Dat snap ik ook niet echt. Maar volgens de berichten was het dus wel zo dat 1 vrouw zulke dingen aantrok naar haar werk, met knielaarzen eronder blijkbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie is er nou zo stom om dat aan te trekken naar je werk dan?
Bizar. Je hoort je gewoon normaal te kleden op je werk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als ik hier zo lees dan vinden sommige mensen dat dat moet kunnen, en als je vindt dat dat niet kan dan zul je wel geïndoctrineerd zijn
Onbegrijpelijk :pquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet echt. Maar volgens de berichten was het dus wel zo dat 1 vrouw zulke dingen aantrok naar haar werk, met knielaarzen eronder blijkbaar.
Dat daar gedonder van komt vind ik eigenlijk vrij normaal.
Dat laatste is idd dom vooral heel laf van die leidinggevende... omdat je één persoon kennelijk niet kunt of wilt aanspreken op haar ongepaste kleding ga je kledingvoorschriften uitschrijven voor alle vrouwenquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja, er werd gezegd dat het ging om een rokje waarbij de billen eronderuit staken.
Dan kan ik begrijpen dat er wat van gezegd wordt op het werk, alleen kan ik niet begrijpen dat deze ene leidinggevende dan alle vrouwen aanspreekt op zo'n overdreven manier.
Dat staat nergens. Niet zo met woorden draaien hè.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als ik hier zo lees dan vinden sommige mensen dat dat moet kunnen, en als je vindt dat dat niet kan dan zul je wel geïndoctrineerd zijn
Staat ook nergens dat het om een moslim gaat die er wat van heeft gezegd. Dat blijf je er ook constant bij halen...quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat staat nergens. Niet zo met woorden draaien hè.
Brengt een hoop verduidelijking dit!quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het schijnt dat het ging om iemand die vond dat ze wel zo naar haar werk kon....
Onzin, jij bent nog nooit in Staphorst geweest waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:53 schreef Elan het volgende:
Wel grappig dat men direct weer begint te janken over de gevaren van de Islam, terwijl in tal van Christelijke dorpjes korte rokjes al eeuwen uit den boze zijn.
Daar zien ze liever jonge jongetjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:53 schreef Elan het volgende:
Wel grappig dat men direct weer begint te janken over de gevaren van de Islam, terwijl in tal van Christelijke dorpjes korte rokjes al eeuwen uit den boze zijn.
Mwoah, in bepaalde gemeenten op de Veluwe, zoals Uddel en Elspeet, zitten ze niet bepaald te wachten om dames en korte rokjes. Je wordt misschien niet het dorp uitgejaagd, maar je hoeft ook zeker niet te rekenen op een warm welkom.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:17 schreef kawotski het volgende:
[..]
Onzin, jij bent nog nooit in Staphorst geweest waarschijnlijk.
Bron?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:43 schreef erodome het volgende:
Nou ja, er werd gezegd dat het ging om een rokje waarbij de billen eronderuit staken.
Dan kan ik begrijpen dat er wat van gezegd wordt op het werk, alleen kan ik niet begrijpen dat deze ene leidinggevende dan alle vrouwen aanspreekt op zo'n overdreven manier.
Je linkt dingen aan elkaar die niks met elkaar te maken hebben. Ik ben sowieso voorstander van een algeheel boerka- en niqaab-verbod in Nederland. Dit Arabische symbool van vrouwenonderdrukking, dat volgens de Koran niet verplicht is, hoort in onze samenleving niet thuis.quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:27 schreef Kurovski het volgende:
Poll: Graag uw mening.
• Rok-boven-de-knie-verbod
• Hoofddoek-verbod (uitgez niqab/burka)
• Rok- en hoofddoek-verbod (zoals vr 1 & 2)
• Geen verboden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit is een Keurige KLM Stewardess is dat representatief ?quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je linkt dingen aan elkaar die niks met elkaar te maken hebben. Ik ben sowieso voorstander van een algeheel boerka- en niqaab-verbod in Nederland. Dit Arabische symbool van vrouwenonderdrukking, dat volgens de Koran niet verplicht is, hoort in onze samenleving niet thuis.
Maar dat staat los van dit topic, namelijk de vraag of een werkgever kledingeisen mag stellen aan medewerkers. En het antwoord is wat mij betreft ja. McDonalds mag verwachten dat medewerkers in bedrijfskleding lopen, TNT Post mag dat verwachten. Een bedrijf mag verwachten dat een receptioniste zich representatief kleedt. En een industrieel bedrijf mag verwachten dat fabrieksmedewerkers de juiste overall of beschermende kleding en gehoorbescherming dragen.
Lijkt me wel. Als de KLM dat ook vindt, is dat prima.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dit is een Keurige KLM Stewardess is dat representatief ?
[ afbeelding ]
Wat een klein dictatortje hè.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:30 schreef StaceySinger het volgende:
K
http://www.volkskrant.nl/(...)a-mediarel~a4264246/
wat is de link naar die linkedIn ?quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:46 schreef sacha het volgende:
dat het een ze is had men al uit de linkedIn kunnen halen
stond hier de LinkedIn link?quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:07 schreef Fer het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, sommigen dragen het in de zomer. Gewoon zo'n doek, lekker luchtig, met alleen ondergoed eronder.
Maar ontopic, als het deze teamleider is:
=
Denk ik, dat het eerder jaloezie is. Sowieso valt nu al heel politiek Amsterdam erover en zal deze dame keihard teruggefloten gaan worden.
http://www.nu.nl/algemeen(...)ntoor-amsterdam.htmlquote:
Stond al in de topic....quote:Er was een discussie op de werkvloer nadat een medewerkster een heel kort rokje aanhad, waarbij naar verluidt de billen te zien waren. Collega's hebben dit toen aangekaart bij de manager.
Vind je? Ik vind het somberstemmend gewoon binnen NWS. Ik heb echt met open mond zitten lezen. Binnen vijf posts had iemand er de islam bijgehaald en vlogen de Wilderismes door het topic. Terwijl er geen enkele bron is, waar dan ook, die zelfs maar hint dat het iets met islam of wat dan ook te maken had.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:18 schreef sacha het volgende:
het is weer een bijzonder topic, en dat is het.
Ik heb ooit ergens gewerkt, waar ik een mantelpakje van de zaak kreeg. Dat moest ik elke dag dragen, vrijdags naar de stomerij, zaterdags weer ophalen, op maandag weer aan. Was echt belachelijk. Ik moest me verplicht oomaken en mijn stem moest door de telefoon zo klinken dat klanten mij wilden komen bekijken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dit is een Keurige KLM Stewardess is dat representatief ?
[ afbeelding ]
dat is wat ik bedoel maar niet kan verwoorden, ik ben sprakeloos en verdrietigquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het somberstemmend gewoon binnen NWS. Ik heb echt met open mond zitten lezen. Binnen vijf posts had iemand er de islam bijgehaald en vlogen de Wilderismes door het topic. Terwijl er geen enkele bron is, waar dan ook, die zelfs maar hint dat het iets met islam of wat dan ook te maken had.
Het wordt echt eng....
Want het is zo raar dat er bij kleding voorschriften naar religie gekeken wordt?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het somberstemmend gewoon binnen NWS. Ik heb echt met open mond zitten lezen. Binnen vijf posts had iemand er de islam bijgehaald en vlogen de Wilderismes door het topic. Terwijl er geen enkele bron is, waar dan ook, die zelfs maar hint dat het iets met islam of wat dan ook te maken had.
Het wordt echt eng....
Blijft een vaag verhaal, snap de combi ook niet van die laarzen als het om blote billen gaat ...quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:17 schreef erodome het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)ntoor-amsterdam.html
[..]
Stond al in de topic....
Dat zoiets niet gewaardeerd wordt op de werkvloer kan ik begrijpen. Maar zoals al gezegd, dat dan alle dames een brief krijgen met rare kledingeisen die nergens meer op slaan kan ik niet begrijpen.
Spreek gewoon degene aan die er zo bijloopt.
Nee, standaard outfit voor working girls toch?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:08 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Blijft een vaag verhaal, snap de combi ook niet van die laarzen als het om blote billen gaat ...
Lijkt me sterk dat ze het was.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:35 schreef Fer het volgende:
[..]
Nu niet meer zie ik. Maar ik ben gequotte door Ryan3 eronder.
Kijk, dat heet nou bevooroordeeld zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:06 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Want het is zo raar dat er bij kleding voorschriften naar religie gekeken wordt?
Euh, ja, best wel. Zeker als er nergens in de bronnen iets over gezegd wordt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:06 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Want het is zo raar dat er bij kleding voorschriften naar religie gekeken wordt?
Kan het me ook niet voorstellen. Een vrouw in hartje winter die dus zowat dagelijks in d'r blote reet op het werk zit. Of zo. Wat is dat voor bedrijf? Maar wat ook gek is, is dat die vrouw zelf niet gewoon wordt aangesproken en daarmee klaar. Waarom zouden álle vrouwen geen rokjes of knielaarzen aan mogen? Kan je super leuke outfits van maken zonder dat je reet d'r half uithangt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:08 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Blijft een vaag verhaal, snap de combi ook niet van die laarzen als het om blote billen gaat ...
Dat zou nergens op slaan, er was helemaal geen probleem met het personeel in het algemeen maar slechts met 1 medewerker. Dan spreek je met die ene persoon, niet de afdelingschef maar gewoon die tuthola die dit vervelend vindt. Bah, je gaat daar toch niet over klagen bij de baas, zeg dat gewoon tegen de persoon zelf.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:04 schreef Ludachrist het volgende:
Personeel zou hebben geklaagd over een collega, wier rokje zo kort zou zijn 'dat de billen zichtbaar waren'.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.
Het kan overigens best dat jij dit bijvoorbeeld wel gepaste kleding voor op het werk vindt, maar ik denk dat je bij de meeste bedrijven niet zo achter je bureau hoeft te gaan zitten, en dat heeft helemaal niets met Moslims te maken.Niet bepaald gepaste kleding voor het werk maar mij zal je nooit horen klagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willekeurig plaatje van een kort rokje overigens, heeft niets te maken met wat die ene ambtenaar droeg waar dit om gaat.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
dat is dus nooit geschreven, verzin er nog lekker van alles bijquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:51 schreef Wimperkruller het volgende:
Waarom zouden álle vrouwen geen rokjes of knielaarzen aan mogen?
Nee, dat is een constatering. Van grijze rokken of pijpenkrullen tot aan burkas en hoofddoekjes.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:32 schreef skrn het volgende:
[..]
Kijk, dat heet nou bevooroordeeld zijn.
Verkeerd gelezen, heeft niet met verzinnen te maken. Wat boven de knie kan echt prima zijn zonder dat je een halve bil ziet of dat het ordinair is. Niks met prostitutie te maken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat is dus nooit geschreven, verzin er nog lekker van alles bij![]()
Geen rokjes korter dan net boven de knie, wat ik best normaal vind op het werk eigenlijk. Tenzij je in prostitutie werkt uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |