Staat oa dat ze de roma vrouwen die bedelden voor geld, uitlachten , en later ook de vrouwen lieten opdrukken voor een paar centen.quote:El paso de los aficionados holandeses por la capital de Espańa sigue dejando imágenes vergonzosas que recorren las televisiones de medio mundo. En las últimas horas la televisión holandesa ha sacado a la luz nuevos vídeos, en los que se ve con todo lujo de detalles las vejaciones a las que fueron sometidas las mujeres que pedían limosna por parte de los hinchas del PSV que se desplazaron a Madrid para seguir el Atlético-PSV.
Entre los actos que que provocaban las risas y el jolgorio entre los aficionados holandeses se ve a las mendigas realizar flexiones para recibir alguna moneda a cambio. Todo entre las risas de un grupo de personas que a carcajada limpia no paraban de registrar un momento tan condenable con sus teléfonos móviles.
In Parijs ook, lopen ze ook allemaal met van die tyfus a4-tjes te vragen om donaties en handtekeningen voor 'kanker onderzoek'. Zie je nog van die stakkers er in trappen ook, en terwijl ze die zogeheten petitie tekenen worden ze ook nog gerold.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:58 schreef Sjors. het volgende:
Wat een ramp zeg
Iedere europeaan weet dat zigeuners het grootste tuig is dat er hier te vinden is
Seriously? Ik hoef geen geld te geven aan Roma's. Maar mensen zo behandelen is uitermate triest.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Beetje laat, maar oké. Uiteindelijk geven ze gewoon geld, dus... hoeveel heb jij gister aan Roma's gegeven?
Werken voor je centen. Niet staan en vragen. Beetje truucjes doen voor een paar centen, het valt allemaal wel mee. Is iedereen al zo verwend en verwijfd dat dit een issue is?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:01 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Seriously? Ik hoef geen geld te geven aan Roma's. Maar mensen zo behandelen is uitermate triest.
Ik vind het allemaal wel meevallen. Maar ik neem aan dat jij nog nooit in een grote Europese stad op een terras hebt gezeten, ze komen gvd bij je tafel staan terwijl je je koffie drinkt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:01 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Seriously? Ik hoef geen geld te geven aan Roma's. Maar mensen zo behandelen is uitermate triest.
Die vrouwen kunnen ook gewoon weglopen, hčquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:01 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ze verbranden geld en gooien het op hen. In mijn ogen is dat niet normaal.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen. Maar ik neem aan dat jij nog nooit in een grote Europese stad op een terras hebt gezeten, ze komen gvd bij je tafel staan terwijl je je koffie drinkt.
Dit dus.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:04 schreef Twiitch het volgende:
Neen. Die Roma vrouwen vernederen zichzelf.
dat verandert de zaak, ze verdienen het om neergehoekt te worden en al liggende een paar flinke schoppen te moeten incasseren (waarbij het hoofd niet geschuwd hoeft te worden)quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen. Maar ik neem aan dat jij nog nooit in een grote Europese stad op een terras hebt gezeten, ze komen gvd bij je tafel staan terwijl je je koffie drinkt.
Op hun wat? Hun is een bezittelijk voornaamwoord. Dames in kwestie kunnen ook gewoon weglopen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ze verbranden geld en gooien het op hun. In mijn ogen is dat niet normaal.
Ik had het al aangepast, lieverd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Op hun wat? Hun is een bezittelijk voornaamwoord. Dames in kwestie kunnen ook gewoon weglopen.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dat verandert de zaak, ze verdienen het om neergehoekt te worden en een paar flinke schoppen te krijgen (waarbij het hoofd niet geschuwd hoeft te worden)
Oké, maar ja. Is het netjes wat ze doen? Nee dat vind ik van niet, maar om er nou een super groot drama van te maken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik had het al aangepast, lieverd.
Ik ben dan vooral benieuwd op basis van wat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:12 schreef Toefjes het volgende:
Benieuwd of, en hoe het Spaanse OM dit aan gaat pakken.
Dus dit vind je wel triest en die Roma's zo behandelen vind je niet triestquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Jij bent er een van woorden in andermans mond leggen, ga weg man.
Op het nieuws zeiden ze dat op vernedering een gevangenisstraf staat van maximaal 2 jaar. En dat is niet een kansloze missie zou je zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik ben dan vooral benieuwd op basis van wat.
Waar zeg ik dat jouw reactie triest vind?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus dit vind je wel triest en die Roma's zo behandelen vind je niet triest
Eerst maar eens zien wat er onder vernedering verstaan wordt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op het nieuws zeiden ze dat op vernedering een gevangenisstraf staat van maximaal 2 jaar. En dat is niet een kansloze missie zou je zeggen.
Dat brengt het weer terug naar mijn oorspronkelijke bericht, dat ik benieuwd ben of, en hoe het Spaanse OM dit aan gaat pakken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat er onder vernedering verstaan wordt.
Vreselijk inderdaad, arbeid verrichten voor je geld.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:53 schreef Eenskijken het volgende:
http://futbol.as.com/futb(...)58146297_129857.html
[..]
Staat oa dat ze de roma vrouwen die bedelden voor geld, uitlachten , en later ook de vrouwen lieten opdrukken voor een paar centen.
misselijkmakend
Ze doen er toch zelf aan mee?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:01 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Of ze hadden meteen het eerste muntje niet op moeten rapen. Door het geld op te rapen zet je de gooiers aan tot het continueren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:49 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze doen er toch zelf aan mee?
Overigens zouden ze zelf "more money!" hebben geroepen.
Als ze zich vernederd voelen, kunnen ze zo 100m verder op gaan bedelen. Niemand dwingt ze..
Haha, jij denkt echt dat ze hier iets tegen gaan doenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat brengt het weer terug naar mijn oorspronkelijke bericht, dat ik benieuwd ben of, en hoe het Spaanse OM dit aan gaat pakken.
Dat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:01 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Een uitleveringsverzoek bij Nederland doen omdat een paar mensen muntjes hebben gegooid is een behoorlijk kansloze missie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op het nieuws zeiden ze dat op vernedering een gevangenisstraf staat van maximaal 2 jaar. En dat is niet een kansloze missie zou je zeggen.
Hey Rutte!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef Tyr80 het volgende:
We staan weer goed op de kaart, bedankt jongens!
Dit is anders nog redelijk beschaafd in vergelijking met de laatste keren dat Amsterdammers en Rotterdammers de grens over gingen, en dan mogen ze in Europa nog blij zijn dat Den Haag geen Europees voetbal speelt, want dan zie je pas echt taferelen om je als Nederlander voor te schamen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:58 schreef Ringo het volgende:
Altijd gezeik met Brabo's, dat weet je. Dat volk groeit op tussen de varkens, je mag al blij zijn als ze zindelijk zijn.
Ja, praat het maar weer goed.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:03 schreef Hathor het volgende:
Dit is anders nog redelijk beschaafd in vergelijking met de laatste keren dat Amsterdammers en Rotterdammers de grens over gingen, en dan mogen ze in Europa nog blij zijn dat Den Haag geen Europees voetbal speelt, want dan zie je pas echt taferelen om je als Nederlander voor te schamen.
Er valt niks goed te praten, je ziet wat mensen muntjes gooien naar zigeuners, big fucking whoop, als het Rotterdammers waren geweest had je ME charges gezien.quote:
Ik las dat ze 50euro uit iemands hand hadden gegrist toen diegene een zonnebril wilde kopen van een straatverkoper.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Denk dat de roma ook wel wat psv'ers van hun portefeuille heeft beroofd, dus ze staan wel quitte.
Je moet in Madrid ook ogen in je rug hebben als je gaat pinnen met zigeuners in de buurt, ze grissen het zo weg als het de automaat uitkomt. Tyfusvolk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:09 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik las dat ze 50euro uit iemands hand hadden gegrist toen diegene een zonnebril wilde kopen van een straatverkoper.
[Maar ik was er niet bij]
Nogmaals, ik herhaal het nog een keer: Ik ben benieuwd of ze er iets tegen gaan doen. Zo'n moeilijke zin is dat toch niet? Ik heb te weinig kennis van de Spaanse rechtspraak om daar iets van te kunnen voorspellen. Vandaar het woordje "benieuwd"quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Haha, jij denkt echt dat ze hier iets tegen gaan doen
Die moeders en zussen van die supporters zullen dan ook vast niet als dagbesteding hebben dat ze georganiseerd schooien en roven.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:56 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet niet welk chromosoom sommige supporters missen maar als anderen dit "gebaar" naar hun moeder of zussen zouden gooien, zou de hel los breken.
Ik hou van voetbal.. deze avond genoten bijvoorbeeld.
Ik begrijp niet dat zeker als je gast bent ergens als supporter dat je moet vernielen of vernederen. Uit liefde voor je club zal het niet zijn.
Voetbal isquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:56 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet niet welk chromosoom sommige supporters missen maar als anderen dit "gebaar" naar hun moeder of zussen zouden gooien, zou de hel los breken.
Ik begrijp niet dat zeker als je gast bent ergens als supporter dat je moet vernielen of vernederen. Uit liefde voor je club zal het niet zijn.
Met een groep mannen een groepje vrouwen onheus bejegenen heeft hier al voor woedende reacties gezorgd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:56 schreef ondeugend het volgende:
Oh dan is het opeens prima om je als een achterlijke holbewoner te gedragen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Die moeders en zussen van die supporters zullen dan ook vast niet als dagbesteding hebben dat ze georganiseerd schooien en roven.
Laat mij het antwoord dan maar geven: Nee, Spanje gaat geen tientallen opsporingsverzoeken naar Nederland sturen omdat die mensen muntjes naar bedelaars gegooid hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nogmaals, ik herhaal het nog een keer: Ik ben benieuwd of ze er iets tegen gaan doen. Zo'n moeilijke zin is dat toch niet? Ik heb te weinig kennis van de Spaanse rechtspraak om daar iets van te kunnen voorspellen. Vandaar het woordje "benieuwd"
Oké, goed te weten dat er een Spanje-expert is op dit forum.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Laat mij het antwoord dan maar geven: Nee, Spanje gaat geen tientallen opsporingsverzoeken naar Nederland sturen omdat die mensen muntjes naar bedelaars gegooid hebben![]()
Het is niet strafbaar, ze weten dat Nederland daar toch niet aan zouden meewerken en waarschijnlijk hebben ze ook geen zin om de clowns van Europa te zijn.
Ben je nu echt zo naiefquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oké, goed te weten dat er een Spanje-expert is op dit forum.
Ja je kunt hersenloos volk (dom genoemd ook wel) als gewoon aannemen omdat het er bij zou horen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Voetbal is![]()
Maar ja dat groepsgebeuren he![]()
Supporters, hooligans...het hoort erbij.
Dit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:04 schreef Twiitch het volgende:
Helaas ja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja je kunt hersenloos volk (dom genoemd ook wel) als gewoon aannemen omdat het er bij zou horen.
Of niet.
Misverstand. Ze dachten dat het om fans van AS Roma ging.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:53 schreef Eenskijken het volgende:
psv supporters vernederen roma vrouwen
Dat is jouw mening, ik zie een volk wat van nature veel crimineler is en ook geen fuck om anderen geeft niet als gelijkwaardig mens, dat is in mijn ogen echt een lagere soort.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:15 schreef ondeugend het volgende:
Als je je ten koste van mensen meent te moeten vermaken dan ben je niets minder of meer dan de mensen die de 'vermaak' leveren.
Ongeacht wie die mensen zijn en wat ze eventueel aan te rekenen zou zijn.
Die hadden ze vast verwacht in Madridquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Misverstand. Ze dachten dat het om fans van AS Roma ging.
Ik snap de ophef ook niet zo. Die bedelaars kozen er zelf toch voor om dat geld op te rapen. Blijkbaar hadden ze er zelf niet zoveel moeite mee. Overdreven politiek correct gedrag als je dit wil bestraffen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:21 schreef Schunckelstar het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin
Ze vernederen zichzelf, ze zijn toch niet verplicht om daar als een idioot over de grond te gaan voor wat kleingeld
Ik heb geen leed gezien anders.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:35 schreef rakotto het volgende:
De mentaliteit in deze topic baart me zorgen. Leedvermaak is nooit goed.
Ze delen gratis geld uit...wat nou leedvermaak?quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:35 schreef rakotto het volgende:
Nee hoor, dit zie je overal, in Utrecht net zo goed. Toen v Basten door die supporter voor pannenkoek werd uitgemaakt, werd er bij de eerstvolgende Utrecht-Ajax voor honderden euro's aan pannenkoeken op het veld gegooid. Ludiek.quote:
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee hoor, dit zie je overal, in Utrecht net zo goed. Toen v Basten door die supporter voor pannenkoek werd uitgemaakt, werd er bij de eerstvolgende Utrecht-Ajax voor honderden euro's aan pannenkoeken op het veld gegooid. Ludiek.
Graag gedaan Achmed.quote:
Nou is van Basten ook best wel een beetje pannenkoek natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee hoor, dit zie je overal, in Utrecht net zo goed. Toen v Basten door die supporter voor pannenkoek werd uitgemaakt, werd er bij de eerstvolgende Utrecht-Ajax voor honderden euro's aan pannenkoeken op het veld gegooid. Ludiek.
Het is PSV, geen PVV, toch een klein verschil.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:18 schreef Beathoven het volgende:
Een zware werkstraf voor deze PVV-kneuzen.
Kan me weinig schelen, ik hoop dat deze stumpers daar op 't terras in de bijstand terecht komen en het hoofd nauwelijks boven water kunnen houden. Daarnaast mag Nederland 1 groot asielzoekerscentrum worden waar deze malloten hun belasting aan af mogen dragen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is PSV, geen PVV, toch een klein verschil.
Weinig kans, als je je het kan veroorloven om op een doordeweekse dag even een wedstrijd in Madrid te gaan bezoeken, zit je niet in de bijstand.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kan me weinig schelen, ik hoop dat deze stumpers daar op 't terras in de bijstand terecht komen en het hoofd nauwelijks boven water kunnen houden. Daarnaast mag Nederland 1 groot asielzoekerscentrum worden waar deze malloten hun belasting aan af mogen dragen.
Leer lezen en zet de grenzen maar open voor de vluchteingen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weinig kans, als je je het kan veroorloven om op een doordeweekse dag even een wedstrijd in Madrid te gaan bezoeken, zit je niet in de bijstand.
Vergeet je straks niet je pilletje te nemen voor je gaat slapen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Leer lezen en zet de grenzen maar open voor de vluchteingen.
En toch heb je niet goed gelezen. Doe nog eens?quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vergeet je straks niet je pilletje te nemen voor je gaat slapen?
Ja, ik zie dat hij HOOPT dat ze in de bijstand komen, maar wil je nou echt dat ik serieus ga reageren op zulke gefrustreerde dorpsidioten? Dit topic zit vol met ouwe wijven die zich de hele dag achter de begonia's aan buitenspelende kinderen zitten te ergeren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En toch heb je niet goed gelezen. Doe nog eens?
Hij ging er dus van uit dat ze een baan hebben... net als jij daar van uit ging.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat hij HOOPT dat ze in de bijstand komen, maar wil je nou echt dat ik serieus ga reageren op zulke gefrustreerde dorpsidioten? Dit topic zit vol met ouwe wijven die zich de hele dag achter de begonia's aan buitenspelende kinderen zitten te ergeren.
ach ja tis wat he?quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:05 schreef Braindead2000 het volgende:
“Als PSV zijn we gisteren geconfronteerd met een aantal vervelende incidenten met bedelaarsters in de binnenstad van Madrid", zo laat Gerbrands op de site van de club weten. "Als club willen wij ons hier volledig van distantiëren. Dit zijn niet de normen en waarden die wij uitdragen."
"PSV gaat zijn uiterste best doen om de mensen die dit veroorzaakten op te sporen en als we hen vinden, hebben ze een megaprobleem. PSV zal passende maatregelen treffen en daarbij mag worden gedacht aan stadionverboden of ergere sancties. Laat duidelijk zijn dat wij niets met deze mensen te maken willen hebben. Zij horen niet bij onze club thuis.”
De beelden van de supporters gaan de wereld over en zorgen voor de nodige ophef.
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/227/fixtures/
Dit vind ik wel heel eng. Wie denkt die Gerbrands wel niet dat hij is? Wat een walgelijk, arrogant, machtsmisbruikend, elitair mannetje om mensen te willen straffen omdat ze niet aan zijn normen en waarden voldoen, buiten het stadion nota bene.
Dat is mooi politiek correct gezegd, alleen is de praktijk anders. Denk alleen maar aan alle tv programma' die teren op leedvermaakquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:35 schreef rakotto het volgende:
dit dacht ik ook meteen, beide partijen mankeert watquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:04 schreef Twiitch het volgende:
Idd. Sneue figuren die ook eens ff weg zijn uit hun Vinex-wijk en achterbuurtquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:25 schreef Abed het volgende:
Een uur eerder waren ze nog trots dat deze pafferige telgen van ons mam en ons pap zo verheven waren boven roffa en damsko
Niet iedereen kan zo'n meeslepend en glamoureus leven hebben als jij.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd. Sneue figuren die ook eens ff weg zijn uit hun Vinex-wijk en achterbuurt
Stel grijze muizen. Supporter zijn van zo'n kleurloze club als PSV zegt eigenlijk al genoeg.
Je kan altijd nog modje op een forum worden om je leven van sjeu te gevenquote:Op donderdag 17 maart 2016 08:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo'n meeslepend en glamoureus leven hebben als jij.
Geld gooien naar mensen is inderdaad wel twee jaar cel waard.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:12 schreef Toefjes het volgende:
Benieuwd of, en hoe het Spaanse OM dit aan gaat pakken.
Stel hč, dat jij buiten iemand ziet lopen die een bedelaar 'onjuist bejegend'. Daarna klopt die bij jou aan om voetbal te kijken, laat je hem dan binnen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit vind ik wel heel eng. Wie denkt die Gerbrands wel niet dat hij is? Wat een walgelijk, arrogant, machtsmisbruikend, elitair mannetje om mensen te willen straffen omdat ze niet aan zijn normen en waarden voldoen, buiten het stadion nota bene.
Gerbrands is geen dictator met absolute macht over de supporters en over hun gedrag in hun privéleven en de supporters zijn niet zijn vrienden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Stel hč, dat jij buiten iemand ziet lopen die een bedelaar 'onjuist bejegend'. Daarna klopt die bij jou aan om voetbal te kijken, laat je hem dan binnen?
Of hebben acties die mensen, nota bene buiten jouw huis, uithalen ook invloed op jouw deur-beleid?
Dit..quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:35 schreef rakotto het volgende:
Gerbrands bepaalt volgens mij gewoon het deur-beleid van een (niet openbare) plek, maar ik kan me vergissen. Als een supporter iets doet in 'zijn of haar privéleven' laten we zeggen... Matten met andere 'supporters', dan mag die supporter fijn de deur geweigerd worden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Gerbrands is geen dictator met absolute macht over de supporters en over hun gedrag in hun privéleven en de supporters zijn niet zijn vrienden.
We hebben het hier alleen over normen en waarden die afwijken. Jij vindt het dus doodnormaal als jij bijvoorbeeld van SM houdt, naar naaktstranden gaat, thuis wel eens een harde boer laat, je werkgever of de clubjes waarvan jij lid ben, je ontslaan of je geen toegang meer verlenen omdat het niet met de normen en waarden van je werkgever of je de voorzitter van je clubjes overeenkomt?quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gerbrands bepaalt volgens mij gewoon het deur-beleid van een (niet openbare) plek, maar ik kan me vergissen. Als een supporter iets doet in 'zijn of haar privéleven' laten we zeggen... Matten met andere 'supporters', dan mag die supporter fijn de deur geweigerd worden.
Het is dan ook op zijn minst bijzonder en overdreven om de krachttermen te bezigen die jij in je post gebruikt.
Binnen de kaders van de wet? Prima!quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:37 schreef Braindead2000 het volgende:
We hebben het hier alleen over normen en waarden die afwijken. Jij vindt het dus doodnormaal als jij bijvoorbeeld van SM houdt, naar naaktstranden gaat, thuis wel eens een harde boer laat, je werkgever of de clubjes waarvan jij lid ben, je ontslaan of je geen toegang meer verlenen omdat het niet met de normen en waarden van je werkgever of je de voorzitter van je clubjes overeenkomt?
PSV is een overeenkomst aangegaan met zijn supporters ik zie geen regel in de algemene voorwaarden, het club reglement of de stadion huisregels die een grond bieden om de overeenkomst éénzijdig op te zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:27 schreef SicSicSics het volgende:
Gerbrands bepaalt volgens mij gewoon het deur-beleid van een (niet openbare) plek, maar ik kan me vergissen. Als een supporter iets doet in 'zijn of haar privéleven' laten we zeggen... Matten met andere 'supporters', dan mag die supporter fijn de deur geweigerd worden.
Gerbrands waarschijnlijk wel. En anders is het een glas en een plasquote:Op donderdag 17 maart 2016 09:45 schreef hottentot het volgende:
PSV is een overeenkomst aangegaan met zijn supporters ik zie geen regel in de algemene voorwaarden, het club reglement of de stadion huisregels die een grond bieden om de overeenkomst éénzijdig op te zeggen.
Nee, ik zie het verschil niet. Als jij je vriendin met wederzijdse toestemming af wil ranselen in een PSV-shirt dan heeft PSV daar niks over te zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Binnen de kaders van de wet? Prima!![]()
Maar je mist het punt.
Als ik van SM houd is dat geen probleem. Als ik een SM-sessie organiseer op een plein in Madrid in een PSV teneu op de dag van een belangrijke wedstrijd wel.
Zie je het verschil? Ik denk dat je een aardige zaak kunt maken als PSV.
Zie je ook al hoe kinderachtig je overtrokken reactie is?
Gerbrands lult gewoon mee met de publieke verontwaardiging.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gerbrands waarschijnlijk wel. En anders is het een glas en een plasmaar dan heeft hij zich wel even gedistantieerd en een statement gemaakt. Handjes weer gewassen.
Dit gaat helemaal niet om respect voor vrouwen in het algemeen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:47 schreef Kaas- het volgende:
Zullen die voetbalsupporters ook op Fok lekker hypocriet zitten te klagen dat moslims geen respect voor vrouwen hebben?
volgens mij toch wel een beetje want die zigeuners waren allemaal vrouwen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal niet om respect voor vrouwen in het algemeen.
Je vergeet: In het midden van een plein in Madrid op een speeldag.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Nee, ik zie het verschil niet. Als jij je vriendin met wederzijdse toestemming af wil ranselen in een PSV-shirt dan heeft PSV daar niks over te zeggen.
Klopt. Het heeft totaal geen raakvlakken met respect.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wat heeft het geslacht van de bedelaars ermee te maken? Denk je dat die PSV-supporters het niet hadden gedaan als het mannelijke bedelaars waren?quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:47 schreef Kaas- het volgende:
Zullen die voetbalsupporters ook op Fok lekker hypocriet zitten te klagen dat moslims geen respect voor vrouwen hebben?
Dat is zijn taak. Damage control.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:48 schreef hottentot het volgende:
Gerbrands lult gewoon mee met de publieke verontwaardiging.
Kennelijk wel.quote:Maar kom op zeg muntjes gooien naar zwervers (nou ja.. gespeelde zwervers die in de ochtend in een Mercedes station bak in het centrum worden gedropt), gaat toch helemaal nergens over dit.
Ik zie in dat filmpje toch zeker een enorm gebrek aan respect voor vrouwen bij die Brabanders. Die zien hen duidelijk niet voor vol aan als medemens.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vrouwen verkrachten en muntjes gooien is wel ongeveer hetzelfde ja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:47 schreef Kaas- het volgende:
Als ze wat meer hersenen hadden zouden ze het vanzelfsprekend in beide gevallen niet doen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat heeft het geslacht van de bedelaars ermee te maken? Denk je dat die PSV-supporters het niet hadden gedaan als het mannelijke bedelaars waren?
Kom op man, jij bent slimmer dan dit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vrouwen verkrachten en muntjes gooien is wel ongeveer hetzelfde ja.
jongen je ziet zelf toch ook wel hoe respechtloos dit is. en als voetbalspeler zou je beter moeten weten vind ik. super genante vertooning dit nu snap ik wel waarom ik niet van voetbal hou.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vrouwen verkrachten en muntjes gooien is wel ongeveer hetzelfde ja.
Dat zie je dan verkeerd. Ze hebben geen respect voor bedelaars of bedelende zigeuners of... Nergens blijkt uit dat ze alleen geen respect hebben voor vrouwen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie in dat filmpje toch zeker een enorm gebrek aan respect voor vrouwen bij die Brabanders. Die zien hen duidelijk niet voor vol aan als medemens.
Beetje raar, ik zie op dat filmpje de vrouwen op het terras vrolijk meelachen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie in dat filmpje toch zeker een enorm gebrek aan respect voor vrouwen bij die Brabanders. Die zien hen duidelijk niet voor vol aan als medemens.
bekijk dat filmpje dan nou maar eens een keer of 100.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beetje raar, ik zie op dat filmpje de vrouwen op het terras vrolijk meelachen.
En dan zou het ineens goed zijn of hoe moet ik dit interpreteren? Waarom zou je niet gewoon een beetje respect opbrengen voor je medemens?quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat zie je dan verkeerd. Ze hebben geen respect voor bedelaars of bedelende zigeuners of... Nergens blijkt uit dat ze alleen geen respect hebben voor vrouwen.
Dan zou ik ze 100x zien lachen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:55 schreef matthias24 het volgende:
[..]
bekijk dat filmpje dan nou maar eens een keer of 100.
eensquote:Op donderdag 17 maart 2016 09:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dan zou het ineens goed zijn of hoe moet ik dit interpreteren? Waarom zou je niet gewoon een beetje respect opbrengen voor je medemens?
Ik heb altijd geleerd dat respect verdiend moet worden, professioneel bedelaar en crimineel worden getuigd daar niet echt van.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dan zou het ineens goed zijn of hoe moet ik dit interpreteren? Waarom zou je niet gewoon een beetje respect opbrengen voor je medemens?
Het is sowieso van dezelfde mentaliteit die we op fok heel vaak zien. Miezerige mannetjes met middelmatige leventjes die naar beneden komen trappen om hun dagelijkse gelik naar boven te compenseren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:47 schreef Kaas- het volgende:
ja maar voetbalspelers zijn geen moslims en zijn ook niet zo opgevoed. en dus zouden ze beter moeten weten. eigenlijk kan je dit niet eens vergelijken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dan zou ik ze 100x zien lachen.
Geef nu maar gewoon toe dat je dit groter maakt dan het is, en dat je argumentatie je reinste onzin is. Dit is muntjes gooien naar bedelaars en beweren dat dit een daad van vrouwenhaat is en dan vergelijkingen met moslims maken is gewoon ronduit achterlijk.
Die bedelaars gedragen zich dan ook als duiven die gevoerd worden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie in dat filmpje toch zeker een enorm gebrek aan respect voor vrouwen bedelaars bij die Brabanders. Die zien hen duidelijk niet voor vol aan als medemens.
Ik denk dat dat wel ongeveer de strekking is van wat je eerder zegt, ook al bedoel je het niet zo.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kom op man, jij bent slimmer dan dit.Ik voel me hier niet door aangesproken, want iets dergelijks beweer ik natuurlijk niet.
Moet men respect verdienen bij een groep zuipende voetbalsupporters die tijdelijk te gast is in een ander land?quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat respect verdiend moet worden, professioneel bedelaar en crimineel worden getuigd daar niet echt van.
Voetbalspelers... ik wist niet dat het elftal vrolijk aan het bier zat voor de wedstrijdquote:Op donderdag 17 maart 2016 09:58 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar voetbalspelers zijn geen moslims en zijn ook niet zo opgevoed. en dus zouden ze beter moeten weten. eigenlijk kan je dit niet eens vergelijken.
Ja, denk je dat die vrouwen op dat plein criminelen zijn en niet slachtoffer van iemand anders? Dus volgens jouw redenering hoef ik jou nu niet meer als volwaardig medemens te beschouwen, alleen maar omdat je gebrek aan intelligentie geen respect afdwingt? We kunnen ook gewoon een beetje normaal met elkaar omgaan, als dat niet te moeilijk is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat respect verdiend moet worden, professioneel bedelaar en crimineel worden getuigd daar niet echt van.
Er lopen ook gewoon vrouwen tussendoor die geen muntjes gaan rapen. Die romaatjes voeren gewoon een act op en de supporters tonen hun waardering voor het schouwspel. Lekker weertje erbij. Win-win.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:21 schreef Schunckelstar het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin
Ze vernederen zichzelf, ze zijn toch niet verplicht om daar als een idioot over de grond te gaan voor wat kleingeld
mocht jij ooit bedelaar worden en ik kom jou op straat tegen ga ik je ook bekogelen met muntjes. goed?quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zolang het munten van twee euro zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:00 schreef matthias24 het volgende:
[..]
mocht jij ooit bedelaar worden en ik kom jou op straat tegen ga ik je ook bekogelen met muntjes. goed?
Daar zullen die vrouwen dan ook wel een reden voor hebben...quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die bedelaars gedragen zich dan ook als duiven die gevoerd worden.
nee dat vind ik teveel geld voor hottentot. ik hou het op 5 eurocentjes.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zolang het munten van twee euro zijn.
Dat zegt iets over hun afhankelijkheid van dat soort kleingeld. Dan ga je ze hun waardigheid toch niet nog verder afnemen Perrin?quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die bedelaars gedragen zich dan ook als duiven die gevoerd worden.
ditquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:00 schreef Gunner het volgende:
Geld verbranden voor de ogen van de minder bedeelden in de samenleving. Hoe kansloos
Ze kunnen ook een baan zoeken, net als iedereen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zegt iets over hun afhankelijkheid van dat soort kleingeld. Dan ga je ze hun waardigheid toch niet nog verder afnemen Perrin?
Roma's zijn procentueel de meest criminele bevolkingsgroep die er maar bestaat, onderzoek is schaars, maar in bijvoorbeeld Nieuwegein bleek onder de daar aanwezige 400 families dat 79% van de volwassenen een strafblad heeft. En dan te bedenken dat de Roma's in Nederland nog een stukje braver zijn dan de groepen in landen als Frankrijk en Spanje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, denk je dat die vrouwen op dat plein criminelen zijn en niet slachtoffer van iemand anders? Dus volgens jouw redenering hoef ik jou nu niet meer als volwaardig medemens te beschouwen, alleen maar omdat je gebrek aan intelligentie geen respect afdwingt? We kunnen ook gewoon een beetje normaal met elkaar omgaan, als dat niet te moeilijk is.
er is tegenwoordig bijna geen werk meer. bovendien hebben deze mensen waarschijnlijk niet gestuudeerd. hoe wil je het voor elkaar krijgen om aangenomen te worden?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze kunnen ook een baan zoeken, net als iedereen.
Hoe meer hoe beterquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:00 schreef matthias24 het volgende:
[..]
mocht jij ooit bedelaar worden en ik kom jou op straat tegen ga ik je ook bekogelen met muntjes. goed?
Doe niet alsof die vrouwen mongooltjes zijn. Zij lachen die apen op het terras vierkant uit en hebben nog nooit zo gemakkelijk geld uit zakken geklopt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:00 schreef matthias24 het volgende:
[..]
eens, maar ze staan er lekker herkenbaar op.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zegt iets over hun afhankelijkheid van dat soort kleingeld. Dan ga je ze hun waardigheid toch niet nog verder afnemen Perrin?
Hier zou ik zeker naar gaan kijken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
eens, maar ze staan er lekker herkenbaar op.
Misschien moet het UWV aan het eind van de maand ook maar hetzelfde doen in Eindhoven.
Hun uitkering in muntjes op een plein gooien...
Lekker in het zonnetje, en dansen voor de heren...
Dus als je maar aanneemt dat die vrouwen op geen enkele wijze dat nare leven proberen te ontsnappen, dan is het daarmee voor jezelf goed gepraat om ze als minderwaardige mensen te beschouwen en als zodanig te behandelen Perrin?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze kunnen ook een baan zoeken, net als iedereen.
Goede grap dit. Er is wel degelijk werk maar deze bedelaars verdienen meer dan je denkt met bedelen en roven. Geen haar op hun hoofd die eraan denkt om een normale baan te nemen en belasting te betalen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:05 schreef matthias24 het volgende:
[..]
er is tegenwoordig bijna geen werk meer. bovendien hebben deze mensen waarschijnlijk niet gestuudeerd. hoe wil je het voor elkaar krijgen om aangenomen te worden?
Ik trakteer op een biertje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hier zou ik zeker naar gaan kijken.
Ik vind dat zij iets hebben gedaan wat niet kan, dus wil ik hetzelfde doen...quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien moet het UWV aan het eind van de maand ook maar hetzelfde doen in Eindhoven.
Zou jij ze aannemen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Goede grap dit. Er is wel degelijk werk maar deze bedelaars verdienen meer dan je denkt met bedelen en roven. Geen haar op hun hoofd die eraan denkt om een normale baan te nemen en belasting te betalen.
doe niet alsof die vrouwen aan het lachen waren want ik heb dat filmpje ook bekeken en ik heb geen glimlachje gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:05 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Doe niet alsof die vrouwen mongooltjes zijn. Zij lachen die apen op het terras vierkant uit en hebben nog nooit zo gemakkelijk geld uit zakken geklopt.
Hij heeft ook een mini-Auschwitz in z'n achtertuin voor Duitse toeristen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik vind dat zij iets hebben gedaan wat niet kan, dus wil ik hetzelfde doen...
Goedpraatgedrag op basis van generalisering.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Roma's zijn procentueel de meest criminele bevolkingsgroep die er maar bestaat, onderzoek is schaars, maar in bijvoorbeeld Nieuwegein bleek onder de daar aanwezige 400 families dat 79% van de volwassenen een strafblad heeft. En dan te bedenken dat de Roma's in Nederland nog een stukje braver zijn dan de groepen in landen als Frankrijk en Spanje.
Nee joh, het UWV. Je denkt toch niet dat die jongens me ¤ 800,- waard zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik vind dat zij iets hebben gedaan wat niet kan, dus wil ik hetzelfde doen...
En dan dat groene briefje, de laatste 100 euro in de brand steken. Redelijke/matige grap.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij heeft ook een mini-Auschwitz in z'n achtertuin voor Duitse toeristen.
Precies die andere 21% kan ook best crimineel zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goedpraatgedrag op basis van generalisering.
Het zou me nou inderdaad niets verbazen als veel van die voetbalsupporters werkloos zijn en dus ook gewoon bedelaars zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In de ochtend vanaf het kamp in een dikke Mercedes de bedelaars uitrijden, en als de winkels sluiten de bedelaars weer ophalen en gezamenlijk de winst tellen. Zeker tijdens drukke uitgaansuren is bedelen een zeer dik betaalde baan. Is niet zeldzaam dat je dan een bedelaar voor honderden euro's aan muntjes bij de cafetaria ziet wisselen voor papiergeld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Goede grap dit. Er is wel degelijk werk maar deze bedelaars verdienen meer dan je denkt met bedelen en roven. Geen haar op hun hoofd die eraan denkt om een normale baan te nemen en belasting te betalen.
Ik herinner jouw username nog van jaren geleden, toen we beide regelmatig in het Erasmus Universiteit-topic kwamen, en ik verbaas me ontzettend over dat een slimme kerel als zo'n tokkie is gaan posten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies die andere 21% kan ook best crimineel zijn.
Ik kan je verzekeren dat het arbeidsethos onder de gemiddelde fanatieke voetbalfan juist zeer hoog is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het zou me nou inderdaad niets verbazen als veel van die voetbalsupporters werkloos zijn en dus ook gewoon bedelaars zijn.
Joh. Trek een rokje aan en ga een half uurtje demonstreren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:10 schreef matthias24 het volgende:
ik vind het gewoon schandalig hoe die vrouwens zijn behandelt!!!!
Natuurlijk kan je dat niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat het arbeidsethos onder de gemiddelde fanatieke voetbalfan juist zeer hoog is.
Gelukkig ben jij op de ad hominem toer gegaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik herinner jouw username nog van jaren geleden, toen we beide regelmatig in het Erasmus Universiteit-topic kwamen, en ik verbaas me ontzettend over dat een slimme kerel als zo'n tokkie is gaan posten.
Daar hebben we de participatiepapiertjesprikwet voor, dat is hetzelfde principe, maar dan met een sausje van beschaving.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zijn dure uitstapjes voor werklozen. Lijkt me sterk. Ook wel onnodig om iedereen die zich schandalig gedraagt het predicaat werkloos mee te geven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het zou me nou inderdaad niets verbazen als veel van die voetbalsupporters werkloos zijn en dus ook gewoon bedelaars zijn.
Waar? In de achterhoek?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat het arbeidsethos onder de gemiddelde fanatieke voetbalfan juist zeer hoog is.
En het werkt door. Mensen zien hoe debiel die voetbalsupporters zich gedragen en gaan zich nu op hun beurt weer superieur voelen ten opzichte van die supporters en hen als minderwaardige mensen beschouwen etc.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:11 schreef agter het volgende:
Het komt voort uit een soort misplaatst superioriteitsgevoel. Dat zij beter zijn dan die vrouwen. En dat je ze dus mag vernederen.
De enige reden waarom dat filmpje is gemaakt, is omdat deze bedelaars zich graag zo gedragen voor wat geld. Als ze het vervelend vonden, hadden ze simpelweg weg kunnen lopen. Beetje vreemd om vervolgens de supporters te gaan betichten van vrouwenhaat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus als je maar aanneemt dat die vrouwen op geen enkele wijze dat nare leven proberen te ontsnappen, dan is het daarmee voor jezelf goed gepraat om ze als minderwaardige mensen te beschouwen en als zodanig te behandelen Perrin?
ja hoor! en wat voor werk dan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Welnee. Je projecteert je eigen gedachten over Roma's op die jongens.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:11 schreef agter het volgende:
Het komt voort uit een soort misplaatst superioriteitsgevoel. Dat zij beter zijn dan die vrouwen. En dat je ze dus mag vernederen.
Op mensen neerkijken vanwege een generalisering is toch toegestaan, als ik jouw posts hier goed lees?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn dure uitstapjes voor werklozen. Lijkt me sterk. Ook wel onnodig om iedereen die zich schandalig gedraagt het predicaat werkloos mee te geven.
sterker nog ik trek gewoon alles uit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:12 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Joh. Trek een rokje aan en ga een half uurtje demonstreren.
Goed idee.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:14 schreef matthias24 het volgende:
[..]
sterker nog ik trek gewoon alles uit.
Oh je ziet er een paar langsrijden en generaliseert dit gelijk naar de hele groep....quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar? In de achterhoek?
Hier in R'dam rijden ze nu lekker in hun scootmobiel op weg naar het hangbankje voor een pauperpilsje in de zon.
tuurlijk...quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat bedelen doen die vrouwtjes toch echt zelf, vernederend misschien, maar bedelen is nog altijd een keuze.
Probleem bij Roma's is juist dat zij er bewust voor kiezen om geen onderdeel van onze cultuur te willen zijn. Die mensen willen helemaal geen baan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja hoor! en wat voor werk dan.
jonge! er is helemaal geen werk voor hun ik weet dat toch. in portugal heb ik vaak genoeg bedelaars gezien en denk maar niet dat die aan een baan kunnne komen. je word gewoon niet aangenomen klaar!
Sommige mensen vinden dat je bedelaars en zakkenrollers met alle respect moet behandelen terwijl ze jou je geld aftroggelen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie het filmpje nu pas, nadat ik op de radio over dit incident hoorde. Maar ik zie eigenlijk weinig schokkends, alleen wat bedelende Roma vrouwen die vervolgens wat muntjes toegeworpen krijgen.
Nou nou, wat erg, ik denk dat die Roma vrouwen er wel blij mee zijn, hoeven ze iets minder zakken te rollen.
Dat bedelen doen die vrouwtjes toch echt zelf, vernederend misschien, maar bedelen is nog altijd een keuze.
En uitbetaald krijgen in muntjes voor de deur?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Probleem bij Roma's is juist dat zij er bewust voor kiezen om geen onderdeel van onze cultuur te willen zijn. Die mensen willen helemaal geen baan.
ik hoop dat die voetvalspelers zelf ooit eens bedelaar worden. dan kunnen ze voelen hoe vervelend dat wel niet is. en dan ga ik hun zelf bekogelen met een hoop muntjes.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:18 schreef agter het volgende:
Het is altijd genieten om te zien hoe Neerlands hoop in bange dagen zich gedraagt in het buitenland.
En waarom gedragen ze zich zo voor geld? Omdat ze dat geld nodig hebben, want op andere manieren kunnen ze blijkbaar niet in hun onderhoud voorzien. Dan is het niet zo makkelijk om weg te lopen van geld, en blijft het op zijn minst respectloos om mensen een beetje te laten dansen en zich raar te laten gedragen voor een een handjevol wisselgeld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
De enige reden waarom dat filmpje is gemaakt, is omdat deze bedelaars zich graag zo gedragen voor wat geld. Als ze het vervelend vonden, hadden ze simpelweg weg kunnen lopen. Beetje vreemd om vervolgens de supporters te gaan betichten van vrouwenhaat.
Vooralsnog hebben die jongens meer geld gedoneerd aan de bedelaars dan jullie in je hele leven zullen doen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:18 schreef agter het volgende:
Het is altijd genieten om te zien hoe Hollands hoop in bange dagen zich gedraagt in het buitenland.
Ik snap niet hoe relevant het is of die supporters wel of geen werk hebben in deze discussie. Een club volgen tot in het buitenland aan toe wordt echt lastig met een uitkering, dus ik snap de relatie niet zo goed met het werkloos zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op mensen neerkijken vanwege een generalisering is toch toegestaan, als ik jouw posts hier goed lees?
Voetbalsupporters die alleen naar thuiswedstrijden gaan echter, dat is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe relevant het is of die supporters wel of geen werk hebben in deze discussie. Een club volgen tot in het buitenland aan toe wordt echt lastig met een uitkering, dus ik snap de relatie niet zo goed met het werkloos zijn.
De meeste Nederlandse clubs die Europees voetbal halen zijn na 1 uitwedstrijd al klaar. Zeker in het hoge noorden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Oh je ziet er een paar langsrijden en generaliseert dit gelijk naar de hele groep....
Ik ga er maar vanuit dat ik veel meer voetbalsupporters dan jou ken, van onze vaste groep van 40 zuipende uitwedstrijd bezoekende kerels was er bijvoorbeeld geen één werkloos. Als bijstandtrekker is het ook niet te betalen om de Europese uitwedstrijden te bezoeken. Even een paar honderd Euro kapotslaan in 2 dagen. En dat dan meerdere uitwedstrijden achter elkaar.
daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En waarom gedragen ze zich zo voor geld? Omdat ze dat geld nodig hebben, want op andere manieren kunnen ze blijkbaar niet in hun onderhoud voorzien. Dan is het niet zo makkelijk om weg te lopen van geld, en blijft het op zijn minst respectloos om mensen een beetje te laten dansen en zich raar te laten gedragen voor een een handjevol wisselgeld.
Geef ze gewoon geld of niet, maar ga niet doen alsof jij, omdat je toevallig een paar centen meer hebt, het recht hebt om mensen op deze manier te behandelen. Dat is gewoon sneu gedrag.
Jouw soort volk, zo te lezen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:21 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Vooralsnog hebben die jongens meer geld gedoneerd aan de bedelaars dan jullie in je hele leven zullen doen.
En die gasten kennende zullen ze eerder voor vrouwen in de bres springen dan laffe toetsenbordridders.
De meeste Roma worden vanaf de wieg tot het graf opgevoed met bedelen, bedriegen en stelen. Dat is best tragisch, maar helaas wel een feit.quote:
ja maar dan hoeven ze toch niet vernedert te worden en uitgelachen te worden. wat is dit nou weer voor poepchineeserij. of je geeft ze geld op een fatsoenlijke manier. of je geeft ze gewoon helemaal geen geld en laat ze met rust. maar ga ze niet pesten uitlachen en ze bombanderen met muntjes.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De meeste Roma worden vanaf de wieg tot het graf opgevoed met bedelen, bedriegen en stelen. Dat is best tragisch, maar helaas wel een feit.
Dit dus, daarom heb ik meestal weinig medelijden met deze mensen. Al vind ik het wel wat droevig dat Roma kinderen eigenlijk niet eens een kans krijgen op scholing en dergelijke, omdat de familie dat dwarsboomt. Dus die groeien weer precies hetzelfde op en zo hou je alles in stand.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Probleem bij Roma's is juist dat zij er bewust voor kiezen om geen onderdeel van onze cultuur te willen zijn. Die mensen willen helemaal geen baan.
En niet te vergeten dat ze altijd jammeren over dat ze niet als gelijkwaardig worden gezien, dat we hen niet toestaan om illegaal overal te kamperen, dat het niet anders kan dan als je ergens illegaal bent om te roven en te stelen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De meeste Roma worden vanaf de wieg tot het graf opgevoed met bedelen, bedriegen en stelen. Dat is best tragisch, maar helaas wel een feit.
Wat hebben de spelers nou weer gedaan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:20 schreef matthias24 het volgende:
ik hoop dat die voetvalspelers zelf ooit eens bedelaar worden. dan kunnen ze voelen hoe vervelend dat wel niet is. en dan ga ik hun zelf bekogelen met een hoop muntjes.
Het is maar wat je vernedering noemt, die vrouwen doen kunstjes voor geld. Bijvoorbeeld dat opdrukken wat zo'n Roma vrouw deed, kwam omdat ze een PSV supporter na ging doen. Er gingen ook wat PSV-ers breakdancen. Toen gingen ze dat ook na apen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar dan hoeven ze toch niet vernedert te worden en uitgelachen te worden. wat is dit nou weer voor poepchineeserij. of je geeft ze geld op een fatsoenlijke manier. of je geeft ze gewoon helemaal geen geld en laat ze met rust. maar ga ze niet pesten uitlachen en ze bombanderen met muntjes.
ik kots ze niet uit hoor. weetje wel hoeveel geld ik al heb gegeven aan daklozen (ook roma's) in portugal. heel veel geld igg.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat hebben de spelers nou weer gedaan?
Wel een beetje hypocriet om hier zo'n drama van te maken, terwijl ze sowieso overal ongewenst zijn en worden uitgekotst.
Maar goed, netjes is het niet. Het blijven mensen.
Jaag ze dan gewoon weg.
Gefeliciteerd, je houdt de bedelcultuur in stand met je bijdrage.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:30 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik kots ze niet uit hoor. weetje wel hoeveel geld ik al heb gegeven aan daklozen (ook roma's) in portugal. heel veel geld igg.
In Duitsland waren ze ook verontwaardigd. In Frankrijk ook. In Engeland ook. Het heeft overal de kranten gehaald.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Los van de verwerpelijkheid van de daad zelf is de verontwaardiging van de Spanjaarden redelijk hypocriet te noemen. Zelf zijn ze natuurlijk dol op Roma en is er nooit een probleem tussen Spanjaarden en Roma.
Er lijkt mewel een fundamenteel verschil te bestaan tussen bedelaars en zakkenrollers. Bedelaars doen niets verkeerd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat je bedelaars en zakkenrollers met alle respect moet behandelen terwijl ze jou je geld aftroggelen.Als je dat niet doet, ben je een vuile vrouwenhater!!
ik zeg nee. dit is gewoon vernederent.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:28 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is maar wat je vernedering noemt, die vrouwen doen kunstjes voor geld. Bijvoorbeeld dat opdrukken wat zo'n Roma vrouw deed, kwam omdat ze een PSV supporter na ging doen. Er gingen ook wat PSV-ers breakdancen. Toen gingen ze dat ook na apen.
Natuurlijk is het wat achterlijk gedrag, maar ook niet veel meer dan een dolletje, kom op zeg.
Er waren toch helemaal geen spelers bij simpele ziel, allemachtig zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik zeg nee. dit is gewoon vernederent.
eej en trouwens!! die voetbaspelers verdienen toch zoveel dus ze hadden best wat meer geld kunnen geven inplaats dat ze op hun dikke reet zitten en muntjes gooien en die vrouwen aan het uitlachen waren.
nou weetje hier in nederland valt het echt reuse mee maar in portugal is het gewoon heel erg triest om te zien... dus ja dan krijg ik wel een steek in me hart dan. en dan moet ik gewoon veel geld geven aan die mensen want anders kan ik de hele dag niet meer goed nadenken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je houdt de bedelcultuur in stand met je bijdrage.
Roma's zijn (helaas) vaak beide.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Er lijkt mewel een fundamenteel verschil te bestaan tussen bedelaars en zakkenrollers. Bedelaars doen niets verkeerd.
Dus omdat bedelaars soms ook zakkenrollers zijn, is het ok om bedelaars zonder meer als vuilnis te behandelen?quote:
Dat is wel zo makkelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Dus omdat bedelaars soms ook zakkenrollers zijn, is het ok om bedelaars zonder meer als vuilnis te behandelen?
Ik zou deze bedelaars zelf ook niet zo behandelen en raad dat ook niemand aan, maar ik voel ook geen sterke drang om de bedelaars die zich zo gedragen als in bovenstaand filmpje te vousvoyeren, nee. Zeker omdat ik weet dat het personen zijn die willens en wetens ervoor kiezen om op minder eervolle manieren aan hun geld te komen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Dus omdat bedelaars soms ook zakkenrollers zijn, is het ok om bedelaars zonder meer als vuilnis te behandelen?
Lijkt me niet. Maar het verklaart wel waarom niet iedereen even verontwaardigd is. Het gaat hier namelijk niet om mensen die zonder benen op straat liggen maar om een groep die structureel weigert te integreren en zich als groep buitengewoon vaak schuldig maakt aan diefstal.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Je zou deze bedelaars niet met 'u' aanspreken?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zou deze bedelaars zelf ook niet zo behandelen en raad dat ook niemand aan, maar ik voel ook geen sterke drang om de bedelaars die zich zo gedragen als in bovenstaand filmpje te vousvoyeren, nee. Zeker omdat ik weet dat het personen zijn die willens en wetens ervoor kiezen om op minder eervolle manieren aan hun geld te komen.
Ik ben bekend met het fenomeen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Maar het verklaart wel waarom niet iedereen even verontwaardigd is. Het gaat hier namelijk niet om mensen die zonder benen op straat liggen maar om een groep die structureel weigert te integreren en zich als groep buitengewoon vaak schuldig maakt aan diefstal.
Je kunt wel prediken dat het allemaal even afschuwelijk is maar als jij naar Italië of Spanje gaat, durf ik er wel een tientje om te verwedden dat jij in een boog om die mensen heen loopt. Ik was ooit zo naďef om dat niet te doen. Gelijk m'n zakken gerold. Gelukkig alleen een kaart van Rome, dus ik ben blij voor ze dat ze nu weten waar de metro is.
Toen ik een keer met mijn ouders op vakantie was in Griekenland of Spanje wilde mijn broer een oude zwerver die op de grond zat ook wat geld geven. Het was een beetje sneu wat hij was oprecht aangedaan, het was ook zijn eigen zakgeld en hij was heel ongemakkelijk met de situatie, hij was 13 of zo, dus hij wilde zo snel mogelijk zijn goede daad doen en dan snel weer weg. En toen was er nog een misverstandje in de nonverbale communicatie met die bedelaar en gooide hij dat muntje met een pisboogje van een meter naar die man, die het daarna opraapte. Mijn pa zag dat en was echt woest en mijn broer schaamde zich uit zichzelf al dood voor zijn onhandigheid, dus toen moest hij voor de ogen van het hele plein met terrassen en het schaamrood op de kaken nederig terug naar die man om een volgend stuk uit zijn zakgeld hem deze keer netjes in de hand te drukken en zijn excuses te maken. Die heeft echt nooit meer onbeschoft tegen een arme gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar dan hoeven ze toch niet vernedert te worden en uitgelachen te worden. wat is dit nou weer voor poepchineeserij. of je geeft ze geld op een fatsoenlijke manier. of je geeft ze gewoon helemaal geen geld en laat ze met rust. maar ga ze niet pesten uitlachen en ze bombanderen met muntjes.
Deed mijn wel met een straatkrantverkoper, een kerel van onder de 40 terwijl ze zelf 65 was of zo. Ook gewoon even kort een praatje maken over hoe het met de zaken ging die dag.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zou deze bedelaars niet met 'u' aanspreken?
ja daar heb je idd wel gelijk in. die suporters zijn waarschijnlijk niet vaak gecorrigeerd in hun gedrag en dan krijg je dus dit soort streken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Toen ik een keer met mijn ouders op vakantie was in Griekenland of Spanje wilde mijn broer een oude zwerver die op de grond zat ook wat geld geven. Het was een beetje sneu wat hij was oprecht aangedaan, het was ook zijn eigen zakgeld en hij was heel ongemakkelijk met de situatie, hij was 13 of zo, dus hij wilde zo snel mogelijk zijn goede daad doen en dan snel weer weg. En toen was er nog een misverstandje in de nonverbale communicatie met die bedelaar en gooide hij dat muntje met een pisboogje van een meter naar die man, die het daarna opraapte. Mijn pa zag dat en was echt woest en mijn broer schaamde zich uit zichzelf al dood voor zijn onhandigheid, dus toen moest hij voor de ogen van het hele plein met terrassen en het schaamrood op de kaken nederig terug naar die man om een volgend stuk uit zijn zakgeld hem deze keer netjes in de hand te drukken en zijn excuses te maken. Die heeft echt nooit meer onbeschoft tegen een arme gedaan.
Kortom, het is ook gewoon een kwestie van opvoeding. Een aantal van deze supporters zullen naar aanleiding van deze beelden thuis nog wel wat achterstallige opvoeding/ heropvoeding krijgen.
Dit is gewoon een effect van een grote groep, dan voel je je al een stuk machtiger dan wanneer je met 3 vrienden op stap bent, aangevuld met een beste sloot alcohol.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:06 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja daar heb je idd wel gelijk in. die suporters zijn waarschijnlijk niet vaak gecorrigeerd in hun gedrag en dan krijg je dus dit soort streken.
maar ik zie op het filmpje ook duidelijk dat ze die vrouwen aan het pesten waren.
dat ze geld gooide was duidelijk niet bedoelt om hun te helpen.
Ook waar maar een beetje fatsoenlijk mens zou dit niet doen, het is en blijft tokkie gedrag van de PSV supporters.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Ophef om niks. Het zijn die Roma's die zich voor lul zetten.
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 17-03-2016 om 11:34:02Kamervragen over PSV-aanhangers https://t.co/ReCOBa1A45 https://t.co/jmBw7sIgAk reageer retweet
Ok het kunnen inderdaad zeer irritante lui zijn, maar denk je echt werkelijk dat ze allemaal de keuze hebben gehad om het bankwezen of de wetenschap in te gaan? Is het echt zo zwart-wit?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De Roma kiezen zelf voor dit leven. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om het bankwezen en de wetenschap te omarmen, zoals de Joden. In plaats daarvan liggen ze de hele dag op hun luie reet te bedelen of in hun woonwagen te slapen.
Geen medelijden mee.
alles in zwart-wit zien is zo heerlijk, je hoeft nooit ergens over na te denken en je kan heerlijk kankeren op alles wat niet wit is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok het kunnen inderdaad zeer irritante lui zijn, maar denk je echt werkelijk dat ze allemaal de keuze hebben gehad om het bankwezen of de wetenschap in te gaan? Is het echt zo zwart-wit?
Natuurlijk bedoelt hij dat niet letterlijk, maar met z'n voorbeeld illustreert hij hoe veel joden in de loop van de eeuwen als ondrukte bevolkingsgroep wel geprobeerd hebben hun armzalige leven te onstijgen. In tegenstelling tot de Roma.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok het kunnen inderdaad zeer irritante lui zijn, maar denk je echt werkelijk dat ze allemaal de keuze hebben gehad om het bankwezen of de wetenschap in te gaan? Is het echt zo zwart-wit?
Maar ik weet ook hoe de gemiddelde Duitser, Fransman en Brit over hun zigeuners denken, dus ze gaan maar even een poosje op het dak zitten met hun hypocriete opgeheven vingertje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Duitsland waren ze ook verontwaardigd. In Frankrijk ook. In Engeland ook. Het heeft overal de kranten gehaald.
gutquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gut een lazio grap, die was nog niet gemaakt dit topic... oh wacht
Stuur de redacties een mail zou ik zeggen, en leg ze uit hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar ik weet ook hoe de gemiddelde Duitser, Fransman en Brit over hun zigeuners denken, dus ze gaan maar even een poosje op het dak zitten met hun hypocriete opgeheven vingertje.
Er zijn ook genoeg beelden van joden die vernederd worden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoelt hij dat niet letterlijk, maar met z'n voorbeeld illustreert hij hoe veel joden in de loop van de eeuwen als ondrukte bevolkingsgroep wel geprobeerd hebben hun armzalige leven te onstijgen. In tegenstelling tot de Roma.
Tsja, de beste oplossing is de Roma's oprollen. Crimineel tuig en een kanker in elke maatschappij.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ze verbranden geld en gooien het op hen. In mijn ogen is dat niet normaal.
PC broquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:13 schreef ChrisCarter het volgende:
Haha wat een hypocriet gebeuren hier. Als er filmpjes zijn van mensen die op hun bek gaan, domme dingen doen op tv (al die "talent"shows) en flauwe filmpjes met domme mensen op youtube dumpert etc dan is het lachen gieren brullen. Die worden nog harder uitgelachen dan wat hier gebeurt. Nu gaat het om een stel bedelzigeuners en kijk de mensen het eens veroordelen![]()
Volgens mij niet eens om inhoud maar echt voor een soort schijnstatus, "ik ben te goed om hierom te lachen". Kom op zeg
doel je nu op de roma's en psv supporters?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Je hebt echt geen opvoeding gehad als je je zo gedraagt.
De psv supporters natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
doel je nu op de roma's en psv supporters?
Dat bedoel ik juist ook, ondanks al die vervolgingen en vernederingen zijn er relatief erg veel succesvolle joden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg beelden van joden die vernederd worden.
Roma's zijn juist goed en degelijk opgevoed.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
doel je nu op de roma's en psv supporters?
Wat je zegt, die werkloze groep Spanjaarden ziet een stel volgevreten lelijke dikke witte mannen gooien met bier en geld. Ik kan mij inderdaad betere "handelsmissies" voor Nederland verzinnenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:21 schreef Toefjes het volgende:
Sowieso is stoer doen in het buitenland iets waar je mee uit moet kijken, maar arme mensen in de zeik nemen in een land waar 25% van de beroepsbevolking werkloos is, is ook erg onhandig.
En wat ik bedoel is dat het niks met succes of falen van de vernederde te maken heeft maar met de wil om te vernederen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist ook, ondanks al die vervolgingen en vernederingen zijn er relatief erg veel succesvolle joden.
Jezusquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Huh? Ik kijk het filmpje en snap eerlijk niet wat het probleem is. Ze gooien geld en de vrouwen rapen dat op. Volgens mij is dat het hele concept van het bedelen. Of mis ik iets?
Oke het gaat onder gejoel en gedoe, maar het zijn nu eenmaal drinkende voetbalsupporters in een groep en de vrouwen kunnen ook gewoon weggaan.
Toen die fontein in Rome gesloopt was, was ik echt geschokt. Maar hier zie ik eerlijk waar het probleem niet. Toen ik het las van die kamervragen dacht ik minstens dat ze aangerand of mishandeld waren of zo.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Huh? Ik kijk het filmpje en snap eerlijk niet wat het probleem is. Ze gooien geld en de vrouwen rapen dat op. Volgens mij is dat het hele concept van het bedelen. Of mis ik iets?
Oke het gaat onder gejoel en gedoe, maar het zijn nu eenmaal drinkende voetbalsupporters in een groep en de vrouwen kunnen ook gewoon weggaan.
Toen die fontein in Rome gesloopt was, was ik echt geschokt. Maar hier zie ik eerlijk waar het probleem niet. Toen ik het las van die kamervragen dacht ik minstens dat ze aangerand of mishandeld waren of zo.
Dat dus.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Ophef om niks. Het zijn die Roma's die zich voor lul zetten.
Je maakt van jezelf een karikatuur.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, dat doen de mensen die dit filmpje beoordelen en zich ondertussen geen raad weten als er een bedelaar naar ze toekomt. Stelletje hypocrieten.quote:
Ik denk dat ze dat ook prima zelf wel weten, maar het zal ook daar wel komkommertijd zijn, en de bladen moeten toch vol, niet?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stuur de redacties een mail zou ik zeggen, en leg ze uit hoe de wereld in elkaar steekt.
Je ziet niet dat er ook andere manieren zijn om bedelaars geld te geven?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, dat doen de mensen die dit filmpje beoordelen en zich ondertussen geen raad weten als er een bedelaar naar ze toekomt. Stelletje hypocrieten.
Waarom zouden we? Jij blijft toch ook niet bij het onderwerp? Jij blijft het maar over spelers hebben, terwijl het hier over supporters gaat. Of weet je het verschil echt niet?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
waarom beginnen julie nou weer. ik was net de hele tijd weg hier omdat dat moest en nu word ik alweer uigedaagt. blijf gewoon bij het onderwerp van dit topic oke.
Natuurlijk wel. En dat doe ik normaal gesproken ook, ik geef bijna altijd wel wat op een normale manier. En jij?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je ziet niet dat er ook andere manieren zijn om bedelaars geld te geven?
Als ik iets geef geef ik het ze aan, Gooi het niet voor hun voeten of paar meter verder of laat ze opdrukken...quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. En dat doe ik normaal gesproken ook, ik geef bijna altijd wel wat op een normale manier. En jij?
Nee, omdat het hier gaat om een groep van honderden mensen die elkaar opruien met ook nog wat alcohol op. Maar in feite brengen zij geen enkele schade aan. Ook niet aan de vrouwen, die hadden gewoon weg kunnen lopen. Ze voelen zich zo te zien geen enkel moment bedreigd en het is natuurlijk wel vernederend, maar dat zijn ze wel gewend en zo te zien vinden ze het helemaal niet zo erg. Ze zijn niet getraumatiseerd er is niets vernield, er is niemand aangeraakt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik iets geef geef ik het ze aan, Gooi het niet voor hun voeten of paar meter verder of laat ze opdrukken...
En toch vind jij dat filmpje niet zo raar...
Dat is een beetje mijn manier van schrijven. Een soort intelligent cynisme.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je noemt het zelfs het concept van bedelen...
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. En dat doe ik normaal gesproken ook, ik geef bijna altijd wel wat op een normale manier. En jij?
Mja... Geen probleem allemaal, die vrouwen zijn het wel gewend om vernederd te worden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, omdat het hier gaat om een groep van honderden mensen die elkaar opruien met ook nog wat alcohol op. Maar in feite brengen zij geen enkele schade aan. Ook niet aan de vrouwen, die hadden gewoon weg kunnen lopen. Ze voelen zich zo te zien geen enkel moment bedreigd en het is natuurlijk wel vernederend, maar dat zijn ze wel gewend en zo te zien vinden ze het helemaal niet zo erg. Ze zijn niet getraumatiseerd er is niets vernield, er is niemand aangeraakt.
Dus wat is het werkelijke probleem met dat filmpje?
Je bent nu sarcastisch toch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is een beetje mijn manier van schrijven. Een soort intelligent cynisme.
Fiscaal recht Universiteit. Maakt dat wat uit?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:12 schreef eight het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen.
Wat is jouw hoogst genoten opleiding eigenlijk?
Overigens spreek ik mezelf helemaal niet tegen. Als ik op een bepaalde manier handel wil dat niet perse zeggen dat ik het op een andere manier handelen door anderen in een bepaalde context afkeur.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:12 schreef eight het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen.
Wat is jouw hoogst genoten opleiding eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |