Gefeliciteerd Lamb!!

Fijn dat het zo goed is gegaan!
Positiebroeken: ik droeg ze al vanaf week 7 (en had ze toen al anderhalve week in huis'voor het geval dat') en ik vond het heerlijk

Ik zat van tevoren al wel op het randje van wat ik nog in mijn normale broek kon persen en had al vrij snel een opgezette buik, waardoor mijn normale broeken al snel te strak zaten. Ik heb nooit zo'n last gehad van dat de buikband te los zat. Kreeg wel als tip om een hemdje onder die buikband te proppen, dan zou het minder afzakken. Werkte goed! En tegen het verdere afzakken heb ik de broeken versteld met van die knoopjes aan de zijkanten.
Inmiddels draag ik alleen nog een broek als ik een afspraak bij de vk heb of zo, want dat is met echo's wel makkelijk. Verder vooral jurkjes

Room wat spannend nog! Hopelijk blijft alles gewoon goed gaan met beebje..
Arja, gefeliciteerd met de verkoop van je huis! Heerlijk, die last van je schouders
Knifty, balen dat je bent overgedragen. Maar wel handiger dan steeds doorgestuurd worden. En het advies 'rust houden maar wel bewegen' heb ik zelf ook al vaker gehad. Daar kun je lekker veel mee ja
Snoenk een knipper
Svane een nieuwe badkamer begin mei, spannend! Ik hoop ook voor je dat er geen vertraging op zit, lijkt me wel een hele krappe planning!
Ik ben echt zooo blij dat wij de grote verbouwing dingen er nu op hebben zitten... Al moeten we bv nog wel de trappen en leuningen schilderen en dat liefst ook nog ergens in april of mei zodat het af is voordat de kleine komt.
Nouk ook in de top 10

Hier moeten we ook nog een deel van de babykamer in elkaar zetten, zodra we het vervangende onderdeel hebben (een paneel van de kledingkast is beschadigd).
En ik zit weer thuis

Kreeg gisteren een hoestbui en nu heb ik ook nog een spier in m'n zij/rug verrekt naast die gekneusde rib. Ik kon amper bewegen van de pijn, ik wist gewoon niet hoe ik in bed moest komen en welke houding ik aan kon nemen want bij elke beweging verkrampte de boel. Heb de huisartsenpost nog gebeld voor advies, maar die konden ook niks betekenen buiten 'paracetamol want verder mag je niks, probeer een houding te vinden die geen zeer doet (doh) en ondersteun die kant goed met een kussen bij hoesten/niezen/etc. Heb uiteindelijk mijn bed aan het hoofdeind wat omhoog gezet en heb wel wat kunnen slapen. Vanmorgen was de scherpste pijn weg gelukkig. Maar ik durf geen auto te rijden, heb dan geen handen vrij om iets te ondersteunen bij een hoest of zo en als ik dat niet doe dan is het niet te harden
Dacht naar werk toe goed bezig te zijn door aan te geven dat ik om bovenstaande reden wel thuis zou werken, want stilzitten kan ik wel, dus kan ik ook achter een laptop. Maar baas gaf aan dat ik het toch echt aan moet geven als het niet gaat en dan maar weer ziekmelden. Vind het alleen zo lullig, ik was pas net een week terug

En de eerste helft van de zwangerschap ging zo goed, dit valt me echt heel erg tegen van mezelf...
Ik heb daarstraks wel een bestelling bij de prenatal geplaatst voor de mama mazzeldagen. Mooie deken, laken, hydrofielen etc want die had ik allemaal nog niet

Ik vind alleen zo weinig echt mooi, dat ik maar 1 deken en 1 laken kon vinden terwijl ik eigenlijk nog een backup wil. Dus moet ook nog ergens anders gaan kijken. Maar dit was mijn eerste echte bestelling voor baby (buiten de grote dingen) en dat is toch wel heel erg leuk