abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2016 @ 12:02:25 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160830977
En wat is een harde buik toch een raar gevoel man :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_160831001
Room ik zat ook al op bericht te wachten. Hmm nog niet helemaal in de veiloge zone dus .. -O- (als die er uberhaupt is..). Nou afwachten dan maar! Positieve ikke duim er gewoon voor dat je over een week of 33 een knap brusje op de wereld zet ^O^
  maandag 21 maart 2016 @ 12:08:47 #128
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160831073
Room, fijn dat er een baby met kloppend hartje zat. Voor de rest iets minder goed nieuws. Is er ook nog een termijn waarbij baby zo stevig zit dat met eventuele bloeding hij niet meer zo meekomt?
pi_160831117
Snoenk jiij zou vandaag toch ook een echo hebben? Of heb ik over de uitslag heen gelezen? :@

Edit: ik lees nu pas dat je het vanmorgen pas hebt gepost en dat morgen jullie dag is. Succes!
pi_160831130
Ze zei dat het over twee weken weg zou kunnen zijn. Dus dan even kijken weer met n echo b
pi_160831185
Spannend room, duim voor jullie :*
  maandag 21 maart 2016 @ 12:17:50 #132
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160831208
Nog 2 weken spannend dus. Ik duim dat deze baby gewoon nog lekker blijft zitten waar die zit. :*
pi_160831923
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:26 schreef Marjolijntje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Room, niet echt het bericht waarop je hoopt. Wat je zegt ja, hopelijk ruimt je lijf het zelf op. Houden ze het verder in de gaten nu?
Ik denk nog steeds dat je het meeste zult hebben aan de begeleiding die ik je eerder tipte. Als je wilt, kan zij jou bellen? Scheelt weer een drempel.
pi_160832733
Room fijn dat je duidelijkheid hebt, ik duim ook mee voor een self-cleaning-oven :7 O+.

Hier even niet zo tof. Ik slaap al zeker dik een week erg slecht, maar het wordt nu steeds minder, met snelle hartslag in bed en het gevoel alsof ik een marathon aan het lopen ben. Geen rust om in slaap te komen. Het komt me bekend voor als een snelwerkende schildklier, had ik vorig jaar ook een tijdje.. dus vanmorgen bloed geprikt en vk gebeld en vanmiddag naar de HA en morgen extra controle vk etc. Ik weet niet wat ik ga doen als ik vannacht weer niet slaap :'(.
  maandag 21 maart 2016 @ 13:43:51 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160832787
Overdag bijslapen/rusten als dat kan. Dat is voor mij de manier om beetje de dagen door te komen.

Man kookt gelukkig heerlijk dus dan kan ik na werk lekker tukje doen O+
pi_160833561
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:43 schreef Molo het volgende:
Overdag bijslapen/rusten als dat kan. Dat is voor mij de manier om beetje de dagen door te komen.

Man kookt gelukkig heerlijk dus dan kan ik na werk lekker tukje doen O+
Als dat toch eens kon :') het enige moment in mijn 13 urige dreumeswerkdag waarop ik kan gaan liggen is tijdens zijn middagslaap. Vriend is op reis dus aflossing of lekker koken is ook helaes pindakeas.
pi_160834068
Crump dat heb ik met periodes ook. Die hartslag is bij mij meer een soort paniek omdat ik nog steeds niet slaap en daardoor lukt het juist niet en ben ik de volgende dag op voorhand alweer bang dat het weer niet zal lukken en zo is het kringetje rond.

Wat een beetje helpt is luisteren naar mijn ademhaling of ontspanningsoefeningen/mindfullness oefeningen te doen. Maar ook om niet te lang naar het plafond te staren, maar er even uit te gaan. Beker warme melk drinken, of douchen of zo, of in een dagboek wat van me afschrijven. In overleg met vk heb ik ook een paar keer pure Valdispert gebruikt. Verder zorgen dat je ook fysiek moe bent, door overdag te wandelen, fietsen, zwemmen, sporten oid.
En proberen te accepteren dat ik niet slaap en er niet van dood ga en de dag op de een of andere manier wel door kom.
Oh ja en voor ik naar bed ga de dag langzaam af te bouwen. Geen drukke dingen meer doen, liever geen beeldschermdingen ook, maar muziek luisteren of lezen.

Maar erg vervelend is het wel. Zeker als ik ook nog belangrijke werkafspraken of zo heb, of hele vergaderdagen.
  maandag 21 maart 2016 @ 14:44:54 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160834097
Alleen werkt dat niet als je schildklier aan het trollen is, helaas. Ik heb het weleens als ik ontregel op schildkliermedicatie door eten wat teveel jodiumhoudende spullen of teveel pillen hebben geslikt.
pi_160834250
Ja als mijn lijf zo racet doet mijn hoofd na verloop van tijd wel mee ja, maar dat is dan zo'n kip-ei ding. Ontspanningsoefeningen, ademhalingsoefeningen, check. Lezen ook, geen beeldschermen idd, toch wou het niet vannacht. Als ik een dag vrij kon nemen ofzo of me ziek kon melden..., maar helaas, moeder :'). Reken maar dat ik fysiek wel moe ben! Naja, zo maar eens even kijken wat de dokter er van zegt.
pi_160834278
Room wat spannend! En fijn dat je deze week rustig aan kunt doen. Hopelijk is het bloed dan over twee weken weg en zit je beeb nog lekker aan je bm vastgesuckt! :Y)
  maandag 21 maart 2016 @ 14:54:58 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160834295
Een sucky baby O+

Hihi
pi_160838757
Schildklier waardes blijken in orde! Fijn, maar nou voel ik me zo mogelijk nog een grotere aansteller #hormonster. -O-
  maandag 21 maart 2016 @ 18:18:41 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160838881
Ik slaap ook beroerd, kan er prima bij horen he

(En wat is goed? Laagnormaal, midden, hoognormaal?)
  Manager PR/Moderator maandag 21 maart 2016 @ 19:14:14 #144
269689 crew  Viv
pi_160840757
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:41 schreef Crumpette het volgende:
Room fijn dat je duidelijkheid hebt, ik duim ook mee voor een self-cleaning-oven :7 O+.

Hier even niet zo tof. Ik slaap al zeker dik een week erg slecht, maar het wordt nu steeds minder, met snelle hartslag in bed en het gevoel alsof ik een marathon aan het lopen ben. Geen rust om in slaap te komen. Het komt me bekend voor als een snelwerkende schildklier, had ik vorig jaar ook een tijdje.. dus vanmorgen bloed geprikt en vk gebeld en vanmiddag naar de HA en morgen extra controle vk etc. Ik weet niet wat ik ga doen als ik vannacht weer niet slaap :'(.
He dat heb ik ook! Tenminste mijn hartslag doet dan een aantal slagen heel snel en daarna weer rustiger, maar daar word ik dan ongerust van en dan slaap ik niet want dan ga ik opletten wanneer het weer gebeurt. Erg vervelend. Ben er niet voor naar de huisarts geweest nog, wil ik al een tijdje wel maar het komt er niet van. Paar maanden terug was mn schildklier nog prima (maar toen had ik dit nog niet).
pi_160840852
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:13 schreef Crumpette het volgende:
Schildklier waardes blijken in orde! Fijn, maar nou voel ik me zo mogelijk nog een grotere aansteller #hormonster. -O-
Hormonen kunnen gekke dingen met je doen en dat maakt het niet minder vervelend of vermoeiend.

Kun je dreumes niet een keer een dagje of nachtje bij familie of vrienden onderbrengen en even bijtanken?
pi_160840897
Over kleding gesproken he. Ik ben niet zo van de jurken (zeg maar echt niet). Mijn eigen jeans beginnen strak te zitten en te knellen bij mijn mini buikje, maar ik kan echt nog lang geen positie jeans aan. Wat doen of deden jullie in de tussentijd? Ik heb vandaag met mn knoop open gelopen maar dat is ook niet echt ideaal 😂
pi_160840936
Ik deed gewoon positiejeans aan. Ik ga echt niet met een knellende broek lopen....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_160841015
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Over kleding gesproken he. Ik ben niet zo van de jurken (zeg maar echt niet). Mijn eigen jeans beginnen strak te zitten en te knellen bij mijn mini buikje, maar ik kan echt nog lang geen positie jeans aan. Wat doen of deden jullie in de tussentijd? Ik heb vandaag met mn knoop open gelopen maar dat is ook niet echt ideaal 😂
Waarom kun je geen positiejeans aan? Ik heb m ook al aan hoor, nu is t wel de 2e zwangerschap maar toch. Die broeken kun je op 2 plaatsen stellen.
S. 2014
J. 2016
pi_160841090
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Oh dat pas je wel hoor. Dacht ik ook :P maar na gepast te hebben ging het echt prima. Tot die tijd had ik stretch broeken van de h&m zonder knoop maar met elastiek. En van een collega heb ik een belly belt, een elastiek voor tussen de knoop en het knoopsgat. Met een lang shirt er over zie je dan niks, dat doe ik nu nog met mijn werkbroek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')