Wat tof! Dus nu alleen nog maar rustig aan voorbereidenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:45 schreef Arja het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ons huis nu officieel verkocht is? De handtekeningen staan en ze hebben geen financieel voorbehoud.
Daar moest ik ook meteen aan denken!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:11 schreef Leonietje83 het volgende:
Gefeliciteerd Lamb, met de geboorte van je zoon! Mooie naam (ken je het lied van (Acda en) de Munnik over zoontje E.zra? ♡)
Bovenaan voelt heel eng... maar gezien het enorme aantal aprilkindjes was ik er wel al redelijk op voorbereid. #dedagdiejewistdatzoukomenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef Svane het volgende:
Leonietje aaaaaa je staat bovenaan ja! Hoe voelt dat nou? Is de sekse bij jou een verrassing?
Dat ja... ik hou niet zo van unisex. Maar ben dus als de dood dat er ineens een bekende binnenkomt en m'n mandje met roze/blauwe kleertjes ziet. Zou het heel vervelend vinden als na maanden van heel veel moeite doen om het geheim te houden, m'n buurvrouw het zo te weten komt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:13 schreef Unihipili het volgende:
Sneaky kleertjes kopen staat toch los van het geslacht? Of ben je bang dat iemand ziet dat je roze danwel blauwe kleding koopt?
Van harte gefeliciteerd! Geniet met jullie verse jongetje erbij!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:07 schreef Lamb29 het volgende:
Ik stond lang genoeg bovenaan
Meld met baby uit buik!
Gisteren is onze zoon E.zra R.une geboren na een snelle, natuurlijke bevalling!
3572gr en om 12.37u geboren! Alles gaat prima! Rond 18.00 waren we al thuis
Ooooooh dan val ik nog buiten de top 10, nog maaaaaanden te gaan!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
Gefeliciteerd Lamb! Leuke naam!
Top 10 nu dus hier! Komt goed uit dat vandaag de vloer gelegd is in de babykamer en deze volgende week geleverd wordt. Nu wordt het echt
Verder las ik een hoop goede berichten. Jeej daarvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |