abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160861543
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 14:27 schreef Limone het volgende:
Gehehe 'lambrisering' :D

Gefeliciteerd Lamb! O+ *O*
Ik dacht nog wel snel te zijn geweest 8-)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 16:04:15 #252
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_160861635
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:45 schreef Svane het volgende:

[..]

Ooooooh dan val ik nog buiten de top 10, nog maaaaaanden te gaan! :+
Ik las dat Leonietje nog lang niet van plan was te bevallen, dus ik blijf voorlopig nog ff nr 10. :P

Ik vond trouwens zw.broeken ook de hel toen m'n buik nog niet zo groot was. Gaat nu steeds beter, maar sommige zitten nog steeds niet echt lekker. Hijsen is het codewoord!!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_160862161
Thanks voor alle felicitaties!

Het ging snel, op het eind bizar snel. Eerste 3cm waren heel relaxed, toen van 4-6 al stevig en 6 naar 10 cm in 45 min was toch wel heel heftig. Persen vond ik best lastig, hij bleek ook zijn handje naast zijn gezichtje te hebben. ( Supermannetje O+ )

Vind het nu wel bizar al hoe goed ik ter been ben. Wat een verschil. Ook mijn bekken voelen al een stuk beter! Maar goed dat is nog adrenaline ;) nu leren rust te pakken.

E doet het goed nu. Rustig ventje zolang hij lekker bij ons mag liggen alleen af en toe nog flink misselijk en dat is zo sneu om te zien... en O stroomt over van trots ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Lamb29 op 22-03-2016 17:02:34 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 22 maart 2016 @ 16:51:54 #254
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_160862636
Gefeliciteerd Lamb!! *O* Fijn dat het zo goed is gegaan!

Positiebroeken: ik droeg ze al vanaf week 7 (en had ze toen al anderhalve week in huis'voor het geval dat') en ik vond het heerlijk O+ Ik zat van tevoren al wel op het randje van wat ik nog in mijn normale broek kon persen en had al vrij snel een opgezette buik, waardoor mijn normale broeken al snel te strak zaten. Ik heb nooit zo'n last gehad van dat de buikband te los zat. Kreeg wel als tip om een hemdje onder die buikband te proppen, dan zou het minder afzakken. Werkte goed! En tegen het verdere afzakken heb ik de broeken versteld met van die knoopjes aan de zijkanten.
Inmiddels draag ik alleen nog een broek als ik een afspraak bij de vk heb of zo, want dat is met echo's wel makkelijk. Verder vooral jurkjes O+

Room wat spannend nog! Hopelijk blijft alles gewoon goed gaan met beebje..

Arja, gefeliciteerd met de verkoop van je huis! Heerlijk, die last van je schouders :D
>:)
Knifty, balen dat je bent overgedragen. Maar wel handiger dan steeds doorgestuurd worden. En het advies 'rust houden maar wel bewegen' heb ik zelf ook al vaker gehad. Daar kun je lekker veel mee ja :')

Snoenk een knipper *O*

Svane een nieuwe badkamer begin mei, spannend! Ik hoop ook voor je dat er geen vertraging op zit, lijkt me wel een hele krappe planning!
Ik ben echt zooo blij dat wij de grote verbouwing dingen er nu op hebben zitten... Al moeten we bv nog wel de trappen en leuningen schilderen en dat liefst ook nog ergens in april of mei zodat het af is voordat de kleine komt.

Nouk ook in de top 10 :D Hier moeten we ook nog een deel van de babykamer in elkaar zetten, zodra we het vervangende onderdeel hebben (een paneel van de kledingkast is beschadigd).

En ik zit weer thuis -O- Kreeg gisteren een hoestbui en nu heb ik ook nog een spier in m'n zij/rug verrekt naast die gekneusde rib. Ik kon amper bewegen van de pijn, ik wist gewoon niet hoe ik in bed moest komen en welke houding ik aan kon nemen want bij elke beweging verkrampte de boel. Heb de huisartsenpost nog gebeld voor advies, maar die konden ook niks betekenen buiten 'paracetamol want verder mag je niks, probeer een houding te vinden die geen zeer doet (doh) en ondersteun die kant goed met een kussen bij hoesten/niezen/etc. Heb uiteindelijk mijn bed aan het hoofdeind wat omhoog gezet en heb wel wat kunnen slapen. Vanmorgen was de scherpste pijn weg gelukkig. Maar ik durf geen auto te rijden, heb dan geen handen vrij om iets te ondersteunen bij een hoest of zo en als ik dat niet doe dan is het niet te harden :X
Dacht naar werk toe goed bezig te zijn door aan te geven dat ik om bovenstaande reden wel thuis zou werken, want stilzitten kan ik wel, dus kan ik ook achter een laptop. Maar baas gaf aan dat ik het toch echt aan moet geven als het niet gaat en dan maar weer ziekmelden. Vind het alleen zo lullig, ik was pas net een week terug -O- En de eerste helft van de zwangerschap ging zo goed, dit valt me echt heel erg tegen van mezelf...

Ik heb daarstraks wel een bestelling bij de prenatal geplaatst voor de mama mazzeldagen. Mooie deken, laken, hydrofielen etc want die had ik allemaal nog niet O+ Ik vind alleen zo weinig echt mooi, dat ik maar 1 deken en 1 laken kon vinden terwijl ik eigenlijk nog een backup wil. Dus moet ook nog ergens anders gaan kijken. Maar dit was mijn eerste echte bestelling voor baby (buiten de grote dingen) en dat is toch wel heel erg leuk O+
pi_160863016
Lamb, het klinkt echt heerlijk! En wat fijn dat je je nu alweer een beetje mobiel voelt! En die lieve grote zus! O+ Al getrakteerd op school?

Miss, megapost!!! Herkenbaar van de pijn, hier dus een blaasontsteking of nierbekkenontsteking en ik kon vorige week echt letterlijk niet lopen van de pijn. Ik werk wel, maar vanaf thuis. Dat gaat op zich okee, alleen vind ik het qua productiviteit best lastig. :+ morgen ga ik weer naar werk! En dan lang paasweekend yes!

Onze badkamer komt trouwens niet op de plaats van de oude badkamer, dus stél dat het vertraging oploopt is het superjammer, maar hebben we gewoon de oude badkamer tot onze beschikking. :) is nu een compleet lege kamer waar we nooit in komen.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 18:09:15 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160864258
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 16:04 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik las dat Leonietje nog lang niet van plan was te bevallen, dus ik blijf voorlopig nog ff nr 10. :P

Ik vond trouwens zw.broeken ook de hel toen m'n buik nog niet zo groot was. Gaat nu steeds beter, maar sommige zitten nog steeds niet echt lekker. Hijsen is het codewoord!!
Veel positiebroeken hebben in de "taille" (daar waar je anders een riem zou doen) elastiek die je met koopjes kunt aantrekken/vast zetten. Scheelt hijsen ;).
KuikenGuppy
pi_160864281
Oh Lamb, dat klinkt goed zeg! <3
pi_160864322
Hier vandaag naar een bekkentherapeut geweest. Vanaf vandaag zit ik in elk geval anderhalve week thuis. Dan kijken we weer verder. Gek, maar ook wel oké. Ik blijf op de achtergrond wel werken (nakijken enzo).

Ik heb allemaal oefeningen moeten doen en nu is de pijn zo mogelijk nog erger :-O. dat vind ik wel jammer, maar a la. Volgende week ga ik er weer heen.
pi_160864332
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 16:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dacht naar werk toe goed bezig te zijn door aan te geven dat ik om bovenstaande reden wel thuis zou werken, want stilzitten kan ik wel, dus kan ik ook achter een laptop. Maar baas gaf aan dat ik het toch echt aan moet geven als het niet gaat en dan maar weer ziekmelden. Vind het alleen zo lullig, ik was pas net een week terug -O- En de eerste helft van de zwangerschap ging zo goed, dit valt me echt heel erg tegen van mezelf...
Hmja dat is niet heel motiverend/zorgzaam van je baas. Je kunt er toch niks aan doen dat je je zo voelt? Ik snap dat het allemaal tegenvalt, maar geef niet jezelf de schuld oke? Beetje lief doen voor jezelf :).

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 17:06 schreef Svane het volgende:
Onze badkamer komt trouwens niet op de plaats van de oude badkamer, dus stél dat het vertraging oploopt is het superjammer, maar hebben we gewoon de oude badkamer tot onze beschikking. :) is nu een compleet lege kamer waar we nooit in komen.
Dat is wel fijn om achter de hand te hebben!
  Manager PR/Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 18:28:30 #260
269689 crew  Viv
pi_160864675
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 09:45 schreef Arja het volgende:
Ik heb nog gevraagd naar inenting tegen kinkhoest en hoe zij erover denken maar zij wachten het advies van de gezondheidsraad af.
Maar dat advies ligt er dus al (sinds 2 december 2015):
https://www.gezondheidsra(...)st-doel-en-strategie
"Vaccinatie van zwangere vrouwen dient onderdeel te worden van bestrijding kinkhoest"
pi_160865158
Eresh vertel, hoe is het gegaan vanmiddag? Niets ernstigs hoop ik?

En Laaaamb jaaaaa!! *O* *O* Hij is er! Wat een mooie naam en wat klinkt het als een goede bevalling, super! Ik ben benieuwd hoe z'n grote zus hem vindt O+
  dinsdag 22 maart 2016 @ 18:51:27 #262
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160865365
Lamb gefeliciteerd *O* benieuwd naar je verhaal. Fijn dat het zo goed ging!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 22 maart 2016 @ 18:52:56 #263
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160865404
Room lees het nu pas, klinkt wel eng zeg. Ik duim dat het gewoon allemaal goed gaat :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160866604
Lamb, gefeliciteerd met je zoon! Mooie naam! En wat klinkt het goed zeg O+
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:31:02 #265
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_160866786
*O* gefeliciteerd Lamb!!!
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:31:40 #266
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_160866804
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 18:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Veel positiebroeken hebben in de "taille" (daar waar je anders een riem zou doen) elastiek die je met koopjes kunt aantrekken/vast zetten. Scheelt hijsen ;).
Die van de H&M helaas niet....
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:38:15 #267
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160867104
Poef, ik zit nogal in de confrontatie-modus, geloof ik. Ik wil niet direct zeggen dat ik handel als een 'hormonster', maar het lijkt wel of alle al langer sluimerende frustraties er in deze periode gewoon uit moeten. Daarmee jaag ik soms nogal wat mensen op de kast, terwijl dat totaal niet in mijn aard zit (want ben juist erg vredelievend en conflictvermijdend van origine). Dat er vaak opgekropte frustratie achter die uitbarstingen zit, maakt het natuurlijk een soort verrassingsaanval. Een rol waar ik even aan moet wennen :') Herkenbaar?

voordeel is wel dat je met die houding soms wel dingen voor elkaar krijgt :P
nadeel is dat ik soms razend en tierend achter mijn laptop zit :(

[ Bericht 9% gewijzigd door Quoi op 22-03-2016 19:43:17 ]
pi_160867934
Ik niet altijd, dan probeer ik het vredelievend maar lukt niet (vaak omdat moe en onzeker en voorzichtig) dus dan schiet ik alsnog uit mijn.. joggingbroek. :')
pi_160868061
Quoi heeeeel herkenbaar :D
Bij mij is het nooit meer weg gegaan maar ik vind het geen slechte eigenschap.
  Manager PR/Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 20:05:20 #270
269689 crew  Viv
pi_160868127
Lamb nog gefeliciteerd!! O+

En snoenk wat fijn van de echo! *O*
pi_160869801
Lamb gefeliciteerd!!! *O*
:)
pi_160870509
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:59 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Ik dacht nog wel snel te zijn geweest 8-)
Snel genoeg. ;)
pi_160872628
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 18:28 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Maar dat advies ligt er dus al (sinds 2 december 2015):
https://www.gezondheidsra(...)st-doel-en-strategie
"Vaccinatie van zwangere vrouwen dient onderdeel te worden van bestrijding kinkhoest"
Dat dus... dus beetje gek als je verloskundige zegt het advies te willen afwachten.
Maarja, die van mij wisten ook niet wat ze er mee aan moesten dat ik me in wilde laten enten. Voor wie het wil, je huisarts kan bij de apotheek een booster dktp bestellen die je dan zelf op kan halen en door huisarts/assistente kan laten zetten. Ben vandaag een beetje druilerig met stijve arm maar verder gaat t goed en ben heel blij dat ik het gedaan heb. Baal alleen dat ik het pas met 37wk heb laten doen. Pas na 2 weken is Gup ook beschermd dus moet nog wel 2 weken blijven zitten.
(Ben van plan bv te gaan geven, dus dan zou Gup ook zo antistoffen mee krijgen maar zou willen dit gewoon wat weken eerder gedaan te hebben.)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:29:47 #274
344469 Amsel
zonder t
pi_160874285
Ik ga er bij m'n volgende vk-afspraak ook naar vragen, kom maar op met die inenting.
pi_160874498
In halfslachtige defense voor de slecht op de hoogte verloskundigen... Er is door de vakgroep ook met geen woord over gerept recentelijk dus als de vk niet zelf actief zich informeert over dit onderwerp dan blijven ze idd niet op de hoogte.

In Utrecht loopt nu de Miki studie nog, naar kinkhoestvaccinatie in of na zwangerschap enz. Zoals het er nu voor staat ook internationaal denk ik dat we wel toe gaan naar advies om te vaccineren.
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')