Lezen. Het is een kunst.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit is nu precies waarom de islamisering zo verwerpelijk is. Stukje bij beetje worden er allerlei regels opgelegd en vrijheden ingeperkt.
Waarom denk je dat Ome Greet zijn partij "partij van de vrijheid" noemt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit is nu precies waarom de islamisering zo verwerpelijk is. Stukje bij beetje worden er allerlei regels opgelegd en vrijheden ingeperkt.
Omdat het een hypocriet is?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Ome Greet zijn partij "partij van de vrijheid" noemt.
Waarin is Ome Greet nou weer hypocriet?quote:
Vraag je dat serieus?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarin is Ome Greet nou weer hypocriet?
Natuurlijk vraag ik dat serieus.quote:
Hij deed het gewoon bewust!quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:22 schreef WRH het volgende:
Misschien toch maar even vrij genomen vandaag. veiligheidshalve? Om vervolgens in Amsterdam over de recalcitrante rokjes te struikelen?
Vrijheden inperken met betrekking tot kleding hebben alles met Moslims te makenquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:23 schreef Leandra het volgende:
Het beleid van één afdelingsmanager in Amsterdam heeft geen bal met moslims te maken, dus daar kunnen we gewoon weer over ophouden.
Omdat deze naam hoog scoorde bij de testgroepen, neem ik aan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Ome Greet zijn partij "partij van de vrijheid" noemt.
Nee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrijheden inperken met betrekking tot kleding hebben alles met Moslims te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willekeurig plaatje van een kort rokje overigens, heeft niets te maken met wat die ene ambtenaar droeg waar dit om gaat.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.
Het kan overigens best dat jij dit bijvoorbeeld wel gepaste kleding voor op het werk vindt, maar ik denk dat je bij de meeste bedrijven niet zo achter je bureau hoeft te gaan zitten, en dat heeft helemaal niets met Moslims te maken.Echt geen gezicht ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willekeurig plaatje van een kort rokje overigens, heeft niets te maken met wat die ene ambtenaar droeg waar dit om gaat.![]()
Leandra, graag een ban voor Yasmin i.v.m. bespottelijke leugens en meer foto's posten voor de beeldvorming.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.
Het kan overigens best dat jij dit bijvoorbeeld wel gepaste kleding voor op het werk vindt, maar ik denk dat je bij de meeste bedrijven niet zo achter je bureau hoeft te gaan zitten, en dat heeft helemaal niets met Moslims te maken.Dan zie jij Moslims toch echt heel anders dan ik. Die kledingvoorschriften uit de Koran willen ze - lijkt mij - wel degelijk toegepast zien worden op ieder individu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willekeurig plaatje van een kort rokje overigens, heeft niets te maken met wat die ene ambtenaar droeg waar dit om gaat.
Nee dat lijkt mij inderdaad ook niet netjesMaar het lijkt mij niet heel redelijk om te verwachten dat hier al dat gezeik vandaan is gekomen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Ik kan niet bannen....quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Leandra, graag een ban voor Yasmin i.v.m. bespottelijke leugens en meer foto's posten voor de beeldvorming.
Hij capituleert.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:23 schreef Leandra het volgende:
Het beleid van één afdelingsmanager in Amsterdam heeft geen bal met moslims te maken, dus daar kunnen we gewoon weer over ophouden.
Nou ja, er werd gezegd dat het ging om een rokje waarbij de billen eronderuit staken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:38 schreef ludovico het volgende:
Nee dat lijkt mij inderdaad ook niet netjesMaar het lijkt mij niet heel redelijk om te verwachten dat hier al dat gezeik vandaan is gekomen.
Moslims hebben geen bal met deze situatie te maken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan zie jij Moslims toch echt heel anders dan ik. Die kledingvoorschriften uit de Koran willen ze - lijkt mij - wel degelijk toegepast zien worden op ieder individu.
Toch zijn er ook binnen de islam smaakverschillen. Wel of geen broek? Hoofddoekje als een piraat met een blote hals? Zichtbaarheid van losse plukken? Korte mouwen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan zie jij Moslims toch echt heel anders dan ik. Die kledingvoorschriften uit de Koran willen ze - lijkt mij - wel degelijk toegepast zien worden op ieder individu.
Wie is er nou zo stom om dat aan te trekken naar je werk dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja, er werd gezegd dat het ging om een rokje waarbij de billen eronderuit staken.
Dan kan ik begrijpen dat er wat van gezegd wordt op het werk, alleen kan ik niet begrijpen dat deze ene leidinggevende dan alle vrouwen aanspreekt op zo'n overdreven manier.
Nou, als ik hier zo lees dan vinden sommige mensen dat dat moet kunnen, en als je vindt dat dat niet kan dan zul je wel geïndoctrineerd zijnquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie is er nou zo stom om dat aan te trekken naar je werk dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |