Dan ben je al een snitch en dan snitch je ook nog eens dit soort dingenquote:De ondernemingsraad van de gemeente Amsterdam kreeg over het schrijven diverse klachten binnen van werknemers
Stadsdeel Nieuw-West eh.. Osdorp en Slotervaart vallen daar oa onder. 1 keer raden voor welke groep deze regels zijn bedachtquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Wtf? Op elk kantoor worden toch gewoon rokjes boven de knie gedragen? En dan heb ik het niet over hele korte minirokjes. Maar gewoon zakelijke rokken en jurken.
Ik kom niet uit Amsterdam, dus geen idee wat dat voor wijken zijn, maar gezien de vraagstelling kan ik het wel raden. Maar daar ga je toch niet aan toegeven? Hoe dom kun je zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Stadsdeel Nieuw-West eh.. Osdorp en Slotervaart vallen daar oa onder. 1 keer raden voor welke groep deze regels zijn bedacht
https://www.google.nl/?gf(...)tpage.fok.nl&start=3quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Amsterdam, dus geen idee wat dat voor wijken zijn
Voor vrouwen, denk ik. En misschien die ene wannabe vrouw.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Stadsdeel Nieuw-West eh.. Osdorp en Slotervaart vallen daar oa onder. 1 keer raden voor welke groep deze regels zijn bedacht
Ik woon er. Ik geef het een vrij hoge kans dat het vrouwen onderling zijn die over elkaar te lopen klagen. Die moslima's zullen zich wel afgetroefd voelen met al dat gladde sappige zichtbare haram vlees op de werkvloer.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Amsterdam, dus geen idee wat dat voor wijken zijn, maar gezien de vraagstelling kan ik het wel raden. Maar daar ga je toch niet aan toegeven? Hoe dom kun je zijn.
Genoeg kantoren waar je gewoon altijd een lange broek aanmoet hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Wtf? Op elk kantoor worden toch gewoon rokjes boven de knie gedragen? En dan heb ik het niet over hele korte minirokjes. Maar gewoon zakelijke rokken en jurken.
Met rokjes boven de knie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:22 schreef Dagonet het volgende:
Geef ze een uniform, net zoals bij zoveel andere bedrijven. Ben je van het hele gedoe af.
Doe niet zo raar. Waar dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Genoeg kantoren waar je gewoon altijd een lange broek aanmoet hoor.
Alleen onder de knie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:23 schreef MMXMMX het volgende:
Binnen kort komt daar een mail in hun mail box dat ze een hoofddoek moeten gaan dragen
Linnen broeken dag. Is ook lekker luchtigquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens wat gebeurt er nu met "rokjesdag" in dat stadsdeel van Amsterdam?
Komt er binnenkort ook aan.
Martin Bril is niet voor niets overleden op zijn 50ste, dit is zijn erfenis aan de Nederlandse cultuur hè. Hij zat nog zo vaak bij DWDD ook.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Linnen broeken dag. Is ook lekker luchtig
Hij is toch niet overleden om rokjesdag te introduceren?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Martin Bril is niet voor niets overleden op zijn 50ste, dit is zijn erfenis aan de Nederlandse cultuur hè. Hij zat nog zo vaak bij DWDD ook.
Nee, uiteraard niet, dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is toch niet overleden om rokjesdag te introduceren?Denk dat hij nog best een aantal rokjesdagen mee had willen maken.
Weet ik wel, dat zou een rare dood zijn. Maar je omschreef het grappig, kon me niet beheersen daarop te reageren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet, dat zeg ik ook niet.
Ja, officieel is rokjesdag nog niet geweest, volgens mij. Ondanks de alles behalve strenge winter moeten we nog even geduld hebben. Daarom mooi om elkaar vrolijk voorjaar te wensen ipv vrolijk pasen volgende week, iedereen wil dat die rokjesdag zsm komt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik wel, dat zou een rare dood zijn. Maar je omschreef het grappig, kon me niet beheersen daarop te reageren.
Is rokjesdag nou al geweest trouwens? Of moet dat nog komen? Zag vorige week in Amsterdam wel heel veel dames met rokjes aan
Nonsens. Rokken en jurken zijn chiquer. Heb genoeg bij dat soort kantoren gewerkt en juist als je klantenbesprekingen hebt doe je geen broek aan.quote:
Een rok net boven de knie is geen kort rokje en heel representatief.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:04 schreef RobbieRonald het volgende:
Ik snap wel dat korte rokjes te ver gaan wanneer je wilt dat je werknemers representatief over moeten komen. Heb wel gekkere dingen meegemaakt zoals verplicht strak in pak kleden terwijl je alleen maar telefonisch werk doet.
Broekje?quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nonsens. Rokken en jurken zijn chiquer. Heb genoeg bij dat soort kantoren gewerkt en juist als je klantenbesprekingen hebt doe je geen broek aan.
Er is een verschil tussen knielaarzen en een rok voor boven de knieën en chique.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nonsens. Rokken en jurken zijn chiquer. Heb genoeg bij dat soort kantoren gewerkt en juist als je klantenbesprekingen hebt doe je geen broek aan.
Wat zijn knielaarzen? Gewoon hoge laarzen of kaplaarzen? Dat laatste is niet chique nee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen knielaarzen en een rok voor boven de knieën en chique.
Idk, stond in de OP. Denk van die dingen die tot of over de knieën gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat zijn knielaarzen? Gewoon hoge laarzen of kaplaarzen? Dat laatste is niet chique nee.
Dan nog. Heb wel gekkere kledingvoorschriften meegemaakt. Ook al zou ik zelf geen probleem hebben met ultra korte rokjesquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een rok net boven de knie is geen kort rokje en heel representatief.
Ja, en dan zonder broekje en geschoren kutje, bedoel je?quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:25 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dan nog. Heb wel gekkere kledingvoorschriften meegemaakt. Ook al zou ik zelf geen probleem hebben met ultra korte rokjes
Nee, dat lijdt te veel af.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en dan zonder broekje en geschoren kutje, bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |