abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160841115
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Over kleding gesproken he. Ik ben niet zo van de jurken (zeg maar echt niet). Mijn eigen jeans beginnen strak te zitten en te knellen bij mijn mini buikje, maar ik kan echt nog lang geen positie jeans aan. Wat doen of deden jullie in de tussentijd? Ik heb vandaag met mn knoop open gelopen maar dat is ook niet echt ideaal 😂
Je kunt een elastiekje door je knoopsgat doen die dan weer om je knoop kan. Of zo'n flexi-belt, maar die zat net niet goed vond ik.
  maandag 21 maart 2016 @ 19:46:20 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160841328
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:39 schreef Nazil het volgende:

[..]

Oh dat pas je wel hoor. Dacht ik ook :P maar na gepast te hebben ging het echt prima. Tot die tijd had ik stretch broeken van de h&m zonder knoop maar met elastiek. En van een collega heb ik een belly belt, een elastiek voor tussen de knoop en het knoopsgat. Met een lang shirt er over zie je dan niks, dat doe ik nu nog met mijn werkbroek.
Oh ja, goeie reminder, ik moet even een nieuwe maat jas fixen op werk, kan nu alleen de bovenste twee knoopjes nog dicht en dat vond de hygiënist niet zo'n top plan (naast dat het er gewoon niet uit ziet :') )

Vandaag voor het eerst een zwangerschapsjurk aangehad, thuis en naar vriendin, om te wennen. Buik valt veel meer op maar zit wel lekker O+

* Molo heel erg een jurkjeswijffie is :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_160841348
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:17 schreef Roomsnoes het volgende:
1 beeb, kloppend hartje, maar wel een bloedophoping in mijn baarmoeder, vermoedelijk van miskraam in feb. Het vruchtzakje zit wel vast in de baarmoeder, maar als de bloedinh er uit komt is de kans groot dat de beeb meekomt. Hopelijk ruimt mn lijf t bloed zelf op.
Pff

Oh en 6.6, niet 8-9 ;)
Hoi :W

Onder H.ielke zat ook een hematoom. Ik heb gevloeid tot 12/13 weken (oud bloed) en toen was het weg. Heb het rustig aan gedaan (voor zover dat wil net 2 grotere kinderen) en kreeg nog een echo tussendoor.
Ik vond het doodeng, maar vond het zo fijn om te zien dat de baby duidelijk goed groeide.
Had daarvoor 2 miskramen gehad en we hadden de hoop verloren dat dit wel goed ging. Maar zoals je weet is hij nu een flinke grote stoere gezonde baby O+

:* :* :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_160841388
Ik heb heel veel positie spijkerbroeken in maat 42 (34/34) te koop trouwens 8-) :7
pi_160841558
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Waarom kun je geen positiejeans aan? Ik heb m ook al aan hoor, nu is t wel de 2e zwangerschap maar toch. Die broeken kun je op 2 plaatsen stellen.
Ik heb ze wel besteld, maar ik ben best wel slank in mijn taille. Dus dat elastiek/stof (die buikband zegmaar) voor je buik zit nog helemaal los, hangt gewoon los om me heen. Dus dat is echt geen gezicht en zit trouwens ook niet lekker
pi_160841596
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:40 schreef Dot. het volgende:

[..]

Je kunt een elastiekje door je knoopsgat doen die dan weer om je knoop kan. Of zo'n flexi-belt, maar die zat net niet goed vond ik.
Haha denk dat ik dat dan maar moet proberen ja! Mijn vriend zei al dat ik er dan maar een riem overheen moet doen zodat het niet zo opvalt dat mn knoop los is
pi_160841608
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:53 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Ik heb ze wel besteld, maar ik ben best wel slank, dus dat elastiek voor je buik zit nog helemaal los, hangt gewoon los om me heen. Dus dat is echt geen gezicht en zit trouwens ook niet lekker
Heb je ze dan wel in je normale maat besteld?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_160841642
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:55 schreef McLaura het volgende:

[..]

Heb je ze dan wel in je normale maat besteld?
Ja zeker de rest van de broek (bv bij bovenbenen en billen) zit wel goed. Voor de zekerheid heb ik ook een maat kleiner besteld, maar ik denk niet dat dat het probleem gaat oplossen eigenlijk, ik heb het met normale broeken ook eigenlijk altijd dat het te wijd is bij taille,(kan alleen maar 1 type kopen bij levi's die in 1x goed zit, verder kan ik nergens goede jeans vinden), waarom zou het nu dan anders zijn denk ik dan. Mijn lijf is gewoon vreemd 😜
pi_160841758
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb heel veel positie spijkerbroeken in maat 42 (34/34) te koop trouwens 8-) :7
Die zou ik even in het te koop (vraag en aanbod dus) topic zetten! Voor mij niet handig, ik heb maat 28 (36) met lengte 36 😁 maar misschien zou iemand anders er wel heel blij mee zijn!
pi_160842056
Oh oh...Ik hou m'n hart vast hier....
Mijn buik neemt echt een mega groeispurt... Op foto lijkt hij nu( 15 weken) al net zo groot als met Flint bij 32 weken!! Is dat normaal dat het zo hard gaat de 2E keer??? En m'n buik voelt ook echt gespannen... Tegen het eind moet ik rollend me eigen voortbewegen geloof ik... :')
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_160842082
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 20:10 schreef Ereshkigal het volgende:
Oh oh...Ik hou m'n hart vast hier....
Mijn buik neemt echt een mega groeispurt... Op foto lijkt hij nu( 15 weken) al net zo groot als met Flint bij 32 weken!! Is dat normaal dat het zo hard gaat de 2E keer??? En m'n buik voelt ook echt gespannen... Tegen het eind moet ik rollend me eigen voortbewegen geloof ik... :')
Hihi dat klinkt wel ernstig 😉 of had je bij de eerste gewoon een heel klein buikje?
pi_160842085
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Ja zeker de rest van de broek (bv bij bovenbenen en billen) zit wel goed. Voor de zekerheid heb ik ook een maat kleiner besteld, maar ik denk niet dat dat het probleem gaat oplossen eigenlijk, ik heb het met normale broeken ook eigenlijk altijd dat het te wijd is bij taille,(kan alleen maar 1 type kopen bij levi's die in 1x goed zit, verder kan ik nergens goede jeans vinden), waarom zou het nu dan anders zijn denk ik dan. Mijn lijf is gewoon vreemd 😜
Heb ik ook. De eerste tijd als ik positiejeans droeg, sloeg ik die elastische band dubbel en dan bleef het wel redelijk zitten. Al zit ik wel veel te hijsen op een dag.
pi_160843037
Ik duim voor je Room!
(ik las ook de hele tijd roomsoes :@)

Net terug van de 20-weken echo. Het is nog steeds een meisje en alles ziet er eigenlijk prima uit. Alleen heeft mijn navelstreng 1 afvoer in plaats van 2, dus krijg ik nog een extra controle in het ziekenhuis en extra groeiecho's. Ze zeiden dat het vaker voorkomt en dat het eigenlijk geen probleem is. Maar toch wel raar hoor, ik heb steeds vreemde dingen, eerst met mijn bloedgroep (rhesus d negatief als ik het goed heb onthouden :P moet in ieder geval nog een keer bloed laten prikken) en nu dit. Heeft iemand hier ook een navelstreng met 1 afvoer?

Ik omschrijf het een beetje krom maar zoiets zei ze, ik bedoel dus 2 vaten in plaats van 3.

[ Bericht 5% gewijzigd door Miezziej op 21-03-2016 20:45:43 ]
pi_160843135
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:46 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoi :W

Onder H.ielke zat ook een hematoom. Ik heb gevloeid tot 12/13 weken (oud bloed) en toen was het weg. Heb het rustig aan gedaan (voor zover dat wil net 2 grotere kinderen) en kreeg nog een echo tussendoor.
Ik vond het doodeng, maar vond het zo fijn om te zien dat de baby duidelijk goed groeide.
Had daarvoor 2 miskramen gehad en we hadden de hoop verloren dat dit wel goed ging. Maar zoals je weet is hij nu een flinke grote stoere gezonde baby O+

:* :* :*
Dat is waar idd, herinner het me ineens.

Het gekke is dat ik sinds de mk in feb geen druppel bloed ben verloren. Dus het is of echt oud bloed, of iets nieuws. Ik snap het niet echt, wat het kan zijn. Als het bloed los in mijn bm zou zitten, dan zou het er toch uit druppelen denk ik?

Links van het embryo zie je het bloed, aldus de dokter.

En hier boven het embryo.
pi_160843196
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:41 schreef Crumpette het volgende:
Room fijn dat je duidelijkheid hebt, ik duim ook mee voor een self-cleaning-oven :7 O+.

Hier even niet zo tof. Ik slaap al zeker dik een week erg slecht, maar het wordt nu steeds minder, met snelle hartslag in bed en het gevoel alsof ik een marathon aan het lopen ben. Geen rust om in slaap te komen. Het komt me bekend voor als een snelwerkende schildklier, had ik vorig jaar ook een tijdje.. dus vanmorgen bloed geprikt en vk gebeld en vanmiddag naar de HA en morgen extra controle vk etc. Ik weet niet wat ik ga doen als ik vannacht weer niet slaap :'(.
Crump hier een soort van gelijke situatie -O-
Ik slaap al een tijd slecht maar dan door een ziek kind en mijn hartslag is erg hoog met een goede schildklierfunctie.
Ik moest van de vk naar de huisarts, maar aangezien ik op de cardiologie werk heb ik gelijk maar even de cardioloog zelf aan zijn jas getrokken. Morgen voor de zekerheid even een hartfilmpje maken maar hij dacht het het hormonaal was. Wat zei jou huisarts dan behalve dat de bloeduitslagen goed waren?

Maar niet slapen en een peuter die overdag zijn aandacht opeist is echt slopend :*
Misschien idd een keer opa / oma /vrienden inschakelen? Of een extra dagje kdv als je daar gebruik van maakt.
pi_160843496
Wegens naam en alles haal ik ze zo weer weg, maar dit zijn de echo's die ik zo gauw kon vinden. 6 weken, 7 weken en 9 weken. Bij de echo van 12 weken was alles schoon en fris.

*3x knipperderknip*

Bij mij hebben ze geen oorzaak gegeven, het gebeurde vaker, kon van alles zijn tot een tweeling aan toe. Ik heb me er verder niet druk om gemaakt. Het was gewoon weer iets wat ik natuurlijk had. Had ik weer :') :s)

[ Bericht 19% gewijzigd door Vlinder op 21-03-2016 21:50:10 (Foto's weer weg. ) ]
pi_160843534
Je foto's doen het niet!
pi_160843747
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 20:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Je foto's doen het niet!
Welles ;)
pi_160843749
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 20:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Hihi dat klinkt wel ernstig 😉 of had je bij de eerste gewoon een heel klein buikje?
Ik had inderdaad bij Flint een heel bescheiden buikje voor de duur van de zwangerschap. Flint was ook veel te klein voor de duur van de zwangerschap achteraf gezien... Dus misschien groeit m'n buik nu juist zoals het had moeten zijn :-)
( bij Flint droeg ik tot 23 weken mijn eigen broeken... Nu al vanaf week 8 de zwangerschap broeken haha) :*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_160843838
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 20:56 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Welles ;)
:P
De derde echofoto lijkt erg op de mijne ja!
Ben erg benieuwd hoe het verder gaat nu.
pi_160843949
quote:
16s.gif Op maandag 21 maart 2016 20:59 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

:P
De derde echofoto lijkt erg op de mijne ja!
Ben erg benieuwd hoe het verder gaat nu.
Ik hoop ook elke foto een grotere baby en wazigere vlek te zien. Hang in there *
pi_160843995
Ikke, dat de bloeduitslagen goed zijn betekent nu gewoon dat mijn HA niks voor me kan doen. Ze gaat me geen slaapmiddel oid voorschrijven wegens preggers natuurlijk. Ik praat er morgen even met de VK over, als het hormonaal is hoop ik dan maar dat het ook weer over gaat. -O- ik ben nu maar in bad gegaan en lig al in bed.. beetje lezen zo (een boek).

En helaas heb ik geen achtervang hier beschikbaar, opvang doen we ook niet dus een dagje extra kan ook niet. Maargoed, we zijn de dag weer door en ik hoop nu maar gewoon op slaap. *draait duimen*

Positiejeans is Al-tijd hijsen, van week 3 tot 43 :7 zelf loop ik maar gewoon met een afgezakte broek dan.
pi_160844148
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:04 schreef Crumpette het volgende:
Ikke, dat de bloeduitslagen goed zijn betekent nu gewoon dat mijn HA niks voor me kan doen. Ze gaat me geen slaapmiddel oid voorschrijven wegens preggers natuurlijk. Ik praat er morgen even met de VK over, als het hormonaal is hoop ik dan maar dat het ook weer over gaat. -O- ik ben nu maar in bad gegaan en lig al in bed.. beetje lezen zo (een boek).

En helaas heb ik geen achtervang hier beschikbaar, opvang doen we ook niet dus een dagje extra kan ook niet. Maargoed, we zijn de dag weer door en ik hoop nu maar gewoon op slaap. *draait duimen*

Positiejeans is Al-tijd hijsen, van week 3 tot 43 :7 zelf loop ik maar gewoon met een afgezakte broek dan.
Hm dat is wel vervelend dan. Hoop voor je dat het een fase is en dat het over een poosje weer beter wordt!

Hm hijsen.. Ik bereid me vast mentaal voor 😉
  maandag 21 maart 2016 @ 21:11:52 #174
344469 Amsel
zonder t
pi_160844281
Zalando heeft tegenwoordig trouwens ook best leuke positiekleding. Topshop en New Look vind ik leuke merken, net wat jonger en hipper en niet zo duur ook. Hadden ze tijdens m'n vorige zwangerschap nog niet dus ik ben blij! Qua broeken zweer ik mij Mamalicious, die zijn tenminste lang genoeg en zien er ook leuk uit. Strak hemdje houdt de buikband op z'n plaats zolang die nog flubbert.

Room wat spannend zo! Ik hoop heel hard dat het allemaal vanzelf oplost :)

Crump wat balen van de vermoeidheid. Is er misschien een vriendin die een middag kan langskomen zodat jij even kunt bijkomen?
pi_160844314
Ik had deze volgens mij nog helemaal niet laten zien! Inmiddels zijn we al een week verder. Vlos was helemaal verheugd over de navelstreng die je zo mooi gekruld ziet 😃
  maandag 21 maart 2016 @ 21:13:44 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160844356
Soort Sjakie en de bonenstaak hihi O+
pi_160844396
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:04 schreef Crumpette het volgende:
En ik tot 38.6 met een riem om.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_160844812
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:13 schreef Molo het volgende:
Soort Sjakie en de bonenstaak hihi O+
Haha ja! We noemen het nu Frummel maar Sjakie was ook wel toepasselijk ja 😜
pi_160844886
Ik ben normaal gesproken een broekenmens maar al preggie zijnde vind ik dat echt steeds minder lekker zitten. Dus lekker leggings met jurkjes :7

Eresh bij mijn tweede ging het ook mega hard. Maar bij eerste had ik ook een bescheiden vuikje.. al vond ik mezelf toen ook al een zeekoe :') . Maar nu met nr 3 gaat het lang niet zo hard als toen met nr 2 :?

Dat wat bij room en vlindur op de foto te zien had ik dus ook. En de verloskundige ging er vanuit dat mijn lichaam het idd zelf op zou ruimen. Met 12 weken was het nog wel te zien maar geen reden tot zorg. Wel in de gaten houden. Ben al die tijd geen bloed verloren. Met 16 weken pretecho omdat ik het geslacht graag wil weten. Maar denk niet dat dat het goede moment is om te laten checken of het al weg is. Dus de eerstvolgende mogelijkheid zal pas bij de 20-wekenecho zijn denk ik. Komt vast goed :)
  maandag 21 maart 2016 @ 21:49:50 #180
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160845489
Justme, ik heb goede ervaringen met de noppiesbroeken, ook nog bij een bescheiden buikje. Zitten heerlijk vanaf het begin en geen hijsen. Maar elk figuur is weer anders ;)

Roomsnoes, nog even spannend hoor. Denk maar aan het verhaal van Vlindur :)

Eresh, wat een mooie echo!

Miezziej, dat heb jij weer. Een dame uit mijn sportgroepje had precies dat wat jij beschrijft. Behalve de extra echo's merkte ze weinig. Ze was zelfs superfit. Ze is wel vorige week ineens bij 35 wk bevallen van een frummel van 2100 gram. Ik heb geen idee of dat direct daarmee samenhangt, maar kan me er iets bij voorstellen. Maar je wordt hartstikke goed gecontroleerd vanaf nu :) Toch wel eventjes een dingetje, lijkt me, om dit zo te horen?
pi_160845567
Ik voel nu echt dat m'n broeken krimpen :6
's Avonds knoopje los...

Ik heb net maar die streepjesjurk van de Miss Etam gekocht, nu mocht het van mij!

En wat blijft het toch mooi die echo's die hier voorbij komen!!
:)
pi_160845720
Miezziej dat is wel even schrikken ook al zei ze dat het niks hoeft te betekenen. Gelukkig zag de rest van jullie meisje er goed uit ^O^

Wij hadden vanavond ook een goede SEO *O*
  maandag 21 maart 2016 @ 22:01:55 #183
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160845793
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 20:38 schreef Miezziej het volgende:
Ik duim voor je Room!
(ik las ook de hele tijd roomsoes :@)

Net terug van de 20-weken echo. Het is nog steeds een meisje en alles ziet er eigenlijk prima uit. Alleen heeft mijn navelstreng 1 afvoer in plaats van 2, dus krijg ik nog een extra controle in het ziekenhuis en extra groeiecho's. Ze zeiden dat het vaker voorkomt en dat het eigenlijk geen probleem is. Maar toch wel raar hoor, ik heb steeds vreemde dingen, eerst met mijn bloedgroep (rhesus d negatief als ik het goed heb onthouden :P moet in ieder geval nog een keer bloed laten prikken) en nu dit. Heeft iemand hier ook een navelstreng met 1 afvoer?

Ik omschrijf het een beetje krom maar zoiets zei ze, ik bedoel dus 2 vaten in plaats van 3.
Jup had ik ook!

Was geen punt, ze hebben alleen bij de echo's de nieren en t hartje goed gecontroleerd. Maar de echoscopist en gyn zeiden dat het ws veel vaker voorkomt en het zelden iets is.

Rhesus d negatief had ik ook, ze gaan dan kijken of je baby d positief is of ook negatief. In het eerste geval moet je dan bij x weken en na de bevalling een prik in je been.
Kwak
pi_160846262
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:58 schreef ikke_84 het volgende:

Wij hadden vanavond ook een goede SEO *O*
*O*

Miezz ik heb ook iets met Rhesus en moet morgen, bij 27 weken, extra bloedprikken.
Ik hoop dat het deze keer met minder dan 5 prikken lukt :')

Dat met die navelstreng heb ik niet, maar mijn placenta ligt te dichtbij de echo. Daarom met 30 weken extra echo.

Ik maak me er niet druk om. De kans is klein dat er echt iets aan de hand is en in dat geval is het alleen maar fijn dat duidelijk is wat er moet gebeuren.

Molo wannneer heb jij jouw 30 weken echo?
pi_160846312
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 21:49 schreef Quoi het volgende:
Justme, ik heb goede ervaringen met de noppiesbroeken, ook nog bij een bescheiden buikje. Zitten heerlijk vanaf het begin en geen hijsen. Maar elk figuur is weer anders ;)

Bedankt voor de tip! Alleen als ik kijk naar de lengte van de broeken van Noppies zijn ze echt te kort voor mij, overal staat 82/83 cm bij maat 28, ik heb minstens 86 cm nodig. Heb er nu een liggen van love2wait die lang genoeg is (maar dus nog wat wijd).
pi_160846481
Normaal vallen broeken bij mij ook kort, maar de noppies passen heel mooi. Heb er ook nog 1 van mamalicious en die zit ook goed, maar das er een van marktplaats voor het werk en heeft wat wijdere pijpen. Voor werk prima en fijner, voor 'zo' vind ik de noppies mooier.

En ik luisterde net met de angelsound (gebruik m eigenlijk bijna niet, denk er niet aan :+) en hoorde een 'whoesh' en voelde tegelijkertijd wat. Kan niet anders dan beweging van bebe zijn O+ en ik dacht het al wel, maar ik voel dus echt bebe nu O+

En we hebben een vreselijk productieve dag gehad. Muursticker voor babykamer opgeplakt, kinderwagen uitgezocht (mutsy evo, toch niet de joolz want toch te duur. Evo is vanaf morgen heel leuk geprijsd bij prenatal) en een mooie box gezien. En dat allemaal met 17 weken :+ ach ja.
  maandag 21 maart 2016 @ 22:27:38 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160846499
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:19 schreef Arja het volgende:

[..]

*O*

Miezz ik heb ook iets met Rhesus en moet morgen, bij 27 weken, extra bloedprikken.
Ik hoop dat het deze keer met minder dan 5 prikken lukt :')

Dat met die navelstreng heb ik niet, maar mijn placenta ligt te dichtbij de echo. Daarom met 30 weken extra echo.

Ik maak me er niet druk om. De kans is klein dat er echt iets aan de hand is en in dat geval is het alleen maar fijn dat duidelijk is wat er moet gebeuren.

Molo wannneer heb jij jouw 30 weken echo?
Die wordt uitgevoerd bij 32 weken omdat ik niet goed had geluisterd :D (was 32 weken dus ipv 30 :P )

Ik maak me er ook niet druk om, minieme kans dat het mis is en dan nog. Dan wordt het keizersnede ofzo. I'll/we'll live :+

Moet dan ook weer voor antistoffen geprikt worden, dat vind ik spannender eigenlijk. Tot nu toe gaat het goed, maar zou fijn zijn als mini niet al meteen start met een autoimmuunziekte ;)

Wij gaan volgende week vliegen en hoewel dat geen probleem is las ik op internet, ga ik toch maar briefje van verloskundige vragen als ik er toch ben voor controle woensdag a.s.
Beter voorbereid op gedoe dan onvoorbereid :)
pi_160846612
Ohja ik had rhesus c negatief? Iig het verkeerde. Dus ook bloedprikken met 27 weken. Vorige keer prikken liep ik bijna een maand met zo'n grote paarse plek rond dat mensen met zwemmen zich wel af hebben moeten vragen wat ik in hemelsnaam toch gedaan had. Die plekken verdwijnen zo langzaam bij mij :'(
  maandag 21 maart 2016 @ 23:01:13 #189
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160847252
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:21 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Alleen als ik kijk naar de lengte van de broeken van Noppies zijn ze echt te kort voor mij, overal staat 82/83 cm bij maat 28, ik heb minstens 86 cm nodig. Heb er nu een liggen van love2wait die lang genoeg is (maar dus nog wat wijd).
Ik heb heule lange benen (ben 1.85) en de pijpen zijn lang genoeg :Y
Anders even passen ergens?

Whoesh bij Nazil! Speciaal O+ Hier heb ik niks meer gevoeld. Wel even op de weegschaal gestaan en gewoon in drie dagen een kilo aangekomen :o Eindelijk *O*
pi_160847544
Misschien wordt het toch eens tijd om naar de wc te gaan? *)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 06:47:40 #191
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_160849310
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:53 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Ik heb ze wel besteld, maar ik ben best wel slank in mijn taille. Dus dat elastiek/stof (die buikband zegmaar) voor je buik zit nog helemaal los, hangt gewoon los om me heen. Dus dat is echt geen gezicht en zit trouwens ook niet lekker
dat heb ik ook nog steeds een beetje. Maar mijn gewone broeken klemde gewoon mijn maag af, dus draag ze we al vanaf 11 weken ofzo.
Ik ben nogal breed in de heupen, dus broeken zaten altijd wat strak, maar taille wel slank dus,
Ik heb geen strakke topjes aan, dus dan zie je dat loshangen van dat elastiek ook niet.

Wel had ik wat last van bandenpijn, waarschijnlijk omdat die broeken dus nog niet echt ondersteunen. Dus ok heb nu mooie omaonderbroeken gekocht bij de zeeman, die zitten wel lekker strak om de buik.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_160849351
Ik stond lang genoeg bovenaan ;)

Meld met baby uit buik!
Gisteren is onze zoon E.zra R.une geboren na een snelle, natuurlijke bevalling!

3572gr en om 12.37u geboren! Alles gaat prima! Rond 18.00 waren we al thuis O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160849360
Lamb daar is ie O+ en een natuurlijk bevalling! Wat goed! Zo fijn dat alles goed is gegaan! Super mooie namen O+ Geniet!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160849369
Gefeliciteerd! *O* *O*
pi_160849386
Van harte Lamb! Prachtige namen!
pi_160849441
Lamb, van harte gefeliciteerd!! *O* *O* Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan, goed gedaan joh! Kom lekker bij en geniet van je gezin! O+
  dinsdag 22 maart 2016 @ 07:32:05 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160849443
Gefeliciteerd! Top dat het zo goed gegaan is *O*
pi_160849452
@Lamb Ha van harte gefeliciteerd met je zoontje! Klinkt als een fijne bevalling!! Geniet van elkaar!!!
pi_160849454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 07:07 schreef Lamb29 het volgende:
Ik stond lang genoeg bovenaan ;)

Meld met baby uit buik!
Gisteren is onze zoon E.zra R.une geboren na een snelle, natuurlijke bevalling!

3572gr en om 12.37u geboren! Alles gaat prima! Rond 18.00 waren we al thuis O+
Zo dat is snel gegaan! Gefeliciteerd!!
pi_160849463
Van harte gefeliciteerd Lamb&fam! Mooie namen! En klinkt als een fijne bevalling!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')