quote:Op maandag 21 maart 2016 11:26 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik denk nog steeds dat je het meeste zult hebben aan de begeleiding die ik je eerder tipte. Als je wilt, kan zij jou bellen? Scheelt weer een drempel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Room, niet echt het bericht waarop je hoopt. Wat je zegt ja, hopelijk ruimt je lijf het zelf op. Houden ze het verder in de gaten nu?
Als dat toch eens konquote:Op maandag 21 maart 2016 13:43 schreef Molo het volgende:
Overdag bijslapen/rusten als dat kan. Dat is voor mij de manier om beetje de dagen door te komen.
Man kookt gelukkig heerlijk dus dan kan ik na werk lekker tukje doen
He dat heb ik ook! Tenminste mijn hartslag doet dan een aantal slagen heel snel en daarna weer rustiger, maar daar word ik dan ongerust van en dan slaap ik niet want dan ga ik opletten wanneer het weer gebeurt. Erg vervelend. Ben er niet voor naar de huisarts geweest nog, wil ik al een tijdje wel maar het komt er niet van. Paar maanden terug was mn schildklier nog prima (maar toen had ik dit nog niet).quote:Op maandag 21 maart 2016 13:41 schreef Crumpette het volgende:
Room fijn dat je duidelijkheid hebt, ik duim ook mee voor een self-cleaning-oven![]()
.
Hier even niet zo tof. Ik slaap al zeker dik een week erg slecht, maar het wordt nu steeds minder, met snelle hartslag in bed en het gevoel alsof ik een marathon aan het lopen ben. Geen rust om in slaap te komen. Het komt me bekend voor als een snelwerkende schildklier, had ik vorig jaar ook een tijdje.. dus vanmorgen bloed geprikt en vk gebeld en vanmiddag naar de HA en morgen extra controle vk etc. Ik weet niet wat ik ga doen als ik vannacht weer niet slaap.
Hormonen kunnen gekke dingen met je doen en dat maakt het niet minder vervelend of vermoeiend.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:13 schreef Crumpette het volgende:
Schildklier waardes blijken in orde! Fijn, maar nou voel ik me zo mogelijk nog een grotere aansteller #hormonster.
Waarom kun je geen positiejeans aan? Ik heb m ook al aan hoor, nu is t wel de 2e zwangerschap maar toch. Die broeken kun je op 2 plaatsen stellen.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Over kleding gesproken he. Ik ben niet zo van de jurken (zeg maar echt niet). Mijn eigen jeans beginnen strak te zitten en te knellen bij mijn mini buikje, maar ik kan echt nog lang geen positie jeans aan. Wat doen of deden jullie in de tussentijd? Ik heb vandaag met mn knoop open gelopen maar dat is ook niet echt ideaal 😂
Oh dat pas je wel hoor. Dacht ik ookquote:Op maandag 21 maart 2016 19:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Over kleding gesproken he. Ik ben niet zo van de jurken (zeg maar echt niet). Mijn eigen jeans beginnen strak te zitten en te knellen bij mijn mini buikje, maar ik kan echt nog lang geen positie jeans aan. Wat doen of deden jullie in de tussentijd? Ik heb vandaag met mn knoop open gelopen maar dat is ook niet echt ideaal 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |