Dat snap ik ook niet echt. Maar volgens de berichten was het dus wel zo dat 1 vrouw zulke dingen aantrok naar haar werk, met knielaarzen eronder blijkbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie is er nou zo stom om dat aan te trekken naar je werk dan?
Bizar. Je hoort je gewoon normaal te kleden op je werk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als ik hier zo lees dan vinden sommige mensen dat dat moet kunnen, en als je vindt dat dat niet kan dan zul je wel geïndoctrineerd zijn
Onbegrijpelijk :pquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet echt. Maar volgens de berichten was het dus wel zo dat 1 vrouw zulke dingen aantrok naar haar werk, met knielaarzen eronder blijkbaar.
Dat daar gedonder van komt vind ik eigenlijk vrij normaal.
Dat laatste is idd dom vooral heel laf van die leidinggevende... omdat je één persoon kennelijk niet kunt of wilt aanspreken op haar ongepaste kleding ga je kledingvoorschriften uitschrijven voor alle vrouwenquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja, er werd gezegd dat het ging om een rokje waarbij de billen eronderuit staken.
Dan kan ik begrijpen dat er wat van gezegd wordt op het werk, alleen kan ik niet begrijpen dat deze ene leidinggevende dan alle vrouwen aanspreekt op zo'n overdreven manier.
Dat staat nergens. Niet zo met woorden draaien hè.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als ik hier zo lees dan vinden sommige mensen dat dat moet kunnen, en als je vindt dat dat niet kan dan zul je wel geïndoctrineerd zijn
Staat ook nergens dat het om een moslim gaat die er wat van heeft gezegd. Dat blijf je er ook constant bij halen...quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat staat nergens. Niet zo met woorden draaien hè.
Brengt een hoop verduidelijking dit!quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het schijnt dat het ging om iemand die vond dat ze wel zo naar haar werk kon....
Onzin, jij bent nog nooit in Staphorst geweest waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:53 schreef Elan het volgende:
Wel grappig dat men direct weer begint te janken over de gevaren van de Islam, terwijl in tal van Christelijke dorpjes korte rokjes al eeuwen uit den boze zijn.
Daar zien ze liever jonge jongetjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:53 schreef Elan het volgende:
Wel grappig dat men direct weer begint te janken over de gevaren van de Islam, terwijl in tal van Christelijke dorpjes korte rokjes al eeuwen uit den boze zijn.
Mwoah, in bepaalde gemeenten op de Veluwe, zoals Uddel en Elspeet, zitten ze niet bepaald te wachten om dames en korte rokjes. Je wordt misschien niet het dorp uitgejaagd, maar je hoeft ook zeker niet te rekenen op een warm welkom.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:17 schreef kawotski het volgende:
[..]
Onzin, jij bent nog nooit in Staphorst geweest waarschijnlijk.
Bron?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:43 schreef erodome het volgende:
Nou ja, er werd gezegd dat het ging om een rokje waarbij de billen eronderuit staken.
Dan kan ik begrijpen dat er wat van gezegd wordt op het werk, alleen kan ik niet begrijpen dat deze ene leidinggevende dan alle vrouwen aanspreekt op zo'n overdreven manier.
Je linkt dingen aan elkaar die niks met elkaar te maken hebben. Ik ben sowieso voorstander van een algeheel boerka- en niqaab-verbod in Nederland. Dit Arabische symbool van vrouwenonderdrukking, dat volgens de Koran niet verplicht is, hoort in onze samenleving niet thuis.quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:27 schreef Kurovski het volgende:
Poll: Graag uw mening.
• Rok-boven-de-knie-verbod
• Hoofddoek-verbod (uitgez niqab/burka)
• Rok- en hoofddoek-verbod (zoals vr 1 & 2)
• Geen verboden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit is een Keurige KLM Stewardess is dat representatief ?quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je linkt dingen aan elkaar die niks met elkaar te maken hebben. Ik ben sowieso voorstander van een algeheel boerka- en niqaab-verbod in Nederland. Dit Arabische symbool van vrouwenonderdrukking, dat volgens de Koran niet verplicht is, hoort in onze samenleving niet thuis.
Maar dat staat los van dit topic, namelijk de vraag of een werkgever kledingeisen mag stellen aan medewerkers. En het antwoord is wat mij betreft ja. McDonalds mag verwachten dat medewerkers in bedrijfskleding lopen, TNT Post mag dat verwachten. Een bedrijf mag verwachten dat een receptioniste zich representatief kleedt. En een industrieel bedrijf mag verwachten dat fabrieksmedewerkers de juiste overall of beschermende kleding en gehoorbescherming dragen.
Lijkt me wel. Als de KLM dat ook vindt, is dat prima.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dit is een Keurige KLM Stewardess is dat representatief ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |