, want hij wil die gasleiding juist wel. En daar gingen twee vliegtuigjes uit de lucht. Toen werd Putin boos op Erdogan. De rest ken je wel. De EU staat achter Turkije, want ook zij willen die gasleiding zodat Putin zijn politieke instrument verliest. De VS staan achter Europa, we zijn immers NATO-partners en Rusland is stom bezig. Om die reden heeft de NATO IS heel lang met rust gelaten, want het kwam ze wel goed uit dat Assad werd verdreven om die gasleiding aan te leggen. Het is helaas een beetje geëscaleerd met IS, want het kerndoel wil niet echt lukken (valt vies tegen zo'n oorlog), maar de propaganda van IS is onverminderd doorgegaan en daar ondervinden wij nu de gevolgen van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:33 schreef BoneThugss het volgende:
Ja, natuurlijk, macht, dat is het antwoord op alles. Hij wil zijn 'grip' niet kwijt raken.
We kunnen beter helemaal niets doen en er niet meer over praten want straks worden ze nog boos... oh wacht dat maakt allemaal geen flikker uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door aanslagen te plegen krijgen Europeanen een nog grotere hekel aan de islam, waardoor het makkelijker wordt om iedereen te bekeren.
Dat klinkt enigszins paradoxaal, maar....Oh wacht, dat is het ook.
Zou het?quote:
Tuurlijk wel, we stemmen toch D66, groenlinks en het pvda' die zijn voor ons hard aan het werk om wat ooit een utopie was nu toch echt mogelijk te makenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar was iemand wel mee bezig rond de jaren 1940 , maar dat hebben we allemaal tegen gewerkt dus dat zal nooit werken
Nope. Ik heb nooit over het uitroeien van moslims gesproken. Dat sommige mensen dat er in lezen omdat ze het willen zien (zodat ze mij als een of andere duivel kunnen wegzetten) is wat anders. Ik heb wel eens gezegd dat de islam vernietigd moet worden, maar dat is wat anders dan het uitroeien van moslims. De islam is immers ook vernietigd als moslims de islam hebben afgezworen, de islam is geen etniciteit.quote:
dus wat is het toekomstbeeld?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:47 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, we stemmen toch D66, groenlinks en het pvda' die zijn voor ons hard aan het werk om wat ooit een utopie was nu toch echt mogelijk te maken
Wat een heerlijkheid zal het zijn denk je toch in.
Kort door de bocht natuurlijk dat het onze eigen schuld is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik begrijp die opmerking wel.. eerder in dit topic schreef iemand al dat het door "ons" komt. Steeds al zoiets gebeurt, roept een groep mensen dat het eigenlijk onze schuld is. En dat de oplossing is dat we moslims nog meer rechten moeten geven. Dat is de weg-met-ons-mentaliteit.
Dit heb ik zelf getiept uit mijn liefde voor de EU en waar de EU voor staat, dit is praktisch gezien het doel van de EU en al haar gezegende handlangers zoals asscher en rutte, echte leiders zoals ons volk dat helaas steeds xenofober wordt en steeds minder op de hoogte is van belangrijke zaken waar onze leiders in den haag aan werken' verdient en voor zich doet dienen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan geknipt en geplakt?
Probleem zijn ook the moderates hoor, zei Harris, waar ik het mee eens ben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:38 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hiermee sluit ik af.
Goede avond,
LK (die vroeg op moet om te werken)
Een stad met een grote populatie moslimmigranten die zich zijn gaan afzonderen en zich politiek bedreigd voelen, waarvan er een voor Europa statistisch boven gemiddelde hoeveelheid in Syrie is gaan vechten.... Een drukke toeristische stad in het midden van een van de grootste economische clusters ter wereld (randstad).quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, behalve als je het geografisch bekijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |