abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2016 @ 21:44:42 #201
137949 Disana
pi_160872565
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ik raad je aan je toch in te leven in de families die zoveel mensen kwijt raakte tijdens de aanvallen op de twin towers op 9/11 voordat je de de inval op irak bekritiseert, ik vind het nogal respectloos naar die mensen.
Wat had Irak met 9/11 te maken?
pi_160872567
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:43 schreef Joezi het volgende:
20 topics al, we zijn op dreef. Al iets meer bekend over het motief?
Islam
pi_160872571
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Angst zaaien, zodat ze nog meer rechten krijgen. De natuurlijke reactie binnen Europa is namelijk niet keihard aanpakken, maar nog meer rechten geven zoals eigen vrije dagen, de woorden "pasen" en "kerst" uit het openbaar verbannen, gebedsruimtes en kledingvoorschriften.
Volgens mij worden terroristen gewoon doodgeschoten en komt Abdeslam nooit meer vrij. Die hebben echt heel weinig rechten hoor. ;)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:45:01 #204
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160872577
Azarkan bij de tafel van Tijs is zo'n smerig wegkijkertje.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:45:03 #205
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160872581
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Niet happen joh
Laffe huichelaar
pi_160872585
De Franse denker Guillaume Faye heeft dit allang voorspeld.

Een vertaling van één van zijn esseys:
http://joostniemoller.nl/(...)europese-catastrofe/

Het lijkt er op dat we nu in "scenario 1" zitten, wat mij betreft een van de vervelendste omdat het alleen maar erger kan worden.
pi_160872606
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef STING het volgende:

[..]

Leg uit :7
Het ligt eraan dat "wij" bombarderen en het ligt eraan dat "wij" discrimineren, zoiets.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:45:56 #208
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_160872619
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef Disana het volgende:

[..]

:+.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_160872627
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef STING het volgende:

[..]

Leg uit :7
Ik begrijp die opmerking wel.. eerder in dit topic schreef iemand al dat het door "ons" komt. Steeds al zoiets gebeurt, roept een groep mensen dat het eigenlijk onze schuld is. En dat de oplossing is dat we moslims nog meer rechten moeten geven. Dat is de weg-met-ons-mentaliteit.
pi_160872635
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Hoe dan?
Door aanslagen te plegen krijgen Europeanen een nog grotere hekel aan de islam, waardoor het makkelijker wordt om iedereen te bekeren.

Dat klinkt enigszins paradoxaal, maar....Oh wacht, dat is het ook.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160872666
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Volgens mij worden terroristen gewoon doodgeschoten en komt Abdeslam nooit meer vrij. Die hebben echt heel weinig rechten hoor. ;)
Die kopstukken wel, maar de massa krijgt steeds meer rechten en de islam is steeds prominenter aanwezig. Ik schrik mij keer op keer weer kapot als ik na een weekje Warschau of Budapest weer in Nederland kom.
pi_160872673
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
De Franse denker Guillaume Faye heeft dit allang voorspeld.

Een vertaling van één van zijn esseys:
http://joostniemoller.nl/(...)europese-catastrofe/

Het lijkt er op dat we nu in "scenario 1" zitten, wat mij betreft een van de vervelendste omdat het alleen maar erger kan worden.
What goes around comes around
pi_160872676
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Door aanslagen te plegen krijgen Europeanen een nog grotere hekel aan de islam, waardoor het makkelijker wordt om iedereen te bekeren.

Doe je nu een soort persiflage?
I´m back.
pi_160872683
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef STING het volgende:

[..]

Da's helaas een issue en een voedingsbodem voor mensen zoals Wilders.
Dan is het natuurlijk interessant om te weten, waarom de meeste religieuze wel in vrede met elkaar kunnen leven
Dit is weer een staaltje de ideologieën ontkennen en heel nauw naar individuen kijken.

Maar kijken we naar de invloedssferen, dan is de islamitische invloedssfeer alles behalve vredig. En niet alleen wanneer het westen zich er mee bemoeit, ook onderling vechten ze elkaar de tent uit.

De (voormalig, overwegend) christelijke invloedssfeer is wel relatief vredig.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:47:16 #215
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160872689
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit vind ik zo sneu he (en nogmaals voor diegenen die het niet weten ik heb Turkse ouders).

In Turkije was er geen nationale rouw of wat dan ook na de aanslagen (zowel in Istanbul als Ankara). De paar honderd mensen die een optocht hielden tegen terrorisme werden begroet met traangas en waterkanonnen. Erdogan kon het allemaal weinig boeien want de ene keer zat hij bij een bruiloft en de andere keer bij een bijeenkomst waar hij nog doodleuk een opmerking maakte dat hij een bepaalde artiest heeft moeten missen door de aanslagen.

Waarom verwachten zoveel Turken respect en medeleven uit Europa terwijl de regering in hun eigen land er geen kut om geeft. Ik snap het echt niet.
Ben ook erg benieuwd. Misschien vinden ze het stiekem heel belangrijk wat de gemiddelde westerling van ze vindt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:47:17 #216
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_160872691
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:33 schreef BoneThugss het volgende:

Ja, natuurlijk, macht, dat is het antwoord op alles. Hij wil zijn 'grip' niet kwijt raken. :(
Die grootmacht is Rusland. Ome Putin betaalt Assad om die gasleiding tegen te houden. Dat is heel slim van Putin, want concurrentie is kut en hij wil zijn aardgas natuurlijk wel als politiek instrument gebruiken om Europa op de knieën te krijgen als het hem uitkomt. Als die gasleiding er komt is Putin zijn macht kwijt. Daarom is hij heel actief met vliegtuigjes in dat gebied. Ome Erdogan vond dat niet zo leuk, want hij wil die gasleiding juist wel. En daar gingen twee vliegtuigjes uit de lucht. Toen werd Putin boos op Erdogan. De rest ken je wel. De EU staat achter Turkije, want ook zij willen die gasleiding zodat Putin zijn politieke instrument verliest. De VS staan achter Europa, we zijn immers NATO-partners en Rusland is stom bezig. Om die reden heeft de NATO IS heel lang met rust gelaten, want het kwam ze wel goed uit dat Assad werd verdreven om die gasleiding aan te leggen. Het is helaas een beetje geëscaleerd met IS, want het kerndoel wil niet echt lukken (valt vies tegen zo'n oorlog), maar de propaganda van IS is onverminderd doorgegaan en daar ondervinden wij nu de gevolgen van.

Je leest het goed, de NATO heeft IS heel lang z'n gang laten gaan om de bovenstaande reden. De NATO zijn wij. De sponsors van IS zijn wij. Maar je snapt natuurlijk dat de NATO-regeringsleiders een rookgordijn nodig hebben om de waarheid te verdoezelen. Het zijn de terroristen die het gedaan hebben. Maar hoe komen zij toch aan die middelen? Niemand die het zich afvraagt. Een rode waas met islam islam en nog islam houdt dat tegen. Dat is koren op de molen van zowel de NATO als SA. Je moet er toch niet aan denken dat de werkelijkheid NATO vs. Rusland is. Want dat is een oorlog waar je liever niet aan wilt beginnen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_160872700
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We kunnen beter helemaal niets doen en er niet meer over praten want straks worden ze nog boos... oh wacht dat maakt allemaal geen flikker uit.
pi_160872710
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Islam
Zou het? O-)
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_160872714
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef RAVW het volgende:

[..]

daar was iemand wel mee bezig rond de jaren 1940 , maar dat hebben we allemaal tegen gewerkt dus dat zal nooit werken
Tuurlijk wel, we stemmen toch D66, groenlinks en het pvda' die zijn voor ons hard aan het werk om wat ooit een utopie was nu toch echt mogelijk te maken _O_

Wat een heerlijkheid zal het zijn denk je toch in.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_160872732
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Volgens mij was jij het
Nope. Ik heb nooit over het uitroeien van moslims gesproken. Dat sommige mensen dat er in lezen omdat ze het willen zien (zodat ze mij als een of andere duivel kunnen wegzetten) is wat anders. Ik heb wel eens gezegd dat de islam vernietigd moet worden, maar dat is wat anders dan het uitroeien van moslims. De islam is immers ook vernietigd als moslims de islam hebben afgezworen, de islam is geen etniciteit.
pi_160872745
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:47 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, we stemmen toch D66, groenlinks en het pvda' die zijn voor ons hard aan het werk om wat ooit een utopie was nu toch echt mogelijk te maken _O_

Wat een heerlijkheid zal het zijn denk je toch in.
dus wat is het toekomstbeeld?
pi_160872762
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik begrijp die opmerking wel.. eerder in dit topic schreef iemand al dat het door "ons" komt. Steeds al zoiets gebeurt, roept een groep mensen dat het eigenlijk onze schuld is. En dat de oplossing is dat we moslims nog meer rechten moeten geven. Dat is de weg-met-ons-mentaliteit.
Kort door de bocht natuurlijk dat het onze eigen schuld is.
Wel te verwachten dat mensen gelijk een oorzaak willen kunnen aanwijzen.

Ik vind het veel te ver gaan om de moslims als groep verantwoordelijk te houden, voor de daden van een few brainwashed personen. Wel kunnen we denk ik de hulp van mensen die moslim zijn goed gebruiken, hoe we het tij kunnen keren.
pi_160872769
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Waar heb je dit vandaan geknipt en geplakt?
Dit heb ik zelf getiept uit mijn liefde voor de EU en waar de EU voor staat, dit is praktisch gezien het doel van de EU en al haar gezegende handlangers zoals asscher en rutte, echte leiders zoals ons volk dat helaas steeds xenofober wordt en steeds minder op de hoogte is van belangrijke zaken waar onze leiders in den haag aan werken' verdient en voor zich doet dienen.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_160872787
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:38 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En hiermee sluit ik af.

Goede avond,

LK (die vroeg op moet om te werken :{ )
Probleem zijn ook the moderates hoor, zei Harris, waar ik het mee eens ben.
Zij willen nl. voorkomen dat er überhaupt een discussie ontstaat over hun religie. En dus is er niet wezenlijk een discussie idd, want niemand wil iemand zijn gekke geloofje ontzien.

Ik denk dat behalve Harris niet veel mensen begrijpen wat dit zou inhouden.
I´m back.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:50:06 #225
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_160872794
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:43 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom, behalve als je het geografisch bekijkt.
Een stad met een grote populatie moslimmigranten die zich zijn gaan afzonderen en zich politiek bedreigd voelen, waarvan er een voor Europa statistisch boven gemiddelde hoeveelheid in Syrie is gaan vechten.... Een drukke toeristische stad in het midden van een van de grootste economische clusters ter wereld (randstad).

Nee? Jij zou niet weten waarom? Ok, mang. Ok.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')