Dot mag er wel uit denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik denk waar is Z&G toch ineens heen?![]()
Zit meestal wel mobiel, dus zal proberen zo vaak mogelijk de OP aan te passen, maar vergeef me als ik er niet zo snel mee ben![]()
Neeeehquote:
Gewoon alvast voor de volgendequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
We kunnen je ook weer onderaan het lijstje zetten ...
In de kraamweekquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:28 schreef Dot. het volgende:
Ja daagIk dacht vandaag nog aan dat verhaal van mignonne of wup over die man die het in de kraamweek wel weer tijd vond
Brr, het idee alleen al. Maar twee vind ik helemaal prima. Ons gezin van vier
Dat dromen idd... mozeskriebel, over mn ex en oude vrienden en ruzie en drama...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:47 schreef Twinkle20 het volgende:
O ik wou al zeggen .. Ik zet je er gewoon weer bij hoor Dot... No problemo!
![]()
Maar brrr nee ik moet er ook echt niet aan denken in je kraamweek. Hoewel het in sommige culturen heel 'normaal' blijkt te zijn, heb ik mij wel eens laten vertellen![]()
Heerlijk genieten nu jij! En Ono ook al!! Fijn om te lezen dat de bv zo lekker gaat en dat het gewoon als een logisch iets aanvoelde direct al na de bevalling... Zo stel ik het mij ook voor, hoewel mijn vorige twee kindjes dus op kv zijn groot geworden
![]()
En trouwens dat slechte slapen hoort er idd een beetje bij ono.. Dat herinner ik mij nog wel van de vorige twee keren. En echt dat dromen van mij ...
.. Mijn god dat gaat echt nergens over
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:13 schreef Dot. het volgende:
Een half uur na d'r geboorte belden ze vanaf de anesthesie dat ik naar boven mocht komen![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:31 schreef onomatopee het volgende:
Ik herken haar bewegingen uit de buik, het gewriemel met haar handjes wat ze eerst achter mijn bekken deed, haar billen die precies zo in mijn handen passen als toen ze die in de buik naar buiten stak, het hieltje wat scheef onder mijn ribben zat houdt ze ook nu precies zo scheef.. Onze dochter![]()
![]()
Indoor speelhalhel? Vindt Melba geweldig en wordt er doodmoe van!quote:Op zondag 20 maart 2016 07:18 schreef Crumpette het volgende:
Haat aan hormonale slapeloosheid![]()
moge! Wat zal ik vandaag eens met mijn kleine bundel energie omdernemen?
Lastig te komen zonder auto! Het is idd nog een beetje nat nu, dus ik dacht vanochtend maar even rustig aan (W kijkt momenteel postman pat terwijl ik koffie zetquote:Op zondag 20 maart 2016 07:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Indoor speelhalhel? Vindt Melba geweldig en wordt er doodmoe van!
Ja ik weet niet precies waar ze zitten bij jullie. Oh of de Bert en Ernie indoorspeeltuin in Kijkduin, Franny zei dat die heel leuk is.quote:Op zondag 20 maart 2016 08:20 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Lastig te komen zonder auto! Het is idd nog een beetje nat nu, dus ik dacht vanochtend maar even rustig aan (W kijkt momenteel postman pat terwijl ik koffie zet) en dan vanmiddag mag hij buiten rausen. Heb ik vervolgens ook niet de hele middag een kapotstuk kind
maar slechts een uur.
Hier idem! Qua sporttight dan en afzakken. Ik ben vanmorgen even op onderzoek uit geweest en denk dat ik binnenkort die bij Noppies doe. Een vrouw uit mijn sportclubje (zwangeren) loopt daarin en het ziet er mooi uitquote:Op zondag 20 maart 2016 14:06 schreef Veruca_Assault het volgende:
Ik sport op redelijk hoog niveau en wil dat blijven doen. Echter zakt mijn 3/4 legging nu al af tot dat irritante punt onder je pens zeg maar. Kortom: zwangerschapssportlegging (kijk hoe lang dat woord is ❤). Mamalicious heeft ze en noppies (online speurtocht). Ik wil online bestellen maar welke is het fijnst? Wil niet van die losse, dunne flubber stof maar stevige compressie achtige leggings. Wie heeft ervaring?
Verder ben ik van de een op de andere dat niet meer misselijk en denk ik dat het mis is, uiteraard. Vrijdag echooooooo.
Oh echtquote:Op zondag 20 maart 2016 14:31 schreef Molo het volgende:
Ik heb een lossere legging van ASOS en een flink stevige van Marks & Spencers.
Hier vandaag net als Arja 27 weken
En net onder de douche voor het eerst lekkende tetten
Wat goed! En spannend! En aaaaaaaa jij had toch op werk gegrapt over twins?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:04 schreef Roomsnoes het volgende:
Jongons! Ik heb donderdag bloed laten prikken omdat ik de termijn van mijn zwangerschap wilde laten bepalen (zo gaat dat hier). En nu kreeg ik net een sms, waarin staat dat ik volgens hun metingen rond 8-9 weken zwanger ben. Terwijl ik zelf op 6.3 ofzo uitkom. Ze zei ook dat de bloeding waarvan ik dacht dat het de miskraam in feb wellicht een innestelingsbloeding was. Maar ik kan dat niet matchen met mijn heul regelmatige cylcus, want dan zou ik 10+ weken zijn.
Nu ben ik bang dat die verhoogde waarden miss een tweelingzwangerschap betekenen. Ik heb geen idee wat ze meten eigenlijk. Gelijk maar een echo besteld voor morgen, 10.45![]()
Eh ja.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:19 schreef Svane het volgende:
[..]
Wat goed! En spannend! En aaaaaaaa jij had toch op werk gegrapt over twins?
Spannend!! Ben benieuwd wat er uit de echo komt.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:04 schreef Roomsnoes het volgende:
Jongons! Ik heb donderdag bloed laten prikken omdat ik de termijn van mijn zwangerschap wilde laten bepalen (zo gaat dat hier). En nu kreeg ik net een sms, waarin staat dat ik volgens hun metingen rond 8-9 weken zwanger ben. Terwijl ik zelf op 6.3 ofzo uitkom. Ze zei ook dat de bloeding waarvan ik dacht dat het de miskraam in feb wellicht een innestelingsbloeding was. Maar ik kan dat niet matchen met mijn heul regelmatige cylcus, want dan zou ik 10+ weken zijn.
Nu ben ik bang dat die verhoogde waarden miss een tweelingzwangerschap betekenen. Ik heb geen idee wat ze meten eigenlijk. Gelijk maar een echo besteld voor morgen, 10.45![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |