Dot mag er wel uit denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik denk waar is Z&G toch ineens heen?![]()
Zit meestal wel mobiel, dus zal proberen zo vaak mogelijk de OP aan te passen, maar vergeef me als ik er niet zo snel mee ben![]()
Neeeehquote:
Gewoon alvast voor de volgendequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
We kunnen je ook weer onderaan het lijstje zetten ...
In de kraamweekquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:28 schreef Dot. het volgende:
Ja daagIk dacht vandaag nog aan dat verhaal van mignonne of wup over die man die het in de kraamweek wel weer tijd vond
Brr, het idee alleen al. Maar twee vind ik helemaal prima. Ons gezin van vier
Dat dromen idd... mozeskriebel, over mn ex en oude vrienden en ruzie en drama...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:47 schreef Twinkle20 het volgende:
O ik wou al zeggen .. Ik zet je er gewoon weer bij hoor Dot... No problemo!
![]()
Maar brrr nee ik moet er ook echt niet aan denken in je kraamweek. Hoewel het in sommige culturen heel 'normaal' blijkt te zijn, heb ik mij wel eens laten vertellen![]()
Heerlijk genieten nu jij! En Ono ook al!! Fijn om te lezen dat de bv zo lekker gaat en dat het gewoon als een logisch iets aanvoelde direct al na de bevalling... Zo stel ik het mij ook voor, hoewel mijn vorige twee kindjes dus op kv zijn groot geworden
![]()
En trouwens dat slechte slapen hoort er idd een beetje bij ono.. Dat herinner ik mij nog wel van de vorige twee keren. En echt dat dromen van mij ...
.. Mijn god dat gaat echt nergens over
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:13 schreef Dot. het volgende:
Een half uur na d'r geboorte belden ze vanaf de anesthesie dat ik naar boven mocht komen![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:31 schreef onomatopee het volgende:
Ik herken haar bewegingen uit de buik, het gewriemel met haar handjes wat ze eerst achter mijn bekken deed, haar billen die precies zo in mijn handen passen als toen ze die in de buik naar buiten stak, het hieltje wat scheef onder mijn ribben zat houdt ze ook nu precies zo scheef.. Onze dochter![]()
![]()
Indoor speelhalhel? Vindt Melba geweldig en wordt er doodmoe van!quote:Op zondag 20 maart 2016 07:18 schreef Crumpette het volgende:
Haat aan hormonale slapeloosheid![]()
moge! Wat zal ik vandaag eens met mijn kleine bundel energie omdernemen?
Lastig te komen zonder auto! Het is idd nog een beetje nat nu, dus ik dacht vanochtend maar even rustig aan (W kijkt momenteel postman pat terwijl ik koffie zetquote:Op zondag 20 maart 2016 07:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Indoor speelhalhel? Vindt Melba geweldig en wordt er doodmoe van!
Ja ik weet niet precies waar ze zitten bij jullie. Oh of de Bert en Ernie indoorspeeltuin in Kijkduin, Franny zei dat die heel leuk is.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:20 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Lastig te komen zonder auto! Het is idd nog een beetje nat nu, dus ik dacht vanochtend maar even rustig aan (W kijkt momenteel postman pat terwijl ik koffie zet) en dan vanmiddag mag hij buiten rausen. Heb ik vervolgens ook niet de hele middag een kapotstuk kind
maar slechts een uur.
Hier idem! Qua sporttight dan en afzakken. Ik ben vanmorgen even op onderzoek uit geweest en denk dat ik binnenkort die bij Noppies doe. Een vrouw uit mijn sportclubje (zwangeren) loopt daarin en het ziet er mooi uitquote:Op zondag 20 maart 2016 14:06 schreef Veruca_Assault het volgende:
Ik sport op redelijk hoog niveau en wil dat blijven doen. Echter zakt mijn 3/4 legging nu al af tot dat irritante punt onder je pens zeg maar. Kortom: zwangerschapssportlegging (kijk hoe lang dat woord is ❤). Mamalicious heeft ze en noppies (online speurtocht). Ik wil online bestellen maar welke is het fijnst? Wil niet van die losse, dunne flubber stof maar stevige compressie achtige leggings. Wie heeft ervaring?
Verder ben ik van de een op de andere dat niet meer misselijk en denk ik dat het mis is, uiteraard. Vrijdag echooooooo.
Oh echtquote:Op zondag 20 maart 2016 14:31 schreef Molo het volgende:
Ik heb een lossere legging van ASOS en een flink stevige van Marks & Spencers.
Hier vandaag net als Arja 27 weken
En net onder de douche voor het eerst lekkende tetten
Wat goed! En spannend! En aaaaaaaa jij had toch op werk gegrapt over twins?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:04 schreef Roomsnoes het volgende:
Jongons! Ik heb donderdag bloed laten prikken omdat ik de termijn van mijn zwangerschap wilde laten bepalen (zo gaat dat hier). En nu kreeg ik net een sms, waarin staat dat ik volgens hun metingen rond 8-9 weken zwanger ben. Terwijl ik zelf op 6.3 ofzo uitkom. Ze zei ook dat de bloeding waarvan ik dacht dat het de miskraam in feb wellicht een innestelingsbloeding was. Maar ik kan dat niet matchen met mijn heul regelmatige cylcus, want dan zou ik 10+ weken zijn.
Nu ben ik bang dat die verhoogde waarden miss een tweelingzwangerschap betekenen. Ik heb geen idee wat ze meten eigenlijk. Gelijk maar een echo besteld voor morgen, 10.45![]()
Eh ja.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:19 schreef Svane het volgende:
[..]
Wat goed! En spannend! En aaaaaaaa jij had toch op werk gegrapt over twins?
Spannend!! Ben benieuwd wat er uit de echo komt.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:04 schreef Roomsnoes het volgende:
Jongons! Ik heb donderdag bloed laten prikken omdat ik de termijn van mijn zwangerschap wilde laten bepalen (zo gaat dat hier). En nu kreeg ik net een sms, waarin staat dat ik volgens hun metingen rond 8-9 weken zwanger ben. Terwijl ik zelf op 6.3 ofzo uitkom. Ze zei ook dat de bloeding waarvan ik dacht dat het de miskraam in feb wellicht een innestelingsbloeding was. Maar ik kan dat niet matchen met mijn heul regelmatige cylcus, want dan zou ik 10+ weken zijn.
Nu ben ik bang dat die verhoogde waarden miss een tweelingzwangerschap betekenen. Ik heb geen idee wat ze meten eigenlijk. Gelijk maar een echo besteld voor morgen, 10.45![]()
Als we het eerder 'weten', dan kiezen we eerderquote:Op zondag 20 maart 2016 16:17 schreef Fieder het volgende:
Wat spannend Room! Succes morgen
Ela kiezen jullie de naam na de geboorte?
20 weken vandaag![]()
Moest meteen aan jou denken Dot! http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-35855544quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 16:27 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Moest meteen aan jou denken Dot! http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-35855544
Maar je bedoelde vast die andere Kes...
Room, spannend! Als het echt twins zijn, kunnen ze op je werk helemaal hun buik natmaken
Zo herkenbaarquote:Op zondag 20 maart 2016 16:21 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Als we het eerder 'weten', dan kiezen we eerdermaar vooralsnog vinden we ze allemaal mooi en weten we nog niet zeker welke echt bij ons kindje hoort.
Tenzij jongetje, daar hebben we eigenlijk nog steeds maar één naam voor (dezelfde als die we vorige keer ook al hadden voor een jongetje). En voor meisjes drie die allemaal kans maken. Eén van de meisjes-kanshebbers is ook de jongensnaam trouwens.Om het maar even nog wat ingewikkelder te maken.
Maar er is dan twijfel, mocht het een meisje zijn, of we dan de enige jongensnaam al willen opofferen of dat we die dan nog moeten bewaren voor als we nog een kindje willen hierna?!
Heb je daarna geen zwangerschapstesten meer gedaan om te zien of die steeds lichter werden?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Nouja, het was een heeeele vroege miskraam, waarbij ik minder bloed verloor dan bij een menstruatie. En van stolsels was zo vroeg ook geen sprake. Nou ja, we gaan t zien
Nee, en daar heb ik nu wel spijt van. Ik heb een aantal dagen getest, waarvan de dag voor de bloeding een witte test. En toen dus die bloeding met buikkrampen, dus ik vond testen er na niet nodig. Ik vond die testen ook erg confronterend, en ik bloedde, dus voor mij geen twijfel. Nog steeds niet, als ik heel eerlijk ben.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Heb je daarna geen zwangerschapstesten meer gedaan om te zien of die steeds lichter werden?
Spannend zeg!
Als je n witte test had lijkt het mij ook duidelijk... dus of je maakt veel hcg aan of jij hebt de meerlingkaart deze rondequote:Op zondag 20 maart 2016 17:50 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Nee, en daar heb ik nu wel spijt van. Ik heb een aantal dagen getest, waarvan de dag voor de bloeding een witte test. En toen dus die bloeding met buikkrampen, dus ik vond testen er na niet nodig. Ik vond die testen ook erg confronterend, en ik bloedde, dus voor mij geen twijfel. Nog steeds niet, als ik heel eerlijk ben.
oh my! Spannnnneeeeeennnnnddd!quote:Op zondag 20 maart 2016 18:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Het waren snelle en duidelijke strepen ja. Nou ja, ik ga het proberen naast me neer te leggen tot morgenochtend 10.45 (as if)
Ik had bij beide zwangerschappen ook een hoog HCG, de gyn was toen ook oprecht bang voor een meerling (na IUI). De eerste echo was daarom vroeg gepland en ze vertelde achteraf dat ze tijdens haar vakantie had gekeken naar de uitslag van die echo. Bij mij zou een meerlingzwangerschap een groot medisch risico zijn namelijk, maar het was goed gelukkig.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Het waren snelle en duidelijke strepen ja. Nou ja, ik ga het proberen naast me neer te leggen tot morgenochtend 10.45 (as if)
Maar ik baseer mujn gedachte over een tweeling niet op knalstrepen he?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef Arja het volgende:
Ik had ook snel enorme knalstrepen. Ik had een tweeling geweldig gevonden, maar 1 tegelijk heeft ook wel wat.
Je bent er vroeg bijquote:Op zondag 20 maart 2016 21:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben net een commode besteld voor op de babykamer![]()
Ik vind het zo ontzettend leuk dat we dit keer gewoon een kamertje kunnen inrichten voor plukkie.
In principe hebben wij een ledikant met commode eraan vast, maar daar ligt saar nog in, en aangezien plukkie de eerste tijd in de wieg bij ons slaapt, kan saar in haar bedje blijven. Maar dan hadden we dus wel een extra commode nodig, en als saar over gaat naar een peuterbed dan krijgt zij de commode.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:10 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij
Dat moet idd erg fijn zijn, de ruimte nu!
Gvr ik zie nu pas dat je nickname Roomsnoes is en niet Roomsoesquote:Op zondag 20 maart 2016 20:17 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Maar ik baseer mujn gedachte over een tweeling niet op knalstrepen he?
Dat zou superfijn zijn! M of L is okquote:Op zondag 20 maart 2016 21:03 schreef Piekie81 het volgende:
Oeh, spannend Roomsnoes! Nog een paar uurtjes!
Quoi, ik heb een mamalicious die ik woensdag voor het laatst ga dragen (MIB kost me gewoon te veel van mijn schaarse studietijd die ik nu keihard nodig heb), volgens mij een M of L (ligt boven en lui) Als je interesse hebt, laat maar weten. Je woont in de buurt, geloof ik.
Ela, ik heb het gevoel dat er een mooi jommetje in je buik rondzwemt![]()
Dus dat komt helemaal goed met de naam!
Wat heerlijk dat je zo'n fijn gevoel bij de kaartjes hebt. En dat de pijn nu veel minder is.
Ik heb last van nesteldrang, en ik kan er echt even niets mee... De jongens slapen sinds gister samen op zolder en ik wil hun kamer afmaken. Maar de laatste klusdingen moeten nog, dus ik kan nog niet verder. En ik moet studeren, naar college, dat soort dingen. Dus ik kan voorlopig nog niet verder
tijd voor chocola
![]()
Oh, ik zie zo uit naar mijn verlof. Gewoon even geen verplichtingen meer, heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben er dus een beetje klaar mee. Heb gewoon een stijve buik. Dat is niet gek, want het hek is van de dam qua groeiOngelofelijk. Ik ben zwanger van een reusje!
(zal morgen een nieuwe foto posten)
Die had ik gehaald (bij gebrek aan pashokje daar..) en net gepast, hij zat lekker en goed maar qua steun deed het echt 3x niks. Als ik rondloop wil ik die dingen wel op z'n plek houdenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:11 schreef Molo het volgende:
Ik heb normaal van die uitgezakte tetta's in cup D/E, maar nu zijn ze van zichzelf veel meer naar 'oempfff ploeing' gegaan
Daarom is voor mij meegroeibh van de HEMA voldoende nu.
Écht heel prachtig komt mijn voorgevel niet uit nu in jurkjes, maar tetten zijn groot zat en het zit wel super lekker, dus ik vind het prima
Naja ze zijn nog wel heel stevig enzo, maar ze bounchen gewoon te erg zonder goede steun. Ik heb alleen een vermoeden dat iets zonder vulling en zonder beugel mij niet gaat geven wat ik zoek. En beugel is hel nu even want dat prikt. Bh's zijn altijd hel geweest. Ik heb 1 soort en mijn hele collectie bestaat uit die bh in verschillende kleurenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:17 schreef Molo het volgende:
Ja als je nu geen harde poef tetten hebt snap ik het hoor
En sowieso is een BH natuurlijk altijd super persoonlijk
Herkenbaar.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:21 schreef Nazil het volgende:
[..]
Naja ze zijn nog wel heel stevig enzo, maar ze bounchen gewoon te erg zonder goede steun. Ik heb alleen een vermoeden dat iets zonder vulling en zonder beugel mij niet gaat geven wat ik zoek. En beugel is hel nu even want dat prikt. Bh's zijn altijd hel geweest. Ik heb 1 soort en mijn hele collectie bestaat uit die bh in verschillende kleurenvan de week maar langs de livera, hopelijk hebben ze daar iets.
Ditquote:Op zondag 20 maart 2016 23:34 schreef Arja het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb elke 1,5 maand een nieuwe bh voorgevormde beugelbh gekocht in een cup groter
Ik had er 1 van cariwell: http://www.carriwell.nl/seamless/padded-nursing-bra.aspquote:Op zondag 20 maart 2016 23:21 schreef Nazil het volgende:
[..]
Naja ze zijn nog wel heel stevig enzo, maar ze bounchen gewoon te erg zonder goede steun. Ik heb alleen een vermoeden dat iets zonder vulling en zonder beugel mij niet gaat geven wat ik zoek. En beugel is hel nu even want dat prikt. Bh's zijn altijd hel geweest. Ik heb 1 soort en mijn hele collectie bestaat uit die bh in verschillende kleurenvan de week maar langs de livera, hopelijk hebben ze daar iets.
Zo had ik het ook bij O, en heb 14 maanden bv gegeven. En ze zijn nu weer precies zoals voor de eerste zwangerschap, qua grootte. Dat kan dus ookquote:Op maandag 21 maart 2016 08:15 schreef Fien10 het volgende:
Hier gelukkig geen groeiende boobies. Ze blijven zoals ze waren, en daar ben ik blij om. Niet zwanger had ik altijd wel een redelijke voorgevel maar nu vallen ze helemaal in het niet bij die dikke buik..Ook doen ze totaaaaaal geen pijn. Nu heb ik daar überhaupt al nooit last van gehad gelukkig. Ik hoop wel heel erg dat de borstvoeding gaat lukken. Nu is er nog niets te merken dat mijn lichaam zich daar klaar voor maakt.
Ja heel leukquote:Op maandag 21 maart 2016 06:33 schreef Quoi het volgende:
Poeff ploeink boks!
BH kan nog wel net hier. Shirtjes moet ik deze week anders maar ff online bestellen. Tot die tijd in den jurckjes
Stiekem toch ook wel leuk hè Nazil?
Ja I knowquote:Op maandag 21 maart 2016 07:12 schreef Molo het volgende:
Muppet, niet meer met zere tetten/bh-aansluiting rondlopen hoor, gek mens
Ik heb vannacht toen ik weer eens niet kon slapen eindelijk zwangerschapsjurkjes besteld, ben benieuwd of ze passen en leuk zijn. Pas nu echt steeds minder en wil op vakantie ook wat leuks meenemen. Ik vind het ook wel erg leuk dat je ondanks mijn eigen spekkigheid nu echt heel goed ziet dat ik zwanger ben en dat mag best gezien worden![]()
Roomsnoes, succes met je echo straks! Ben benieuwd wat er uit komt!
Volgens mij kan dat sowieso geen kwaad. Ik zou dragen wat het fijnste zit.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:57 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ja heel leukin de nieuwe shirtjes zie je mijn buik ook zo mooi
![]()
Goed. Ik ga kijken voor die cariwell maar het kan dus geen kwaad om sportbh's (voorlopig) te blijven dragen?
Spannend, ik duim!quote:Op maandag 21 maart 2016 06:57 schreef snoenk het volgende:
En ik mag morgen. Hoop dan een heel mooi kloppend hartje te zien. Gelukkig mogen we al vroeg.
De kat van de buren is gisteren precies drie jaar geworden, dus tijd om te shoppenquote:Op maandag 21 maart 2016 09:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pronken met die buik dames![]()
Vervelend dat het zo'n zeer doet miss C.
Ik zat net te denken dat het een bijzonder jaar is... zondag zijn mijn ouders 35 jaar getrouwd, In Juli is mijn zus 5 jaar getrouwd, en word mijn meisje 2 en in okt/nov komt nr 2![]()
Goede excuses ook om mooie jurkjes te shoppen
Hoera voor poekie! Tijd voor schoenen.quote:Op maandag 21 maart 2016 09:52 schreef Molo het volgende:
[..]
De kat van de buren is gisteren precies drie jaar geworden, dus tijd om te shoppen
Ik heb er nu eentje bij Prenatal gekocht, ik had er al eentje van Marks & Spencer en ik heb er twee bij de HEMA besteld.quote:Op maandag 21 maart 2016 09:50 schreef Arja het volgende:
[..]
Spannend, ik duim!
Waar kopen jullie positiejurkjes? Ik kan vooral veel zwarte of gestreepte jurkjes vinden, maar er is vast ergens een geheim jurkjes-Walhalla voor intimi.
Q met een grijze haar ben je ver over de datum![]()
![]()
Ik heb bij Prenatal een hele leuke gevonden, simpel model maar met een drukke zwart-wit-grijze-fuchsia print waardoor hij heel vrolijk is. Was ook niet zo duur, 25 euro geloof ik. Via Razz heb ik ook nog 2 vrolijke bloemenjurken in blauw en groen die ook oorspronkelijk bij de Prenatal vandaan komen. Dus ik zou daar gaan kijken als je iets anders wil dan zwartquote:Op maandag 21 maart 2016 09:50 schreef Arja het volgende:
[..]
Spannend, ik duim!
Waar kopen jullie positiejurkjes? Ik kan vooral veel zwarte of gestreepte jurkjes vinden, maar er is vast ergens een geheim jurkjes-Walhalla voor intimi.
Q met een grijze haar ben je ver over de datum![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2016 10:25 schreef Molo het volgende:
Ik heb veel kleding in de kleur van mijn ziel. Past altijd![]()
Onder tetten riempjes is goed idee ja, dat is vaak leuk bij bolle zwangerschapspens
Zo kun je een simpel zwart jurkje wel een stuk leuker maken ja! Ik heb zelf eigenlijk geen gekleurde riempjes, alleen eventueel de koordjes die bij de jurken zelf zitten en die zijn meestal alsnog zwartquote:Op maandag 21 maart 2016 10:22 schreef Arja het volgende:
Bedankt voor de tips. Eens met miss c: meer vrolijkheid in jurkjes graag.
Zelf heb ik een zwarte jurk opgeleukt met een roze riempje vlak onder mijn borsten. Soms verwissel ik deze voor een lint van spijkerstof. Gekleurde sneakers eronder en klaar.
King loui is wat boven mijn budget met de naderende verhuizing etc. Mijn man doet me wat als ik zo veel uitgeef aan een jurkje
Ah, das een goeie! Ik kom daar niet meer sinds ik daar nergens meer in pasquote:Op maandag 21 maart 2016 10:36 schreef Molo het volgende:
Steps heeft leuke riempjes die je Los kunt kopen, in allerlei kleuren
Grapjasquote:Op maandag 21 maart 2016 10:25 schreef Molo het volgende:
Ik heb veel kleding in de kleur van mijn ziel. Past altijd![]()
Onder tetten riempjes is goed idee ja, dat is vaak leuk bij bolle zwangerschapspens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
quote:Op maandag 21 maart 2016 11:10 schreef Marjolijntje het volgende:
Iemand nog tips voor fijne (3/4e) leggings trouwens? Ik heb er nu 2 van de H&M, maar die zijn enkellang en ik wil er graag ook nog wat korte bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Unihipili wacht op Roomsnoes
Edit: Oh ik was aan het typen terwijl Roomsnoes typte. Hmm... klinkt niet heel fijn om zoiets te horen. Hoe ben je er zelf onder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Room, niet echt het bericht waarop je hoopt. Wat je zegt ja, hopelijk ruimt je lijf het zelf op. Houden ze het verder in de gaten nu?Mama van F. (2012) en M. (2016)
quote:Op maandag 21 maart 2016 11:26 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik denk nog steeds dat je het meeste zult hebben aan de begeleiding die ik je eerder tipte. Als je wilt, kan zij jou bellen? Scheelt weer een drempel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Room, niet echt het bericht waarop je hoopt. Wat je zegt ja, hopelijk ruimt je lijf het zelf op. Houden ze het verder in de gaten nu?
Als dat toch eens konquote:Op maandag 21 maart 2016 13:43 schreef Molo het volgende:
Overdag bijslapen/rusten als dat kan. Dat is voor mij de manier om beetje de dagen door te komen.
Man kookt gelukkig heerlijk dus dan kan ik na werk lekker tukje doen
He dat heb ik ook! Tenminste mijn hartslag doet dan een aantal slagen heel snel en daarna weer rustiger, maar daar word ik dan ongerust van en dan slaap ik niet want dan ga ik opletten wanneer het weer gebeurt. Erg vervelend. Ben er niet voor naar de huisarts geweest nog, wil ik al een tijdje wel maar het komt er niet van. Paar maanden terug was mn schildklier nog prima (maar toen had ik dit nog niet).quote:Op maandag 21 maart 2016 13:41 schreef Crumpette het volgende:
Room fijn dat je duidelijkheid hebt, ik duim ook mee voor een self-cleaning-oven![]()
.
Hier even niet zo tof. Ik slaap al zeker dik een week erg slecht, maar het wordt nu steeds minder, met snelle hartslag in bed en het gevoel alsof ik een marathon aan het lopen ben. Geen rust om in slaap te komen. Het komt me bekend voor als een snelwerkende schildklier, had ik vorig jaar ook een tijdje.. dus vanmorgen bloed geprikt en vk gebeld en vanmiddag naar de HA en morgen extra controle vk etc. Ik weet niet wat ik ga doen als ik vannacht weer niet slaap.
Hormonen kunnen gekke dingen met je doen en dat maakt het niet minder vervelend of vermoeiend.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:13 schreef Crumpette het volgende:
Schildklier waardes blijken in orde! Fijn, maar nou voel ik me zo mogelijk nog een grotere aansteller #hormonster.
Waarom kun je geen positiejeans aan? Ik heb m ook al aan hoor, nu is t wel de 2e zwangerschap maar toch. Die broeken kun je op 2 plaatsen stellen.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Over kleding gesproken he. Ik ben niet zo van de jurken (zeg maar echt niet). Mijn eigen jeans beginnen strak te zitten en te knellen bij mijn mini buikje, maar ik kan echt nog lang geen positie jeans aan. Wat doen of deden jullie in de tussentijd? Ik heb vandaag met mn knoop open gelopen maar dat is ook niet echt ideaal 😂
Oh dat pas je wel hoor. Dacht ik ookquote:Op maandag 21 maart 2016 19:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Over kleding gesproken he. Ik ben niet zo van de jurken (zeg maar echt niet). Mijn eigen jeans beginnen strak te zitten en te knellen bij mijn mini buikje, maar ik kan echt nog lang geen positie jeans aan. Wat doen of deden jullie in de tussentijd? Ik heb vandaag met mn knoop open gelopen maar dat is ook niet echt ideaal 😂
Je kunt een elastiekje door je knoopsgat doen die dan weer om je knoop kan. Of zo'n flexi-belt, maar die zat net niet goed vond ik.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Oh ja, goeie reminder, ik moet even een nieuwe maat jas fixen op werk, kan nu alleen de bovenste twee knoopjes nog dicht en dat vond de hygiënist niet zo'n top plan (naast dat het er gewoon niet uit zietquote:Op maandag 21 maart 2016 19:39 schreef Nazil het volgende:
[..]
Oh dat pas je wel hoor. Dacht ik ookmaar na gepast te hebben ging het echt prima. Tot die tijd had ik stretch broeken van de h&m zonder knoop maar met elastiek. En van een collega heb ik een belly belt, een elastiek voor tussen de knoop en het knoopsgat. Met een lang shirt er over zie je dan niks, dat doe ik nu nog met mijn werkbroek.
Hoiquote:Op maandag 21 maart 2016 11:17 schreef Roomsnoes het volgende:
1 beeb, kloppend hartje, maar wel een bloedophoping in mijn baarmoeder, vermoedelijk van miskraam in feb. Het vruchtzakje zit wel vast in de baarmoeder, maar als de bloedinh er uit komt is de kans groot dat de beeb meekomt. Hopelijk ruimt mn lijf t bloed zelf op.
Pff
Oh en 6.6, niet 8-9
Ik heb ze wel besteld, maar ik ben best wel slank in mijn taille. Dus dat elastiek/stof (die buikband zegmaar) voor je buik zit nog helemaal los, hangt gewoon los om me heen. Dus dat is echt geen gezicht en zit trouwens ook niet lekkerquote:Op maandag 21 maart 2016 19:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Waarom kun je geen positiejeans aan? Ik heb m ook al aan hoor, nu is t wel de 2e zwangerschap maar toch. Die broeken kun je op 2 plaatsen stellen.
Haha denk dat ik dat dan maar moet proberen ja! Mijn vriend zei al dat ik er dan maar een riem overheen moet doen zodat het niet zo opvalt dat mn knoop los isquote:Op maandag 21 maart 2016 19:40 schreef Dot. het volgende:
[..]
Je kunt een elastiekje door je knoopsgat doen die dan weer om je knoop kan. Of zo'n flexi-belt, maar die zat net niet goed vond ik.
Heb je ze dan wel in je normale maat besteld?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:53 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Ik heb ze wel besteld, maar ik ben best wel slank, dus dat elastiek voor je buik zit nog helemaal los, hangt gewoon los om me heen. Dus dat is echt geen gezicht en zit trouwens ook niet lekker
Ja zeker de rest van de broek (bv bij bovenbenen en billen) zit wel goed. Voor de zekerheid heb ik ook een maat kleiner besteld, maar ik denk niet dat dat het probleem gaat oplossen eigenlijk, ik heb het met normale broeken ook eigenlijk altijd dat het te wijd is bij taille,(kan alleen maar 1 type kopen bij levi's die in 1x goed zit, verder kan ik nergens goede jeans vinden), waarom zou het nu dan anders zijn denk ik dan. Mijn lijf is gewoon vreemd 😜quote:Op maandag 21 maart 2016 19:55 schreef McLaura het volgende:
[..]
Heb je ze dan wel in je normale maat besteld?
Die zou ik even in het te koop (vraag en aanbod dus) topic zetten! Voor mij niet handig, ik heb maat 28 (36) met lengte 36 😁 maar misschien zou iemand anders er wel heel blij mee zijn!quote:Op maandag 21 maart 2016 19:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb heel veel positie spijkerbroeken in maat 42 (34/34) te koop trouwens![]()
Hihi dat klinkt wel ernstig 😉 of had je bij de eerste gewoon een heel klein buikje?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:10 schreef Ereshkigal het volgende:
Oh oh...Ik hou m'n hart vast hier....
Mijn buik neemt echt een mega groeispurt... Op foto lijkt hij nu( 15 weken) al net zo groot als met Flint bij 32 weken!! Is dat normaal dat het zo hard gaat de 2E keer??? En m'n buik voelt ook echt gespannen... Tegen het eind moet ik rollend me eigen voortbewegen geloof ik...
Heb ik ook. De eerste tijd als ik positiejeans droeg, sloeg ik die elastische band dubbel en dan bleef het wel redelijk zitten. Al zit ik wel veel te hijsen op een dag.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Ja zeker de rest van de broek (bv bij bovenbenen en billen) zit wel goed. Voor de zekerheid heb ik ook een maat kleiner besteld, maar ik denk niet dat dat het probleem gaat oplossen eigenlijk, ik heb het met normale broeken ook eigenlijk altijd dat het te wijd is bij taille,(kan alleen maar 1 type kopen bij levi's die in 1x goed zit, verder kan ik nergens goede jeans vinden), waarom zou het nu dan anders zijn denk ik dan. Mijn lijf is gewoon vreemd 😜
Dat is waar idd, herinner het me ineens.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:46 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoi![]()
Onder H.ielke zat ook een hematoom. Ik heb gevloeid tot 12/13 weken (oud bloed) en toen was het weg. Heb het rustig aan gedaan (voor zover dat wil net 2 grotere kinderen) en kreeg nog een echo tussendoor.
Ik vond het doodeng, maar vond het zo fijn om te zien dat de baby duidelijk goed groeide.
Had daarvoor 2 miskramen gehad en we hadden de hoop verloren dat dit wel goed ging. Maar zoals je weet is hij nu een flinke grote stoere gezonde baby![]()
![]()
![]()
Crump hier een soort van gelijke situatiequote:Op maandag 21 maart 2016 13:41 schreef Crumpette het volgende:
Room fijn dat je duidelijkheid hebt, ik duim ook mee voor een self-cleaning-oven![]()
.
Hier even niet zo tof. Ik slaap al zeker dik een week erg slecht, maar het wordt nu steeds minder, met snelle hartslag in bed en het gevoel alsof ik een marathon aan het lopen ben. Geen rust om in slaap te komen. Het komt me bekend voor als een snelwerkende schildklier, had ik vorig jaar ook een tijdje.. dus vanmorgen bloed geprikt en vk gebeld en vanmiddag naar de HA en morgen extra controle vk etc. Ik weet niet wat ik ga doen als ik vannacht weer niet slaap.
Ik had inderdaad bij Flint een heel bescheiden buikje voor de duur van de zwangerschap. Flint was ook veel te klein voor de duur van de zwangerschap achteraf gezien... Dus misschien groeit m'n buik nu juist zoals het had moeten zijn :-)quote:Op maandag 21 maart 2016 20:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Hihi dat klinkt wel ernstig 😉 of had je bij de eerste gewoon een heel klein buikje?
Ik hoop ook elke foto een grotere baby en wazigere vlek te zien. Hang in there *quote:Op maandag 21 maart 2016 20:59 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
De derde echofoto lijkt erg op de mijne ja!
Ben erg benieuwd hoe het verder gaat nu.
Hm dat is wel vervelend dan. Hoop voor je dat het een fase is en dat het over een poosje weer beter wordt!quote:Op maandag 21 maart 2016 21:04 schreef Crumpette het volgende:
Ikke, dat de bloeduitslagen goed zijn betekent nu gewoon dat mijn HA niks voor me kan doen. Ze gaat me geen slaapmiddel oid voorschrijven wegens preggers natuurlijk. Ik praat er morgen even met de VK over, als het hormonaal is hoop ik dan maar dat het ook weer over gaat.ik ben nu maar in bad gegaan en lig al in bed.. beetje lezen zo (een boek).
En helaas heb ik geen achtervang hier beschikbaar, opvang doen we ook niet dus een dagje extra kan ook niet. Maargoed, we zijn de dag weer door en ik hoop nu maar gewoon op slaap. *draait duimen*
Positiejeans is Al-tijd hijsen, van week 3 tot 43zelf loop ik maar gewoon met een afgezakte broek dan.
En ik tot 38.6 met een riem om.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:04 schreef Crumpette het volgende:
Positiejeans is Al-tijd hijsen, van week 3 tot 43zelf loop ik maar gewoon met een afgezakte broek dan.
Jup had ik ook!quote:Op maandag 21 maart 2016 20:38 schreef Miezziej het volgende:
Ik duim voor je Room!
(ik las ook de hele tijd roomsoes)
Net terug van de 20-weken echo. Het is nog steeds een meisje en alles ziet er eigenlijk prima uit. Alleen heeft mijn navelstreng 1 afvoer in plaats van 2, dus krijg ik nog een extra controle in het ziekenhuis en extra groeiecho's. Ze zeiden dat het vaker voorkomt en dat het eigenlijk geen probleem is. Maar toch wel raar hoor, ik heb steeds vreemde dingen, eerst met mijn bloedgroep (rhesus d negatief als ik het goed heb onthoudenmoet in ieder geval nog een keer bloed laten prikken) en nu dit. Heeft iemand hier ook een navelstreng met 1 afvoer?
Ik omschrijf het een beetje krom maar zoiets zei ze, ik bedoel dus 2 vaten in plaats van 3.
quote:
Bedankt voor de tip! Alleen als ik kijk naar de lengte van de broeken van Noppies zijn ze echt te kort voor mij, overal staat 82/83 cm bij maat 28, ik heb minstens 86 cm nodig. Heb er nu een liggen van love2wait die lang genoeg is (maar dus nog wat wijd).quote:Op maandag 21 maart 2016 21:49 schreef Quoi het volgende:
Justme, ik heb goede ervaringen met de noppiesbroeken, ook nog bij een bescheiden buikje. Zitten heerlijk vanaf het begin en geen hijsen. Maar elk figuur is weer anders
Die wordt uitgevoerd bij 32 weken omdat ik niet goed had geluisterdquote:Op maandag 21 maart 2016 22:19 schreef Arja het volgende:
[..]![]()
Miezz ik heb ook iets met Rhesus en moet morgen, bij 27 weken, extra bloedprikken.
Ik hoop dat het deze keer met minder dan 5 prikken lukt![]()
Dat met die navelstreng heb ik niet, maar mijn placenta ligt te dichtbij de echo. Daarom met 30 weken extra echo.
Ik maak me er niet druk om. De kans is klein dat er echt iets aan de hand is en in dat geval is het alleen maar fijn dat duidelijk is wat er moet gebeuren.
Molo wannneer heb jij jouw 30 weken echo?
Ik heb heule lange benen (ben 1.85) en de pijpen zijn lang genoegquote:Op maandag 21 maart 2016 22:21 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Alleen als ik kijk naar de lengte van de broeken van Noppies zijn ze echt te kort voor mij, overal staat 82/83 cm bij maat 28, ik heb minstens 86 cm nodig. Heb er nu een liggen van love2wait die lang genoeg is (maar dus nog wat wijd).
dat heb ik ook nog steeds een beetje. Maar mijn gewone broeken klemde gewoon mijn maag af, dus draag ze we al vanaf 11 weken ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:53 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Ik heb ze wel besteld, maar ik ben best wel slank in mijn taille. Dus dat elastiek/stof (die buikband zegmaar) voor je buik zit nog helemaal los, hangt gewoon los om me heen. Dus dat is echt geen gezicht en zit trouwens ook niet lekker
Zo dat is snel gegaan! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:07 schreef Lamb29 het volgende:
Ik stond lang genoeg bovenaan
Meld met baby uit buik!
Gisteren is onze zoon E.zra R.une geboren na een snelle, natuurlijke bevalling!
3572gr en om 12.37u geboren! Alles gaat prima! Rond 18.00 waren we al thuis
Wat tof! Dus nu alleen nog maar rustig aan voorbereidenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:45 schreef Arja het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ons huis nu officieel verkocht is? De handtekeningen staan en ze hebben geen financieel voorbehoud.
Daar moest ik ook meteen aan denken!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:11 schreef Leonietje83 het volgende:
Gefeliciteerd Lamb, met de geboorte van je zoon! Mooie naam (ken je het lied van (Acda en) de Munnik over zoontje E.zra? ♡)
Bovenaan voelt heel eng... maar gezien het enorme aantal aprilkindjes was ik er wel al redelijk op voorbereid. #dedagdiejewistdatzoukomenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef Svane het volgende:
Leonietje aaaaaa je staat bovenaan ja! Hoe voelt dat nou? Is de sekse bij jou een verrassing?
Dat ja... ik hou niet zo van unisex. Maar ben dus als de dood dat er ineens een bekende binnenkomt en m'n mandje met roze/blauwe kleertjes ziet. Zou het heel vervelend vinden als na maanden van heel veel moeite doen om het geheim te houden, m'n buurvrouw het zo te weten komt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:13 schreef Unihipili het volgende:
Sneaky kleertjes kopen staat toch los van het geslacht? Of ben je bang dat iemand ziet dat je roze danwel blauwe kleding koopt?
Van harte gefeliciteerd! Geniet met jullie verse jongetje erbij!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:07 schreef Lamb29 het volgende:
Ik stond lang genoeg bovenaan
Meld met baby uit buik!
Gisteren is onze zoon E.zra R.une geboren na een snelle, natuurlijke bevalling!
3572gr en om 12.37u geboren! Alles gaat prima! Rond 18.00 waren we al thuis
Ooooooh dan val ik nog buiten de top 10, nog maaaaaanden te gaan!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
Gefeliciteerd Lamb! Leuke naam!
Top 10 nu dus hier! Komt goed uit dat vandaag de vloer gelegd is in de babykamer en deze volgende week geleverd wordt. Nu wordt het echt
Verder las ik een hoop goede berichten. Jeej daarvoor
Ik dacht nog wel snel te zijn geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:27 schreef Limone het volgende:
Gehehe 'lambrisering'![]()
Gefeliciteerd Lamb!![]()
Ik las dat Leonietje nog lang niet van plan was te bevallen, dus ik blijf voorlopig nog ff nr 10.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:45 schreef Svane het volgende:
[..]
Ooooooh dan val ik nog buiten de top 10, nog maaaaaanden te gaan!
Veel positiebroeken hebben in de "taille" (daar waar je anders een riem zou doen) elastiek die je met koopjes kunt aantrekken/vast zetten. Scheelt hijsenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik las dat Leonietje nog lang niet van plan was te bevallen, dus ik blijf voorlopig nog ff nr 10.
Ik vond trouwens zw.broeken ook de hel toen m'n buik nog niet zo groot was. Gaat nu steeds beter, maar sommige zitten nog steeds niet echt lekker. Hijsen is het codewoord!!
Hmja dat is niet heel motiverend/zorgzaam van je baas. Je kunt er toch niks aan doen dat je je zo voelt? Ik snap dat het allemaal tegenvalt, maar geef niet jezelf de schuld oke? Beetje lief doen voor jezelfquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dacht naar werk toe goed bezig te zijn door aan te geven dat ik om bovenstaande reden wel thuis zou werken, want stilzitten kan ik wel, dus kan ik ook achter een laptop. Maar baas gaf aan dat ik het toch echt aan moet geven als het niet gaat en dan maar weer ziekmelden. Vind het alleen zo lullig, ik was pas net een week terugEn de eerste helft van de zwangerschap ging zo goed, dit valt me echt heel erg tegen van mezelf...
Dat is wel fijn om achter de hand te hebben!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:06 schreef Svane het volgende:
Onze badkamer komt trouwens niet op de plaats van de oude badkamer, dus stél dat het vertraging oploopt is het superjammer, maar hebben we gewoon de oude badkamer tot onze beschikking.is nu een compleet lege kamer waar we nooit in komen.
Maar dat advies ligt er dus al (sinds 2 december 2015):quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:45 schreef Arja het volgende:
Ik heb nog gevraagd naar inenting tegen kinkhoest en hoe zij erover denken maar zij wachten het advies van de gezondheidsraad af.
Die van de H&M helaas niet....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Veel positiebroeken hebben in de "taille" (daar waar je anders een riem zou doen) elastiek die je met koopjes kunt aantrekken/vast zetten. Scheelt hijsen.
Snel genoeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:59 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel snel te zijn geweest
Dat dus... dus beetje gek als je verloskundige zegt het advies te willen afwachten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:28 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Maar dat advies ligt er dus al (sinds 2 december 2015):
https://www.gezondheidsra(...)st-doel-en-strategie
"Vaccinatie van zwangere vrouwen dient onderdeel te worden van bestrijding kinkhoest"
Wat lief! Dankje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:41 schreef Leonietje83 het volgende:
Mignonne, fijn een reactie vanuit het vak!Aan het begin van m'n zwangerschap had ik zoooooveel aan jouw reacties! Nogmaals dank daarvoor.
Kinkhoest is een bacteriequote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:00 schreef Arja het volgende:
Snoenk jeeeeeeej!
Vivi dank voor de link en mignonne voor de aanvulling. Ik zal morgen de vk mailen.
Ik blijf het toch beetje eng idee vinden om een beetje van het virus in te spuiten of zo. Zal wel psychisch zijn.
Miss c wat een pech met je ribben en de pijn.
Dat is omdat je antistoffen na verloop van tijd weer gaan afnemen, en antistoffen vooral in het 3e trimester goed over de placenta heen gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:09 schreef Mazou het volgende:
Ik las op internet wel dat dit pas kan in het 3e trimester. Klopt die info en weet iemand waarom?
Hmmm jullie hebben me inmiddels overtuigd om die inenting ook te gaan halen. Bijna derde trimester dus mooi op tijdquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat is omdat je antistoffen na verloop van tijd weer gaan afnemen, en antistoffen vooral in het 3e trimester goed over de placenta heen gaan.
Ah, dank je! Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat is omdat je antistoffen na verloop van tijd weer gaan afnemen, en antistoffen vooral in het 3e trimester goed over de placenta heen gaan.
Ik heb het er met man ook over gehad en aangezien wij op een dorp wonen met vrij hoge gereformeerde mensen aantal, heb ik besloten het die enting ook te halen tzt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:09 schreef Mazou het volgende:
Interessante materie wel. Ik heb het er vanavond thuis eens over gehad, en we zijn het er wel over eens dat we het vaccin graag willen laten zetten tzt.
Ik las op internet wel dat dit pas kan in het 3e trimester. Klopt die info en weet iemand waarom?
Oooh nee...quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:21 schreef Molo het volgende:
Weer goedgekeurd door verloskundige![]()
Bloeddruk wel tikkie hoog dus zal richting einde zwangerschap wel te hoog worden denk ik. Maar ja, weinig aan te doen nu begreep ik.
Fijn advies gekregen over vakantie en wat te regelen en mee te nemen, top service
Alleen wel de wachtkamer ondergekotst omdat ik toilet daar niet redde en het in één keer omhoog kwam
Nee was gelukkig de enige, pfewwwwquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oooh nee...nog volle wachtkamer ook zeker
![]()
Balen van je bloeddruk.
Update! Update!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:12 schreef Ereshkigal het volgende:
Na 2 dagen wat zeurderige buikpijn vanmorgen toch maar t ziekenhuis gebeld. Kon pas morgen komen. Nog geen minuut nadat ik had opgehangen wordt ik terug gebeld dat ze vanmiddag om 3 uur toch nog een plekje hebben zo lief dat ze terug belde! Verwacht niks ergs denk echt m'n banden en baarmoeder dat opgerekt wordt maar merk dan weer de angst dat het mis gaat op speelt als je iets voelt wat niet thuis te brengen is....
quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind het ook fijn dat personen als Mignonne, Wupwup en Vivi hier ronddwarrelen![]()
Heb al veel aan jullie adviezen gehad!
Voor Vietnam heb ik DTP gekregen, en niet DKTP. DTP is de "standaard", maar dat zou je even kunnen nakijken in je gele boekje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:25 schreef Arja het volgende:
Arme molo met je gekots!
Wup ik heb voor ik na vietnam ging ook nog prikken gehad oa voor tetanus. Zal daar kinkhoest ook al in hebben gezeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |