Dot mag er wel uit denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik denk waar is Z&G toch ineens heen?![]()
Zit meestal wel mobiel, dus zal proberen zo vaak mogelijk de OP aan te passen, maar vergeef me als ik er niet zo snel mee ben![]()
Neeeehquote:
Gewoon alvast voor de volgendequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
We kunnen je ook weer onderaan het lijstje zetten ...
In de kraamweekquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:28 schreef Dot. het volgende:
Ja daagIk dacht vandaag nog aan dat verhaal van mignonne of wup over die man die het in de kraamweek wel weer tijd vond
Brr, het idee alleen al. Maar twee vind ik helemaal prima. Ons gezin van vier
Dat dromen idd... mozeskriebel, over mn ex en oude vrienden en ruzie en drama...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:47 schreef Twinkle20 het volgende:
O ik wou al zeggen .. Ik zet je er gewoon weer bij hoor Dot... No problemo!
![]()
Maar brrr nee ik moet er ook echt niet aan denken in je kraamweek. Hoewel het in sommige culturen heel 'normaal' blijkt te zijn, heb ik mij wel eens laten vertellen![]()
Heerlijk genieten nu jij! En Ono ook al!! Fijn om te lezen dat de bv zo lekker gaat en dat het gewoon als een logisch iets aanvoelde direct al na de bevalling... Zo stel ik het mij ook voor, hoewel mijn vorige twee kindjes dus op kv zijn groot geworden
![]()
En trouwens dat slechte slapen hoort er idd een beetje bij ono.. Dat herinner ik mij nog wel van de vorige twee keren. En echt dat dromen van mij ...
.. Mijn god dat gaat echt nergens over
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:13 schreef Dot. het volgende:
Een half uur na d'r geboorte belden ze vanaf de anesthesie dat ik naar boven mocht komen![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:31 schreef onomatopee het volgende:
Ik herken haar bewegingen uit de buik, het gewriemel met haar handjes wat ze eerst achter mijn bekken deed, haar billen die precies zo in mijn handen passen als toen ze die in de buik naar buiten stak, het hieltje wat scheef onder mijn ribben zat houdt ze ook nu precies zo scheef.. Onze dochter![]()
![]()
Indoor speelhalhel? Vindt Melba geweldig en wordt er doodmoe van!quote:Op zondag 20 maart 2016 07:18 schreef Crumpette het volgende:
Haat aan hormonale slapeloosheid![]()
moge! Wat zal ik vandaag eens met mijn kleine bundel energie omdernemen?
Lastig te komen zonder auto! Het is idd nog een beetje nat nu, dus ik dacht vanochtend maar even rustig aan (W kijkt momenteel postman pat terwijl ik koffie zetquote:Op zondag 20 maart 2016 07:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Indoor speelhalhel? Vindt Melba geweldig en wordt er doodmoe van!
Ja ik weet niet precies waar ze zitten bij jullie. Oh of de Bert en Ernie indoorspeeltuin in Kijkduin, Franny zei dat die heel leuk is.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:20 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Lastig te komen zonder auto! Het is idd nog een beetje nat nu, dus ik dacht vanochtend maar even rustig aan (W kijkt momenteel postman pat terwijl ik koffie zet) en dan vanmiddag mag hij buiten rausen. Heb ik vervolgens ook niet de hele middag een kapotstuk kind
maar slechts een uur.
Hier idem! Qua sporttight dan en afzakken. Ik ben vanmorgen even op onderzoek uit geweest en denk dat ik binnenkort die bij Noppies doe. Een vrouw uit mijn sportclubje (zwangeren) loopt daarin en het ziet er mooi uitquote:Op zondag 20 maart 2016 14:06 schreef Veruca_Assault het volgende:
Ik sport op redelijk hoog niveau en wil dat blijven doen. Echter zakt mijn 3/4 legging nu al af tot dat irritante punt onder je pens zeg maar. Kortom: zwangerschapssportlegging (kijk hoe lang dat woord is ❤). Mamalicious heeft ze en noppies (online speurtocht). Ik wil online bestellen maar welke is het fijnst? Wil niet van die losse, dunne flubber stof maar stevige compressie achtige leggings. Wie heeft ervaring?
Verder ben ik van de een op de andere dat niet meer misselijk en denk ik dat het mis is, uiteraard. Vrijdag echooooooo.
Oh echtquote:Op zondag 20 maart 2016 14:31 schreef Molo het volgende:
Ik heb een lossere legging van ASOS en een flink stevige van Marks & Spencers.
Hier vandaag net als Arja 27 weken
En net onder de douche voor het eerst lekkende tetten
Wat goed! En spannend! En aaaaaaaa jij had toch op werk gegrapt over twins?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:04 schreef Roomsnoes het volgende:
Jongons! Ik heb donderdag bloed laten prikken omdat ik de termijn van mijn zwangerschap wilde laten bepalen (zo gaat dat hier). En nu kreeg ik net een sms, waarin staat dat ik volgens hun metingen rond 8-9 weken zwanger ben. Terwijl ik zelf op 6.3 ofzo uitkom. Ze zei ook dat de bloeding waarvan ik dacht dat het de miskraam in feb wellicht een innestelingsbloeding was. Maar ik kan dat niet matchen met mijn heul regelmatige cylcus, want dan zou ik 10+ weken zijn.
Nu ben ik bang dat die verhoogde waarden miss een tweelingzwangerschap betekenen. Ik heb geen idee wat ze meten eigenlijk. Gelijk maar een echo besteld voor morgen, 10.45![]()
Eh ja.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:19 schreef Svane het volgende:
[..]
Wat goed! En spannend! En aaaaaaaa jij had toch op werk gegrapt over twins?
Spannend!! Ben benieuwd wat er uit de echo komt.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:04 schreef Roomsnoes het volgende:
Jongons! Ik heb donderdag bloed laten prikken omdat ik de termijn van mijn zwangerschap wilde laten bepalen (zo gaat dat hier). En nu kreeg ik net een sms, waarin staat dat ik volgens hun metingen rond 8-9 weken zwanger ben. Terwijl ik zelf op 6.3 ofzo uitkom. Ze zei ook dat de bloeding waarvan ik dacht dat het de miskraam in feb wellicht een innestelingsbloeding was. Maar ik kan dat niet matchen met mijn heul regelmatige cylcus, want dan zou ik 10+ weken zijn.
Nu ben ik bang dat die verhoogde waarden miss een tweelingzwangerschap betekenen. Ik heb geen idee wat ze meten eigenlijk. Gelijk maar een echo besteld voor morgen, 10.45![]()
Als we het eerder 'weten', dan kiezen we eerderquote:Op zondag 20 maart 2016 16:17 schreef Fieder het volgende:
Wat spannend Room! Succes morgen
Ela kiezen jullie de naam na de geboorte?
20 weken vandaag![]()
Moest meteen aan jou denken Dot! http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-35855544quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 16:27 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Moest meteen aan jou denken Dot! http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-35855544
Maar je bedoelde vast die andere Kes...
Room, spannend! Als het echt twins zijn, kunnen ze op je werk helemaal hun buik natmaken
Zo herkenbaarquote:Op zondag 20 maart 2016 16:21 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Als we het eerder 'weten', dan kiezen we eerdermaar vooralsnog vinden we ze allemaal mooi en weten we nog niet zeker welke echt bij ons kindje hoort.
Tenzij jongetje, daar hebben we eigenlijk nog steeds maar één naam voor (dezelfde als die we vorige keer ook al hadden voor een jongetje). En voor meisjes drie die allemaal kans maken. Eén van de meisjes-kanshebbers is ook de jongensnaam trouwens.Om het maar even nog wat ingewikkelder te maken.
Maar er is dan twijfel, mocht het een meisje zijn, of we dan de enige jongensnaam al willen opofferen of dat we die dan nog moeten bewaren voor als we nog een kindje willen hierna?!
Heb je daarna geen zwangerschapstesten meer gedaan om te zien of die steeds lichter werden?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Nouja, het was een heeeele vroege miskraam, waarbij ik minder bloed verloor dan bij een menstruatie. En van stolsels was zo vroeg ook geen sprake. Nou ja, we gaan t zien
Nee, en daar heb ik nu wel spijt van. Ik heb een aantal dagen getest, waarvan de dag voor de bloeding een witte test. En toen dus die bloeding met buikkrampen, dus ik vond testen er na niet nodig. Ik vond die testen ook erg confronterend, en ik bloedde, dus voor mij geen twijfel. Nog steeds niet, als ik heel eerlijk ben.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Heb je daarna geen zwangerschapstesten meer gedaan om te zien of die steeds lichter werden?
Spannend zeg!
Als je n witte test had lijkt het mij ook duidelijk... dus of je maakt veel hcg aan of jij hebt de meerlingkaart deze rondequote:Op zondag 20 maart 2016 17:50 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Nee, en daar heb ik nu wel spijt van. Ik heb een aantal dagen getest, waarvan de dag voor de bloeding een witte test. En toen dus die bloeding met buikkrampen, dus ik vond testen er na niet nodig. Ik vond die testen ook erg confronterend, en ik bloedde, dus voor mij geen twijfel. Nog steeds niet, als ik heel eerlijk ben.
oh my! Spannnnneeeeeennnnnddd!quote:Op zondag 20 maart 2016 18:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Het waren snelle en duidelijke strepen ja. Nou ja, ik ga het proberen naast me neer te leggen tot morgenochtend 10.45 (as if)
Ik had bij beide zwangerschappen ook een hoog HCG, de gyn was toen ook oprecht bang voor een meerling (na IUI). De eerste echo was daarom vroeg gepland en ze vertelde achteraf dat ze tijdens haar vakantie had gekeken naar de uitslag van die echo. Bij mij zou een meerlingzwangerschap een groot medisch risico zijn namelijk, maar het was goed gelukkig.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Het waren snelle en duidelijke strepen ja. Nou ja, ik ga het proberen naast me neer te leggen tot morgenochtend 10.45 (as if)
Maar ik baseer mujn gedachte over een tweeling niet op knalstrepen he?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef Arja het volgende:
Ik had ook snel enorme knalstrepen. Ik had een tweeling geweldig gevonden, maar 1 tegelijk heeft ook wel wat.
Je bent er vroeg bijquote:Op zondag 20 maart 2016 21:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben net een commode besteld voor op de babykamer![]()
Ik vind het zo ontzettend leuk dat we dit keer gewoon een kamertje kunnen inrichten voor plukkie.
In principe hebben wij een ledikant met commode eraan vast, maar daar ligt saar nog in, en aangezien plukkie de eerste tijd in de wieg bij ons slaapt, kan saar in haar bedje blijven. Maar dan hadden we dus wel een extra commode nodig, en als saar over gaat naar een peuterbed dan krijgt zij de commode.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:10 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij
Dat moet idd erg fijn zijn, de ruimte nu!
Gvr ik zie nu pas dat je nickname Roomsnoes is en niet Roomsoesquote:Op zondag 20 maart 2016 20:17 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Maar ik baseer mujn gedachte over een tweeling niet op knalstrepen he?
Dat zou superfijn zijn! M of L is okquote:Op zondag 20 maart 2016 21:03 schreef Piekie81 het volgende:
Oeh, spannend Roomsnoes! Nog een paar uurtjes!
Quoi, ik heb een mamalicious die ik woensdag voor het laatst ga dragen (MIB kost me gewoon te veel van mijn schaarse studietijd die ik nu keihard nodig heb), volgens mij een M of L (ligt boven en lui) Als je interesse hebt, laat maar weten. Je woont in de buurt, geloof ik.
Ela, ik heb het gevoel dat er een mooi jommetje in je buik rondzwemt![]()
Dus dat komt helemaal goed met de naam!
Wat heerlijk dat je zo'n fijn gevoel bij de kaartjes hebt. En dat de pijn nu veel minder is.
Ik heb last van nesteldrang, en ik kan er echt even niets mee... De jongens slapen sinds gister samen op zolder en ik wil hun kamer afmaken. Maar de laatste klusdingen moeten nog, dus ik kan nog niet verder. En ik moet studeren, naar college, dat soort dingen. Dus ik kan voorlopig nog niet verder
tijd voor chocola
![]()
Oh, ik zie zo uit naar mijn verlof. Gewoon even geen verplichtingen meer, heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben er dus een beetje klaar mee. Heb gewoon een stijve buik. Dat is niet gek, want het hek is van de dam qua groeiOngelofelijk. Ik ben zwanger van een reusje!
(zal morgen een nieuwe foto posten)
Die had ik gehaald (bij gebrek aan pashokje daar..) en net gepast, hij zat lekker en goed maar qua steun deed het echt 3x niks. Als ik rondloop wil ik die dingen wel op z'n plek houdenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:11 schreef Molo het volgende:
Ik heb normaal van die uitgezakte tetta's in cup D/E, maar nu zijn ze van zichzelf veel meer naar 'oempfff ploeing' gegaan
Daarom is voor mij meegroeibh van de HEMA voldoende nu.
Écht heel prachtig komt mijn voorgevel niet uit nu in jurkjes, maar tetten zijn groot zat en het zit wel super lekker, dus ik vind het prima
Naja ze zijn nog wel heel stevig enzo, maar ze bounchen gewoon te erg zonder goede steun. Ik heb alleen een vermoeden dat iets zonder vulling en zonder beugel mij niet gaat geven wat ik zoek. En beugel is hel nu even want dat prikt. Bh's zijn altijd hel geweest. Ik heb 1 soort en mijn hele collectie bestaat uit die bh in verschillende kleurenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:17 schreef Molo het volgende:
Ja als je nu geen harde poef tetten hebt snap ik het hoor
En sowieso is een BH natuurlijk altijd super persoonlijk
Herkenbaar.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:21 schreef Nazil het volgende:
[..]
Naja ze zijn nog wel heel stevig enzo, maar ze bounchen gewoon te erg zonder goede steun. Ik heb alleen een vermoeden dat iets zonder vulling en zonder beugel mij niet gaat geven wat ik zoek. En beugel is hel nu even want dat prikt. Bh's zijn altijd hel geweest. Ik heb 1 soort en mijn hele collectie bestaat uit die bh in verschillende kleurenvan de week maar langs de livera, hopelijk hebben ze daar iets.
Ditquote:Op zondag 20 maart 2016 23:34 schreef Arja het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb elke 1,5 maand een nieuwe bh voorgevormde beugelbh gekocht in een cup groter
Ik had er 1 van cariwell: http://www.carriwell.nl/seamless/padded-nursing-bra.aspquote:Op zondag 20 maart 2016 23:21 schreef Nazil het volgende:
[..]
Naja ze zijn nog wel heel stevig enzo, maar ze bounchen gewoon te erg zonder goede steun. Ik heb alleen een vermoeden dat iets zonder vulling en zonder beugel mij niet gaat geven wat ik zoek. En beugel is hel nu even want dat prikt. Bh's zijn altijd hel geweest. Ik heb 1 soort en mijn hele collectie bestaat uit die bh in verschillende kleurenvan de week maar langs de livera, hopelijk hebben ze daar iets.
Zo had ik het ook bij O, en heb 14 maanden bv gegeven. En ze zijn nu weer precies zoals voor de eerste zwangerschap, qua grootte. Dat kan dus ookquote:Op maandag 21 maart 2016 08:15 schreef Fien10 het volgende:
Hier gelukkig geen groeiende boobies. Ze blijven zoals ze waren, en daar ben ik blij om. Niet zwanger had ik altijd wel een redelijke voorgevel maar nu vallen ze helemaal in het niet bij die dikke buik..Ook doen ze totaaaaaal geen pijn. Nu heb ik daar überhaupt al nooit last van gehad gelukkig. Ik hoop wel heel erg dat de borstvoeding gaat lukken. Nu is er nog niets te merken dat mijn lichaam zich daar klaar voor maakt.
Ja heel leukquote:Op maandag 21 maart 2016 06:33 schreef Quoi het volgende:
Poeff ploeink boks!
BH kan nog wel net hier. Shirtjes moet ik deze week anders maar ff online bestellen. Tot die tijd in den jurckjes
Stiekem toch ook wel leuk hè Nazil?
Ja I knowquote:Op maandag 21 maart 2016 07:12 schreef Molo het volgende:
Muppet, niet meer met zere tetten/bh-aansluiting rondlopen hoor, gek mens
Ik heb vannacht toen ik weer eens niet kon slapen eindelijk zwangerschapsjurkjes besteld, ben benieuwd of ze passen en leuk zijn. Pas nu echt steeds minder en wil op vakantie ook wat leuks meenemen. Ik vind het ook wel erg leuk dat je ondanks mijn eigen spekkigheid nu echt heel goed ziet dat ik zwanger ben en dat mag best gezien worden![]()
Roomsnoes, succes met je echo straks! Ben benieuwd wat er uit komt!
Volgens mij kan dat sowieso geen kwaad. Ik zou dragen wat het fijnste zit.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:57 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ja heel leukin de nieuwe shirtjes zie je mijn buik ook zo mooi
![]()
Goed. Ik ga kijken voor die cariwell maar het kan dus geen kwaad om sportbh's (voorlopig) te blijven dragen?
Spannend, ik duim!quote:Op maandag 21 maart 2016 06:57 schreef snoenk het volgende:
En ik mag morgen. Hoop dan een heel mooi kloppend hartje te zien. Gelukkig mogen we al vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |