twitter:telegraaf twitterde op donderdag 17-03-2016 om 11:34:02Kamervragen over PSV-aanhangers https://t.co/ReCOBa1A45 https://t.co/jmBw7sIgAk reageer retweet
Ok het kunnen inderdaad zeer irritante lui zijn, maar denk je echt werkelijk dat ze allemaal de keuze hebben gehad om het bankwezen of de wetenschap in te gaan? Is het echt zo zwart-wit?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De Roma kiezen zelf voor dit leven. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om het bankwezen en de wetenschap te omarmen, zoals de Joden. In plaats daarvan liggen ze de hele dag op hun luie reet te bedelen of in hun woonwagen te slapen.
Geen medelijden mee.
alles in zwart-wit zien is zo heerlijk, je hoeft nooit ergens over na te denken en je kan heerlijk kankeren op alles wat niet wit is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok het kunnen inderdaad zeer irritante lui zijn, maar denk je echt werkelijk dat ze allemaal de keuze hebben gehad om het bankwezen of de wetenschap in te gaan? Is het echt zo zwart-wit?
Natuurlijk bedoelt hij dat niet letterlijk, maar met z'n voorbeeld illustreert hij hoe veel joden in de loop van de eeuwen als ondrukte bevolkingsgroep wel geprobeerd hebben hun armzalige leven te onstijgen. In tegenstelling tot de Roma.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok het kunnen inderdaad zeer irritante lui zijn, maar denk je echt werkelijk dat ze allemaal de keuze hebben gehad om het bankwezen of de wetenschap in te gaan? Is het echt zo zwart-wit?
Maar ik weet ook hoe de gemiddelde Duitser, Fransman en Brit over hun zigeuners denken, dus ze gaan maar even een poosje op het dak zitten met hun hypocriete opgeheven vingertje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Duitsland waren ze ook verontwaardigd. In Frankrijk ook. In Engeland ook. Het heeft overal de kranten gehaald.
gutquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gut een lazio grap, die was nog niet gemaakt dit topic... oh wacht
Stuur de redacties een mail zou ik zeggen, en leg ze uit hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar ik weet ook hoe de gemiddelde Duitser, Fransman en Brit over hun zigeuners denken, dus ze gaan maar even een poosje op het dak zitten met hun hypocriete opgeheven vingertje.
Er zijn ook genoeg beelden van joden die vernederd worden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoelt hij dat niet letterlijk, maar met z'n voorbeeld illustreert hij hoe veel joden in de loop van de eeuwen als ondrukte bevolkingsgroep wel geprobeerd hebben hun armzalige leven te onstijgen. In tegenstelling tot de Roma.
Tsja, de beste oplossing is de Roma's oprollen. Crimineel tuig en een kanker in elke maatschappij.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ze verbranden geld en gooien het op hen. In mijn ogen is dat niet normaal.
PC broquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:13 schreef ChrisCarter het volgende:
Haha wat een hypocriet gebeuren hier. Als er filmpjes zijn van mensen die op hun bek gaan, domme dingen doen op tv (al die "talent"shows) en flauwe filmpjes met domme mensen op youtube dumpert etc dan is het lachen gieren brullen. Die worden nog harder uitgelachen dan wat hier gebeurt. Nu gaat het om een stel bedelzigeuners en kijk de mensen het eens veroordelen![]()
Volgens mij niet eens om inhoud maar echt voor een soort schijnstatus, "ik ben te goed om hierom te lachen". Kom op zeg
doel je nu op de roma's en psv supporters?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Je hebt echt geen opvoeding gehad als je je zo gedraagt.
De psv supporters natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
doel je nu op de roma's en psv supporters?
Dat bedoel ik juist ook, ondanks al die vervolgingen en vernederingen zijn er relatief erg veel succesvolle joden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg beelden van joden die vernederd worden.
Roma's zijn juist goed en degelijk opgevoed.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
doel je nu op de roma's en psv supporters?
Wat je zegt, die werkloze groep Spanjaarden ziet een stel volgevreten lelijke dikke witte mannen gooien met bier en geld. Ik kan mij inderdaad betere "handelsmissies" voor Nederland verzinnenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:21 schreef Toefjes het volgende:
Sowieso is stoer doen in het buitenland iets waar je mee uit moet kijken, maar arme mensen in de zeik nemen in een land waar 25% van de beroepsbevolking werkloos is, is ook erg onhandig.
En wat ik bedoel is dat het niks met succes of falen van de vernederde te maken heeft maar met de wil om te vernederen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist ook, ondanks al die vervolgingen en vernederingen zijn er relatief erg veel succesvolle joden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |