SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben over n halfuur op CS dus wacht op mequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ben bijna bij mn uitstapstationdingens dus doei
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou wel gaan sporten tijdens het afvallen, anders krijg je last van loshangend vel.Dat is wel het andere uiterste. Die is waarschijnlijk sowieso een kilo of 70 te zwaar geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ook wel sporten hoor als in, naar de sportschool. Maar die drempel durf ik nog niet over, heb voor mezelf als goal ingesteld zodra ik <90 zit dan ga ik naar de sportschool. Zit ik ook wat lekkerder in m`n vel en ben ik (misschien) Wat zelfverzekerder.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2016 14:20:44 ]
Uitstellen heet dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste.
Ik ga ook wel sporten hoor als in, naar de sportschool. Maar die drempel durf ik nog niet over, heb voor mezelf als goal ingesteld zodra ik <90 zit dan ga ik naar de sportschool. Zit ik ook wat lekkerder in m`n vel en ben ik (misschien) Wat zelfverzekerder.
Dan duurt het alleen maar langer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste.
Hoelang moet je nog tot je <90 bereikt dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste. Die is waarschijnlijk sowieso een kilo of 70 te zwaar geweest.
Met je pens in filmpjes op internet staan is enger dan daadwerkelijk naar de sportschool gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste. Die is waarschijnlijk sowieso een kilo of 70 te zwaar geweest.
Ja zit wat in, maar ik weet van mezelf dat ik nu niet naar de sportschool durf.. Te bang om aangekeken te worden door alles en iedereen. (Ben tenslotte 36 kilo te zwaar dusja..)quote:
Vind ik niet. Dat is toch andersquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Met je pens in filmpjes op internet staan is enger dan daadwerkelijk naar de sportschool gaan.
69 kiloquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog tot je <90 bereikt dan?
26 kgquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog tot je <90 bereikt dan?
Ja want in de sportschool komen alleen maar mensen die al afgetraind zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja zit wat in, maar ik weet van mezelf dat ik nu niet naar de sportschool durf.. Te bang om aangekeken te worden door alles en iedereen. (Ben tenslotte 36 kilo te zwaar dusja..)
Ik vind het ook niet chill in de sportschool hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want in de sportschool komen alleen maar mensen die al afgetraind zijn.
ja swsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
omdat je onzeker bent over jezelfquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet chill in de sportschool hoor.
Dat jij je ook laat mindfucken is iets anders dan dat mensen daadwerkelijk naar je kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet chill in de sportschool hoor.
gym als je gym gaat komen die chicks vanzelfquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef Etsu het volgende:
Chai, wat zou erger zijn: niet naar de sportschool durven of niet durven een meisje aan te spreken?
ja echt kutquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat je onzeker bent over jezelf
Nee, dat zeer zeker niet. Maar ik vind het gewoon niet prettig om in een sportschool te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat laatste, want zie Dima.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef Etsu het volgende:
Chai, wat zou erger zijn: niet naar de sportschool durven of niet durven een meisje aan te spreken?
Corsetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:24 schreef Catkiller het volgende:
Doe gewoon zo'n hemdje aan die je buik wegmoffelt, niemand die aan je onderkin kan zien dat je 100+ weegt dan.
Ik ben het helaas nu..quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
De tering, 116kg, zo dik ben ik nog nooit geweest
Ja hij is 90 kilo afgevallen, maar ook als je 30 kilo afvalt krijg je daar last van.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als jij je over kan geven aan je eigen training creëer je je eigen sfeer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dat zeer zeker niet. Maar ik vind het gewoon niet prettig om in een sportschool te zijn.
Paar jaar geleden gedaan, zowel in m`n eentje als met een groepje en het trok mij gewoon niet, geen fijn sfeertje.
ja, 15 euro heb je twee halters van 20kg kun je beginnenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja hij is 90 kilo afgevallen, maar ook als je 30 kilo afvalt krijg je daar last van.
Je kan ook thuis gaan sporten. Op youtube staan genoeg workouts en ja kan ook gaan hardlopen.
Dat is een negertje jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:22 schreef Che_ het volgende:
Is dat een neger in je band?
Straks wordt je gekickt van stormfront baddie en mag je niet meer wilders stemmen
Als je 30 kilo afvalt krijg je daar ook wel last van, maar lang niet zo extreem volgens mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja hij is 90 kilo afgevallen, maar ook als je 30 kilo afvalt krijg je daar last van.
Je kan ook thuis gaan sporten. Op youtube staan genoeg workouts en ja kan ook gaan hardlopen.
Doe niet zoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ervaringsdeskundige meldt zich
en zo blijf je dikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:26 schreef MrBradge het volgende:
En ik ga echt wel naar de sportschool, alleen nog niet met het fysiek wat ik nu heb, voel me daar gewoon niet prettig bij.
Niet snel als je niet naar de sportschool gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben het helaas nu..
Maar het gaat er ook allemaal weer af!
Andere sportschool checkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dat zeer zeker niet. Maar ik vind het gewoon niet prettig om in een sportschool te zijn.
Paar jaar geleden gedaan, zowel in m`n eentje als met een groepje en het trok mij gewoon niet, geen fijn sfeertje.
hij verzint smoesjes om niet te hoeven sportenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, 15 euro heb je twee halters van 20kg kun je beginnen
Zoals je nu doetquote:
Hoop dat het Koerdische monster dat niet weetquote:
Het is dan ook niet goed om snel af te vallen he ? Van wat ik heb begrepen kan je beter 2-4 kilo per maand afvallen dan 8-10 omdat het er dan minder snel weer aankomt én omdat de kans op inderdaad loshangend vel vele malen kleiner is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet snel als je niet naar de sportschool gaat.
Ja godzijdank. Ben dik geworden door al dat gelul over eten hier. Dit motiveert me tenminste weer een beetje om in beweging te komen.quote:
"Ik haat .... , maar hij is wel ok"quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is een negertje jaEcht een hele chille kerel, en drummen dat 'ie kan!
Nee niet zo extreem, maar wel watquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is een negertje jaEcht een hele chille kerel, en drummen dat 'ie kan!
[..]
Als je 30 kilo afvalt krijg je daar ook wel last van, maar lang niet zo extreem volgens mij.
En ik ga echt wel naar de sportschool, alleen nog niet met het fysiek wat ik nu heb, voel me daar gewoon niet prettig bij.
FF normaal doen tegen sideeffect, ik neuk jequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat het Koerdische monster dat niet weet
en als je 5/6/7 kilo bent afgevallen, wat dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is dan ook niet goed om snel af te vallen he ? Van wat ik heb begrepen kan je beter 2-4 kilo per maand afvallen dan 8-10 omdat het er dan minder snel weer aankomt én omdat de kans op inderdaad loshangend vel vele malen kleiner is.
Dacht dat ik het over Stimo hadquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
FF normaal doen tegen sideeffect, ik neuk je
Net zoals jij met seks.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:28 schreef Chloroform het volgende:
Maar gaat iedereen nu weer energie hierin steken, want dat is toch nutteloos. Gewoon elke keer dezelfde excuses en smoesjes
Als mensen chill tegen mij doen, of het nou Nederlanders, Marokkanen, Turken of Surinamers zijn, doe ik ook chill terug.quote:
...quote:
Je draait oorzaak en gevolg om. Bij radicale diëten kun je snel veel kg's kwijtraken, maar zijn moeilijk vol te houden. Wanneer die kilo's eraf vliegen terwijl je op een gebalanceerde manier eet is dat niet eens erg of slecht hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is dan ook niet goed om snel af te vallen he ? Van wat ik heb begrepen kan je beter 2-4 kilo per maand afvallen dan 8-10 omdat het er dan minder snel weer aankomt én omdat de kans op inderdaad loshangend vel vele malen kleiner is.
Tokkies gonna tokkiequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als mensen chill tegen mij doen, of het nou Nederlanders, Marokkanen, Turken of Surinamers zijn, doe ik ook chill terug.
Wél is het zo (En daar geef ik ook gewoon mijn mening over) Is dat ik het niet zo heb op buitenlanders die in een groepje zijn, die gaan vaak "stoer" doen, en daar heb ik het niet op.
Liep vanochtend naar de Hema toe, 2 van die 16-17 jarige Vespa scooter mocro's " Ey kanker dikke kleuter " Dus ik staar ze na, stoppen ze "Je kankermoeder, wat moet je dan?!" Dus ik loop naar ze toe, scheuren ze weg... nee oke, stop dan niet
nog steeds verdrietig of is dat je standaard PI nu?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je me niet mocht..
Gewoon een eigen gym thuis iddquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee niet zo extreem, maar wel wat
Ik zei net dat je ook thuis kan sporten, je hoeft niet per se naar de sportschool als je je daar niet prettig bij voelt.
Oh, was me nog niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nog steeds verdrietig of is dat je standaard PI nu?
Schiet mij net te binnen dat ik nog gewichtjes heb liggen van 4kg per stuk !quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee niet zo extreem, maar wel wat
Ik zei net dat je ook thuis kan sporten, je hoeft niet per se naar de sportschool als je je daar niet prettig bij voelt.
Het is ook niet iets om te lachen.quote:
Met glazuur, zit nu een met chocolade naar binnen te schuivenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Normale of met zo'n glazuur laagje?
Is lekker ;squote:
Dat geldt ook voor je RedBullquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:34 schreef Etsu het volgende:
Kan je net zo even goed 10 suikerklontjes innemen, is goedkoper ook.
Doe ik soms ook. Wegspoelen met colaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:34 schreef Etsu het volgende:
En hoeveel suikerklontjes zitten er in een snee brood dan suiketsu?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:34 schreef Etsu het volgende:
Je bent zelfquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit dus... zoete gefrituurde deegballen
Oke dat wist ik niet! Thanksquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je draait oorzaak en gevolg om. Bij radicale diëten kun je snel veel kg's kwijtraken, maar zijn moeilijk vol te houden. Wanneer die kilo's eraf vliegen terwijl je op een gebalanceerde manier eet is dat niet eens erg of slecht hoor.
Dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, was me nog niet eens opgevallen
Las laatst een artikel dat je buikje dikker wordt van cola light, dus zou maar overstappen op cola lightquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe ik soms ook. Wegspoelen met cola
Kaasknabbeltjequote:
Nicequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Las laatst een artikel dat je buikje dikker wordt van cola light, dus zou maar overstappen op cola light
Bruin of witquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoeveel suikerklontjes zitten er in een snee brood dan suiketsu?
Faggit zeg je dat nu pas ;squote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben over n halfuur op CS dus wacht op me
Oh dat verklaard.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Las laatst een artikel dat je buikje dikker wordt van cola light, dus zou maar overstappen op cola light
Gebalanceerd houdt dan wel in dat je niet te ver onder je onderhoud gaat zitten. Spierkg's wil je niet kwijtraken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet! ThanksWeer wat geleerd
Nee gijquote:
Ahw poepiequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter dan dat boze gedoe van jou steeds terwijl ik gewoon lief doe
cola is sws smerigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:37 schreef Amarantha het volgende:
Drink altijd cola light. Gewone cola vind ik minder lekker.
Maakt niet uit, ze leert ervanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of Volkoren of meergranen of spelt
Zo'n slecht geformuleerde vraag
Ja ligt aan forfoszuur. Zit er meer in bij cola light en daar word je dik vanquote:
Allinson.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of Volkoren of meergranen of spelt
Zo'n slecht geformuleerde vraag
Racistquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het was donker, dus ik kon het niet goed zien
Meen het met heel mijn hartquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet of je het meent nu je de quote zo verkloot hebt..
Heb je ooit aan lichaamsbeweging gedaan of is dit je eerste keer?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Schiet mij net te binnen dat ik nog gewichtjes heb liggen van 4kg per stuk !
Zit op YouTube ook al te kijken voor workouts, maar daar zitten maar 2 moeilijkheidsgraden tussen lijk het wel
Of je hebt iets simpels als wandelen:
Of je hebt de Jillian MIchaels 30 days shred:
Weet niet wat jij aanraad wat voor een beginner ook nog wel te doen is?
Ik heb liever dat je die kat weer als UI neemt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar nu ben ik een blikje energydrink aan het wegtikken. Niet light haha. Ik vind dat light echt vies.
Je kan het beter opdrinkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar nu ben ik een blikje energydrink aan het wegtikken. Niet light haha. Ik vind dat light echt vies.
Vind je Norman Bates niet leuk?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je die kat weer als UI neemt.
Dan nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan zoveel liefde niet aan
Maar gespierde mensen zijn allemaal gemene domme narcisten die je gaan uitlachen wanneer ze je zien sportenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat mensen in fitness het eerder zouden waarderen als iemand met overgewicht daar komt dan ze hem zien buiten Jumbo met een doos donuts...
https://www.youtube.com/user/buffdudesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Schiet mij net te binnen dat ik nog gewichtjes heb liggen van 4kg per stuk !
Zit op YouTube ook al te kijken voor workouts, maar daar zitten maar 2 moeilijkheidsgraden tussen lijk het wel
Of je hebt iets simpels als wandelen:
Of je hebt de Jillian MIchaels 30 days shred:
Weet niet wat jij aanraad wat voor een beginner ook nog wel te doen is?
Narcisten kijken vooral in de spiegel naar zichzelf.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar gespierde mensen zijn allemaal gemene domme narcisten die je gaan uitlachen wanneer ze je zien sporten
Ik woon hier?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben al farfaraway. Watkom je doen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:42 schreef MAHL het volgende:
Nog twee uur en 19 minuten til weekend.
Welke Fok!ster stuurt mij pikante foto's om mij op te vrolijken tot die tijd.
Waar ben je nu. Ik begrijp het niet want jij bent toch Noord.quote:
Gimme a secquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:42 schreef MAHL het volgende:
Nog twee uur en 19 minuten til weekend.
Welke Fok!ster stuurt mij pikante foto's om mij op te vrolijken tot die tijd.
CS. Bij spoor 2a. Je hebt 5 min, dan ga ik naar noord.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar ben je nu. Ik begrijp het niet want jij bent toch Noord.
[..]
Gimme a sec
ik ga je spottenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
CS. Bij spoor 2a. Je hebt 5 min, dan ga ik naar noord.
Red ik nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Norman is de hoofdrolspeler.. dus jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
En terecht, want Norman verkiezen boven Dylan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey mahl
Echte tatta's drinken met melk, want dat is goed voor elk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:43 schreef Che_ het volgende:
Ik had een keer zoetjes gedaan in mn koffie. Wist toen niet wat het was. Ik dacht wtf is dit voor tatta shit zulke kleine suikerklontjes. Want zij drinken hun koffie blaka helemaal bitter. Ik had shi 12 stuks er in gedaan.
Aparte smaakje had het daarna.
Meestal drinken allochtonen hun koffie zwart en bitterquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:43 schreef Che_ het volgende:
Ik had een keer zoetjes gedaan in mn koffie. Wist toen niet wat het was. Ik dacht wtf is dit voor tatta shit zulke kleine suikerklontjes. Want zij drinken hun koffie blaka helemaal bitter. Ik had shi 12 stuks er in gedaan.
Aparte smaakje had het daarna.
YES!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Poesje maar weer terug gedaan. Want lief. Norman is niet lief.
Dat zou ik kunnen redden,, maar geen zinquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Etsu is ook homo, dus zou sowieso niet gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen redden,, maar geen zin
Jeetje, dat heeft Remqo gezegd zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij jou durf ik wel want je bent een ectodwergje
hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
1x de meet afgezegd omdat zij 'nog college had' ofzo
watjeeeeeequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja bitches ik had toen practicum tot laat.
En ik zei dat ik over n halfuur aankwam en dat je moest wachten maar mevrouw rent meteen weg naar d'r bunkerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Faggit je wist dat ik in trein zat zei het eerder
Dit was je kans geweestquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen redden,, maar geen zin
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik zei dat ik over n halfuur aankwam en dat je moest wachten maar mevrouw rent meteen weg naar d'r bunker
wow lulligquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik zei dat ik over n halfuur aankwam en dat je moest wachten maar mevrouw rent meteen weg naar d'r bunker
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja bitches ik had toen practicum tot laat.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Meestal drinken allochtonen hun koffie zwart en bitter
Zwolle is altijd zo'n end uit de richtingquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
Maar zijn jullie op weg naar de bewoonde wereld dan? Dan reis ik vanaf Zwolle wel ff mee, gezellig toch.
Denken dat Groningen een onderdeel is van de bewoonde wereldquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
Maar zijn jullie op weg naar de bewoonde wereld dan? Dan reis ik vanaf Zwolle wel ff mee, gezellig toch.
Thee/koffie met dit vroegerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Echte tatta's drinken met melk, want dat is goed voor elk.
vraag niet steeds om een meet als je toch niet durftquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh ik ga nog naar de rits met ets. Kom je mee?
met thee wel ja, altijd 5 of 6quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meeste allochtonen kauwen op suikerklontjes en daarbij nemen ze af en toe een slokje thee of koffie tbv de spijsvertering
Dat is wel een stukje bewoonde wereld idd, maar als je toch aan het reizen bent neem ik aan dat je wel opnieuw in de bewoonde wereld wilt uitkomen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat Groningen een onderdeel is van de bewoonde wereld
Hh je durft niet naar de ritsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vraag niet steeds om een meet als je toch niet durft
omg jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Thee/koffie met dit vroeger
[ afbeelding ]
Hey kalequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe normaal joh, dat is toch niet aardig, mensen pesten
Precies, Opso. Stop daar eens mee, ik word gek van jequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vraag niet steeds om een meet als je toch niet durft
Deed jij dit ook?quote:
Bedankt, kalequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe normaal joh, dat is toch niet aardig, mensen pesten
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat lijkt heul niet op de foto's die jij eerder had gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey mahl
4aquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hoe heet dat spoording waar den haag trein komt dan
Ben aangekomen na al die donuts en mn haar geverfdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat lijkt heul niet op de foto's die jij eerder had gestuurd
Wachtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef madeliefff het volgende:
ik ga een boek schrijven over mijn meets met fokkers
Hee tot straks op spoor 5 in Zwollequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hoe heet dat spoording waar den haag trein komt dan
Ja nog steeds somsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deed jij dit ook?
Wilde hier patent op aanvragen maar was te klein toen. Mijn idee werd later gestolen en nu heet het 'starbucks' ofzo
stuur door danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat lijkt heul niet op de foto's die jij eerder had gestuurd
spannendquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wacht
Meet mij eerst, wordt een legendarisch boek.
Kan ik alvast filmrechten kopen? Wil nog een dramakomedie verfilmen voor mijn portfolioquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef madeliefff het volgende:
maarre mss heeft die persoon gewoon echt ergens last van dat hij of zij steeds ziek is?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Weten jullie nog m'n collega die om de haverklap ziek was en in februari al door bijna al z'n vakantiedagen heen was en die naar onze andere vestiging ging?![]()
Die is daar nog maar een werkweek geweest![]()
![]()
die gaat eruittttttttttttt
Iedereen wil weg uit Groningen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dik 40 minuten geleden wel
misschien wel iets ernstigs ;squote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Weten jullie nog m'n collega die om de haverklap ziek was en in februari al door bijna al z'n vakantiedagen heen was en die naar onze andere vestiging ging?![]()
Die is daar nog maar een werkweek geweest![]()
![]()
die gaat eruittttttttttttt
Oh dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben aangekomen na al die donuts en mn haar geverfd
Wat ga je over mij schrijven?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef madeliefff het volgende:
dat is niet het genre dat ik leuk vind en in gedachten hadquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan ik alvast filmrechten kopen? Wil nog een dramakomedie verfilmen voor mijn portfolio
Natuurlijk niet, ik ga toch ook niet jou erotische shoot zomaar aan iedereen die erom vraagt doorsturen.quote:
heeft goede muzieksmaak. houdt van emna hewittquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn ja
En die tepelpiercing, is die er nog wel?
[..]
Wat ga je over mij schrijven?
oh ik 3 uur geledenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dik 40 minuten geleden wel
Ja afscholierstage.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Scholier jij in Zwolle dan?
jouquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ga toch ook niet jou erotische shoot zomaar aan iedereen die erom vraagt doorsturen.
Ah al die kuilen in Noorderplantsoen is van jouquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hou wel van Groningen. Vooral 's zomers.
Eerder sciencefictionquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat is niet het genre dat ik leuk vind en in gedachten had
jij helemaal nat nu zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Een man heeft een penis van 4,5 kilo. Wat.
Nee komt van het humpen met mn nog dikkere vriendje iksdeequote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah al die kuilen in Noorderplantsoen is van jou
Zie editquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Verslag kun je alleen in Zwolle tikken?
Etsu?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee komt van het humpen met mn nog dikkere vriendje iksdee
Op zondag is er maar één supermarkt open of zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zwolle is ook maar matige stad hè
1 m = 1 kg gr grquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe reken je kilo's om naar cm's dan?
Ouderwets, authentiek.. Das wel mooi toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Op zondag is er maar één supermarkt open of zo.
Noord is een pauperstation met walgelijke eetcafé daaronder, ik bedoelde Grunna CSquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om 14:52 was ik in Noord en daar hebben ze maar 2 sporen
EENS.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Noord is een pauperstation met walgelijke eetcafé daaronder, ik bedoelde Grunna CS
Station Noord is wel echt de ghetto van Groquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Noord is een pauperstation met walgelijke eetcafé daaronder, ik bedoelde Grunna CS
Ik wil niet doorboord wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou je geneukt willen worden door een lul van 4,5 meter?
Ja klopt, heb daar n keertje n broodje gegeten. Nooit weerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is oosterpark tochquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Station Noord is wel echt de ghetto van Gro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |