Helaas ja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja je kunt hersenloos volk (dom genoemd ook wel) als gewoon aannemen omdat het er bij zou horen.
Of niet.
Misverstand. Ze dachten dat het om fans van AS Roma ging.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:53 schreef Eenskijken het volgende:
psv supporters vernederen roma vrouwen
Dat is jouw mening, ik zie een volk wat van nature veel crimineler is en ook geen fuck om anderen geeft niet als gelijkwaardig mens, dat is in mijn ogen echt een lagere soort.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:15 schreef ondeugend het volgende:
Als je je ten koste van mensen meent te moeten vermaken dan ben je niets minder of meer dan de mensen die de 'vermaak' leveren.
Ongeacht wie die mensen zijn en wat ze eventueel aan te rekenen zou zijn.
Die hadden ze vast verwacht in Madridquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Misverstand. Ze dachten dat het om fans van AS Roma ging.
Ik snap de ophef ook niet zo. Die bedelaars kozen er zelf toch voor om dat geld op te rapen. Blijkbaar hadden ze er zelf niet zoveel moeite mee. Overdreven politiek correct gedrag als je dit wil bestraffen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:21 schreef Schunckelstar het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin
Ze vernederen zichzelf, ze zijn toch niet verplicht om daar als een idioot over de grond te gaan voor wat kleingeld
Ik heb geen leed gezien anders.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:35 schreef rakotto het volgende:
De mentaliteit in deze topic baart me zorgen. Leedvermaak is nooit goed.
Ze delen gratis geld uit...wat nou leedvermaak?quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:35 schreef rakotto het volgende:
De mentaliteit in deze topic baart me zorgen. Leedvermaak is nooit goed.
Nee hoor, dit zie je overal, in Utrecht net zo goed. Toen v Basten door die supporter voor pannenkoek werd uitgemaakt, werd er bij de eerstvolgende Utrecht-Ajax voor honderden euro's aan pannenkoeken op het veld gegooid. Ludiek.quote:
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee hoor, dit zie je overal, in Utrecht net zo goed. Toen v Basten door die supporter voor pannenkoek werd uitgemaakt, werd er bij de eerstvolgende Utrecht-Ajax voor honderden euro's aan pannenkoeken op het veld gegooid. Ludiek.
Graag gedaan Achmed.quote:
Nou is van Basten ook best wel een beetje pannenkoek natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee hoor, dit zie je overal, in Utrecht net zo goed. Toen v Basten door die supporter voor pannenkoek werd uitgemaakt, werd er bij de eerstvolgende Utrecht-Ajax voor honderden euro's aan pannenkoeken op het veld gegooid. Ludiek.
Het is PSV, geen PVV, toch een klein verschil.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:18 schreef Beathoven het volgende:
Een zware werkstraf voor deze PVV-kneuzen.
Kan me weinig schelen, ik hoop dat deze stumpers daar op 't terras in de bijstand terecht komen en het hoofd nauwelijks boven water kunnen houden. Daarnaast mag Nederland 1 groot asielzoekerscentrum worden waar deze malloten hun belasting aan af mogen dragen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is PSV, geen PVV, toch een klein verschil.
Weinig kans, als je je het kan veroorloven om op een doordeweekse dag even een wedstrijd in Madrid te gaan bezoeken, zit je niet in de bijstand.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kan me weinig schelen, ik hoop dat deze stumpers daar op 't terras in de bijstand terecht komen en het hoofd nauwelijks boven water kunnen houden. Daarnaast mag Nederland 1 groot asielzoekerscentrum worden waar deze malloten hun belasting aan af mogen dragen.
Leer lezen en zet de grenzen maar open voor de vluchteingen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weinig kans, als je je het kan veroorloven om op een doordeweekse dag even een wedstrijd in Madrid te gaan bezoeken, zit je niet in de bijstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |