abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160736049
Huh? Ik kijk het filmpje en snap eerlijk niet wat het probleem is. Ze gooien geld en de vrouwen rapen dat op. Volgens mij is dat het hele concept van het bedelen. Of mis ik iets?
Oke het gaat onder gejoel en gedoe, maar het zijn nu eenmaal drinkende voetbalsupporters in een groep en de vrouwen kunnen ook gewoon weggaan.

Toen die fontein in Rome gesloopt was, was ik echt geschokt. Maar hier zie ik eerlijk waar het probleem niet. Toen ik het las van die kamervragen dacht ik minstens dat ze aangerand of mishandeld waren of zo.
pi_160736105
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Huh? Ik kijk het filmpje en snap eerlijk niet wat het probleem is. Ze gooien geld en de vrouwen rapen dat op. Volgens mij is dat het hele concept van het bedelen. Of mis ik iets?
Oke het gaat onder gejoel en gedoe, maar het zijn nu eenmaal drinkende voetbalsupporters in een groep en de vrouwen kunnen ook gewoon weggaan.

Toen die fontein in Rome gesloopt was, was ik echt geschokt. Maar hier zie ik eerlijk waar het probleem niet. Toen ik het las van die kamervragen dacht ik minstens dat ze aangerand of mishandeld waren of zo.
Jezus _O-
  donderdag 17 maart 2016 @ 13:00:43 #278
356891 Abed
hooggeleid
pi_160736120
quote:

:')_____!
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  donderdag 17 maart 2016 @ 13:01:00 #279
198365 Morendo
The Real Deal
pi_160736129
Het is een trailer voor de nieuwe Hufterproef-serie van de EO. Die Roma-vrouwen zijn duidelijk actrices, maar de Spanjaarden grepen niet in en dat is toch wel bezwaarlijk. Zij kunnen een stichtend woordje verwachten in de volgende aflevering!
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_160736165
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Ophef om niks. Het zijn die Roma's die zich voor lul zetten.
Dat dus.
pi_160736236
quote:

Je maakt van jezelf een karikatuur.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_160736240
Ik kom vaak in landen waar bedelaars naar je toe komen en om geld vragen. De meeste mensen doen net of ze ze niet zien, negeren ze, kijken de andere kant op of zeggen nee met een wegwerphandgebaar. Dat zijn de beschaafde mensen. Je kunt het ontkennen, maar dit zie je gewoon overal dagelijks gebeuren. Van wie denken jullie dat deze vrouwen blijer worden. Van deze supporters van wie zij geld krijgen of van de wegkijkers?
pi_160736254
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:04 schreef eight het volgende:

[..]

Je maakt van jezelf een karikatuur.
Nee, dat doen de mensen die dit filmpje beoordelen en zich ondertussen geen raad weten als er een bedelaar naar ze toekomt. Stelletje hypocrieten.
pi_160736282
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:56 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Stuur de redacties een mail zou ik zeggen, en leg ze uit hoe de wereld in elkaar steekt.
Ik denk dat ze dat ook prima zelf wel weten, maar het zal ook daar wel komkommertijd zijn, en de bladen moeten toch vol, niet?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160736291
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee, dat doen de mensen die dit filmpje beoordelen en zich ondertussen geen raad weten als er een bedelaar naar ze toekomt. Stelletje hypocrieten.
Je ziet niet dat er ook andere manieren zijn om bedelaars geld te geven?
pi_160736312
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:04 schreef matthias24 het volgende:

[..]

waarom beginnen julie nou weer. ik was net de hele tijd weg hier omdat dat moest en nu word ik alweer uigedaagt. blijf gewoon bij het onderwerp van dit topic oke.
Waarom zouden we? Jij blijft toch ook niet bij het onderwerp? Jij blijft het maar over spelers hebben, terwijl het hier over supporters gaat. Of weet je het verschil echt niet?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160736316
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je ziet niet dat er ook andere manieren zijn om bedelaars geld te geven?
Natuurlijk wel. En dat doe ik normaal gesproken ook, ik geef bijna altijd wel wat op een normale manier. En jij?
pi_160736336
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. En dat doe ik normaal gesproken ook, ik geef bijna altijd wel wat op een normale manier. En jij?
Als ik iets geef geef ik het ze aan, Gooi het niet voor hun voeten of paar meter verder of laat ze opdrukken...

En toch vind jij dat filmpje niet zo raar...

Je noemt het zelfs het concept van bedelen...
pi_160736401
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ik iets geef geef ik het ze aan, Gooi het niet voor hun voeten of paar meter verder of laat ze opdrukken...

En toch vind jij dat filmpje niet zo raar...
Nee, omdat het hier gaat om een groep van honderden mensen die elkaar opruien met ook nog wat alcohol op. Maar in feite brengen zij geen enkele schade aan. Ook niet aan de vrouwen, die hadden gewoon weg kunnen lopen. Ze voelen zich zo te zien geen enkel moment bedreigd en het is natuurlijk wel vernederend, maar dat zijn ze wel gewend en zo te zien vinden ze het helemaal niet zo erg. Ze zijn niet getraumatiseerd er is niets vernield, er is niemand aangeraakt.
Dus wat is het werkelijke probleem met dat filmpje?
pi_160736410
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je noemt het zelfs het concept van bedelen...
Dat is een beetje mijn manier van schrijven. Een soort intelligent cynisme.
pi_160736411
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen.

Wat is jouw hoogst genoten opleiding eigenlijk?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_160736429
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee, omdat het hier gaat om een groep van honderden mensen die elkaar opruien met ook nog wat alcohol op. Maar in feite brengen zij geen enkele schade aan. Ook niet aan de vrouwen, die hadden gewoon weg kunnen lopen. Ze voelen zich zo te zien geen enkel moment bedreigd en het is natuurlijk wel vernederend, maar dat zijn ze wel gewend en zo te zien vinden ze het helemaal niet zo erg. Ze zijn niet getraumatiseerd er is niets vernield, er is niemand aangeraakt.
Dus wat is het werkelijke probleem met dat filmpje?
Mja... Geen probleem allemaal, die vrouwen zijn het wel gewend om vernederd te worden.
pi_160736437
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:12 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat is een beetje mijn manier van schrijven. Een soort intelligent cynisme.
Je bent nu sarcastisch toch?
pi_160736446
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:12 schreef eight het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen.

Fiscaal recht Universiteit. Maakt dat wat uit?
pi_160736483
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:12 schreef eight het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen.

Overigens spreek ik mezelf helemaal niet tegen. Als ik op een bepaalde manier handel wil dat niet perse zeggen dat ik het op een andere manier handelen door anderen in een bepaalde context afkeur.
  donderdag 17 maart 2016 @ 13:14:57 #296
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_160736496
Mooi al die reacties hier gebaseerd op een paar filmpjes. Ik heb behandelen als vuilnis voorbij zien komen, haat jegens vrouwen, racisme. Serieus?

Ik was er bij op dat plein. Zat ook daar op een terras (stukje verder). Roma vrouwen liepen tot vervelends toe tussen de supporters op het terras. Iemand wilde wat kleingeld geven maar dat viel op de grond. In een mum van tijd doken er 4 of 5 roma vrouwen op dat geld wat resulteerde in een ketting reactie.
Andere supporters begonnen met het gooien van geld richting de vrouwen.
Supporters die op het plein stonden vonden dit schouwspel wel leuk en begonnen zich er mee te bemoeien.
Wat hier ook al is geplaatst is dat een supporter zich ging opdrukken wat gekopieerd werd door 1 roma vrouw. Nadat ze zich 3 keer had opgedrukt werd er wat geld in haar hand gedrukt.
Net als het dansen. Wat supporters gingen raar staan dansen wat ook weer werd gekopieerd door die roma vrouwen wat resulteerde in een hoop gelach en heel wat kleingeld.

Alleen het filmpje waarin is te zien dat iemand een briefje verbrandt voor een roma vrouw keur ik af.

Dus voordat iedereen hier moord en brand schreeuwt over mensonterende taferelen, het viel allemaal reuze mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')