En ik tot 38.6 met een riem om.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:04 schreef Crumpette het volgende:
Positiejeans is Al-tijd hijsen, van week 3 tot 43zelf loop ik maar gewoon met een afgezakte broek dan.
Jup had ik ook!quote:Op maandag 21 maart 2016 20:38 schreef Miezziej het volgende:
Ik duim voor je Room!
(ik las ook de hele tijd roomsoes)
Net terug van de 20-weken echo. Het is nog steeds een meisje en alles ziet er eigenlijk prima uit. Alleen heeft mijn navelstreng 1 afvoer in plaats van 2, dus krijg ik nog een extra controle in het ziekenhuis en extra groeiecho's. Ze zeiden dat het vaker voorkomt en dat het eigenlijk geen probleem is. Maar toch wel raar hoor, ik heb steeds vreemde dingen, eerst met mijn bloedgroep (rhesus d negatief als ik het goed heb onthoudenmoet in ieder geval nog een keer bloed laten prikken) en nu dit. Heeft iemand hier ook een navelstreng met 1 afvoer?
Ik omschrijf het een beetje krom maar zoiets zei ze, ik bedoel dus 2 vaten in plaats van 3.
quote:
Bedankt voor de tip! Alleen als ik kijk naar de lengte van de broeken van Noppies zijn ze echt te kort voor mij, overal staat 82/83 cm bij maat 28, ik heb minstens 86 cm nodig. Heb er nu een liggen van love2wait die lang genoeg is (maar dus nog wat wijd).quote:Op maandag 21 maart 2016 21:49 schreef Quoi het volgende:
Justme, ik heb goede ervaringen met de noppiesbroeken, ook nog bij een bescheiden buikje. Zitten heerlijk vanaf het begin en geen hijsen. Maar elk figuur is weer anders
Die wordt uitgevoerd bij 32 weken omdat ik niet goed had geluisterdquote:Op maandag 21 maart 2016 22:19 schreef Arja het volgende:
[..]![]()
Miezz ik heb ook iets met Rhesus en moet morgen, bij 27 weken, extra bloedprikken.
Ik hoop dat het deze keer met minder dan 5 prikken lukt![]()
Dat met die navelstreng heb ik niet, maar mijn placenta ligt te dichtbij de echo. Daarom met 30 weken extra echo.
Ik maak me er niet druk om. De kans is klein dat er echt iets aan de hand is en in dat geval is het alleen maar fijn dat duidelijk is wat er moet gebeuren.
Molo wannneer heb jij jouw 30 weken echo?
Ik heb heule lange benen (ben 1.85) en de pijpen zijn lang genoegquote:Op maandag 21 maart 2016 22:21 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Alleen als ik kijk naar de lengte van de broeken van Noppies zijn ze echt te kort voor mij, overal staat 82/83 cm bij maat 28, ik heb minstens 86 cm nodig. Heb er nu een liggen van love2wait die lang genoeg is (maar dus nog wat wijd).
dat heb ik ook nog steeds een beetje. Maar mijn gewone broeken klemde gewoon mijn maag af, dus draag ze we al vanaf 11 weken ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:53 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Ik heb ze wel besteld, maar ik ben best wel slank in mijn taille. Dus dat elastiek/stof (die buikband zegmaar) voor je buik zit nog helemaal los, hangt gewoon los om me heen. Dus dat is echt geen gezicht en zit trouwens ook niet lekker
Zo dat is snel gegaan! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:07 schreef Lamb29 het volgende:
Ik stond lang genoeg bovenaan
Meld met baby uit buik!
Gisteren is onze zoon E.zra R.une geboren na een snelle, natuurlijke bevalling!
3572gr en om 12.37u geboren! Alles gaat prima! Rond 18.00 waren we al thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |