Ben aangekomen na al die donuts en mn haar geverfdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat lijkt heul niet op de foto's die jij eerder had gestuurd
Wachtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef madeliefff het volgende:
ik ga een boek schrijven over mijn meets met fokkers
Hee tot straks op spoor 5 in Zwollequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hoe heet dat spoording waar den haag trein komt dan
Ja nog steeds somsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deed jij dit ook?
Wilde hier patent op aanvragen maar was te klein toen. Mijn idee werd later gestolen en nu heet het 'starbucks' ofzo
stuur door danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat lijkt heul niet op de foto's die jij eerder had gestuurd
spannendquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wacht
Meet mij eerst, wordt een legendarisch boek.
Kan ik alvast filmrechten kopen? Wil nog een dramakomedie verfilmen voor mijn portfolioquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef madeliefff het volgende:
maarre mss heeft die persoon gewoon echt ergens last van dat hij of zij steeds ziek is?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Weten jullie nog m'n collega die om de haverklap ziek was en in februari al door bijna al z'n vakantiedagen heen was en die naar onze andere vestiging ging?![]()
Die is daar nog maar een werkweek geweest![]()
![]()
die gaat eruittttttttttttt
Iedereen wil weg uit Groningen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dik 40 minuten geleden wel
misschien wel iets ernstigs ;squote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Weten jullie nog m'n collega die om de haverklap ziek was en in februari al door bijna al z'n vakantiedagen heen was en die naar onze andere vestiging ging?![]()
Die is daar nog maar een werkweek geweest![]()
![]()
die gaat eruittttttttttttt
Oh dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben aangekomen na al die donuts en mn haar geverfd
Wat ga je over mij schrijven?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:55 schreef madeliefff het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |