Dat ja... ik hou niet zo van unisex. Maar ben dus als de dood dat er ineens een bekende binnenkomt en m'n mandje met roze/blauwe kleertjes ziet. Zou het heel vervelend vinden als na maanden van heel veel moeite doen om het geheim te houden, m'n buurvrouw het zo te weten komt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:13 schreef Unihipili het volgende:
Sneaky kleertjes kopen staat toch los van het geslacht? Of ben je bang dat iemand ziet dat je roze danwel blauwe kleding koopt?
Van harte gefeliciteerd! Geniet met jullie verse jongetje erbij!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:07 schreef Lamb29 het volgende:
Ik stond lang genoeg bovenaan
Meld met baby uit buik!
Gisteren is onze zoon E.zra R.une geboren na een snelle, natuurlijke bevalling!
3572gr en om 12.37u geboren! Alles gaat prima! Rond 18.00 waren we al thuis
Ooooooh dan val ik nog buiten de top 10, nog maaaaaanden te gaan!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
Gefeliciteerd Lamb! Leuke naam!
Top 10 nu dus hier! Komt goed uit dat vandaag de vloer gelegd is in de babykamer en deze volgende week geleverd wordt. Nu wordt het echt
Verder las ik een hoop goede berichten. Jeej daarvoor
Ik dacht nog wel snel te zijn geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:27 schreef Limone het volgende:
Gehehe 'lambrisering'![]()
Gefeliciteerd Lamb!![]()
Ik las dat Leonietje nog lang niet van plan was te bevallen, dus ik blijf voorlopig nog ff nr 10.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:45 schreef Svane het volgende:
[..]
Ooooooh dan val ik nog buiten de top 10, nog maaaaaanden te gaan!
Veel positiebroeken hebben in de "taille" (daar waar je anders een riem zou doen) elastiek die je met koopjes kunt aantrekken/vast zetten. Scheelt hijsenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik las dat Leonietje nog lang niet van plan was te bevallen, dus ik blijf voorlopig nog ff nr 10.
Ik vond trouwens zw.broeken ook de hel toen m'n buik nog niet zo groot was. Gaat nu steeds beter, maar sommige zitten nog steeds niet echt lekker. Hijsen is het codewoord!!
Hmja dat is niet heel motiverend/zorgzaam van je baas. Je kunt er toch niks aan doen dat je je zo voelt? Ik snap dat het allemaal tegenvalt, maar geef niet jezelf de schuld oke? Beetje lief doen voor jezelfquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dacht naar werk toe goed bezig te zijn door aan te geven dat ik om bovenstaande reden wel thuis zou werken, want stilzitten kan ik wel, dus kan ik ook achter een laptop. Maar baas gaf aan dat ik het toch echt aan moet geven als het niet gaat en dan maar weer ziekmelden. Vind het alleen zo lullig, ik was pas net een week terugEn de eerste helft van de zwangerschap ging zo goed, dit valt me echt heel erg tegen van mezelf...
Dat is wel fijn om achter de hand te hebben!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:06 schreef Svane het volgende:
Onze badkamer komt trouwens niet op de plaats van de oude badkamer, dus stél dat het vertraging oploopt is het superjammer, maar hebben we gewoon de oude badkamer tot onze beschikking.is nu een compleet lege kamer waar we nooit in komen.
Maar dat advies ligt er dus al (sinds 2 december 2015):quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:45 schreef Arja het volgende:
Ik heb nog gevraagd naar inenting tegen kinkhoest en hoe zij erover denken maar zij wachten het advies van de gezondheidsraad af.
Die van de H&M helaas niet....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Veel positiebroeken hebben in de "taille" (daar waar je anders een riem zou doen) elastiek die je met koopjes kunt aantrekken/vast zetten. Scheelt hijsen.
Snel genoeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:59 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel snel te zijn geweest
Dat dus... dus beetje gek als je verloskundige zegt het advies te willen afwachten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:28 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Maar dat advies ligt er dus al (sinds 2 december 2015):
https://www.gezondheidsra(...)st-doel-en-strategie
"Vaccinatie van zwangere vrouwen dient onderdeel te worden van bestrijding kinkhoest"
Wat lief! Dankje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:41 schreef Leonietje83 het volgende:
Mignonne, fijn een reactie vanuit het vak!Aan het begin van m'n zwangerschap had ik zoooooveel aan jouw reacties! Nogmaals dank daarvoor.
Kinkhoest is een bacteriequote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:00 schreef Arja het volgende:
Snoenk jeeeeeeej!
Vivi dank voor de link en mignonne voor de aanvulling. Ik zal morgen de vk mailen.
Ik blijf het toch beetje eng idee vinden om een beetje van het virus in te spuiten of zo. Zal wel psychisch zijn.
Miss c wat een pech met je ribben en de pijn.
Dat is omdat je antistoffen na verloop van tijd weer gaan afnemen, en antistoffen vooral in het 3e trimester goed over de placenta heen gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:09 schreef Mazou het volgende:
Ik las op internet wel dat dit pas kan in het 3e trimester. Klopt die info en weet iemand waarom?
Hmmm jullie hebben me inmiddels overtuigd om die inenting ook te gaan halen. Bijna derde trimester dus mooi op tijdquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat is omdat je antistoffen na verloop van tijd weer gaan afnemen, en antistoffen vooral in het 3e trimester goed over de placenta heen gaan.
Ah, dank je! Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat is omdat je antistoffen na verloop van tijd weer gaan afnemen, en antistoffen vooral in het 3e trimester goed over de placenta heen gaan.
Ik heb het er met man ook over gehad en aangezien wij op een dorp wonen met vrij hoge gereformeerde mensen aantal, heb ik besloten het die enting ook te halen tzt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:09 schreef Mazou het volgende:
Interessante materie wel. Ik heb het er vanavond thuis eens over gehad, en we zijn het er wel over eens dat we het vaccin graag willen laten zetten tzt.
Ik las op internet wel dat dit pas kan in het 3e trimester. Klopt die info en weet iemand waarom?
Oooh nee...quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:21 schreef Molo het volgende:
Weer goedgekeurd door verloskundige![]()
Bloeddruk wel tikkie hoog dus zal richting einde zwangerschap wel te hoog worden denk ik. Maar ja, weinig aan te doen nu begreep ik.
Fijn advies gekregen over vakantie en wat te regelen en mee te nemen, top service
Alleen wel de wachtkamer ondergekotst omdat ik toilet daar niet redde en het in één keer omhoog kwam
Nee was gelukkig de enige, pfewwwwquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oooh nee...nog volle wachtkamer ook zeker
![]()
Balen van je bloeddruk.
Update! Update!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:12 schreef Ereshkigal het volgende:
Na 2 dagen wat zeurderige buikpijn vanmorgen toch maar t ziekenhuis gebeld. Kon pas morgen komen. Nog geen minuut nadat ik had opgehangen wordt ik terug gebeld dat ze vanmiddag om 3 uur toch nog een plekje hebben zo lief dat ze terug belde! Verwacht niks ergs denk echt m'n banden en baarmoeder dat opgerekt wordt maar merk dan weer de angst dat het mis gaat op speelt als je iets voelt wat niet thuis te brengen is....
quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind het ook fijn dat personen als Mignonne, Wupwup en Vivi hier ronddwarrelen![]()
Heb al veel aan jullie adviezen gehad!
Voor Vietnam heb ik DTP gekregen, en niet DKTP. DTP is de "standaard", maar dat zou je even kunnen nakijken in je gele boekje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:25 schreef Arja het volgende:
Arme molo met je gekots!
Wup ik heb voor ik na vietnam ging ook nog prikken gehad oa voor tetanus. Zal daar kinkhoest ook al in hebben gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |