abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160715887
Dit is nu precies waarom de islamisering zo verwerpelijk is. Stukje bij beetje worden er allerlei regels opgelegd en vrijheden ingeperkt.
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:09:29 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160715890
quote:
13s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit is nu precies waarom de islamisering zo verwerpelijk is. Stukje bij beetje worden er allerlei regels opgelegd en vrijheden ingeperkt.
Lezen. Het is een kunst.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160715924
quote:
13s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom denk je dat Ome Greet zijn partij "partij van de vrijheid" noemt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_160715952
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat het een hypocriet is?
pi_160715983
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat het een hypocriet is?
Waarin is Ome Greet nou weer hypocriet? :o
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_160715991
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarin is Ome Greet nou weer hypocriet? :o
Vraag je dat serieus?
pi_160716018
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vraag je dat serieus?
Natuurlijk vraag ik dat serieus.
pi_160716119
Ik vraag mij nu wel af hoe de betreffende teamleider vandaag op zijn werk zat, wetende dat hij/zij een complete rokjes gate heeft veroorzaakt en door half NL op dit moment als een bijzonder zielig persoon gezien wordt.
Sowieso of er nog gevolgen zijn voor dat soort emails naar medewerkers maar hoe zou zo iemand nu door de gangen van het stadsdeelkantoor lopen?
Misschien toch maar even vrij genomen vandaag. veiligheidshalve? Om vervolgens in Amsterdam over de recalcitrante rokjes te struikelen?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:23:42 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160716136
Het beleid van één afdelingsmanager in Amsterdam heeft geen bal met moslims te maken, dus daar kunnen we gewoon weer over ophouden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160716148
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:22 schreef WRH het volgende:
Misschien toch maar even vrij genomen vandaag. veiligheidshalve? Om vervolgens in Amsterdam over de recalcitrante rokjes te struikelen?
Hij deed het gewoon bewust!

Laatst op de UVA mochten er geen blote borsten in een magazine.... Toen ging er iemand met onbloot bovenlijf protesteren.

Deze man is een genie. :D
pi_160716158
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:23 schreef Leandra het volgende:
Het beleid van één afdelingsmanager in Amsterdam heeft geen bal met moslims te maken, dus daar kunnen we gewoon weer over ophouden.
Vrijheden inperken met betrekking tot kleding hebben alles met Moslims te maken ;)
pi_160716224
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat deze naam hoog scoorde bij de testgroepen, neem ik aan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:32:59 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160716330
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrijheden inperken met betrekking tot kleding hebben alles met Moslims te maken ;)
Nee.
Het kan overigens best dat jij dit bijvoorbeeld wel gepaste kleding voor op het werk vindt, maar ik denk dat je bij de meeste bedrijven niet zo achter je bureau hoeft te gaan zitten, en dat heeft helemaal niets met Moslims te maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willekeurig plaatje van een kort rokje overigens, heeft niets te maken met wat die ene ambtenaar droeg waar dit om gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160716371
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee.
Het kan overigens best dat jij dit bijvoorbeeld wel gepaste kleding voor op het werk vindt, maar ik denk dat je bij de meeste bedrijven niet zo achter je bureau hoeft te gaan zitten, en dat heeft helemaal niets met Moslims te maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willekeurig plaatje van een kort rokje overigens, heeft niets te maken met wat die ene ambtenaar droeg waar dit om gaat.
Echt geen gezicht dit _O-
pi_160716431
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Echt geen gezicht dit _O-
Leandra, graag een ban voor Yasmin i.v.m. bespottelijke leugens en meer foto's posten voor de beeldvorming.
pi_160716441
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee.

SPOILER
Dan zie jij Moslims toch echt heel anders dan ik. Die kledingvoorschriften uit de Koran willen ze - lijkt mij - wel degelijk toegepast zien worden op ieder individu.

Nee dat lijkt mij inderdaad ook niet netjes ;) Maar het lijkt mij niet heel redelijk om te verwachten dat hier al dat gezeik vandaan is gekomen.
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:38:45 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160716447
quote:
8s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Leandra, graag een ban voor Yasmin i.v.m. bespottelijke leugens en meer foto's posten voor de beeldvorming.
Ik kan niet bannen....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160716462
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kan niet bannen....
Dan alleen de foto's.
pi_160716469
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kan niet bannen....
Nog antwoorden ook.
pi_160716508
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:23 schreef Leandra het volgende:
Hij capituleert.
pi_160716534
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:38 schreef ludovico het volgende:

Nee dat lijkt mij inderdaad ook niet netjes ;) Maar het lijkt mij niet heel redelijk om te verwachten dat hier al dat gezeik vandaan is gekomen.
Nou ja, er werd gezegd dat het ging om een rokje waarbij de billen eronderuit staken.

Dan kan ik begrijpen dat er wat van gezegd wordt op het werk, alleen kan ik niet begrijpen dat deze ene leidinggevende dan alle vrouwen aanspreekt op zo'n overdreven manier.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:43:33 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160716544
quote:

[..]

Dan zie jij Moslims toch echt heel anders dan ik. Die kledingvoorschriften uit de Koran willen ze - lijkt mij - wel degelijk toegepast zien worden op ieder individu.

Moslims hebben geen bal met deze situatie te maken.
Leuk dat je het er bij wilt betrekken maar het heeft er niets mee te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160716547
quote:

[..]

Toch zijn er ook binnen de islam smaakverschillen. Wel of geen broek? Hoofddoekje als een piraat met een blote hals? Zichtbaarheid van losse plukken? Korte mouwen?

OT meer dan 10 cm boven de knie begint m.i. wel kort te worden op het werk. Verder ligt het ook wel aan het geheel...
pi_160716553
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Nou ja, er werd gezegd dat het ging om een rokje waarbij de billen eronderuit staken.

Dan kan ik begrijpen dat er wat van gezegd wordt op het werk, alleen kan ik niet begrijpen dat deze ene leidinggevende dan alle vrouwen aanspreekt op zo'n overdreven manier.
Wie is er nou zo stom om dat aan te trekken naar je werk dan?
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:45:06 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160716571
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wie is er nou zo stom om dat aan te trekken naar je werk dan?
Nou, als ik hier zo lees dan vinden sommige mensen dat dat moet kunnen, en als je vindt dat dat niet kan dan zul je wel geïndoctrineerd zijn :')
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')