Wat lief! Dankje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:41 schreef Leonietje83 het volgende:
Mignonne, fijn een reactie vanuit het vak!Aan het begin van m'n zwangerschap had ik zoooooveel aan jouw reacties! Nogmaals dank daarvoor.
Kinkhoest is een bacteriequote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:00 schreef Arja het volgende:
Snoenk jeeeeeeej!
Vivi dank voor de link en mignonne voor de aanvulling. Ik zal morgen de vk mailen.
Ik blijf het toch beetje eng idee vinden om een beetje van het virus in te spuiten of zo. Zal wel psychisch zijn.
Miss c wat een pech met je ribben en de pijn.
Dat is omdat je antistoffen na verloop van tijd weer gaan afnemen, en antistoffen vooral in het 3e trimester goed over de placenta heen gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:09 schreef Mazou het volgende:
Ik las op internet wel dat dit pas kan in het 3e trimester. Klopt die info en weet iemand waarom?
Hmmm jullie hebben me inmiddels overtuigd om die inenting ook te gaan halen. Bijna derde trimester dus mooi op tijdquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat is omdat je antistoffen na verloop van tijd weer gaan afnemen, en antistoffen vooral in het 3e trimester goed over de placenta heen gaan.
Ah, dank je! Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat is omdat je antistoffen na verloop van tijd weer gaan afnemen, en antistoffen vooral in het 3e trimester goed over de placenta heen gaan.
Ik heb het er met man ook over gehad en aangezien wij op een dorp wonen met vrij hoge gereformeerde mensen aantal, heb ik besloten het die enting ook te halen tzt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:09 schreef Mazou het volgende:
Interessante materie wel. Ik heb het er vanavond thuis eens over gehad, en we zijn het er wel over eens dat we het vaccin graag willen laten zetten tzt.
Ik las op internet wel dat dit pas kan in het 3e trimester. Klopt die info en weet iemand waarom?
Oooh nee...quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:21 schreef Molo het volgende:
Weer goedgekeurd door verloskundige![]()
Bloeddruk wel tikkie hoog dus zal richting einde zwangerschap wel te hoog worden denk ik. Maar ja, weinig aan te doen nu begreep ik.
Fijn advies gekregen over vakantie en wat te regelen en mee te nemen, top service
Alleen wel de wachtkamer ondergekotst omdat ik toilet daar niet redde en het in één keer omhoog kwam
Nee was gelukkig de enige, pfewwwwquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oooh nee...nog volle wachtkamer ook zeker
![]()
Balen van je bloeddruk.
Update! Update!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:12 schreef Ereshkigal het volgende:
Na 2 dagen wat zeurderige buikpijn vanmorgen toch maar t ziekenhuis gebeld. Kon pas morgen komen. Nog geen minuut nadat ik had opgehangen wordt ik terug gebeld dat ze vanmiddag om 3 uur toch nog een plekje hebben zo lief dat ze terug belde! Verwacht niks ergs denk echt m'n banden en baarmoeder dat opgerekt wordt maar merk dan weer de angst dat het mis gaat op speelt als je iets voelt wat niet thuis te brengen is....
quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind het ook fijn dat personen als Mignonne, Wupwup en Vivi hier ronddwarrelen![]()
Heb al veel aan jullie adviezen gehad!
Voor Vietnam heb ik DTP gekregen, en niet DKTP. DTP is de "standaard", maar dat zou je even kunnen nakijken in je gele boekje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:25 schreef Arja het volgende:
Arme molo met je gekots!
Wup ik heb voor ik na vietnam ging ook nog prikken gehad oa voor tetanus. Zal daar kinkhoest ook al in hebben gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |