Als we het eerder 'weten', dan kiezen we eerderquote:Op zondag 20 maart 2016 16:17 schreef Fieder het volgende:
Wat spannend Room! Succes morgen
Ela kiezen jullie de naam na de geboorte?
20 weken vandaag![]()
Moest meteen aan jou denken Dot! http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-35855544quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 16:27 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Moest meteen aan jou denken Dot! http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-35855544
Maar je bedoelde vast die andere Kes...
Room, spannend! Als het echt twins zijn, kunnen ze op je werk helemaal hun buik natmaken
Zo herkenbaarquote:Op zondag 20 maart 2016 16:21 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Als we het eerder 'weten', dan kiezen we eerdermaar vooralsnog vinden we ze allemaal mooi en weten we nog niet zeker welke echt bij ons kindje hoort.
Tenzij jongetje, daar hebben we eigenlijk nog steeds maar één naam voor (dezelfde als die we vorige keer ook al hadden voor een jongetje). En voor meisjes drie die allemaal kans maken. Eén van de meisjes-kanshebbers is ook de jongensnaam trouwens.Om het maar even nog wat ingewikkelder te maken.
Maar er is dan twijfel, mocht het een meisje zijn, of we dan de enige jongensnaam al willen opofferen of dat we die dan nog moeten bewaren voor als we nog een kindje willen hierna?!
Heb je daarna geen zwangerschapstesten meer gedaan om te zien of die steeds lichter werden?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Nouja, het was een heeeele vroege miskraam, waarbij ik minder bloed verloor dan bij een menstruatie. En van stolsels was zo vroeg ook geen sprake. Nou ja, we gaan t zien
Nee, en daar heb ik nu wel spijt van. Ik heb een aantal dagen getest, waarvan de dag voor de bloeding een witte test. En toen dus die bloeding met buikkrampen, dus ik vond testen er na niet nodig. Ik vond die testen ook erg confronterend, en ik bloedde, dus voor mij geen twijfel. Nog steeds niet, als ik heel eerlijk ben.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Heb je daarna geen zwangerschapstesten meer gedaan om te zien of die steeds lichter werden?
Spannend zeg!
Als je n witte test had lijkt het mij ook duidelijk... dus of je maakt veel hcg aan of jij hebt de meerlingkaart deze rondequote:Op zondag 20 maart 2016 17:50 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Nee, en daar heb ik nu wel spijt van. Ik heb een aantal dagen getest, waarvan de dag voor de bloeding een witte test. En toen dus die bloeding met buikkrampen, dus ik vond testen er na niet nodig. Ik vond die testen ook erg confronterend, en ik bloedde, dus voor mij geen twijfel. Nog steeds niet, als ik heel eerlijk ben.
oh my! Spannnnneeeeeennnnnddd!quote:Op zondag 20 maart 2016 18:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Het waren snelle en duidelijke strepen ja. Nou ja, ik ga het proberen naast me neer te leggen tot morgenochtend 10.45 (as if)
Ik had bij beide zwangerschappen ook een hoog HCG, de gyn was toen ook oprecht bang voor een meerling (na IUI). De eerste echo was daarom vroeg gepland en ze vertelde achteraf dat ze tijdens haar vakantie had gekeken naar de uitslag van die echo. Bij mij zou een meerlingzwangerschap een groot medisch risico zijn namelijk, maar het was goed gelukkig.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Het waren snelle en duidelijke strepen ja. Nou ja, ik ga het proberen naast me neer te leggen tot morgenochtend 10.45 (as if)
Maar ik baseer mujn gedachte over een tweeling niet op knalstrepen he?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef Arja het volgende:
Ik had ook snel enorme knalstrepen. Ik had een tweeling geweldig gevonden, maar 1 tegelijk heeft ook wel wat.
Je bent er vroeg bijquote:Op zondag 20 maart 2016 21:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben net een commode besteld voor op de babykamer![]()
Ik vind het zo ontzettend leuk dat we dit keer gewoon een kamertje kunnen inrichten voor plukkie.
In principe hebben wij een ledikant met commode eraan vast, maar daar ligt saar nog in, en aangezien plukkie de eerste tijd in de wieg bij ons slaapt, kan saar in haar bedje blijven. Maar dan hadden we dus wel een extra commode nodig, en als saar over gaat naar een peuterbed dan krijgt zij de commode.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:10 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij
Dat moet idd erg fijn zijn, de ruimte nu!
Gvr ik zie nu pas dat je nickname Roomsnoes is en niet Roomsoesquote:Op zondag 20 maart 2016 20:17 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Maar ik baseer mujn gedachte over een tweeling niet op knalstrepen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |