Vergeet je straks niet je pilletje te nemen voor je gaat slapen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Leer lezen en zet de grenzen maar open voor de vluchteingen.
En toch heb je niet goed gelezen. Doe nog eens?quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vergeet je straks niet je pilletje te nemen voor je gaat slapen?
Ja, ik zie dat hij HOOPT dat ze in de bijstand komen, maar wil je nou echt dat ik serieus ga reageren op zulke gefrustreerde dorpsidioten? Dit topic zit vol met ouwe wijven die zich de hele dag achter de begonia's aan buitenspelende kinderen zitten te ergeren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En toch heb je niet goed gelezen. Doe nog eens?
Hij ging er dus van uit dat ze een baan hebben... net als jij daar van uit ging.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat hij HOOPT dat ze in de bijstand komen, maar wil je nou echt dat ik serieus ga reageren op zulke gefrustreerde dorpsidioten? Dit topic zit vol met ouwe wijven die zich de hele dag achter de begonia's aan buitenspelende kinderen zitten te ergeren.
ach ja tis wat he?quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:05 schreef Braindead2000 het volgende:
“Als PSV zijn we gisteren geconfronteerd met een aantal vervelende incidenten met bedelaarsters in de binnenstad van Madrid", zo laat Gerbrands op de site van de club weten. "Als club willen wij ons hier volledig van distantiëren. Dit zijn niet de normen en waarden die wij uitdragen."
"PSV gaat zijn uiterste best doen om de mensen die dit veroorzaakten op te sporen en als we hen vinden, hebben ze een megaprobleem. PSV zal passende maatregelen treffen en daarbij mag worden gedacht aan stadionverboden of ergere sancties. Laat duidelijk zijn dat wij niets met deze mensen te maken willen hebben. Zij horen niet bij onze club thuis.”
De beelden van de supporters gaan de wereld over en zorgen voor de nodige ophef.
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/227/fixtures/
Dit vind ik wel heel eng. Wie denkt die Gerbrands wel niet dat hij is? Wat een walgelijk, arrogant, machtsmisbruikend, elitair mannetje om mensen te willen straffen omdat ze niet aan zijn normen en waarden voldoen, buiten het stadion nota bene.
Dat is mooi politiek correct gezegd, alleen is de praktijk anders. Denk alleen maar aan alle tv programma' die teren op leedvermaakquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:35 schreef rakotto het volgende:
De mentaliteit in deze topic baart me zorgen. Leedvermaak is nooit goed.
dit dacht ik ook meteen, beide partijen mankeert watquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:04 schreef Twiitch het volgende:
Neen. Die Roma vrouwen vernederen zichzelf.
Idd. Sneue figuren die ook eens ff weg zijn uit hun Vinex-wijk en achterbuurtquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:25 schreef Abed het volgende:
Een uur eerder waren ze nog trots dat deze pafferige telgen van ons mam en ons pap zo verheven waren boven roffa en damsko
Niet iedereen kan zo'n meeslepend en glamoureus leven hebben als jij.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd. Sneue figuren die ook eens ff weg zijn uit hun Vinex-wijk en achterbuurt
Stel grijze muizen. Supporter zijn van zo'n kleurloze club als PSV zegt eigenlijk al genoeg.
Je kan altijd nog modje op een forum worden om je leven van sjeu te gevenquote:Op donderdag 17 maart 2016 08:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo'n meeslepend en glamoureus leven hebben als jij.
Geld gooien naar mensen is inderdaad wel twee jaar cel waard.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:12 schreef Toefjes het volgende:
Benieuwd of, en hoe het Spaanse OM dit aan gaat pakken.
Stel hè, dat jij buiten iemand ziet lopen die een bedelaar 'onjuist bejegend'. Daarna klopt die bij jou aan om voetbal te kijken, laat je hem dan binnen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit vind ik wel heel eng. Wie denkt die Gerbrands wel niet dat hij is? Wat een walgelijk, arrogant, machtsmisbruikend, elitair mannetje om mensen te willen straffen omdat ze niet aan zijn normen en waarden voldoen, buiten het stadion nota bene.
Gerbrands is geen dictator met absolute macht over de supporters en over hun gedrag in hun privéleven en de supporters zijn niet zijn vrienden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Stel hè, dat jij buiten iemand ziet lopen die een bedelaar 'onjuist bejegend'. Daarna klopt die bij jou aan om voetbal te kijken, laat je hem dan binnen?
Of hebben acties die mensen, nota bene buiten jouw huis, uithalen ook invloed op jouw deur-beleid?
Dit..quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:35 schreef rakotto het volgende:
De mentaliteit in deze topic baart me zorgen. Leedvermaak is nooit goed.
Gerbrands bepaalt volgens mij gewoon het deur-beleid van een (niet openbare) plek, maar ik kan me vergissen. Als een supporter iets doet in 'zijn of haar privéleven' laten we zeggen... Matten met andere 'supporters', dan mag die supporter fijn de deur geweigerd worden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Gerbrands is geen dictator met absolute macht over de supporters en over hun gedrag in hun privéleven en de supporters zijn niet zijn vrienden.
We hebben het hier alleen over normen en waarden die afwijken. Jij vindt het dus doodnormaal als jij bijvoorbeeld van SM houdt, naar naaktstranden gaat, thuis wel eens een harde boer laat, je werkgever of de clubjes waarvan jij lid ben, je ontslaan of je geen toegang meer verlenen omdat het niet met de normen en waarden van je werkgever of je de voorzitter van je clubjes overeenkomt?quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gerbrands bepaalt volgens mij gewoon het deur-beleid van een (niet openbare) plek, maar ik kan me vergissen. Als een supporter iets doet in 'zijn of haar privéleven' laten we zeggen... Matten met andere 'supporters', dan mag die supporter fijn de deur geweigerd worden.
Het is dan ook op zijn minst bijzonder en overdreven om de krachttermen te bezigen die jij in je post gebruikt.
Binnen de kaders van de wet? Prima!quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:37 schreef Braindead2000 het volgende:
We hebben het hier alleen over normen en waarden die afwijken. Jij vindt het dus doodnormaal als jij bijvoorbeeld van SM houdt, naar naaktstranden gaat, thuis wel eens een harde boer laat, je werkgever of de clubjes waarvan jij lid ben, je ontslaan of je geen toegang meer verlenen omdat het niet met de normen en waarden van je werkgever of je de voorzitter van je clubjes overeenkomt?
PSV is een overeenkomst aangegaan met zijn supporters ik zie geen regel in de algemene voorwaarden, het club reglement of de stadion huisregels die een grond bieden om de overeenkomst éénzijdig op te zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:27 schreef SicSicSics het volgende:
Gerbrands bepaalt volgens mij gewoon het deur-beleid van een (niet openbare) plek, maar ik kan me vergissen. Als een supporter iets doet in 'zijn of haar privéleven' laten we zeggen... Matten met andere 'supporters', dan mag die supporter fijn de deur geweigerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |